Ze bedoelde gewoon de link naar de scriptavaquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat staat erin dan?![]()
whois kent me niet
Sjesus nog 5 dagen !!! Ik trek mijn plee regelmatig doorquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze bedoelde gewoon de link naar de scriptava
ohwquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze bedoelde gewoon de link naar de scriptava
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus nog 5 dagen !!! Ik trek mijn plee regelmatig door
iedere 20 min voor een optimaal resultaatquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die snap ik nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat staat erin dan?![]()
whois kent me niet
De aandrang is ook vele hoger dan normaalquote:
Is achterhaald omdat jij betaald om de notes in te zien..quote:
Jij zei;quote:
Ik doe het nog steeds handmatigquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Yeps en ik het FOK! gun om te spekkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is achterhaald omdat jij betaald om de notes in te zien..
Nee maar ik ken daar wel mensenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij zei;
Wat dan vertel is kan ik daar nog wat mee doen bij jijbent misschien
Ik weet niet precies wat jijbent is, maar in het engels is dat whois en domeinnamen staan in een whois server. En die staat niet op mijn naam.
En jij denkt dat dat tengoede komt aan fok!?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yeps en ik het FOK! gun om te spekken
Nog eventjes en we liggen eruitquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:18 schreef versabommie het volgende:
Ohwfuck daar gaat de 2e plaats![]()
Errie en loes geef me ff die link klik ik huubje en claer naar de eerste plaats twitter me lam pfffffff vals spelerij ,,,,,,,,nou nou daar hou ik niet van
Quote Door: Grelon | op: 2009-07-02 | om: 18:15
Tis te gek voor woorden hier op fokquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarvoor zou jij in godsnaam een note hebben? Voor niet met twee woorden spreken?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat tengoede komt aan fok!?![]()
Zolang er geen inzage is in de inkomsten en uitgaven gaat het rechtstreeks danny's zak inquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Niet? dan stop ik mijn betaald lidmaatschap
quote:
Ja loop maar weer wegquote:
De baby komt uit een Vad ...quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:27 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, denk dat de zin om te stemmen daar steeds minder wordt:
109
Nou mooi is dat Hannie ,,,,zit ik daar voor om de 20 minuten te twitterren ,,,er af met op lichters ,, ach voor ons zit er nog wat in het vad een mooie baby ,,,,,,dat staat nu op nummer 1 gr grietje
Door: Grelon | op: 2009-07-02 | om: 18:24
Daar gaat hun winners mentaliteitquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:27 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, denk dat de zin om te stemmen daar steeds minder wordt:
109
Nou mooi is dat Hannie ,,,,zit ik daar voor om de 20 minuten te twitterren ,,,er af met op lichters ,, ach voor ons zit er nog wat in het vad een mooie baby ,,,,,,dat staat nu op nummer 1 gr grietje
Door: Grelon | op: 2009-07-02 | om: 18:24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |