Die rozenstruik is ook gescriptquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het afgelopen was,........ nog 5 dagen ?!![]()
Kan iemand dan effe aan Mooiii doorgeven dat, dat van die WC niet echt waar is, ... je kan dat mens toch moeilijk 5 dagen d'r behoefte laten doen in de tuin
Hè hè thanksquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://tweeterwall.mallplace.com/
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag allen...Weekenddddddd
Heeeeyyyquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan iemand dan effe aan Mooiii doorgeven dat, dat van die WC niet echt waar is, ... je kan dat mens toch moeilijk 5 dagen d'r behoefte laten doen in de tuin
Laat ze lekker in de tuin gaan sassen, heb ik toch geen probleem meequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ze moet alleen niet doortrekkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag allen...Weekenddddddd
Ja, het is weekend en heb al ff lekker in de IJssel gezwommen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jaaaa wat ben jij vrolijk, kom maar op met je verhaal
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, het is weekend en heb al ff lekker in de IJssel gezwommen.
Ik lees het nu net ook, waar halen ze die cijfers vandaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:04 schreef versabommie het volgende:
Claire en Huub gebruiken een script!![]()
---------------------------
Mensuh, we worden verneukt, als je de WC doortrekt stem je automatisch op berryv, zit ook een script op. Ik zeg, het zekere voor het onzekere en gewoon alles laten liggen vanaf nu !!!
Berryv gebruikt vandaag geen script hoor,if tweeter er nog achter kan komen dat ie het wel gebruikt heeft weet ik niet. vanaf 11.06 t/m 14.21 Roh +1041 stemmen erbij,Berry +169 erbij.kalken +2327 erbij,rutger+34,bosch+21,Eric +279 en Huub+363 erbij. De dames:)Yvon+72 erbij,Astrid+1413 erbij,Eva +93 erbij,Ilse+106,Freena+87 en Clairos+366
Quote Door: Erieberie | op: 2009-07-02 | om: 15:01
Schande, stel soepjurkdragende cheaters.. JULLIE GAAN ALLEMAAL NAAR DE HEL!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:06 schreef evaxsis het volgende:
Ik lees het nu net ook, waar halen ze die cijfers vandaan
zitten met een telraam mee te tellenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sterkte meis, met dit weer is het werken toch niet meer te doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blegh. Moet zo een vergadering in tot een uur of zeven. Zo geen zin in.
Misschien is dit wat voor jullie: http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_teamgeest__.htmlquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
Blegh. Moet zo een vergadering in tot een uur of zeven. Zo geen zin in.
Ben jij meer van het aftrekken dan simpel optellenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat zou echt wonderen doen voor mijn teamspirit. Ik ga dan meteen elders solliciteren. Of de WW in.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien is dit wat voor jullie: http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_teamgeest__.html
"Naked Friday", weer eens wat anders dan GDquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou echt wonderen doen voor mijn teamspirit. Ik ga dan meteen elders solliciteren. Of de WW in.
En dan zeker ook een Naked Lunch. Met knakworstjes en sneetjes witbrood.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Naked Friday", weer eens wat anders dan GD
Ik ben bommie en ik doe sunchaser na?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:39 schreef versabommie het volgende:
Game on!
Nee ik heb het meer op delenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben jij meer van het aftrekken dan simpel optellen![]()
Om de 20 minuten mag je weer stemmenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:28 schreef Kaat38 het volgende:
om de hoeveel tijd kan je eigenlijk daar stemmen? ben pas vandaag eens gaan neuzen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |