Kreeg je er kriebels van?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godver en ik ben te lui het te verbeteren
Ik heb niks met charity, komt alleen maar gedonder vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geld hoefde toch niet? All in a day's charity work.
kijk maar naar fok!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niks met charity, komt alleen maar gedonder van
Spamquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef peeet1 het volgende:
nieuws
er is weer een gouden kooi baby geboren![]()
![]()
bron ad
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef peeet1 het volgende:
nieuws
![]()
bron ad
Het interesseerde hem zo weinigquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
whahahaha Huub :
Twitterwall zegt zelf dat ze aan het einde van de verkiezing alle cheaters zullen verwijderen. Dus blijf stemmen, heb geen enkel script ingeschakeld, dus zal hoger eindigen als het allemaal eerlijk verloopt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef peeet1 het volgende:
nieuws
![]()
bron ad
Ze zijn aan het stemmen en dat noemen ze twitterenquote:Goedenmiddag, Ja het enige is ook gewoon door blijven twitteren, als het niet eerlijk gaat wordt dat volgens mij aan het eind wel vereffend, laat ook geen 20 minuten ongemoeid, wij hebben dan in iedergeval ons best gedaan voor Claire en Huub.. meer kunnen wij ook niet doen.. Maar opzich wel een teleurstelling, dacht dat het met Claire op de eerste plaats niet meer stuk kon gaan.. er klopt echt iets niet.. Ga hierna ook nooit meer twitteren denk ik als dit oneerlijk is gegaan.. ja baal eigenlijk als een stekker.. misschien is er vanavond wel een omwenteling wie weet.. Maarja de hoofdprijs voor Claire en Huub komt 1 deze dagen. en dat is toch wel het allerbelangrijkste . en wij hebben ons best gedaan met twitteren.. vooral om Mamma Claire op 1 te houden ze blijft voor ons toch nr. 1.. Groeten Loes..
Het valt mij mee dat je ruiten nog heel zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef versabommie het volgende:
Ze zijn ook echt digibeten he?
[..]
Ze zijn aan het stemmen en dat noemen ze twitterenNatuurlijk tegen de hele familie vertelen: Ja wij twitteren tegenwoordig
Wie weet niet lang meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het valt mij mee dat je ruiten nog heel zijn
De verkeerde link Bommie, je wordt slordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:24 schreef versabommie het volgende:
Ohwja en voor Zouzou: NMNS is wachtie doen op fokkie om foekiefoekie te doen jouw!
[TBO SC #86] SMS: "rel aan" naar 2020!
joh mag het een keer voorkomen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De verkeerde link Bommie, je wordt slordig
Ja, werken! Eerst mijzelf enorm verslapen en nu kom ik maar niet op gangquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh mag het een keer voorkomen...Ook ik moet wat werken
Wiequote:
ik hoorde net op rtl dat je maar 1 keer mag stemmen als je meer stemt dan word je stem wel opgeteld maar op het einde van de dag er weer afgetrokkenquote:Goede morgen allemaal. Dan mogen wij die valsspelers wel dankbaar zijn. Door hun zijn wij nog harder gaan stemmen, op Huub en Claire. Is wel lachen . Ja wij prozak etende bloemetjesjurkjes zonder leven bejaard ect. Moet zeggen ik ga gewoon op tijd naar bed. Als je hun volgt zie je dat ze nog tot bijna in de morgen op de comp. zit. Wie heeft hier geen leven. Ga dadelijk even naar de stad kijken of er bloemetjesjurken in de aanbieding zijn. Dit moest ik even kwijt Nu weer gewoon gezellig hier schrijven lezen stemmen. en hun veel plezier toewensen.
Hebben ze RTL ingeschakeld? Vanavond zeker een diepte-interview met ZouZou in Editie NL?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:33 schreef peeet1 het volgende:
ik horden net op rtl dat je maar 1 keer mag stemmen als je meer stemt dan word je stem wel opgeteld maar op het einde van de dag er weer afgetrokken
O, dan kom ik wat vroeger van het strand!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanavond zeker een diepte-interview met ZouZou in Editie NL?
En jij zegt tegen heel je familie dat je aan het twiteren bent,dat is bijdehand.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef versabommie het volgende:
Ze zijn ook echt digibeten he?
[..]
Ze zijn aan het stemmen en dat noemen ze twitterenNatuurlijk tegen de hele familie vertelen: Ja wij twitteren tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |