abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70561990
Weer een nieuwe reeks.

Is er al bekend wanneer de rehearsal-dvd uitkomt? Ik wil hem zien

Als ze trouwens al gaan zeggen dat hij niet voluit zingt, ben ik heel erg benieuwd.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:58:15 #27
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70562088
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Oke, ik weet ook niet alles maar staat dit op een dvd?
Of moet ik dat op youtube zoeken...
Staan er zat van op youtube ja.

Zoiets bijvoorbeeld:

Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:01:16 #28
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70562194
Maar er bestaat dus geen officiele dvd van?
(dacht al...)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_70562267
TVP
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:04:04 #30
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70562286
Bij die rehearsals zo grappig om te zien, bij Smooth Criminal bijvoorbeeld. Dat Michael de choreografie niet helemaal weet en dan gaat kijken naar de dansers en dan later weer inhaakt.

Die muziek
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70562320
Remember the Time doen ze ook, waarom hebben ze dat eruit gehaald? Zo mooi die trommels in het begin en dat hij dan uit 'de grond' komt.
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:07:54 #32
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70562429
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Bevin het volgende:

[..]

Ja, werd gepost in vorige topic ik weet het ook niet. Ik neem aan van wel, ticketmaster.com.. dat zou zo'n jochie toch niet kunnen maken op dat adres neem ik aan Een aantal heeft hem ook al gebruikt, ik doe vrijdag even denk ik, neem aan dat het wel goed is.
daarom juist, de URL is niet ticketmaster.com maar ticketmaster.custhelp.com
ik verwacht dat wanneer het van ticketmaster zelf zou zijn dat het adres ticketmaster.com/custhelp zou zijn.

via de homepage van zowel ticketmaster als van Michaeljacksonlive wordt nergens over gesproken.
begrijp je mijn argwaan

ook vindt ik het een zeer vreemde zaak dat aangezien ze van iedereen die via codes kaarten heeft besteld de mailadressen hebben dat zij ook best een mail kunnen versturen met daarin de refund info.
ze houden me ook steeds van allerlei andere onzin op de hoogte, dus waarom hiervan niet?
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:10:04 #33
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70562505
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef RSie het volgende:

[..]

daarom juist, de URL is niet ticketmaster.com maar ticketmaster.custhelp.com
ik verwacht dat wanneer het van ticketmaster zelf zou zijn dat het adres ticketmaster.com/custhelp zou zijn.

via de homepage van zowel ticketmaster als van Michaeljacksonlive wordt nergens over gesproken.
begrijp je mijn argwaan

ook vindt ik het een zeer vreemde zaak dat aangezien ze van iedereen die via codes kaarten heeft besteld de mailadressen hebben dat zij ook best een mail kunnen versturen met daarin de refund info.
ze houden me ook steeds van allerlei andere onzin op de hoogte, dus waarom hiervan niet?
Ja das wel zo, ik heb alleen e-mail gekregen dat er deze week nieuws zou zijn omtrent deze refund zaak. Maar echt concrete informatie heb ik volgens mij ook niet gekregen nee.
Alles is relatief
pi_70562593
Testament van MJ: http://www.latimes.com/media/acrobat/2009-07/47814643.pdf

Kinderen gaan eventueel naar Diana Ross!
pi_70562619
Misschien krijgen we dat nog.
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:13:16 #36
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_70562628
tvp
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:18:24 #37
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70562821
Alles is relatief
pi_70563531
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Maar er bestaat dus geen officiele dvd van?
(dacht al...)
Nope, maar zoals gezegd: youtube.

Ik ga trouwens de komende paar dagen al m'n video's (concerten etc) even nalopen. Heb een paar jaar geleden al een keer een lijstje hier gepost, maar in de tussentijd is er een hoop bijgekomen. Ik ben van plan wellicht het één en ander te gaan uploaden mocht er animo voor zijn. Youtube is namelijk ook niet alles
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:39:21 #39
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70563560
Zoals verwacht: niks op Neverland:
"""Contrary to previous news reports, the Jackson family is officially stating that there will be no public or private viewing at Neverland."

Volgens Friedman, die het de laatste tijd vaker goed heeft, zijn Jacksons eerste twee kinderen niet van hem, dat schijnt al sinds 2005. Blanket is wel van hem.

Hij zal ws. begraven worden op Forest Lawn Cemetery in Hollywood.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70563662
3 uur aan videomateriaal... hmm, een wilde gok wat hij heeft gerepeteerd:

Rock With You
She's Out Of My Life
Wanna Be Startin' Somethin'
Thriller
Billie Jean
Beat It
Human Nature
Bad
The Way You Make Me Feel
Smooth Criminal
Man In The Mirror
I Just Can't Stop Loving You
Dirty Diana
Heal The World
Black or White
Dangerous
Will You Be There
Why You Wanna Trip On Me (de dansers hebben dit gerepeteerd)
They Don't Care About Us
Stranger in Moscow
Earth Song
You Are Not Alone
You Rock My World
Break of Dawn
Whatever Happens
You Are My Life
I Want You Back / ABC / The Love You Save / I'll Be There
Heartbreak Hotel
Nieuwe onbekende liedjes

Dikgedrukt: zeker gerepeteerd

Inderdaad: een hele waslijst aan nummers, maar wel allemaal nummers die zo maar gerepeteerd zouden kunnen zijn!

[ Bericht 1% gewijzigd door Rnnz op 01-07-2009 23:28:13 ]
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:16:39 #41
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70565073
Wat is dat nou voor lijst? Je noemt gewoon zijn bekendste nummers op. Plus een aantal persoonlijke favorieten waarschijnlijk. En voor de zekerheid ook nog ''Nieuwe onbekende liedjes''. Zodat je er nooit naast kan zitten?
Iedereen weet toch welke liedjes het ongeveer zullen worden. En niemand hier weet het precies, dus beetje zinloze opsomming.
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:18:06 #42
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70565131
tvp
Waiting for This is it!
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:21:13 #43
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70565260
Je kon toen toch op zijn site 25 nummers kiezen die je wilde horen? Hi zei toch ook "Im gonna sing the songs, my fans wanna hear" Dus als ie zich daar aan zou houden ofzo, maar je kon bijvoorbeeld ook Why you wanna trip of me kiezen. Het zou pas tof zijn als ie een paar van die liedjes zou doen, die hij nog nooit live heeft gedaan en die ook geen video hebben. Maarja, allemaal speculaties, we zullen wel zien.
Alles is relatief
pi_70565304
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat is dat nou voor lijst? Je noemt gewoon zijn bekendste nummers op. Plus een aantal persoonlijke favorieten waarschijnlijk. En voor de zekerheid ook nog ''Nieuwe onbekende liedjes''. Zodat je er nooit naast kan zitten?
Iedereen weet toch welke liedjes het ongeveer zullen worden. En niemand hier weet het precies, dus beetje zinloze opsomming.
Ik zeg toch ook 'wilde gok'? Jezus, reageer niet zo geprikkeld zeg. Ik probeer alleen maar voor te stellen wat er op de DVD kan komen, of beter gezegd, wat de laatste nummers zijn die Michael heeft gezongen.

En geen persoonlijke favorieten hoor, anders had ik er wel andere nummers opgezet.
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:23:45 #46
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70565348
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:22 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook 'wilde gok'? Jezus, reageer niet zo geprikkeld zeg.

En geen persoonlijke favorieten hoor, anders had ik er wel andere nummers opgezet.
Mijn naam is niet Jezus...
pi_70565353
He had been in touch with her again after he bleached his scrotum with a special cream and it burned him. Debbie attended to him, and to show his gratitude, he gave her a car.

Auw!
pi_70565366
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Mijn naam is niet Jezus...
Nee, dat moest er nog eens bijkomen.
pi_70565414
Ik denk ook dat Why You Wanna Trip On Me er tussen zit, want in een filmpje zie je de dansers oefenen op dat nummer.
pi_70565475
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
He had been in touch with her again after he bleached his scrotum with a special cream and it burned him. Debbie attended to him, and to show his gratitude, he gave her a car.

Auw!
Hiiihiii
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')