quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommigen hebben een IQ van onder het nulpunt en ik verwed er een kratje bier op dat ze de buurman de pc laten aanzwengelen omdat ze bij God niet weten waar die knop zit
Ik weet niet precies waar jij werkt, maaruh... zijn daar nog vacatures?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het wel met een vrouwelijke collega (senior accountmanager) gehad over mutsenschurken. Telt dat ook?
Niet dat ik er carrièretechnisch ook maar iets op vooruit ben gegaan.
We kunnen vragen of hij ons omhoog wil helpen, al denk ik niet dat hij daar voor open staatquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg die blind achter sly aanhobbelen.
Ik wil eigenlijk wel weer zo een Sly vs Huub rel.
Dat was echt genieten. 2 kampen met dat volk recht tegenover elkaar.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:04 schreef versabommie het volgende:
wheheh :
Lijkt wel gek we zijn gek met dat warma weer ,,,en ze nemen ons ook nog bij de neus ,,,twitter wat doe je ons aan pfffff baal als een stekker gr Grietje
*********************\
Warma zijn ook mensen?
Och ze ruikt weer kut hoor...quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar jij werkt, maaruh... zijn daar nog vacatures?![]()
Misschien verlengen ze wel wegens suc6 ?quote:
Samen met de Huubstemmers dan wel hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yeps een klacht kan je indienen bij de Tweeterwall
Het is een sekte eerlijk waarquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Samen met de Huubstemmers dan wel hoor.
Dat is een ervaren klaagmailgroep
met een heel eigen leer. shoarma zijn ook mensen en baby's komen uit een vadquote:
Wat is dat voor een debiel bedrijf Of krijg ik een notequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het wel met een vrouwelijke collega (senior accountmanager) gehad over mutsenschurken. Telt dat ook?
Niet dat ik er carrièretechnisch ook maar iets op vooruit ben gegaan.
Het zal de prozac wel zijn die daar uitgedeeld wordt als snoepjequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef marsan het volgende:
[..]
met een heel eigen leer. shoarma zijn ook mensen en baby's komen uit een vad
Ik zou het niet weten met die duizeling in mijn kop, gaat denken al helemaal niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Laysa het volgende:
korte samen vatting?...geen puf en zin om terug te lezen
Pas je een beetje op qua gezondheidquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten met die duizeling in mijn kop, gaat denken al helemaal niet meer
Ik ook, ik ook !!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg die blind achter sly aanhobbelen.
Ik wil eigenlijk wel weer zo een Sly vs Huub rel.
Dat was helemaal toppie! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het vuurtje daar aardig opgestookt heb toen.quote:Dat was echt genieten. 2 kampen met dat volk recht tegenover elkaar.
Het gaat nu niet al te best, en ik zit gewoon op de bank dan zal je toch denken dat het weg trektquote:
Jij en ik zijn aardig, wordt ergens gezegdquote:
| 1 |
Het ligt een beetje stil, af en toe komt er weer voor korte duur iets leuks binnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:17 schreef Laysa het volgende:
maar wel gereld hier...of was het daar gewoon te warm voor
Wahaha.. alsof ik ooit tuinpakken draag.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och ze ruikt weer kut hoor...
Ga uit mijn vijver, tuinpak
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook !!!!![]()
![]()
[..]
Dat was helemaal toppie! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het vuurtje daar aardig opgestookt heb toen.
Mij lijkt het wel een relaxte werksfeer daar..quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat voor een debiel bedrijf Of krijg ik een note
Waar wacht je nog op? Ga weer stokenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook !!!!![]()
![]()
[..]
Dat was helemaal toppie! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het vuurtje daar aardig opgestookt heb toen.
Was naar aanleiding van een boekje dat cadeau werd gegeven aan directie:quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:12 schreef Soury het volgende:
Wat is dat voor een debiel bedrijf Of krijg ik een note
Daar ben jij zekers wel blij mee,quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij en ik zijn aardig, wordt ergens gezegdDe rest is wat minder
Ik mag hopen dat het mijn nummertje isquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
Voor diegene die bnn.nl beheerd, dit is netter;
[ code verwijderd ]
was toch stemmen voor astridislief als je op bnn komt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het mijn nummertje is
Helaas geen vacature. Vooralsnog.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Mij lijkt het wel een relaxte werksfeer daar..
Ja maar dan mag hij toch wel haar nummer hebben verwisseld voor die van mijquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:27 schreef marsan het volgende:
[..]
was toch stemmen voor astridislief als je op bnn komt?
ah op die fiets. Zou me teleurstellen als hij dat gedaan heeftquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar dan mag hij toch wel haar nummer hebben verwisseld voor die van mij
astridquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het mijn nummertje is
Waarom gun je mij dit niet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:30 schreef marsan het volgende:
[..]
ah op die fiets. Zou me teleurstellen als hij dat gedaan heeft
Oops, had moeten staan dat t me zou teleurstellen als hij dat NIET had gedaan. vergat alleen een woordjequote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Oops, had moeten staan dat t me ze teleurstellen als hij dat NIET had gedaan. vergat alleen een woordje
Wat ik dus een vette kutstreek vin!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij en ik zijn aardig, wordt ergens gezegdDe rest is wat minder
Wat in de pot zit verzuurd nie, zeggen ze, dus ik heb een eurhm voorstelquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha.. alsof ik ooit tuinpakken draag.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was naar aanleiding van een boekje dat cadeau werd gegeven aan directie:
[ afbeelding ]
quote:
Ja Bommie maar gister was ik nog vulgair dus nu weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ik dus een vete kutstreek vin!
Iedereen weet heel goed dat jij en JIJ aleen het gemene duivelse brein achter al die kloteacties bent. Ik zou sommige dingen niet zelf kunen verzinnen vanwege mijn brave inborst maar jij laat me al die dingen steeds doen, krijg ik weer een pm: "Ber, iedereen gaat je aardig vinden als je tegen shoarmac zegt dat je haar op d'r knietjes wil zetten etc etc etc> " En dan trap ik daar in en ben ik weer de gebeten hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |