abonnement Unibet Coolblue
pi_70560478


Michael Joseph Jackson (Gary, Indiana), 29 augustus 1958 – Los Angeles (Californië), 25 juni 2009) was een Amerikaans popzanger. Hij geldt als één van de succesvolste artiesten van de 20e eeuw. Jackson onderscheidde zich door zijn herkenbare hoge stem, zijn typische dansbewegingen en zijn grote muzikale diversiteit. Zijn bijnaam luidde King of Pop.

Jackson stond al op zeer jeugdige leeftijd als lid van The Jackson 5 op het podium en startte als tiener een solocarrière. In het begin van de jaren '80 was hij internationaal één van de grootste popsterren. Hij bereikte zijn grootste succes met het album Thriller, dat met bijna 108 miljoen verkochte exemplaren geldt als het best verkochte album aller tijden. Jackson heeft wereldwijd meer dan 750 miljoen albums verkocht.

Michael versterkte zijn muziek en imago met opvallende videoclips, waarin zijn ritmische dansstijl duidelijk tot uitdrukking komt. Een van de bekendste videoclips, die van Thriller, duurt maar liefst 18 minuten. De clip voor zijn hitsingle Scream, een duet met zijn zus Janet Jackson, kostte zeven miljoen dollar. Deze clip houdt sinds 1995 het record voor duurste muziekvideo. Die video, geregisseerd door Mark Romanek, kreeg een MTV Video Music Award in de categorie dance en een Grammy Award voor beste korte video. Karakteristiek voor de muziek van Michael Jackson is zijn stem en de in bijna alle nummers aanwezige sterke baslijn.

Naarmate de ster van Jackson rees, begon zijn populariteit echter te dalen. Mede als gevolg daarvan verschoof de aandacht in de media van zijn muziek naar het nogal excentrieke karakter van Jackson en zijn privéleven. Hij werd dikwijls afgeschilderd als iemand die totaal afgezonderd leefde van de 'grote-mensenwereld' en zijn tijd liever met kinderen en dieren doorbracht (het Peter Pan-syndroom).

Michael Jackson overleed op donderdag 25 juni 2009, nadat hij rond het middaguur in zijn woning in Los Angeles door een hartstilstand werd getroffen. Hij werd naar het UCLA Medical Center gebracht, waar hij om 14:26 uur lokale tijd (21:26 UTC) dood werd verklaard.




Muziek!

Michael was niet de artiest die elke twee jaar een nieuw album uitbracht. Desondanks wist hij altijd unieke nummers te schrijven en scoorde hij keer op keer. Uiteraard heeft Michael gedurende zijn decennia lange carrière talloze (live) video's gemaakt. Sterker nog, hij is grondlegger van het begrip videoclip door als eerste een 18 minuut lange clip te maken van Thriller, wat in totaal één miljoen dollar heeft gekost. Een megabedrag voor die tijd. Hij overtrof zich zelf qua kosten door het maken van de videoclip 'Scream', samen met zijn zus Janet. De kosten voor deze clip bedroegen zo'n zeven miljoen dollar en is tot op heden de duurste videoclip ooit. Een hoop van Michael's clips bevatten een miniverhaal, wat als uniek kan worden beschouwd.

Hieronder een kleine selectie van wat The King of Pop heeft gemaakt


De eerste single en nummer 1-hit van de Jackson 5 op het Motown label:



De Jackson 5 en de Jacksons hadden in de jaren '70 nog tig hits



Maar Michael wilde meer en bracht in 1979 de soul/disco/pop klassieker Off The Wall uit, zijn eerste echte solo-album





Michael Jackson ontsteeg alles en iedereen met het bestverkochte album ooit: Thriller.








In 1987 bracht hij BAD uit. Vijf nummer 1-hits, 35 miljoen platen verkocht.







Het succes zette zich voort in 1992 met de release van 'Dangerous'. Wederom tig hits, dit keer zonder Quincy Jones. Het laat een totaal andere, experimentele Jackson zien maar nog steeds met hits waar je tegen zegt







Michael Jackson schreef geschiedenis met zijn album HIStory. Natuurlijk weer vele records gebroken zoals o.a. de bestverkochte dubbel-CD ooit enzovoorts. Het album laat een agressieve kant zien van Jackson en mag wel zijn persoonlijkste album genoemd worden. Het album werd uitgebracht na de eerste aantijgingen van kindermisbruik.







Invincible (2001) was het langverwachte vervolg op Blood On The Dancefloor (een 'tussen'-album). Het bracht weinig hits voort mede door het ontbreken van promotie door Sony, toch wist het een kleine 15 miljoen keer de toonbanken over te gaan.





2001 zei je? Wat heeft hij de laatste jaren uitgevreten dan, muzikaal gezien? Niet veel is het antwoord, of beter gezegd: bar weinig, al zijn er wel wat nummers uitgebracht en gelekt waaronder sommige in samenwerking met anderen.








Vorige topics
Michael Jackson #48 - In Loving Memory
Michael Jackson #47 - We will 'Remember the Time'
Michael Jackson #46 - 1958-2009
Michael Jackson #45 - 1958-2009
Michael Jackson #44 - We shall miss you.
Michael Jackson #43 - Live of niet, nog drie weken!
Michael Jackson #42 - De geruchten vliegen je om de oren
Michael Jackson #41 - The biggest comeback in music history
Michael Jackson # 40 London, DrDentz is coming :D
Michael Jackson #39: Vandaag een miljoen kaartjes weg?
Michael Jackson #38: 45 concerts and counting
Michael Jackson #37 Bijna iedereen heeft kaarten..
Michael Jackson #36: We Be Ballin
Michael Jackson #35:Frustratie en vreugde
Michael Jackson #34: Your wait time is approx 15 minutes...
Michael Jackson #33 - We gaan op de trekker naar Londen
Michael Jackson #32 - Comeback van de King of Pop
Michael Jackson #31: This is it!
Michael Jackson #30: Tijd voor nieuwe muziek
Michael Jackson #29: Alweer 50 jaar
Michael Jackson #28 - 25 jaar na Thriller
Michael Jackson #27 - Eind 2008 of toch 2009?
Michael Jackson #26 - Eind dit jaar of toch 2008?
Michael Jackson #25 - And we're still waiting...
Michael Jackson #24 - Jackson 5 gaat optreden in de VS?
Michael Jackson #23 -Take my name and just let me be..
Michael Jackson #22 The King of Pop
Michael Jackson #21 - We Are The Wooorrllddd :o
Michael Jackson #20 - Op naar de WMA's!
Michael Jackson #19 - Shamone!
Michael Jackson #18 - Nieuw album in.. euh....
Michael Jackson #17 - Nieuw album in 2007
Michael Jackson #16 - King of Pop
Michael Jackson #15
Michael Jackson #14 - Europe, here I come
Michael Jackson #13 - "Acquitted and vindicated"
Feliciteer hier Michael Jackson! - #12
Michael Jackson #11
Michael Jackson #10: (Not Guilty)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70560538
Jackson's last performance to be released



Michael Jackson's final performance will be released on DVD.

Footage of the late singer performing better than the 20-year-old dancers and singing his greatest hits during the final rehearsal for his planned London residency will be released as a tribute to the late pop star.

The three-hour clip shows Michael, who died from a suspected cardiac arrest last Thursday (25.06.09), performing his trademark moonwalk moves and astounding onlookers with his agility.

Randy Philips, from AEG Live, who was promoting the 50 This Is It concerts, said: He danced as well or better than the 20-year-old dancers we surrounded him with.

"He was riveting. I thought this was going to be his greatest live show ever produced. He was so great, I got goosebumps."

Ed Alonzo, who was organising the large-scale illusions for Michael's planned 50-date London residency, feels blessed to have been one of few to watch the 50-year-old star's amazing performance.

He said: "It was an amazing show. The thing was just days away from being perfected. It was incredible. Even though it was just a walk-through with the dancers, his moves were dead-on - the same Michael Jackson we saw through the years in music videos.

"He wasn't singing full-out, but he was singing. I feel I was so blessed to see the only performance of this concert."

standaarddrinker
pi_70560583
Kan er echt niet op wachten!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70560680
Ik had er liever heengegaan en het in volle glorie gezien, maar goed, dit is een klein pleistertje op een grote open wond.
standaarddrinker
pi_70560705
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik had er liever heengegaan en het in volle glorie gezien, maar goed, dit is een klein pleistertje op een grote open wond.
Tja, wie niet
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70560721
Mensen die hem na zijn dood opeens wél weten te waarderen.
standaarddrinker
pi_70560759
Daar heb je een punt
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:24:20 #8
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70560789
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die hem na zijn dood opeens wél weten te waarderen.
Hypocriet idd, maar geloof ook niet dat ze hem waarderen, meer iets van mensen zonder mening die typisch kuddegedrag vertonen. Over drie weken luisteren ze weer Rihanna en of andere rapnegert uit Amerika
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:25:33 #9
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70560840
Ik snap niet hoe die refund in zijn werk gaat.
ik zie in het vorige topic dat mensen al dingen invullen, maar als ik naar www.michaeljacksonlive.com ga staat er alleen de aankondiging dat er op woensdag 1 juli nieuws op die site zou moeten staan.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:28:18 #10
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70560951
Maar die rehearsals he, zullen ze wel alles gedaan hebben dan? Bij die rehearsals van vorige tours, is het vaak wat slap gedans in van die verrotte t-shirts en half gezing en niet eens de echte show, maarja die zullen ze toen ongetwijfeld ook wel helemaal geoefend hebben.

Maar, mocht ie hier gewoon de echte show hebben gedaan, maar alleen niet echt voluit gezongen hebben zou het wel heel tof zijn. Zo met al die effecten die ze wilden doen, kostuums, strakke dans dan zal het er heel mooi uitzien

En dan te bedenken dat Michael niet eens wilde dat er gefilmd werd
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:30:22 #11
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70561029
wat ik trouwens ook niet helemaal begrijp.
Er wordt gesproken over dat je of een kaartje of een refund krijgt.
wel lullig voor mensen die net als mij de duurste kaarten hadden aangeschaft, die zouden dan dus meer betalen dan de mensen die het goedkope kaartje hadden.

ik twijfel wel een beetje,.. maar zoveel geld voor een stukje papier
zou het wel graag als aandenken hebben, maar vindt het een misdadige keuze die ze je voorschotelen.
stelletje parasieten daar bij AEG
pi_70561039
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Bevin het volgende:
Maar die rehearsals he, zullen ze wel alles gedaan hebben dan? Bij die rehearsals van vorige tours, is het vaak wat slap gedans in van die verrotte t-shirts en half gezing en niet eens de echte show, maarja die zullen ze toen ongetwijfeld ook wel helemaal geoefend hebben.

Maar, mocht ie hier gewoon de echte show hebben gedaan, maar alleen niet echt voluit gezongen hebben zou het wel heel tof zijn. Zo met al die effecten die ze wilden doen, kostuums, strakke dans dan zal het er heel mooi uitzien

En dan te bedenken dat Michael niet eens wilde dat er gefilmd werd
Ik vond bijvoorbeeld de Dangerous rehearsals helemaal niet slecht. Goed, er werd veel "gepraat" erdoor en de effecten werden middels "boem" gedaan , maar het had wel wat. En als ik de berichten mag geloven, waren deze rehearsals heel anders aangepakt met de benodigde bijzaken
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:32:07 #13
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70561092
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Bevin het volgende:
Maar die rehearsals he, zullen ze wel alles gedaan hebben dan? Bij die rehearsals van vorige tours, is het vaak wat slap gedans in van die verrotte t-shirts en half gezing en niet eens de echte show, maarja die zullen ze toen ongetwijfeld ook wel helemaal geoefend hebben.

Maar, mocht ie hier gewoon de echte show hebben gedaan, maar alleen niet echt voluit gezongen hebben zou het wel heel tof zijn. Zo met al die effecten die ze wilden doen, kostuums, strakke dans dan zal het er heel mooi uitzien

En dan te bedenken dat Michael niet eens wilde dat er gefilmd werd
Denk dat het meer een ''generale repetitie'' was. Dus met kostuums e.d.
Waar staat dat hij eigenlijk niet wilde dat het gefilmd werd?

PS Ik zit de ''Private Home Videos'' te kijken. Weet iemand in welk jaar die zijn gemaakt?
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:32:09 #14
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70561096
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef RSie het volgende:
Ik snap niet hoe die refund in zijn werk gaat.
ik zie in het vorige topic dat mensen al dingen invullen, maar als ik naar www.michaeljacksonlive.com ga staat er alleen de aankondiging dat er op woensdag 1 juli nieuws op die site zou moeten staan.
http://ticketmaster.custh(...)r/doc_serve.php?2=TM

Daaro.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70561170
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:32 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Denk dat het meer een ''generale repetitie'' was. Dus met kostuums e.d.
Waar staat dat hij eigenlijk niet wilde dat het gefilmd werd?

PS Ik zit de ''Private Home Videos'' te kijken. Weet iemand in welk jaar die zijn gemaakt?
2003 als je het jaar van uitbrengen bedoelt dan
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:34:17 #16
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70561185
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:32 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Denk dat het meer een ''generale repetitie'' was. Dus met kostuums e.d.
Waar staat dat hij eigenlijk niet wilde dat het gefilmd werd?

PS Ik zit de ''Private Home Videos'' te kijken. Weet iemand in welk jaar die zijn gemaakt?
Ik weet niet, stond in zo'n artikel dat hier laatst gepost was in 1 van deze topics. Zo'n medewerker die had verklaard dat een van de laatste repitities die Michael gedaan had, in full HD waren gefilmd, hoewel Michael dat eigenlijk niet wilde.

Tja, ik weet niet, maar misschien gaan ze die beelden gebruiken.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:35:42 #17
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70561232
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

2003 als je het jaar van uitbrengen bedoelt dan
Vóór hetMartin Bashir interview? Ik vind hem echt leuk overkomen in deze filmpjes. Gelukkig, vitaal en genietend.
pi_70561242
Ik denk dat het alleen echt interessant voor de fans is. Mensen die 'gewoon' een concert van hem op DVD willen hebben moeten Live in Bucharest kopen. Want dit wordt net zoiets als die "We are the World"-dvd, waar je hem 20 minuten z'n tekst ziet inzingen. Ik vind dat wel boeiend, maar de massa niet.
standaarddrinker
pi_70561252
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Vóór hetMartin Bashir interview? Ik vind hem echt leuk overkomen in deze filmpjes. Gelukkig, vitaal en genietend.
Martin Bashir was in februari 2003

Kort daarna kwam Take Two en daarna PHV
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:36:40 #20
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70561273
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik vond bijvoorbeeld de Dangerous rehearsals helemaal niet slecht. Goed, er werd veel "gepraat" erdoor en de effecten werden middels "boem" gedaan , maar het had wel wat. En als ik de berichten mag geloven, waren deze rehearsals heel anders aangepakt met de benodigde bijzaken
Ze waren ook niet slecht maar het leek in de verste verte niet op de show. Kijk en als ze zoiets gaan releasen.. Maar sowieso benieuwd om te zien hoe de show er uit zou zien, welke tracks hij zou doen, maar bovenal om hem weer eens zien te zingen en gewoon een show te maken.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70561351
Die 3 uur durende video wil ik ook wel zien. Heel graag zelfs.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:48:20 #22
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70561683
quote:
Thanks, maar hoe weet ik of dat een officiele site is? aangezien er niks vanuit de officiele website vermeld wordt!

voor hetzelfde geld is dat een site in elkaar geknutseld door een menneke die met al die info refunds gaat scoren vanaf de officiele site.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:52:36 #23
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70561856
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:48 schreef RSie het volgende:

[..]

Thanks, maar hoe weet ik of dat een officiele site is? aangezien er niks vanuit de officiele website vermeld wordt!

voor hetzelfde geld is dat een site in elkaar geknutseld door een menneke die met al die info refunds gaat scoren vanaf de officiele site.
Ja, werd gepost in vorige topic ik weet het ook niet. Ik neem aan van wel, ticketmaster.com.. dat zou zo'n jochie toch niet kunnen maken op dat adres neem ik aan Een aantal heeft hem ook al gebruikt, ik doe vrijdag even denk ik, neem aan dat het wel goed is.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70561863
Op CNN nu: geen publieke bezichtiging op Neverland.
standaarddrinker
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:52:47 #25
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70561870
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vond bijvoorbeeld de Dangerous rehearsalshelemaal niet slecht. Goed, er werd veel "gepraat" erdoor en de effecten werden middels "boem" gedaan , maar het had wel wat. En als ik de berichten mag geloven, waren deze rehearsals heel anders aangepakt met de benodigde bijzaken
Oke, ik weet ook niet alles maar staat dit op een dvd?
Of moet ik dat op youtube zoeken...
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_70561990
Weer een nieuwe reeks.

Is er al bekend wanneer de rehearsal-dvd uitkomt? Ik wil hem zien

Als ze trouwens al gaan zeggen dat hij niet voluit zingt, ben ik heel erg benieuwd.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:58:15 #27
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70562088
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Oke, ik weet ook niet alles maar staat dit op een dvd?
Of moet ik dat op youtube zoeken...
Staan er zat van op youtube ja.

Zoiets bijvoorbeeld:

Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:01:16 #28
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70562194
Maar er bestaat dus geen officiele dvd van?
(dacht al...)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_70562267
TVP
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:04:04 #30
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70562286
Bij die rehearsals zo grappig om te zien, bij Smooth Criminal bijvoorbeeld. Dat Michael de choreografie niet helemaal weet en dan gaat kijken naar de dansers en dan later weer inhaakt.



Die muziek
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70562320
Remember the Time doen ze ook, waarom hebben ze dat eruit gehaald? Zo mooi die trommels in het begin en dat hij dan uit 'de grond' komt.
standaarddrinker
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:07:54 #32
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70562429
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Bevin het volgende:

[..]

Ja, werd gepost in vorige topic ik weet het ook niet. Ik neem aan van wel, ticketmaster.com.. dat zou zo'n jochie toch niet kunnen maken op dat adres neem ik aan Een aantal heeft hem ook al gebruikt, ik doe vrijdag even denk ik, neem aan dat het wel goed is.
daarom juist, de URL is niet ticketmaster.com maar ticketmaster.custhelp.com
ik verwacht dat wanneer het van ticketmaster zelf zou zijn dat het adres ticketmaster.com/custhelp zou zijn.

via de homepage van zowel ticketmaster als van Michaeljacksonlive wordt nergens over gesproken.
begrijp je mijn argwaan

ook vindt ik het een zeer vreemde zaak dat aangezien ze van iedereen die via codes kaarten heeft besteld de mailadressen hebben dat zij ook best een mail kunnen versturen met daarin de refund info.
ze houden me ook steeds van allerlei andere onzin op de hoogte, dus waarom hiervan niet?
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:10:04 #33
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70562505
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef RSie het volgende:

[..]

daarom juist, de URL is niet ticketmaster.com maar ticketmaster.custhelp.com
ik verwacht dat wanneer het van ticketmaster zelf zou zijn dat het adres ticketmaster.com/custhelp zou zijn.

via de homepage van zowel ticketmaster als van Michaeljacksonlive wordt nergens over gesproken.
begrijp je mijn argwaan

ook vindt ik het een zeer vreemde zaak dat aangezien ze van iedereen die via codes kaarten heeft besteld de mailadressen hebben dat zij ook best een mail kunnen versturen met daarin de refund info.
ze houden me ook steeds van allerlei andere onzin op de hoogte, dus waarom hiervan niet?
Ja das wel zo, ik heb alleen e-mail gekregen dat er deze week nieuws zou zijn omtrent deze refund zaak. Maar echt concrete informatie heb ik volgens mij ook niet gekregen nee.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70562593
Testament van MJ: http://www.latimes.com/media/acrobat/2009-07/47814643.pdf

Kinderen gaan eventueel naar Diana Ross!
pi_70562619
Misschien krijgen we dat nog.
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:13:16 #36
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_70562628
tvp
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:18:24 #37
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70562821
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70563531
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Maar er bestaat dus geen officiele dvd van?
(dacht al...)
Nope, maar zoals gezegd: youtube.

Ik ga trouwens de komende paar dagen al m'n video's (concerten etc) even nalopen. Heb een paar jaar geleden al een keer een lijstje hier gepost, maar in de tussentijd is er een hoop bijgekomen. Ik ben van plan wellicht het één en ander te gaan uploaden mocht er animo voor zijn. Youtube is namelijk ook niet alles
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:39:21 #39
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70563560
Zoals verwacht: niks op Neverland:
"""Contrary to previous news reports, the Jackson family is officially stating that there will be no public or private viewing at Neverland."

Volgens Friedman, die het de laatste tijd vaker goed heeft, zijn Jacksons eerste twee kinderen niet van hem, dat schijnt al sinds 2005. Blanket is wel van hem.

Hij zal ws. begraven worden op Forest Lawn Cemetery in Hollywood.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70563662
3 uur aan videomateriaal... hmm, een wilde gok wat hij heeft gerepeteerd:

Rock With You
She's Out Of My Life
Wanna Be Startin' Somethin'
Thriller
Billie Jean
Beat It
Human Nature
Bad
The Way You Make Me Feel
Smooth Criminal
Man In The Mirror
I Just Can't Stop Loving You
Dirty Diana
Heal The World
Black or White
Dangerous
Will You Be There
Why You Wanna Trip On Me (de dansers hebben dit gerepeteerd)
They Don't Care About Us
Stranger in Moscow
Earth Song
You Are Not Alone
You Rock My World
Break of Dawn
Whatever Happens
You Are My Life
I Want You Back / ABC / The Love You Save / I'll Be There
Heartbreak Hotel
Nieuwe onbekende liedjes

Dikgedrukt: zeker gerepeteerd

Inderdaad: een hele waslijst aan nummers, maar wel allemaal nummers die zo maar gerepeteerd zouden kunnen zijn!

[ Bericht 1% gewijzigd door Rnnz op 01-07-2009 23:28:13 ]
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:16:39 #41
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70565073
Wat is dat nou voor lijst? Je noemt gewoon zijn bekendste nummers op. Plus een aantal persoonlijke favorieten waarschijnlijk. En voor de zekerheid ook nog ''Nieuwe onbekende liedjes''. Zodat je er nooit naast kan zitten?
Iedereen weet toch welke liedjes het ongeveer zullen worden. En niemand hier weet het precies, dus beetje zinloze opsomming.
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:18:06 #42
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70565131
tvp
Waiting for This is it!
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:21:13 #43
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70565260
Je kon toen toch op zijn site 25 nummers kiezen die je wilde horen? Hi zei toch ook "Im gonna sing the songs, my fans wanna hear" Dus als ie zich daar aan zou houden ofzo, maar je kon bijvoorbeeld ook Why you wanna trip of me kiezen. Het zou pas tof zijn als ie een paar van die liedjes zou doen, die hij nog nooit live heeft gedaan en die ook geen video hebben. Maarja, allemaal speculaties, we zullen wel zien.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70565304
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat is dat nou voor lijst? Je noemt gewoon zijn bekendste nummers op. Plus een aantal persoonlijke favorieten waarschijnlijk. En voor de zekerheid ook nog ''Nieuwe onbekende liedjes''. Zodat je er nooit naast kan zitten?
Iedereen weet toch welke liedjes het ongeveer zullen worden. En niemand hier weet het precies, dus beetje zinloze opsomming.
Ik zeg toch ook 'wilde gok'? Jezus, reageer niet zo geprikkeld zeg. Ik probeer alleen maar voor te stellen wat er op de DVD kan komen, of beter gezegd, wat de laatste nummers zijn die Michael heeft gezongen.

En geen persoonlijke favorieten hoor, anders had ik er wel andere nummers opgezet.
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:23:45 #46
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70565348
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:22 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook 'wilde gok'? Jezus, reageer niet zo geprikkeld zeg.

En geen persoonlijke favorieten hoor, anders had ik er wel andere nummers opgezet.
Mijn naam is niet Jezus...
pi_70565353
He had been in touch with her again after he bleached his scrotum with a special cream and it burned him. Debbie attended to him, and to show his gratitude, he gave her a car.

Auw!
standaarddrinker
pi_70565366
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Mijn naam is niet Jezus...
Nee, dat moest er nog eens bijkomen.
pi_70565414
Ik denk ook dat Why You Wanna Trip On Me er tussen zit, want in een filmpje zie je de dansers oefenen op dat nummer.
standaarddrinker
pi_70565475
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
He had been in touch with her again after he bleached his scrotum with a special cream and it burned him. Debbie attended to him, and to show his gratitude, he gave her a car.

Auw!
Hiiihiii
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70565864
Dat zal pijn hebben gedaan.
pi_70566818
Wat is Will You Be There toch een prachtig nummer. Die ad-libs op het einde kan niemand behalve Michael.

pi_70567719
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
Testament van MJ: http://www.latimes.com/media/acrobat/2009-07/47814643.pdf

Kinderen gaan eventueel naar Diana Ross!
Ongelofelijk dat zo'n persoonlijk document zomaar op straat komt te liggen..
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:41:36 #54
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_70567760
MJ is een goeie kerel maar er is 1 dat ik nog niet snap. Waarom hield ie in godsnaam dat kind over de reling van dat balkon?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_70567822
Het is een oude Afrikaanse traditie om het koningskind aan het volk te tonen.

standaarddrinker
pi_70567898
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Het is een oude Afrikaanse traditie om het koningskind aan het volk te tonen.

[ afbeelding ]


Ehm, tja, waarom deed hij dat. Hij wilde z'n kind laten zien aan de buitenwereld, maar dacht daar even niet bij na. Iedereen maakt fouten.
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:48:17 #57
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70567902
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Het is een oude Afrikaanse traditie om het koningskind aan het volk te tonen.

[ afbeelding ]
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_70567953
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Het is een oude Afrikaanse traditie om het koningskind aan het volk te tonen.

[ afbeelding ]
Gast, ik moest echt hard lachen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:55:12 #59
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568022
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Gast, ik moest echt hard lachen
Ik helemaal niet, das al grappig opzich
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568112
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Gast, ik moest echt hard lachen
Bij mij heeft ie ook een lach op m'n gezicht getoverd op deze sombere avond.

Dank je wel daarvoor.

Is er nog nieuws eigenlijk?
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:01:44 #61
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568151
Hebben we weer drie topics volgeluld zonder nieuws ja

Ghosts nu op tmf
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568187
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:59 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Bij mij heeft ie ook een lach op m'n gezicht getoverd op deze sombere avond.

Dank je wel daarvoor.

Is er nog nieuws eigenlijk?
Hoezo somber?

Weinig nieuws, Wel een gerucht over een mogelijke verslaving aan propfol en daaraan gekoppeld de dood van MJ. En daar komt iemand om de hoek bij kijken, dr. Murray....
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:05:13 #63
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_70568224
Haha, de Afrikaanse traditie, die houden we erin.

Maar goed, gewoon effe een moment van ondoordachtheid. Mensen overdrijven het ook zo. Alsof hij hem bijna liet vallen oid. Rnnz heeft ook meerdere malen meerdere neefjes in een (met 7.000 toeren draaiende) plafondventilator gegooid (titanium wieken), althans zo gaan de geruchten....
pi_70568226
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef Bevin het volgende:
Hebben we weer drie topics volgeluld zonder nieuws ja

Ghosts nu op tmf
Oh, daar zijn we sowieso goed in geweest in de tijd voor This is it
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:06:29 #65
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_70568247
Waarom staat dat testament trouwens open en bloot op het internet?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_70568248
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Haha, die houden we erin.

Maar goed, gewoon effe een moment van ondoordachtheid. Mensen overdrijven het ook zo. Alsof hij hem bijna liet vallen oid. Rnnz heeft ook meerdere malen meerdere neefjes in een (met 7.000 toeren draaiende) plafondventilator gegooid (titanium wieken), althans zo gaan de geruchten....


Rnnz, waarom? Hoe kan je? Ik ga dit breed uitmeten in de media!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568293
Lol Xaobotnik, volgens mij heb je de verkeerde voor je.. dat was matthijst die dat had gedaan! Zoek hem, vervolg hem, vervloek hem.. niet mij.

Zelfs over mij worden leugens geschreven... nu snap ik hoe Michael zich heeft moeten voelen.
pi_70568355
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:08 schreef Rnnz het volgende:
Lol Xaobotnik, volgens mij heb je de verkeerde voor je.. dat was matthijst die dat had gedaan! Zoek hem, vervolg hem, vervloek hem.. niet mij.

Zelfs over mij worden leugens geschreven... nu snap ik hoe Michael zich heeft moeten voelen.
Gelukkig, blijf maar vingers wijzen naar anderen. Zolang ik maar buiten schot blijf
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568385
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom staat dat testament trouwens open en bloot op het internet?
Omdat het kan!

Nee, er zijn altijd wel mensen die mensen kennen en mensen doen alles voor het geld van andere mensen, dus publiceren mensen prive dingen zodat andere mensen ze kunnen lezen. Snap je?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568419
Eigenlijk is het gewoon schandalig.. zelfs na z'n dood kan er niets privé gehouden worden.

DrDentz: zet je TV aan op TMF.. Stranger In Moscow op dit moment.

Wel respect voor TMF dat ze zoveel MJ draaien. Ik hoor al dagen niets anders meer op hun zender.
pi_70568429
Hey MTV heeft Smooth Criminal en TMF heeft Stranger in Moscow, wat moet ik nou kijken?!
standaarddrinker
pi_70568453
Stranger in Moscow
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568461
Maar die is nu af
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568475
Ongelooflijk, zelfs een SMS dienst voor MJ. Lijkenpikkers
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568477
Valt het jullie ook op dat Stranger in Moscow op cd één keer "I'm livin lonely, I'm livin lonely, baby, stranger in moscow" heeft, en de videoclip twee keer?
standaarddrinker
pi_70568491
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ongelooflijk, zelfs een SMS dienst voor MJ. Lijkenpikkers
Ja.. ik stond ook al verbaasd te kijken.

Nu Cry!
pi_70568496
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:19 schreef DrDentz het volgende:
Valt het jullie ook op dat Stranger in Moscow op cd één keer "I'm livin lonely, I'm livin lonely, baby, stranger in moscow" heeft, en de videoclip twee keer?
Nee

Cry nu atm, worst video ever!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568520
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nee

Cry nu atm, worst video ever!
Het nummer zelf heeft me ook nooit kunnen bekoren.
pi_70568523
Idd.
Toen die video net uitkwam, zei de TMF-vj "let vooral op de speciale rol die Michael Jackson in deze nieuwe clip speelt, veel plezier!"
Zat 'ie er niet in.
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:23:03 #80
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568530
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:20 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ja.. ik stond ook al verbaasd te kijken.

Nu Cry!
Net ook al childhood.

Ik ga nu eens keihard ghost laten schallen uit mijn radio
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568546
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Idd.
Toen die video net uitkwam, zei de TMF-vj "let vooral op de speciale rol die Michael Jackson in deze nieuwe clip speelt, veel plezier!"
Zat 'ie er niet in.
haha, dat kan ik me nog herinneren idd

Heb dat nooit begrepen hoor, we hebben al een Man in the Mirror (praktisch) zonder MJ
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568555
Hij had toen al ruzie met Sony ofzo. Hij wou Unbreakable als single.
standaarddrinker
pi_70568563
Ach, Michael wilde destijds Cry toch ook helemaal niet als single? Hetzelfde geldt voor You Rock My World.. volgens mij wilde hij dat helemaal niets al eerste single.

Nogal geruzie met Sony toen.
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:24:59 #84
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568564
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

haha, dat kan ik me nog herinneren idd

Heb dat nooit begrepen hoor, we hebben al een Man in the Mirror (praktisch) zonder MJ
Heal the world is ie ook niet te zien toch?
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568569
Ja ok, maar als je een clip sowieso nog kan maken, ga er dan zelf inzitten
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568579
YANA
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568586
Another day has goneeeee, i'm still all alone..... How could this beeeeeeee, you're not here with meeeeee
pi_70568604
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Rnnz het volgende:
Ach, Michael wilde destijds Cry toch ook helemaal niet als single? Hetzelfde geldt voor You Rock My World.. volgens mij wilde hij dat helemaal niets al eerste single.

Nogal geruzie met Sony toen.
Tommy Mottola is a racist
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:27:11 #89
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568605
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef DrDentz het volgende:
Hij had toen al ruzie met Sony ofzo. Hij wou Unbreakable als single.
Ja dat zou wel mooi zijn geweest, al was you rock my world ook niet slecht natuurlijk.

Net nog de lange versie van op tmf trouwens
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568614
Laten we dit topic trouwens even volmaken vannacht
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:28:07 #91
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568618
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ja ok, maar als je een clip sowieso nog kan maken, ga er dan zelf inzitten
Tiende single van Dangerous ofzo
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568623
Ze durven het nog niet aan om de engeltjesversie te tonen.

standaarddrinker
pi_70568624
Though you're far away.. I am here to stay (8)

Ik ben zometeen pitten though, dus jullie moeten hem volmaken zonder mij.
pi_70568640
Toch netjes dat Invincible bovengemiddelde verkoopcijfers had zonder nagenoeg promotie te hebben gehad
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568653
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:28 schreef Rnnz het volgende:
Though you're far away.. I am here to stay (8)

Ik ben zometeen pitten though, dus jullie moeten hem volmaken zonder mij.
Dacht het niet, posten zal je!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568662
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dacht het niet, posten zal je!
He's not a real fan.
standaarddrinker
pi_70568672
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:30 schreef DrDentz het volgende:

[..]

He's not a real fan.
Het is een hater!

Billie Jean als superclip? Lol
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:31:49 #98
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568675
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:30 schreef DrDentz het volgende:

[..]

He's not a real fan.
Wie wel hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568677
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:30 schreef DrDentz het volgende:

[..]

He's not a real fan.


M'n slaapritme is al zo lekker geweldig de laatste tijd.

Billie Jean.
pi_70568682
Hey is dit een nieuw nummer van hem?
standaarddrinker
pi_70568695
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:32 schreef DrDentz het volgende:
Hey is dit een nieuw nummer van hem?
Jaja, 26 jaar op moeten wachten, maar het was het waard
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:33:14 #102
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568701
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:31 schreef Rnnz het volgende:

[..]



M'n slaapritme is al zo lekker geweldig de laatste tijd.

Billie Jean.
Ja, morgen tentamen, misschien maar eens beginnen met dat telefoonboek stof
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568715
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:33 schreef Bevin het volgende:

[..]

Ja, morgen tentamen, misschien maar eens beginnen met dat telefoonboek stof
Ik had dus vorige week vrijdagochtend een loodzwaar tentamen

Het resultaat was er ook wel naar moet ik zeggen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568719
Na mijn moonwalk in de huiskamer op Billie Jean ga ik slapen.
pi_70568733
Zo, m'n moonwalk is ook niet meer wat het geweest is.
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:35:18 #106
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568735
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik had dus vorige week vrijdagochtend een loodzwaar tentamen

Het resultaat was er ook wel naar moet ik zeggen
Ja, ik had woensdag, die wel gehaald though. Maar ik heb morgen, volgende week vrijdag en dan die woensdag nog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568736
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:34 schreef Rnnz het volgende:
Na mijn moonwalk in de huiskamer op Billie Jean ga ik slapen.


Ik ben 'm helemaal vergeten te doen

Ik doe de ad libs wel
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568752
Yeah Macauley Culkin!
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:37:33 #109
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568767
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:36 schreef DrDentz het volgende:
Yeah Macauley Culkin!
Nog 191 posts Dr.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568768
Succes met het topic.

Ik ben pitten. Ajuus.
pi_70568770
But dad, this is the best part
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:38:33 #112
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568781
Eigenlijk moet ik ook wel een mooie michael jackson usericon hebben he

Iemand suggesties?
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568784
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:37 schreef Rnnz het volgende:
Succes met het topic.

Ik ben pitten. Ajuus.
Ik moet ook maar gaan pitten, anders wordt m'n vriendin boos

Trouwens, deze slow chat is niet zo gewenst denk ik door de modjes
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568810
Zeg DrDentz, heb jij misschien iets te maken met Dr. Murray. What's in a name?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:41:12 #116
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568813
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik moet ook maar gaan pitten, anders wordt m'n vriendin boos

Trouwens, deze slow chat is niet zo gewenst denk ik door de modjes
Schijnrelatie?
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568821
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef Bevin het volgende:

[..]

Schijnrelatie?
Oh ja, Fokkers kunnen geen relatie hebben
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568844
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:38 schreef Bevin het volgende:
Eigenlijk moet ik ook wel een mooie michael jackson usericon hebben he

Iemand suggesties?
Je mag er wel een van mij lenen.

















standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:43:34 #119
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568847
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Oh ja, Fokkers kunnen geen relatie hebben
Die ouder zijn dan 20 wel hoor
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568857
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:43 schreef Bevin het volgende:

[..]

Die ouder zijn dan 20 wel hoor
Dat ben ik
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568869
ik zit naar fotos van de jonge michael en zijn broers te kijken maar ik schat dat de Jacksons voor minstens 15% blank bloed hebben. Misschien wel 20%. Ze missen opvallend veel negroide kenmerken. En dat is niet alleen de huidskleur.
pi_70568887
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zit naar fotos van de jonge michael en zijn broers te kijken maar ik schat dat de Jacksons voor minstens 15% blank bloed hebben. Misschien wel 20%. Ze missen opvallend veel negroide kenmerken. En dat is niet alleen de huidskleur.
Nou, Jermaine is toch wel een typische Afro-amerikaan hoor
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:45:58 #123
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568896
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dat ben ik
I know daarom juist
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568905
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:45 schreef Bevin het volgende:

[..]

I know daarom juist
Het is laat, ik begrijp niet alle grappen meer
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568907
Ik geloof dat ze wel 'blank bloed' hebben, Prince Albert Screws, de vader van Katherine Jackson, was een halfbloed. Ofzo.
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:46:53 #126
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568911
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Je mag er wel een van mij lenen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Danke Dr.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568915
Ik wacht nog steeds op antwoord DrDentz, je houdt je opeens erg afzijdig.
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zeg DrDentz, heb jij misschien iets te maken met Dr. Murray. What's in a name?
Heal the world nu, ook nooit één van z'n toppers geweest imo
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:48:09 #128
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568925
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof dat ze wel 'blank bloed' hebben, Prince Albert Screws, de vader van Katherine Jackson, was een halfbloed. Ofzo.
Ja ik ben ook half.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568930
Nee jongens, deze naam is door iemand voor mij bedacht, ik heb daar geen rol in gespeeld, het is een conspiracy.
standaarddrinker
pi_70568932
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nou, Jermaine is toch wel een typische Afro-amerikaan hoor
20% is mischien te veel ja. Zeg 15%. Maar je zegt het zelf al. Typische Afro-AMERIKAAN. Dus blank bloed. Ik geef dus een verhouding Afrikaans : europees aan.
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:49:01 #131
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568935
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoord DrDentz, je houdt je opeens erg afzijdig.
[..]

Heal the world nu, ook nooit één van z'n toppers geweest imo
Mijn moeder vond dat een mooi slaapliedje

Verder vond ze alleen Earth song mooi, althans het intro daar van
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568942
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Nee jongens, deze naam is door iemand voor mij bedacht, ik heb daar geen rol in gespeeld, het is een conspiracy.
Je kreeg de titel bij het kliniekje van de beste man? Ik denk dat ik op een groot mysterie stuit!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:49:50 #133
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568948
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Nee jongens, deze naam is door iemand voor mij bedacht, ik heb daar geen rol in gespeeld, het is een conspiracy.
Oh.. de mijne ook hoor, al heb ik hier ook onder 10 andere namen gepost
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568953
Dr. Tohme Tohme is daarentegen wel een goede bekende van me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
standaarddrinker
pi_70568958
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:48 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

20% is mischien te veel ja. Zeg 15%. Maar je zegt het zelf al. Typische Afro-AMERIKAAN. Dus blank bloed. Ik geef dus een verhouding Afrikaans : europees aan.
Oh zo. Maar wil je dit vervolgens ook koppelen op Michael's kinderen, of doel je daar niet op?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568966
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Dr. Tohme Tohme is daarentegen wel een goede bekende van me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568975
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Oh zo. Maar wil je dit vervolgens ook koppelen op Michael's kinderen, of doel je daar niet op?
nee, heb het echt over michael jackson en zijn broers en zus(sen).
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:52:09 #138
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70568979
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Dr. Tohme Tohme is daarentegen wel een goede bekende van me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is 1 uur geweest begrijp ik ?
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70568984
Leave me AAALOOONNNE

ik ga trouwens maffen. Niet meer teveel slowchatten he
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70568998
Dit was denk ik de eerste Michael Jackson clip die ik ooit zag. Ik was destijds hooked aan Moonwalker op de Commodore 64, maar had geen idee waar het verzamelen van dat konijnenpak op sloeg en kende Michael Jackson verder ook niet.
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:54:03 #141
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70569000
Ja Joe.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70569004
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:54 schreef Bevin het volgende:
Ja Joe.
Wat een eervolle vergelijking
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70569017
wel grappig, vroeger als kind vond ik alleen de nummers beat it en billy jean leuk, nu vind ik van thriller echt bijna alles zeer goed. Of het nou rustig of rock is.
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:56:53 #144
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70569025
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Wat een eervolle vergelijking
Kim Jong Il had je leuker gevonden ?
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70569058
fuck die slowchat
  donderdag 2 juli 2009 @ 02:09:00 #146
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_70569118
zit ik heir weer om 2 ur snachts...pffff...

Wat een ktweek was dit zeg.

Morgen naar Paradiso.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_70569439
Deze week is inderdaad wat onwerkelijk...
pi_70569509
Micheal Jackson
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:36:40 #149
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70570582
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 02:00 schreef TubewayDigital het volgende:
fuck die slowchat
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:43:26 #150
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_70570663
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 03:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Micheal Jackson
Wat doe je dan hier?!

Ik weet van gekkigheid niet meer in welk topic ik hier moet zijn. Alle topics lopen door mekaar heen
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:32:57 #151
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70571726
gaan er vanavond nog veel mensen naar Paradiso? Ikzelf sla denk ik over!

ben wel benieuwd of er nog een groots tribute concert gaat komen (a la tribute to freddie mercury).
als die er komt ben ik meer dan bereid een stapel knaken op te hoesten en gewoon te gaan, waar het ook is.
pi_70572222
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:32 schreef RSie het volgende:
gaan er vanavond nog veel mensen naar Paradiso? Ikzelf sla denk ik over!

ben wel benieuwd of er nog een groots tribute concert gaat komen (a la tribute to freddie mercury).
als die er komt ben ik meer dan bereid een stapel knaken op te hoesten en gewoon te gaan, waar het ook is.
Huh, sinds wanneer is dat gedoe in Paradiso geregeld dan? Eerste keer dat ik het hoor
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:04:00 #153
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70572507
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Huh, sinds wanneer is dat gedoe in Paradiso geregeld dan? Eerste keer dat ik het hoor
is een initiatief van Boris.
Ik was toevallig zondag op Parkpop waar Boris een optreden had en daar vertelde hij dat ie een tribute ging doen in Paradiso samen met wat andere artiesten. plan was om ook bnuiten een scherm neer te zetten dat mensen die niet meer binnen kunnen komen het toch nog kunnen volgen.
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:17:12 #154
36349 Altern8
Ik wil het .Nu
pi_70572862
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:48 schreef RSie het volgende:

[..]

Thanks, maar hoe weet ik of dat een officiele site is? aangezien er niks vanuit de officiele website vermeld wordt!

voor hetzelfde geld is dat een site in elkaar geknutseld door een menneke die met al die info refunds gaat scoren vanaf de officiele site.
op michaeljacksonlive.com staat een link 'ticket info' rechtsboven. Dat is deze link. Hier staat een link naar onder andere ticketmaster: klik

Omdat het op michaeljacksonlive.com staat, lijkt me die link betrouwbaar.
Kom lach naar mij en ik lach terug
pi_70572975
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:04 schreef RSie het volgende:

[..]

is een initiatief van Boris.
Ik was toevallig zondag op Parkpop waar Boris een optreden had en daar vertelde hij dat ie een tribute ging doen in Paradiso samen met wat andere artiesten. plan was om ook bnuiten een scherm neer te zetten dat mensen die niet meer binnen kunnen komen het toch nog kunnen volgen.
Ok, wel leuk. Kan er alleen niet bij zijn denk ik
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70573070
quote:
Michael Jackson Funeral Set for July 7 at Staples Center
Wednesday, July 01, 2009

The Michael Jackson funeral is scheduled for 10 a.m. on Tuesday, July 7, at Los Angeles’ Staples Center. Sources tell me that AEG Live, which owns Staples and next-door neighbor Nokia Theatre, will use both facilities and the surrounding plaza.

There’s no official confirmation yet, but I’m told all systems are go.

Insiders also say that AEG will put gigantic screens outside the facilities for the thousands who will not get inside. No word yet on how ticketing will be handled.

In order to do this, the Ringling Bros. and Barnum & Bailey Circus, scheduled to begin its run at Staples on July 8, had to be persuaded to postpone moving into Staples by several hours.

Insert your own circus joke here.

Somehow it seems appropriate. It will be a day for the Greatest Show on Earth to follow The Biggest Funeral in History. Jackson would love this, that’s for sure.

Earlier speculation had the funeral being held everywhere from Neverland to Los Angeles Memorial Coliseum.
Hmm, zou Friedman het bij het juiste eind hebben? Zo ja, dan is het dus nog eventjes wachten tot dinsdag...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70573188
quote:
'
Endless' supply of music in Jackson's vaults
By JAKE COYLE (AP Entertainment Writer)
From Associated Press
July 01, 2009 10:21 PM EDT

NEW YORK - Michael Jackson had a mountain of unreleased recordings in the vault when he died - music that is almost certain to be packaged and repackaged for his fans in the years to come.

The material includes unused tracks from studio sessions of some of Jackson's best albums, as well as more recently recorded songs made with Senegalese R&B singer and producer Akon and Black Eyed Peas frontman will.i.am.

"There are dozens and dozens of songs that did not end up on his albums," said Tommy Mottola, who from 1998 to 2003 was chairman and CEO of Sony Music, which owns the distribution rights to Jackson's music. "People will be hearing a lot of that unreleased material for the first time ever. There's just some genius and brilliance in there."

The releases, Mottola said, "could go on for years and years - even more than Elvis."

Since Jackson's death Thursday, there has been an enormous, almost unprecedented demand for the King of Pop's music. Nielsen SoundScan said Wednesday that three of his records - "Number Ones," "Essential Michael Jackson" and "Thriller - were the best-selling albums of the week, and 2.3 million tracks of his have been downloaded in the U.S. alone.

When a music star of Jackson's stature dies, labels typically comb through their archives to pull out anything they can release. New compilations of recordings by performers such as Elvis, Tupac and Jeff Buckley are still released nearly every year.

Mottola, who has described himself as the "shepherd and gatekeeper" of Jackson's catalog and is familiar with it better than anyone, said that for every album Jackson made - including classics like 1979's "Off the Wall" and 1982's "Thriller" - he recorded several tracks that didn't make it onto the records.

(Mottola had only laudatory things to say about Jackson, who criticized Mottola in 2002 as a racist. Among those who defended Mottola at the time was the Rev. Al Sharpton.)

The details of who owns Jackson's unreleased music and concert footage are not entirely clear. Sony Music declined to comment. A person involved with the label who requested anonymity said no new projects or compilations are being planned yet.

The Jackson family has not publicly discussed plans for Jackson's catalog. In a 2002 will filed in court Wednesday, the pop star left his entire estate to a family trust, with his mother and his children named as beneficiaries.

Steve Gordon, an entertainment lawyer and author of "The Future of the Music Business," worked at Sony Music during the 1990s. He said he was at Sony when Jackson's last contract was negotiated, though he acknowledged it could have recently been updated.

Gordon said Jackson owns some of his master recordings, while others are owned in partnership with Sony. Regardless, he said, Sony retains exclusive distribution rights for anything Jackson produced during the term of their contract.

Gordon said he expects Sony's Legacy Recordings division to do something similar to what it did with Elvis and create a division purely for Jackson's catalog.

"They've done every kind of configuration to try to squeeze more money out of the catalog with Elvis and they'll do it with Michael Jackson - be sure of it," Gordon said. "I imagine that there's a ... load of concert recordings that may or may not have been released."

Jackson's last original album was 2001's "Invincible." His 2005 child molestation trial and other controversies distracted him from recording, but he was active in recent years.

He died just weeks before he was to perform 50 concerts at London's O2 arena in what was supposed to be his comeback. He had also begun working on new material.

Two weeks before he died, he wrapped up work on an elaborate production dubbed the "Dome Project," which could be the final finished video piece overseen by Jackson. Two people with knowledge of the project confirmed its existence Monday to The Associated Press on condition they not be identified because they signed confidentiality agreements.

Four sets were constructed for Jackson's production, including a cemetery recalling his famous "Thriller" video. Shooting for the project lasted from June 1 to June 9. Now in post-production, the project is expected to be completed next month.

Last year, Jackson released "Thriller 25," an album marking the 25th anniversary of the album. It included the new song "For All Time," as well as five remixes that involved will.i.am, Kanye West, Akon and Fergie.

The Black Eyed Peas frontman will.i.am has said he and Jackson recorded several songs together. He told the BBC on Monday that Jackson had possession of their demos, and that the songs "demanded all the people to the dance floor."

Akon had hoped to complete an album with Jackson once he finished his London concerts. The singer said they used to meet in Las Vegas whenever they had the time, and would talk on the phone constantly about ideas for the album.

Akon said they never actually completed a song except for "Hold My Hand," which leaked last year. "All the other songs were just ideas," Akon said.

He said he will keep the song fragments - a chorus here, a verse there - "locked up in the vault" until the Jackson family decides how to proceed. He said it could be worked into a tribute album.

"It was all positive records - songs to uplift people, songs to make people think about the problems in life," Akon said. "It was all about bringing people together."
Kijk, dat is goed om te horen! Ben alleen bang dat het zo gruwelijk wordt uitgemolken a la Tupac
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70573503
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Hmm, zou Friedman het bij het juiste eind hebben? Zo ja, dan is het dus nog eventjes wachten tot dinsdag...
Dan ben ik op vakantie Dan maar mensen instructies geven om het op te nemen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70574104
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:39 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dan ben ik op vakantie Dan maar mensen instructies geven om het op te nemen
Dat is balen man. Maar ongetwijfeld worden er veel geupload naar Youtube enzo
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:10:14 #160
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_70574281
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 03:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Micheal Jackson
lern2spell
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:18:06 #161
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70574488
Daar kunnen nog heel wat hits tussen zitten.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:30:59 #162
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70574838
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:10 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

lern2spell
gevalletje pot en ketel ?
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 11:33:42 #163
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70574910
'ABBA gevraagd om Michael Jackson te vervangen'
van onze redactie

AMSTERDAM - De Zweedse groep ABBA zou zijn benaderd om de vijftig concerten van de overleden Michael Jackson over te nemen.

AEG Live zou de beroemde Mamma Mia! band uit hun pensioen willen trekken, meldt The Sun. De directeur David Campbell: "Er is een groepje van vier mensen uit Zweden met wie we aan het praten zijn."

Michael Jackson had op 13 juli zijn concertreeks in de O2 Arena moeten starten. Het bedrijf AEG heeft nu een schuld van vele miljoenen als zij de arena niet kunnen vullen.

ABBA, bestaande uit Benny Andersson (62), Bjorn Ulvaeus (64), Agnetha Faltskog (59) en Anni-Frid Lyngstad (63), ging na vele succesvolle jaren uit elkaar in 1983.

Een ingewijde vertelt: "Het gaat om vele miljoenen, maar er zijn nog vele drempels die moeten worden genomen."

De Telegraaf
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:35:17 #164
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70574952
Wembley, Bad Tour mogen ze ook wel releasen En een mooie van de HIStory tour. Als ze er nu na zijn dood weer aan hem willen verdienen, het is dan wellicht wel heel crux, maar zou wel heel graag dat ongerealesde materiaal willen zien.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:36:12 #165
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70574981
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:33 schreef Gert het volgende:
[b]'ABBA gevraagd om Michael Jackson te vervangen'

Lijkt me niet echt haalbaar. Die hebben al 100 jaar niet opgetreden...
pi_70576395
Was deze link al gegeven? Voor t-shirts van MJ voor zijn tour?

http://michaeljackson.shop.bravadousa.com/Default.aspx

(links kan je kiezen voor Women shirts of t-shirts)
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_70577063
Ik denk dat Michael die honderden nummers met een reden niet heeft uitgebracht, ze zullen wel niet zo goed zijn.
pi_70577180
Ik begin,ondanks dat ik zijn muziek wel te pruimen vind,nu al een beetje MJ moe te worden want het lijkt net alsof zijn dood enige is wat momenteel telt alsof er al niet genoeg honger,dood en armoe op de wereld is van mensen die het ook niet hebben verdiend. Maar zoals iemand al zei: Het zal wel met kijkcijfers en commercie hebben te maken dat MJ zoveel aandacht blijft opeisen want ervan uitgaan dat dat alleen maar is omdat hij zo een grote artiest was, is maar ten dele waar. Hij was 1 van de grootste artiesten. Niet meer,niet minder.
75 topics = FIN
pi_70578411
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef FP128 het volgende:
Ik begin,ondanks dat ik zijn muziek wel te pruimen vind,nu al een beetje MJ moe te worden want het lijkt net alsof zijn dood enige is wat momenteel telt alsof er al niet genoeg honger,dood en armoe op de wereld is van mensen die het ook niet hebben verdiend. Maar zoals iemand al zei: Het zal wel met kijkcijfers en commercie hebben te maken dat MJ zoveel aandacht blijft opeisen want ervan uitgaan dat dat alleen maar is omdat hij zo een grote artiest was, is maar ten dele waar. Hij was 1 van de grootste artiesten. Niet meer,niet minder.
Of men komt er ineens achter dat Michael toch eigenlijk wel geniaal was en de grootste ster was van generaties mensen.
pi_70578852
Hebben jullie al gekeken naar shirts? Terwijl je voor z'n dood nauwelijks shirts van hem kon vinden, zijn ze er nu in overvloed. Degene die ik wil hebben (niet allemaal... of ja, eigenlijk ook wel):









Het nadeel van de een na laatste is dat hij rood is (wat ik toch wel jammer vind), en het nadeel van de laatste is dat hij ontzettend moeilijk te verkrijgen is online (zeg maar gerust onmogelijk).
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:19:41 #171
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70579630
Oooooh deze oude dame wil ook een shirt.
Waar kan je die bovenste kopen/bestellen?
Waiting for This is it!
pi_70579843
Exclusive: it seems like AEG Live no longer wants to wait to show video proof of Michael Jackson’s fitness and health. Sources say the concert promoter will likely release some “live” video clips from Jackson’s rehearsals either late tonight or early tomorrow. The release will not be exclusive but rather like a movie release—wide—to get the most impact. The clips will show Jackson dancing, singing, and directing his show, interacting with cast members as they put together the “This Is It” tour for London. Photos from the tour were distributed days ago by AEG; there’s also talk of a DVD to come.

http://www.showbiz411.com(...)s-release-aeg-photos
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:30:13 #173
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70579901
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef FP128 het volgende:
Ik begin,ondanks dat ik zijn muziek wel te pruimen vind,nu al een beetje MJ moe te worden want het lijkt net alsof zijn dood enige is wat momenteel telt alsof er al niet genoeg honger,dood en armoe op de wereld is van mensen die het ook niet hebben verdiend. Maar zoals iemand al zei: Het zal wel met kijkcijfers en commercie hebben te maken dat MJ zoveel aandacht blijft opeisen want ervan uitgaan dat dat alleen maar is omdat hij zo een grote artiest was, is maar ten dele waar. Hij was 1 van de grootste artiesten. Niet meer,niet minder.
Tja. Dan probeer je het nieuws erover te ontlopen. Dat zou ik doen , als iets me niet interesseert.
Vergeet niet dat deze man er vanaf eind jaren 60 was, dat is nogal een tijd. Bovendien is zijn doodsoorzaak nog niet opgehelderd, en is hij nog niet eens begraven....
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:32:09 #174
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70579963
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:28 schreef DrDentz het volgende:
Exclusive: it seems like AEG Live no longer wants to wait to show video proof of Michael Jackson’s fitness and health. Sources say the concert promoter will likely release some “live” video clips from Jackson’s rehearsals either late tonight or early tomorrow. The release will not be exclusive but rather like a movie release—wide—to get the most impact. The clips will show Jackson dancing, singing, and directing his show, interacting with cast members as they put together the “This Is It” tour for London. Photos from the tour were distributed days ago by AEG; there’s also talk of a DVD to come.

http://www.showbiz411.com(...)s-release-aeg-photos
Is de site waar dit vandaan komt betrouwbaar/
Waiting for This is it!
pi_70579973
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:32 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Is de site waar dit vandaan komt betrouwbaar/
Het is Roger Friedman. Hij heeft het de afgelopen tijd opvallend vaak bij het rechte eind.
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:34:15 #176
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70580021
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Het is Roger Friedman. Hij heeft het de afgelopen tijd opvallend vaak bij het rechte eind.
Oh ja, das dezelfde die aangekondigd heeft dat de begrafenis hoogstwaarschijnlijk as. dinsdag zal zijn, in het LA Statler Centre.
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:39:22 #177
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70580167
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Oh ja, das dezelfde die aangekondigd heeft dat de begrafenis hoogstwaarschijnlijk as. dinsdag zal zijn, in het LA StatlerStaples Centre.
Wat is de relatie tussen Friedman en Jackson?

Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe icon? Ik wilde eigenlijk vanaf 13 Juli een MJ icon nemen...
pi_70580333
Ik vind hem wel blits.
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:50:18 #179
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70580458
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:39 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Wat is de relatie tussen Friedman en Jackson?

Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe icon? Ik wilde eigenlijk vanaf 13 Juli een MJ icon nemen...
Bedankt voor het corrigeren
Ik vind je icon ook tof. Simpel en klasse.
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:55:24 #180
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70580612
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:50 schreef Rnnz het volgende:
Hebben jullie al gekeken naar shirts? Terwijl je voor z'n dood nauwelijks shirts van hem kon vinden, zijn ze er nu in overvloed. Degene die ik wil hebben (niet allemaal... of ja, eigenlijk ook wel):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het nadeel van de een na laatste is dat hij rood is (wat ik toch wel jammer vind), en het nadeel van de laatste is dat hij ontzettend moeilijk te verkrijgen is online (zeg maar gerust onmogelijk).
Die onderste is zó vet!

PS Sorry nog van mijn overdreven reactie gisteren...
pi_70580639
Robijn1961: dat shirt is hier te vinden. Slechts 17 dollar (12 euro), ik vraag me alleen af of ze naar Nederland verzenden.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:57:08 #182
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70580667
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Die onderste is zó vet!

PS Sorry nog van mijn overdreven reactie gisteren...
Ik heb niets gemerkt, maar ik was gisteren ook bijna niet aanwezig
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:58:28 #183
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70580715
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:56 schreef Rnnz het volgende:
Robijn1961: dat shirt is hier te vinden. Slechts 17 dollar (12 euro), ik vraag me alleen af of ze naar Nederland verzenden.
Thanks!! Tis een mannenshirt, maar dat kan me dan weer niet schelen in dit geval. Ik zal me straks eens verdiepen in de shirts. Wil er in ieder geval 1, als eerbetoon aan hem.
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:59:01 #184
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70580733
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ik heb niets gemerkt, maar ik was gisteren ook bijna niet aanwezig
Was ook tegen rnnz, verder niet belangrijk.

Weet iemand waar het nummer Threatened over gaat. Ik vind hem heel gaaf, maar snap 'em niet zo goed. Iemand?
pi_70580812
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Die onderste is zó vet!

PS Sorry nog van mijn overdreven reactie gisteren...
No problem. Dat onderste shirt is hier te vinden. Er zit ook een dealer in Nederland, maar die heeft al maanden z'n website niet geüpdatet...

Robijn: een 'mannenshirt' maakt voor vrouwen niet uit, stel je eens voor dat mannen een vrouwenshirt moesten dragen.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:03:10 #186
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70580840
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:02 schreef Rnnz het volgende:

[..]

No problem. Dat onderste shirt is hier te vinden. Er zit ook een dealer in Nederland, maar die heeft al maanden z'n website niet geüpdatet...

Robijn: een 'mannenshirt' maakt voor vrouwen niet uit, stel je eens voor dat mannen een vrouwenshirt moesten dragen.
hahaha ja, dat is iets moeilijker.
Waiting for This is it!
pi_70580897
Even voor de volledigheid:

Het 2e shirt: hier

Het rode shirt: hier

Kijk trouwens uit naar het filmpje van de repetities.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:06:15 #188
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70580941
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Die onderste is zó vet!

PS Sorry nog van mijn overdreven reactie gisteren...
Die onderste is ook de enige die ik tof vind, althans héél tof
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:07:07 #189
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70580969
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:04 schreef Rnnz het volgende:
Even voor de volledigheid:

Het 2e shirt: hier

Het rode shirt: hier

Kijk trouwens uit naar het filmpje van de repetities.
Dat laatste: ik ook, maar ik ben er ook een beetje "bang" voor, omdat het zo kort voor zijn dood is.
Ik kijk regelmatig concertfilmpjes, en daar moet ik al vaak bij huilen. Heb het nog niet echt geaccepteerd. Zal ook komen omdat hij een leeftijdsgenoot is...
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:11:31 #190
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70581109
Euh denk nou niet dat ik om het minste geringste jank he, dat doe ik nl. zelden, maar bij dit gaat het makkelijk. Het is gewoon alles bij elkaar: zijn moeilijke leven, zijn enorme talenten op verschillende gebieden, zijn uitstraling en charisma, zijn liefheid (want dat was ie volgens mij, a sweet guy) en nu zijn te vroege dood.
Waiting for This is it!
pi_70581500
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:11 schreef Robijn1961 het volgende:
Euh denk nou niet dat ik om het minste geringste jank he, dat doe ik nl. zelden, maar bij dit gaat het makkelijk.
Dat zal wel meevallen hoor.

Het valt trouwens op dat in de media, tussen alle zogenaamde vrienden, slechts een handjevol echte vrienden zitten (Mark Lester, Miko Brando). De rest laat zich met geen woord uit. Zo schijnt Chris Tucker zo kapot te zijn dat hij met niemand praat.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:32:13 #192
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70581673
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:25 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen hoor.

Het valt trouwens op dat in de media, tussen alle zogenaamde vrienden, slechts een handjevol echte vrienden zitten (Mark Lester, Miko Brando). De rest laat zich met geen woord uit. Zo schijnt Chris Tucker zo kapot te zijn dat hij met niemand praat.
Ja ik kan me dat laatste dus voorstellen. Wie is Chris Tucker precies?
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:39:06 #193
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70581888
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:25 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen hoor.

Het valt trouwens op dat in de media, tussen alle zogenaamde vrienden, slechts een handjevol echte vrienden zitten (Mark Lester, Miko Brando). De rest laat zich met geen woord uit. Zo schijnt Chris Tucker zo kapot te zijn dat hij met niemand praat.
Ik snap niet precies wat je bedoelt. De mensen die nu al reageren en zeggen dat ze zijn vriend zijn, zijn dat eigenlijk niet?
pi_70582149
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:39 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Ik snap niet precies wat je bedoelt. De mensen die nu al reageren en zeggen dat ze zijn vriend zijn, zijn dat eigenlijk niet?
Nee, ik bedoel dat de meeste echte vrienden zich afzijdig houden, zoals bijvoorbeeld een Elizabeth Taylor, een Diana Ross of bijvoorbeeld Chris Tucker. De eerste twee hebben wel wat gemeld, maar houden zich toch vooral stil.

De 'nep'-vrienden gaan ineens tien keer twitteren hoe erg ze het wel niet vinden dat hij dood is, dat ze hem een keer hebben ontmoet enzovoorts.. 'I miss my friend' gejammer.

Snappie?
pi_70582169
Zoveel echte vrienden had hij ook niet. Elizabeth Taylor schijnt 'ingestort' te zijn.
standaarddrinker
pi_70582203
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:32 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ja ik kan me dat laatste dus voorstellen. Wie is Chris Tucker precies?


Acteur van o.a. Rush Hour en stand-up comedian.
pi_70582301
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Zoveel echte vrienden had hij ook niet. Elizabeth Taylor schijnt 'ingestort' te zijn.
Nee, klopt, maar hij had wel een goede vriendschap met bijvoorbeeld Chris Tucker. Hij past niet in het rijtje van Elizabeth Taylor, maar het was wel een goede vriend.
pi_70582344
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:48 schreef Rnnz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Acteur van o.a. Rush Hour en stand-up comedian.
I bet you never neverland
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:53:30 #199
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70582379
Ik denk dat iedereen die dichtbij van hem mocht komen, vreselijk gek op hem was.
Waiting for This is it!
pi_70582508
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:53 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik denk dat iedereen die dichtbij van hem mocht komen, vreselijk gek op hem was.
Chris Tucker zat trouwens in de You Rock My World-clip, misschien dat je hem dan kent.

En hier zingt hij Don't stop 'till you get enough.. haha.

pi_70582532
Elizabeth Taylor was vaak meer een moeder voor hem dan Katherine Jackson.
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:58:43 #202
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70582552
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:52 schreef denthemen het volgende:

[..]

I bet you never neverland


Dit zinnetje zo herkenbaar
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:04:12 #203
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70582731
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:57 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Chris Tucker zat trouwens in de You Rock My World-clip, misschien dat je hem dan kent.

En hier zingt hij Don't stop 'till you get enough.. haha.


Mja, ik ben altijd al meer een muziekgek geweest dan een filmgek.
Maar tis een parodie dus.
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:06:47 #204
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70582819
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Elizabeth Taylor was vaak meer een moeder voor hem dan Katherine Jackson.
Dat denk ik ook, ik weet dat ze al heel lang vrienden zijn.
Tja wat wil je ook, met die moeder die zijn vader de hand boven het hoofd hield.
Waiting for This is it!
pi_70582837
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:04 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Mja, ik ben altijd al meer een muziekgek geweest dan een filmgek.
Maar tis een parodie dus.
Nouja, een parodie zou ik het niet willen noemen, meer een eerbetoon. De regisseur van de Rush Hour trilogie is Brett Ratner, toevallig ook een goede vriend van Michael. Samen met Chris Tucker hebben ze in alle drie de films een eerbetoon gedaan of verwijzingen naar MJ gemaakt.



MJ met Brett Ratner in de auto.
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:11:14 #206
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70582954
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:07 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Nouja, een parodie zou ik het niet willen noemen, meer een eerbetoon. De regisseur van de Rush Hour trilogie is Brett Ratner, toevallig ook een goede vriend van Michael. Samen met Chris Tucker hebben ze in alle drie de films een eerbetoon gedaan of verwijzingen naar MJ gemaakt.



MJ met Brett Ratner in de auto.
Oh dacht even een parodie, want die hoge stem klinkt niet, bij die man
Waiting for This is it!
pi_70583354
Zo, net van het strand

Heb ik nog iets gemist?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:22:34 #208
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70583367
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, net van het strand

Heb ik nog iets gemist?
Lees maar terug
Waiting for This is it!
pi_70583380
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:22 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Lees maar terug
Geen zin in
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:23:22 #210
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70583399
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Geen zin in
Whaha
Waiting for This is it!
pi_70583462
Ik ga trouwens vanavond naar Paradiso, een vriendin van me met wie ik naar het concert zou gaan, wilde er graag heen. Dus... nog meer gegadigden?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:25:44 #212
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70583483
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga trouwens vanavond naar Paradiso, een vriendin van me met wie ik naar het concert zou gaan, wilde er graag heen. Dus... nog meer gegadigden?
Nee. Ik wil de echte MJ,, geen nepperds
Waiting for This is it!
pi_70583511
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Nee. Ik wil de echte MJ,, geen nepperds
Ik ga ook niet voor de nepperts, ik ga voor de sfeer
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70583554
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik ga ook niet voor de nepperts, ik ga voor de sfeer
Stiekeme Boris fan?
standaarddrinker
pi_70583642
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:27 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Stiekeme Boris fan?
Hee, sttt. Boris is best goed.

(2 keer gezien toen hij hier in de buurt was )
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:32:30 #216
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70583715
Ja, op zich niks mis met Boris. Ikzelf heb echter niks met die tributes.
En nu schijnt Abba benaderd te zijn? Pff...dat heeft toch niks met Michael's muziek te maken, veel te verschillend...
Waiting for This is it!
pi_70583721
Het neefje van Chriet Titulaer.
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:34:07 #218
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70583776
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:30 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Hee, sttt. Boris is best goed.

(2 keer gezien toen hij hier in de buurt was )
Idd, beste zanger van Nederland.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70583792
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, op zich niks mis met Boris. Ikzelf heb echter niks met die tributes.
En nu schijnt Abba benaderd te zijn? Pff...dat heeft toch niks met Michael's muziek te maken, veel te verschillend...
ABBA is dan ook benaderd als vervanger om zo toch de geplande data vol te krijgen. Heeft niets met MJ te maken verder.
pi_70583813
Zal wel een hype worden van MJ-proporties. ABBA kan ook die 50 shows wel vullen.
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:37:14 #221
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70583871
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:34 schreef Rnnz het volgende:

[..]

ABBA is dan ook benaderd als vervanger om zo toch de geplande data vol te krijgen. Heeft niets met MJ te maken verder.
Snap ik niet. De mensen kwamen voor Michael. Zouden jullie naar ABBA gaan?
Waiting for This is it!
pi_70583918
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:37 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Snap ik niet. De mensen kwamen voor Michael. Zouden jullie naar ABBA gaan?
Nee, ik niet, ik ben daar iets te jong voor om ze echt goed te vinden. Daarnaast hebben die ook al 25 jaar ofzo niet opgetreden, dus ik betwijfel of dat wat wordt.

Maar zoals ik al zei, AEG heeft nu 50 avonden geboekt in de O2 Arena, dus ze moeten wel een vervanger vinden.
pi_70583927
Die mensen krijgen hun geld terug, als je naar ABBA wil (als dat doorgaat) moet je gewoon opnieuw een kaartje kopen.
standaarddrinker
pi_70583956
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef Rnnz het volgende:
De 'nep'-vrienden gaan ineens tien keer twitteren hoe erg ze het wel niet vinden dat hij dood is, dat ze hem een keer hebben ontmoet enzovoorts.. 'I miss my friend' gejammer.
De enige die ik tot dusver heb zien twitteren was Jennifer Batten (en die heeft hem uiteraard wel vaker dan eens ontmoet) en dat was redelijk ingetogen.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_70583959
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:39 schreef DrDentz het volgende:
Die mensen krijgen hun geld terug, als je naar ABBA wil (als dat doorgaat) moet je gewoon opnieuw een kaartje kopen.
Dat dus.

Volgens mij wil ABBA trouwens niet eens optreden, maar goed.
pi_70583980
Agnetha wil het niet, en wat is ABBA zonder 'de blonde'.
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:41:17 #227
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70583997
Ahhh okee nu snap ik het. Heeft idd niks met Michael te maken, maar met AEG hun misgelopen inkomsten.
Waiting for This is it!
pi_70583999
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:39 schreef Litpho het volgende:

[..]

De enige die ik tot dusver heb zien twitteren was Jennifer Batten (en die heeft hem uiteraard wel vaker dan eens ontmoet) en dat was redelijk ingetogen.
Jij denkt dat Jennifer Batten de enige celebrity is die iets heeft gezegd over Michael?

Ik had het dus over celebrities die ineens denken dat ze een goede vriend waren en hun hele Twitter ermee vol twitteren.

Volgens mij was ik een beetje onduidelijk
pi_70584031
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:27 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Stiekeme Boris fan?



Ach ja, ik zie het wel. Misschien is het allemaal best wel leuk. Besides, wanneer zie je nou zoveel andere MJ fans? Ik heb ze (op enkele na) nog nooit gezien
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70584071
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Jij denkt dat Jennifer Batten de enige celebrity is die iets heeft gezegd over Michael?
Nee. Dat is de enige die ik gezien heb, en daar was niets plotselings aan. Voor de rest was ik het nieuws aan het filteren zoals wel meer mensen.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_70584150
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]




Ach ja, ik zie het wel. Misschien is het allemaal best wel leuk. Besides, wanneer zie je nou zoveel andere MJ fans? Ik heb ze (op enkele na) nog nooit gezien
Ik hoef ze niet te zien. Allemaal Willy Gijsman-figuren.
standaarddrinker
pi_70584256
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik hoef ze niet te zien. Allemaal Willy Gijsman-figuren.
Tja, ik kan ook naar LA vliegen
Maar aangezien dat wat te duur is, is dit enigszins een alternatief

En ik ben er relatief snel, dus ach ja
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:52:46 #233
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70584375
Ik zou heel graag gaan naar zijn begrafenis. Ik zou hem willen knuffelen. (al zal dat niet kunnen)
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:59:03 #235
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70584599
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik hoef ze niet te zien. Allemaal Willy Gijsman-figuren.
Wie is Willy Gijsman nou weer?
Waiting for This is it!
pi_70584628
Zal zijn begrafenis net zo 'open' zijn als die van James Brown?



Michael op de begrafenis van James Brown. Moeilijk te geloven toen dat hij binnen afzienbare tijd zelf in de kist zou liggen.
standaarddrinker
pi_70584639
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:59 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Wie is Willy Gijsman nou weer?
De voorzitter van de Nederlandse MJ fanclub.
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:01:51 #238
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70584683
Verdomme, ik kan het allemaal niet uitstaan.
Waiting for This is it!
pi_70584734




Hoe ontiegelijk veel soul had hij toch..
pi_70584934
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:24:37 #241
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70585343
Ik vind het danswerk en de song Dangerous weergaloos, en niet te evenaren.
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:32:06 #242
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70585534
Klassieke Chris Tucker, what if MJ was a pimp:
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:32:25 #243
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70585540
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoef ze niet te zien. Allemaal Willy Gijsman-figuren.
My thoughts...

Maar ja, zijn we hier dan ook niet net zo'n idioot fancluppie met z'n allen?
(Al vind ik het op de een of andere manier wel prettig in deze moeilijke tijd om hier mee te lezen en schrijven. Dank daarvoor!)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_70585638
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:32 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

My thoughts...

Maar ja, zijn we hier dan ook niet net zo'n idioot fancluppie met z'n allen?
(Al vind ik het op de een of andere manier wel prettig in deze moeilijke tijd om hier mee te lezen en schrijven. Dank daarvoor!)
Ach, wij kunnen nog aardig relativeren dacht ik zo. Veel MJ-fans weten niet wat dat woord betekent, helaas.

Zulke fans heeft elke artiest wel, maar bij MJ is het net een tikkeltje erger, wat ik op zich wel logisch vind.
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:37:23 #246
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70585661
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:36 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ach, wij kunnen nog aardig relativeren dacht ik zo. Veel MJ-fans weten niet wat dat woord betekent, helaas.

Zulke fans heeft elke artiest wel, maar bij MJ is het net een tikkeltje erger, wat ik op zich wel logisch vind.
Story of his live...
pi_70585706
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:36 schreef Rnnz het volgende:
Early demo van Dangerous:


Hoor je dat in de eerste 2 seconden? Vallen er een paar dozen op MJ's hoofd. Je hoort hem "Oh!" zeggen. Heb ik uit "Mexico Deposition", waarin hij opeens lacht als ze dat laten horen, en dan vragen "Mr Jackson, why are you laughing?"
standaarddrinker
pi_70585920
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:36 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ach, wij kunnen nog aardig relativeren dacht ik zo. Veel MJ-fans weten niet wat dat woord betekent, helaas.

Zulke fans heeft elke artiest wel, maar bij MJ is het net een tikkeltje erger, wat ik op zich wel logisch vind.
Ik ben benieuwd of ik zo nog huilende fans aantref

Zal ik ze eens even leren te relativeren
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:56:27 #249
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70586050
Waarom zou je ze willen relativeren? Michael is veel te jong gestorven.
Waiting for This is it!
pi_70586061
Huilen doe ik inmiddels ook al niet meer, maar ik heb toch wel een traantje gelaten toen hij dood ging hoor.

Het is inmiddels ook al weer een week geleden en ik ben er nog steeds elke dag mee bezig. Toch wel een grotere impact op me dan ik had gedacht.
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:02:30 #251
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70586173
Voor mij...wat is een week, terwijl ik hem heel mijn leven "gekend" heb.
Waiting for This is it!
pi_70586315
Michael bekijkt de dansers - nieuw filmpje:

Interview met Jermaine:
pi_70586343
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:56 schreef Robijn1961 het volgende:
Waarom zou je ze willen relativeren? Michael is veel te jong gestorven.
Note the " "


Maar goed, ik ga er nu heen. Uitgebreid verslag volgt later
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70586386
http://img156.imageshack.us/i/mikejackson.jpg/

A Nobel Peace Prize should be given to the late King of Pop for his valiant attempt to forge a peaceful co-existence between the new King of the West Coast and the G-Unit General. Reflecting on the recent passing of Jackson, The Game spoke on "The Gloved Ones" attempt to mediate and end the 2005 feud with then former G-Unit member and boss, 50 Cent.

Speaking with MTV, The Game said, "I was on tour in Canada, sitting in my room, cutting my hair. I was messing my hair up. Then my road manager knocks on my door. Boom, boom, boom. He told me, I got MJ on the phone. I ran and snatched up the phone." The two stars spoke on various topics, including his children, Jackson’s love of his single 'Hate or Love It,' saving the touchiest topic of that day for last.

He said, ‘I don’t know how you’re gonna feel about this, but I want to ask you something. I don’t want you to judge me, but I don’t really know everything that’s going on between you and 50. But I want to be the middleman behind you putting this situation to bed,’ said the West Coast lyricist.

It was Jackson’s wish to facilitate a mediation session between the two musical titans, all in the hope that they would be able to put their differences behind them for the greater good; an act that would present itself as a positive example to the young and impressionable fans of both artists. He hoped showing them how to resolve conflict, could potentially change the cultural face of Hip-Hop culture.

The Game and 50 eventually found a way to co-exist peacefully but the impact of their agreement lacked the significance that it would have had if the King of Pop was involved. Plans for a collaboration between the three artists were on the drawing board, but due to the tragic passing of Jackson, never manifested.
pi_70586391
Hij zit aardig te kauwen.
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:15:36 #256
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70586453
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:09 schreef Rnnz het volgende:
Michael bekijkt de dansers - nieuw filmpje:

Interview met Jermaine:
Thanks...Michael's chewing bubblegum.
Was blij dat hij even zijn zonnebril afzette.
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:16:08 #257
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70586467
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Note the " "


Maar goed, ik ga er nu heen. Uitgebreid verslag volgt later
Veel plezier, Bobbie.
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:17:53 #258
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70586506
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:12 schreef DrDentz het volgende:
Hij zit aardig te kauwen.
Ja, hahaha
Zit ik gewoon 2 minuten naar een kauwende Michael te kijken, hahaha
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_70586640
Hier neemt hij ook stiekem een kauwgumpje op 5:00

standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:32:46 #260
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70586872
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Hier neemt hij ook stiekem een kauwgumpje op 5:00


Waiting for This is it!
pi_70587197
Discussie over de voogdij:

Humberto Tan: 'die kinderen zijn de pineut'
Albert Verlinde: 'maar die zijn natuurlijk al hun hele leven de pineut'

.. Wie kan die gozer kapotschieten? Smerige graflijer dat het is. Ontzettend respectloos.
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:52:36 #262
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70587282
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:48 schreef Rnnz het volgende:
Discussie over de voogdij:

Humberto Tan: 'die kinderen zijn de pineut'
Albert Verlinde: 'maar die zijn natuurlijk al hun hele leven de pineut'

.. Wie kan die gozer kapotschieten? Smerige graflijer dat het is. Ontzettend respectloos.
Niet naar kijken.
Wat weet die Verlinde nou.
Waiting for This is it!
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:06:46 #263
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70587612
quote:
In the day's final development, a London woman filed a 93-page handwritten document in Los Angeles Superior Court claiming she was Jackson's secret wife and the mother of all three of his children.

In asking for all of Jackson's assets, the woman also added: "I have up to 30 children. My Father (Satan the Devil) Khalid Lucifer as he is known, gave them to us."


bron CNN
http://edition.cnn.com/20(...)wednesday/index.html
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:09:53 #264
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70587680
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:48 schreef Rnnz het volgende:
Discussie over de voogdij:

Humberto Tan: 'die kinderen zijn de pineut'
Albert Verlinde: 'maar die zijn natuurlijk al hun hele leven de pineut'

.. Wie kan die gozer kapotschieten? Smerige graflijer dat het is. Ontzettend respectloos.
Letterlijk en figuurlijk een kontenkruiper.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:22:33 #265
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70588024
Wat moeten ze bij Neverland?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70588116
Ik snap sowieso niet wat ze met Neverland hebben.. Michael had het al vier jaar niet meer bezocht en volgens mij wilde hij ook absoluut niet daar begraven worden. Daarnaast was het officieel niet eens meer in zijn handen, maar van een investeringsmaatschappij.

Waarom vertellen media dit soort dingen niet?
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:39:54 #267
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70588511
Hij bezat nog wel een deel van Neverland... Had niet alles verkocht.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70588817
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:39 schreef matthijst het volgende:
Hij bezat nog wel een deel van Neverland... Had niet alles verkocht.
Dat was toch allemaal verkocht aan een investeringsmaatschappij, waar Michael nog deels eigenaar van was ofzo iets?
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:56:33 #269
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70589070
Hiphopnummer die MJ gesampled hebben:
http://fatlacemagazine.up(...)hael-jackson-part-1/

En Heavy D''s verhaal::
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:23:50 #270
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70590018
Ik heb een aardige lap tekst geschreven over de mens achter de artiest. Mijn gedachten over waarom hij leefde hoe hij leefde zeg maar. Heb nog nooit een column geschreven, maar denken jullie dat er animo voor is als ik het instuur als column?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_70590800
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:23 schreef JX het volgende:
Ik heb een aardige lap tekst geschreven over de mens achter de artiest. Mijn gedachten over waarom hij leefde hoe hij leefde zeg maar. Heb nog nooit een column geschreven, maar denken jullie dat er animo voor is als ik het instuur als column?
Hm, zou het dan over een tijdje doen.. Ben bang dat veel mensen MJ-moe zijn.
pi_70591125
Michael's repetities schijnen op de website van The Sun (!) te komen:

http://www.thesun.co.uk/s(...)final-show-here.html

Vanavond nog.
pi_70591423
Op CNN al beelden!
Zag er cool uit.
standaarddrinker
pi_70591426
Zojuist uitgezonden op CNN. Rehearsals van dinsdagavond. Ongelofelijk dattie 2 dagen later dood is...
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_70591501
Vertel vertel, wat was het en wat deed ie en hoe deed ie het?
pi_70591613
Zag er goed uit. Wel slow motion beelden van het dansen, maar daarna hoorde en zag je hem gewoon zingen en lopen met de dansers. Misschien niet zo glorieus als de oude Michael, maarja, wat wil je ook voor een man van 50.
Er zullen wel snel YT's opduiken hiervan.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_70591711
Heb het nu ook gezien. Apart.
pi_70591736
Grr, waarom herhalen ze het nou niet. Ik zag maar een klein stukje en voordat ik me realiseerde wat het was was het over. "All I wanna say is that, they don't really care about us" als in de HIStory tour. Niet live.
standaarddrinker
pi_70591775
Ik zie liever een ander nummer dan They Don't Care About Us. Goed nummer hoor, maar live is het niet mijn favoriet. Ook het playbacken vond ik een beetje jammer..

MEER MEER MEER
pi_70591820
Heb je een linkje naar dat filmpje?
standaarddrinker
pi_70591862
Niet op mijn CNN.
standaarddrinker
pi_70591945
Ah okee.

Gosh... in zijn goldpants en op volle toeren zou hij net zo zijn als tijdens de HIStory tour.
standaarddrinker
pi_70592023
Net op de radio hadden ze het er over dat er een afscheid komt voor de fans in een stadion in LA?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70592066
nu op CNN weer MJ
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70592271
Deze concerten zouden zooooveel beter zijn dan 30th Anniversary Celebration
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:35:11 #288
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70592438
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70592729
Michael zag er best goed uit voor zijn doen, Alleen vond ik dat getoeter best wel gay..
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:43:07 #290
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70592733
heel raar om te zien als je je bedenkt dat je het zelf een maandje later IRL zou hebben gezien.

trouwens net maar ff mijn geld teruggevraagd via die site, wel beetje vreemd dat er geen bevestigingsmail gestuurd wordt.
overigens heb ik voor de kosten van 1 kaartje het ticket toch maar gekozen. overigens werd er wel aangegeven dat je alleen de daadwerkelijke productie + handelingskosten betaald en de rest ook teruggestort krijgt.
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:43:23 #291
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70592749
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:16 schreef Rnnz het volgende:
Ik zie liever een ander nummer dan They Don't Care About Us. Goed nummer hoor, maar live is het niet mijn favoriet. Ook het playbacken vond ik een beetje jammer..

MEER MEER MEER
Rehearsals waren altijd al veelal playback en de kleine stukjes die hij zong waren op 10% ofzo

Maar denk ook niet dat ie TDCAU live had gezongen hoor.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:43:50 #292
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70592763
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef Braddie het volgende:
Michael zag er best goed uit voor zijn doen, Alleen vond ik dat getoeter best wel gay..
euhm,.. dude dat komt uit het nummer she's got the look van het Dangerous album
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:46:53 #293
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70592861
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef RSie het volgende:

[..]

euhm,.. dude dat komt uit het nummer she's got the look van het Dangerous album
She drives me wild
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:49:09 #294
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70592963
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:46 schreef Bevin het volgende:

[..]

She drives me wild

Ik typte het en wist dat ik iets verkeerd deed, wilde de cd er al bijpakken maar die ligt natuurlijk in de auto samen met de rest van de albums
pi_70593002
"She's got the look" ? She Drives Me Wild bedoel je Gaaf die video - hoewel het volgens mij exact dezelfde 'medley' is als tijdens de History-tour...?
Bleuh.
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:53:01 #296
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70593109
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:50 schreef PimD het volgende:
"She's got the look" ? She Drives Me Wild bedoel je Gaaf die video - hoewel het volgens mij exact dezelfde 'medley' is als tijdens de History-tour...?
Ja viel mij ook al op, dat halve TDCAU en die autotoeter. Ook bijna exact dezelfde choreografie als 13 jaar terug.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:53:42 #297
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70593136
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef Bevin het volgende:
Rehearsals waren altijd al veelal playback en de kleine stukjes die hij zong waren op 10% ofzo
Net als zijn shows dus

Had vandaag sinds lange tijd The Jacksons Live album opstaan en shit, wat is die eigenlijk goeeeeed
Veel MJ nummers....

TJ-Live.rar googlen....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70593249
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:53 schreef matthijst het volgende:

[..]

Net als zijn shows dus

Had vandaag sinds lange tijd The Jacksons Live album opstaan en shit, wat is die eigenlijk goeeeeed
Veel MJ nummers....

TJ-Live.rar googlen....
Tijdens veel van z`n shows zong hij wel degelijk wat nummers live, of delen...

De Jackson 5 medley was live, Billie Jean was deels live, En alle ad-libs ook uiteraard...
Wanna be started something was live, En het intro van The Way You Make Me feel ook...
pi_70593294
Ik vond die krakende schorre stem tijdens In the Closet ook wel cool.
standaarddrinker
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:59:55 #300
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70593370
Worden er nog meer beelden vandaag vrij gegeven? Of is dat ook maar een loterij
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')