Jij weet hoe je moet bellen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Fijn dan kan je nu weer bellen![]()
Ja ik weet hoe dat moet
Ik heb net mijn grote tijgerbol met salami opquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Duizelingen zijn niet goed nee, je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor
Ookquote:
Ik vreet nu gewoon een zakje zoute pinda's opquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al een keer out gegaan, dus alle adviezen zijn welkom
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ook![]()
en hoe die aan en uit moet, daar heb ik toevallig een hele tijd overgedaan voordat ik dat door had
ja ik zag het maar ik heb niet op hem gestemt voor dat soort onzin heb ik een programmatje voor op de pcquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee en als je gaat kijken op zijn website heb je voor hem gestemddus dat doet hij goed
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vreet nu gewoon een zakje zoute pinda's op![]()
Mijn hondje moet straks ook weer uit.
Wil je het misschien even voor mij vertalen Bommie want ik kwam er niet uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
aaaaaaaaah lievvvvvvvv![]()
Er zijn ook leuke mensen in Fok zo als ruud.......die italiens praat, Eva.....ook aardig en geen ordinaire discutie, maar de een Copie... die vind ik zo brutale.en "neemenniet" die was erg vind ik zijn manieer ook zo vulgaire . Ja, u heeft gellijk Maryo ,prinsopa is een persoon : beer en Jian, moet ik om hem lachen ik dacht echt dat hij een opa en fan vn Huub! hij heeft goede comedie gespeeld.hihihi! het begint te lijken op een film.
Quote Door: Zouzou | op: 2009-07-02 | om: 16:03
Copy en neemmennietbad puppy's
Dat is wel een handig programma heb je dat ook voor de Mac?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja ik zag het maar ik heb niet op hem gestemt voor dat soort onzin heb ik een programmatje voor op de pc
Of voor de Burger Kingquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is wel een handig programma heb je dat ook voor de Mac?
Ja, want aan de IJssel is het dan wel lekker met dat briesje, maar het kan daar ook aardig heet oplopen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja en jij hebt al je energie hard nodig
Volgens mij is het ook echt een liefiequote:Op donderdag 2 juli 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Kan mij niks schelen, ik vind Zouzou een schatje
Zo is dat maar net, ben je gelijk weer afgekoeld en schoonquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, want aan de IJssel is het dan wel lekker met dat briesje, maar het kan daar ook aardig heet oplopen.
Dan is beetje extra energie niet verkeerd.![]()
Maar gelukkig kan je daar dan een vochtige plek opzoeken.
Ben ik eens, ze moet alleen wat meer loslaten denk ik zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook echt een liefie
Je bedoelt gewoon dat ze wel geil overkomtquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook echt een liefie
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:14 schreef versabommie het volgende:
Als t eerlijk is, wint Huub gewoon.
En dat uit jouw mond = toetsenbord D.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon dat ze wel geil overkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |