kan dat danquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lees anders zijn email even, dan weet je wie hij is
(en kun je hem meteen bedanken)
Als ie de ouderwetse outlook gebruikt welquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
kan dat dan![]()
![]()
jammer dat ik blond ben
en niet weet hoe het moet
Voor jou is alles makkelijk op dat gebied, jij ben gewoon the Master in dezequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En meestal is het nog simpel te doen ook
Ik zal het meenemen in mijn CVquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Voor jou is alles makkelijk op dat gebied, jij ben gewoon the Master in deze
haha zo slim ben ik niet maar zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ie de ouderwetse outlook gebruikt wel![]()
gmail bv niet
Je kunt ook zien welke sites ie bezoekt![]()
(en hij jou)
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Is teleurgesteld weer thuis, 't was met een Franse slag
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[TBO SC #86] SMS: "rel aan" naar 2020!
Ik stem nog steeds handmatig voor je, is dat ook goed ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef versabommie het volgende:
Huilen van het lachen :
Mensuh, we worden verneukt, als je de WC doortrekt stem je automatisch op berryv, zit ook een script op. Ik zeg, het zekere voor het onzekere en gewoon alles laten liggen vanaf nu !!!
We gaan gewoon nog even door Pietje, dit is zo lachen dat mag niet meer gestopt wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat stamgebeuren zou gister afgelopen zijn Bommie. Beloftes nakomen is zo 2008.
ja dat riepen ze toch echt op die sitequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat stamgebeuren zou gister afgelopen zijn Bommie. Beloftes nakomen is zo 2008.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:56 schreef moniquemuts het volgende:
wil me buurman van wie ik nu internet jat omdat de mijne eruit ligt even van internet afgaan fok wil niet openen bij me
Only the Worldwide Competitions and the Best Radio 1 DJ Competition (listed below) will end on Thursday 2nd July 2009 at 10.00am GMT, so if you haven’t got your favourite to the top, you haven’t got long to get them therequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat riepen ze toch echt op die site
Aahhh dus uiteindelijk hebben we nu wel een sluitdatumquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
All of the Country Competitions continue as rolling monthly competitions.
THE WINNERS OF THE JUNE 2009 COMPETITIONS FOR THE FOLLOWING COUNTRIES WILL BE DECLARED ON Tuesday 7th July 2009 at 10.00am GMT.
In each country the TOP 20 will be declared for Mr Twitter, Ms Twitter and Top Animal Twitterer.
Nog 5 dagenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aahhh dus uiteindelijk hebben we nu wel een sluitdatum
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
waar heb je dat gezien, want ik kan het niet vinden?
Ow, ik dacht dat het afgelopen was,........ nog 5 dagen ?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aahhh dus uiteindelijk hebben we nu wel een sluitdatum
Pietje ligt nu de wc pot te omarmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |