Mijn toetsenbord?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond = toetsenbord D.
Sinds wanneer moeten al mijn woorden met sex geassocieerd wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon dat ze wel geil overkomt
Sinds wanneer doen we dat met al jouw woordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten al mijn woorden met sex geassocieerd worden
Uh watte?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben bang dat dat niet met een mac lukt
okeee ze komt ook wel een beetje geil over..quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we dat met al jouw woorden
Nee toetsenbord lieeeevvvquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord?
foei![]()
*toetsenbord een tik geeft
Hij zegt eik : "Het werkt alleen met computers niet met digitale kleurboeken!"quote:
Wat zeik je nou weer, ga is lekker een rel schoppen ofzo dan heb ik het tenminste ook naar me zinquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij zegt eik : "Het werkt alleen met computers niet met digitale kleurboeken!"
Mijn paginaquote:
Mooie combi ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
okeee ze komt ook wel een beetje geil over..![]()
Maar ik vind ze ook een liefie
Hoorde een piep en in mijn log stond Mac met de note pagina van fok erinquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow je hebt gezien dat ik daar geweest ben
Dat kan niet anders dat ik dat ben geweestquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoorde een piep en in mijn log stond Mac met de note pagina van fok erin
nou ik reageer nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:46 schreef D. het volgende:
Zo maar ff wat aan doen voor de taxi voor komt rijden
Ow, was dat een vereiste dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt niet ik heb niks inhoudelijks gezegd
Nee, alleen een verwijzing naar /shop/notes.phpquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dat ik dat ben geweest![]()
Dus je hebt mijn note ook gezien?
Ik zag die link in mijn note en dacht hey daar ga ik is naar toequote:Op donderdag 2 juli 2009 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, alleen een verwijzing naar /shop/notes.php
Nu is het te laat, nu heb ik iets aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel en kon me nog net inhouden
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zag die link in mijn note en dacht hey daar ga ik is naar toe
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nu is het te laat, nu heb ik iets aan
Anyway, ben er vandoor
Tot later![]()
Verkapte uitnodiging ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zag die link in mijn note en dacht hey daar ga ik is naar toe
Ik heb meerdere notes maar een link gunnen ze me nietquote:
Stond mijn link in jou note?quote:
Oh wacht je hebt betaaldquote:
Goed bezigquote:
Waarvoor zou jij in godsnaam een note hebben? Voor niet met twee woorden spreken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere notes maar een link gunnen ze me niet
Duisterquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee was gewoon nieuwsgierig waar die link heen ging
Tja !! Ik weet het van eentje wel zeker de rest nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarvoor zou jij in godsnaam een note hebben? Voor niet met twee woorden spreken?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere notes maar een link gunnen ze me niet
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow misschien was een link niet nodig bij jou notes
Die link staat zo in mijn notesquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stond mijn link in jou note?
(of was het gewoon google-analytics)
Wat staat erin dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die link staat zo in mijn notes![]()
Wat dan vertel is kan ik daar nog wat mee doen bij jijbent misschien
Heeftet kleine lieve muisje een grote note he.. ja ja jaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja !! Ik weet het van eentje wel zeker de rest niet
Ik ga een klacht indienenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vond ik ook en spannend tegelijkertijd
Ah zeg dat danquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ff een betaald lidmaatschap aanschaffen en hops daar zijn ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |