Staan er zat van op youtube ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Oke, ik weet ook niet allesmaar staat dit op een dvd?
Of moet ik dat op youtube zoeken...
daarom juist, de URL is niet ticketmaster.com maar ticketmaster.custhelp.comquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, werd gepost in vorige topic ik weet het ook niet. Ik neem aan van wel, ticketmaster.com.. dat zou zo'n jochie toch niet kunnen maken op dat adres neem ik aanEen aantal heeft hem ook al gebruikt, ik doe vrijdag even denk ik, neem aan dat het wel goed is.
Ja das wel zo, ik heb alleen e-mail gekregen dat er deze week nieuws zou zijn omtrent deze refund zaak. Maar echt concrete informatie heb ik volgens mij ook niet gekregen nee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef RSie het volgende:
[..]
daarom juist, de URL is niet ticketmaster.com maar ticketmaster.custhelp.com
ik verwacht dat wanneer het van ticketmaster zelf zou zijn dat het adres ticketmaster.com/custhelp zou zijn.
via de homepage van zowel ticketmaster als van Michaeljacksonlive wordt nergens over gesproken.
begrijp je mijn argwaan![]()
ook vindt ik het een zeer vreemde zaak dat aangezien ze van iedereen die via codes kaarten heeft besteld de mailadressen hebben dat zij ook best een mail kunnen versturen met daarin de refund info.
ze houden me ook steeds van allerlei andere onzin op de hoogte, dus waarom hiervan niet?
Nope, maar zoals gezegd: youtube.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Maar er bestaat dus geen officiele dvd van?
(dacht al...)
Ik zeg toch ook 'wilde gok'? Jezus, reageer niet zo geprikkeld zeg. Ik probeer alleen maar voor te stellen wat er op de DVD kan komen, of beter gezegd, wat de laatste nummers zijn die Michael heeft gezongen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat is dat nou voor lijst? Je noemt gewoon zijn bekendste nummers op. Plus een aantal persoonlijke favorieten waarschijnlijk. En voor de zekerheid ook nog ''Nieuwe onbekende liedjes''. Zodat je er nooit naast kan zitten?
Iedereen weet toch welke liedjes het ongeveer zullen worden. En niemand hier weet het precies, dus beetje zinloze opsomming.
Mijn naam is niet Jezus...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:22 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook 'wilde gok'? Jezus, reageer niet zo geprikkeld zeg.
En geen persoonlijke favorieten hoor, anders had ik er wel andere nummers opgezet.
Hiiihiiiquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
He had been in touch with her again after he bleached his scrotum with a special cream and it burned him. Debbie attended to him, and to show his gratitude, he gave her a car.
Auw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |