Dat nou juist nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er staat bij jou natuurlijk gewoon in; Evaxsis is een zeer lief en aardig persoon
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:56 schreef moniquemuts het volgende:
wil me buurman van wie ik nu internet jat omdat de mijne eruit ligt even van internet afgaan fok wil niet openen bij me
Ik doe het ook allemaal voor julliequote:
Ik zou hem blokkerenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hihihi wat een brutaliteit heeft die buurman van jou zeg
Gelukkig welquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe het ook allemaal voor jullie![]()
En laten we wel wezen, gelukkig is de Bommie toch nog een heel gewone jongen gebleven
hoeft gelukkig niet hij heeft geluisterd gaat stuk beter nuquote:
Lees anders zijn email even, dan weet je wie hij isquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:06 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
hoeft gelukkig niet hij heeft geluisterd gaat stuk beter nu
he buurman ik weet niet wie je ben maar bedankt![]()
En meestal is het nog simpel te doen ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat hij niet meer op zijn eigen internet kan, dat is nog eens puik plan
kan dat danquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lees anders zijn email even, dan weet je wie hij is
(en kun je hem meteen bedanken)
Als ie de ouderwetse outlook gebruikt welquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
kan dat dan![]()
![]()
jammer dat ik blond ben
en niet weet hoe het moet
Voor jou is alles makkelijk op dat gebied, jij ben gewoon the Master in dezequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En meestal is het nog simpel te doen ook
Ik zal het meenemen in mijn CVquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Voor jou is alles makkelijk op dat gebied, jij ben gewoon the Master in deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |