Is wel leerzaam zo een weblogquote:
Tis Kudquote:
Jemig die hnden moesten wel nodigquote:
Toch alemaal weer vrij creepy... ze praten daar of het hun baby is, of ze strax allemaal over de vloer mogen komen en of het hun kleinkind is... ik vind het een hele ongezonde obsessie daar eerlijk gezegdquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:27 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, denk dat de zin om te stemmen daar steeds minder wordt:
109
Nou mooi is dat Hannie ,,,,zit ik daar voor om de 20 minuten te twitterren ,,,er af met op lichters ,, ach voor ons zit er nog wat in het vad een mooie baby ,,,,,,dat staat nu op nummer 1 gr grietje
Door: Grelon | op: 2009-07-02 | om: 18:24
Maar gelukkig hebben ze hun mail-elke-organisatie-mentaliteit nog welquote:
Ik gun het ze van hartequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch alemaal weer vrij creepy... ze praten daar of het hun baby is, of ze strax allemaal over de vloer mogen komen en of het hun kleinkind is... ik vind het een hele ongezonde obsessie daar eerlijk gezegd
Eens. Datzelfde enge hadden ze al toen DGK nog bestond, maar t is ubereng dat ze dat nu nog hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch alemaal weer vrij creepy... ze praten daar of het hun baby is, of ze strax allemaal over de vloer mogen komen en of het hun kleinkind is... ik vind het een hele ongezonde obsessie daar eerlijk gezegd
Ken nog wel een forum waar je ze per dozijn kunt ophalen hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het zijn hoog kwaliteits usersdie vind je niet zomaar ergens
Huub & Claire kiezen daar toch zelf voorquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of dat al niet lang gedaan is, hoe komen ze er op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben ze hun mail-elke-organisatie-mentaliteit nog wel
108
Het heeft geen zin grelon. De valsspelers hebben een hele grote voorsprong. Misschien moeten we met zijn allen de organisatie mailen over het valsspelen
Door: Hannie | op: 2009-07-02 | om: 18:21
Ahquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een flikkers he, als je op www.bnn.nl komt stem je op @astridislief
Ze hebben het alleen slordig gedaan![]()
![]()
Laat me raden NoLifequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Ken nog wel een forum waar je ze per dozijn kunt ophalen hoor
Niet eens ff hier en daar een manager aan je laten friemelen? Jij bent ook geen carrierevrouw ook hequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
Mooi! Verrassend snelle meeting. Met zelfs nog een klein borreltje en toch nu al thuis.
in 1 keer goed. was ook wel te makkelijkquote:
Ik heb het wel met een vrouwelijke collega (senior accountmanager) gehad over mutsenschurken. Telt dat ook?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:53 schreef versabommie het volgende:
Niet eens ff hier en daar een manager aan je laten friemelen? Jij bent ook geen carrierevrouw ook he
Precies dat het nog bestaat trouwens, nou Huub daar niet meer komt, is mij een raadselquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef marsan het volgende:
[..]
in 1 keer goed. was ook wel te makkelijk
Nouja denk dat je er een praktijksessie achteraan moet gooien om vooruit te komen, ik wil het één en ander dan best begeleidenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het wel met een vrouwelijke collega (senior accountmanager) gehad over mutsenschurken. Telt dat ook?
Niet dat ik er carrièretechnisch ook maar iets op vooruit ben gegaan.
Sommigen hebben een IQ van onder het nulpunt en ik verwed er een kratje bier op dat ze de buurman de pc laten aanzwengelen omdat ze bij God niet weten waar die knop zitquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg die blind achter sly aanhobbelen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies dat het nog bestaat trouwens, nou Huub daar niet meer komt, is mij een raadsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |