quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommigen hebben een IQ van onder het nulpunt en ik verwed er een kratje bier op dat ze de buurman de pc laten aanzwengelen omdat ze bij God niet weten waar die knop zit
Ik weet niet precies waar jij werkt, maaruh... zijn daar nog vacatures?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het wel met een vrouwelijke collega (senior accountmanager) gehad over mutsenschurken. Telt dat ook?
Niet dat ik er carrièretechnisch ook maar iets op vooruit ben gegaan.
We kunnen vragen of hij ons omhoog wil helpen, al denk ik niet dat hij daar voor open staatquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg die blind achter sly aanhobbelen.
Ik wil eigenlijk wel weer zo een Sly vs Huub rel.
Dat was echt genieten. 2 kampen met dat volk recht tegenover elkaar.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:04 schreef versabommie het volgende:
wheheh :
Lijkt wel gek we zijn gek met dat warma weer ,,,en ze nemen ons ook nog bij de neus ,,,twitter wat doe je ons aan pfffff baal als een stekker gr Grietje
*********************\
Warma zijn ook mensen?
Och ze ruikt weer kut hoor...quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar jij werkt, maaruh... zijn daar nog vacatures?![]()
Misschien verlengen ze wel wegens suc6 ?quote:
Samen met de Huubstemmers dan wel hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yeps een klacht kan je indienen bij de Tweeterwall
Het is een sekte eerlijk waarquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Samen met de Huubstemmers dan wel hoor.
Dat is een ervaren klaagmailgroep
met een heel eigen leer. shoarma zijn ook mensen en baby's komen uit een vadquote:
Wat is dat voor een debiel bedrijf Of krijg ik een notequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het wel met een vrouwelijke collega (senior accountmanager) gehad over mutsenschurken. Telt dat ook?
Niet dat ik er carrièretechnisch ook maar iets op vooruit ben gegaan.
Het zal de prozac wel zijn die daar uitgedeeld wordt als snoepjequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef marsan het volgende:
[..]
met een heel eigen leer. shoarma zijn ook mensen en baby's komen uit een vad
Ik zou het niet weten met die duizeling in mijn kop, gaat denken al helemaal niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Laysa het volgende:
korte samen vatting?...geen puf en zin om terug te lezen
Pas je een beetje op qua gezondheidquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten met die duizeling in mijn kop, gaat denken al helemaal niet meer
Ik ook, ik ook !!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg die blind achter sly aanhobbelen.
Ik wil eigenlijk wel weer zo een Sly vs Huub rel.
Dat was helemaal toppie! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het vuurtje daar aardig opgestookt heb toen.quote:Dat was echt genieten. 2 kampen met dat volk recht tegenover elkaar.
Het gaat nu niet al te best, en ik zit gewoon op de bank dan zal je toch denken dat het weg trektquote:
Jij en ik zijn aardig, wordt ergens gezegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |