Tja, wie nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik had er liever heengegaan en het in volle glorie gezien, maar goed, dit is een klein pleistertje op een grote open wond.
Hypocriet idd, maar geloof ook niet dat ze hem waarderen, meer iets van mensen zonder mening die typisch kuddegedrag vertonen. Over drie weken luisteren ze weer Rihanna en of andere rapnegert uit Amerikaquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die hem na zijn dood opeens wél weten te waarderen.
Ik vond bijvoorbeeld de Dangerous rehearsals helemaal niet slecht. Goed, er werd veel "gepraat" erdoor en de effecten werden middels "boem" gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Bevin het volgende:
Maar die rehearsals he, zullen ze wel alles gedaan hebben dan? Bij die rehearsals van vorige tours, is het vaak wat slap gedans in van die verrotte t-shirts en half gezing en niet eens de echte show, maarja die zullen ze toen ongetwijfeld ook wel helemaal geoefend hebben.
Maar, mocht ie hier gewoon de echte show hebben gedaan, maar alleen niet echt voluit gezongen hebben zou het wel heel tof zijn.Zo met al die effecten die ze wilden doen, kostuums, strakke dans dan zal het er heel mooi uitzien
En dan te bedenken dat Michael niet eens wilde dat er gefilmd werd![]()
Denk dat het meer een ''generale repetitie'' was. Dus met kostuums e.d.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Bevin het volgende:
Maar die rehearsals he, zullen ze wel alles gedaan hebben dan? Bij die rehearsals van vorige tours, is het vaak wat slap gedans in van die verrotte t-shirts en half gezing en niet eens de echte show, maarja die zullen ze toen ongetwijfeld ook wel helemaal geoefend hebben.
Maar, mocht ie hier gewoon de echte show hebben gedaan, maar alleen niet echt voluit gezongen hebben zou het wel heel tof zijn.Zo met al die effecten die ze wilden doen, kostuums, strakke dans dan zal het er heel mooi uitzien
En dan te bedenken dat Michael niet eens wilde dat er gefilmd werd![]()
http://ticketmaster.custh(...)r/doc_serve.php?2=TMquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef RSie het volgende:
Ik snap niet hoe die refund in zijn werk gaat.
ik zie in het vorige topic dat mensen al dingen invullen, maar als ik naar www.michaeljacksonlive.com ga staat er alleen de aankondiging dat er op woensdag 1 juli nieuws op die site zou moeten staan.
2003quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:32 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Denk dat het meer een ''generale repetitie'' was. Dus met kostuums e.d.
Waar staat dat hij eigenlijk niet wilde dat het gefilmd werd?
PS Ik zit de ''Private Home Videos'' te kijken. Weet iemand in welk jaar die zijn gemaakt?
Ik weet niet, stond in zo'n artikel dat hier laatst gepost was in 1 van deze topics. Zo'n medewerker die had verklaard dat een van de laatste repitities die Michael gedaan had, in full HD waren gefilmd, hoewel Michael dat eigenlijk niet wilde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:32 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Denk dat het meer een ''generale repetitie'' was. Dus met kostuums e.d.
Waar staat dat hij eigenlijk niet wilde dat het gefilmd werd?
PS Ik zit de ''Private Home Videos'' te kijken. Weet iemand in welk jaar die zijn gemaakt?
Vóór hetMartin Bashir interview? Ik vind hem echt leuk overkomen in deze filmpjes. Gelukkig, vitaal en genietend.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
2003als je het jaar van uitbrengen bedoelt dan
![]()
Martin Bashir was in februari 2003quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Vóór hetMartin Bashir interview? Ik vind hem echt leuk overkomen in deze filmpjes. Gelukkig, vitaal en genietend.
Ze waren ook niet slecht maar het leek in de verste verte niet op de show. Kijk en als ze zoiets gaan releasen..quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vond bijvoorbeeld de Dangerous rehearsals helemaal niet slecht. Goed, er werd veel "gepraat" erdoor en de effecten werden middels "boem" gedaan, maar het had wel wat. En als ik de berichten mag geloven, waren deze rehearsals heel anders aangepakt met de benodigde bijzaken
Thanks, maar hoe weet ik of dat een officiele site is? aangezien er niks vanuit de officiele website vermeld wordt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:32 schreef Bevin het volgende:
[..]
http://ticketmaster.custh(...)r/doc_serve.php?2=TM
Daaro.
Ja, werd gepost in vorige topic ik weet het ook niet. Ik neem aan van wel, ticketmaster.com.. dat zou zo'n jochie toch niet kunnen maken op dat adres neem ik aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:48 schreef RSie het volgende:
[..]
Thanks, maar hoe weet ik of dat een officiele site is? aangezien er niks vanuit de officiele website vermeld wordt!
voor hetzelfde geld is dat een site in elkaar geknutseld door een menneke die met al die info refunds gaat scoren vanaf de officiele site.
Oke, ik weet ook niet allesquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vond bijvoorbeeld de Dangerous rehearsalshelemaal niet slecht. Goed, er werd veel "gepraat" erdoor en de effecten werden middels "boem" gedaan, maar het had wel wat. En als ik de berichten mag geloven, waren deze rehearsals heel anders aangepakt met de benodigde bijzaken
Staan er zat van op youtube ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Oke, ik weet ook niet allesmaar staat dit op een dvd?
Of moet ik dat op youtube zoeken...
daarom juist, de URL is niet ticketmaster.com maar ticketmaster.custhelp.comquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, werd gepost in vorige topic ik weet het ook niet. Ik neem aan van wel, ticketmaster.com.. dat zou zo'n jochie toch niet kunnen maken op dat adres neem ik aanEen aantal heeft hem ook al gebruikt, ik doe vrijdag even denk ik, neem aan dat het wel goed is.
Ja das wel zo, ik heb alleen e-mail gekregen dat er deze week nieuws zou zijn omtrent deze refund zaak. Maar echt concrete informatie heb ik volgens mij ook niet gekregen nee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef RSie het volgende:
[..]
daarom juist, de URL is niet ticketmaster.com maar ticketmaster.custhelp.com
ik verwacht dat wanneer het van ticketmaster zelf zou zijn dat het adres ticketmaster.com/custhelp zou zijn.
via de homepage van zowel ticketmaster als van Michaeljacksonlive wordt nergens over gesproken.
begrijp je mijn argwaan![]()
ook vindt ik het een zeer vreemde zaak dat aangezien ze van iedereen die via codes kaarten heeft besteld de mailadressen hebben dat zij ook best een mail kunnen versturen met daarin de refund info.
ze houden me ook steeds van allerlei andere onzin op de hoogte, dus waarom hiervan niet?
Nope, maar zoals gezegd: youtube.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Maar er bestaat dus geen officiele dvd van?
(dacht al...)
Ik zeg toch ook 'wilde gok'? Jezus, reageer niet zo geprikkeld zeg. Ik probeer alleen maar voor te stellen wat er op de DVD kan komen, of beter gezegd, wat de laatste nummers zijn die Michael heeft gezongen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat is dat nou voor lijst? Je noemt gewoon zijn bekendste nummers op. Plus een aantal persoonlijke favorieten waarschijnlijk. En voor de zekerheid ook nog ''Nieuwe onbekende liedjes''. Zodat je er nooit naast kan zitten?
Iedereen weet toch welke liedjes het ongeveer zullen worden. En niemand hier weet het precies, dus beetje zinloze opsomming.
Mijn naam is niet Jezus...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:22 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook 'wilde gok'? Jezus, reageer niet zo geprikkeld zeg.
En geen persoonlijke favorieten hoor, anders had ik er wel andere nummers opgezet.
Hiiihiiiquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
He had been in touch with her again after he bleached his scrotum with a special cream and it burned him. Debbie attended to him, and to show his gratitude, he gave her a car.
Auw!
Ongelofelijk dat zo'n persoonlijk document zomaar op straat komt te liggen..quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
Testament van MJ: http://www.latimes.com/media/acrobat/2009-07/47814643.pdf
Kinderen gaan eventueel naar Diana Ross!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Het is een oude Afrikaanse traditie om het koningskind aan het volk te tonen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, ik moest echt hard lachenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik helemaal niet, das al grappig opzichquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gast, ik moest echt hard lachen![]()
Bij mij heeft ie ook een lach op m'n gezicht getoverd op deze sombere avond.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gast, ik moest echt hard lachen![]()
Hoezo somber?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:59 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Bij mij heeft ie ook een lach op m'n gezicht getoverd op deze sombere avond.![]()
Dank je wel daarvoor.
Is er nog nieuws eigenlijk?
Oh, daar zijn we sowieso goed in geweest in de tijd voor This is itquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef Bevin het volgende:
Hebben we weer drie topics volgeluld zonder nieuws ja
Ghosts nu op tmf![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Haha, die houden we erin.
Maar goed, gewoon effe een moment van ondoordachtheid. Mensen overdrijven het ook zo. Alsof hij hem bijna liet vallen oid. Rnnz heeft ook meerdere malen meerdere neefjes in een (met 7.000 toeren draaiende) plafondventilator gegooid (titanium wieken), althans zo gaan de geruchten....
Gelukkig, blijf maar vingers wijzen naar anderen. Zolang ik maar buiten schot blijfquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:08 schreef Rnnz het volgende:
Lol Xaobotnik, volgens mij heb je de verkeerde voor je.. dat was matthijst die dat had gedaan! Zoek hem, vervolg hem, vervloek hem.. niet mij.
Zelfs over mij worden leugens geschreven... nu snap ik hoe Michael zich heeft moeten voelen.
Omdat het kan!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom staat dat testament trouwens open en bloot op het internet?
Ja.. ik stond ook al verbaasd te kijken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ongelooflijk, zelfs een SMS dienst voor MJ. Lijkenpikkers
Neequote:Op donderdag 2 juli 2009 01:19 schreef DrDentz het volgende:
Valt het jullie ook op dat Stranger in Moscow op cd één keer "I'm livin lonely, I'm livin lonely, baby, stranger in moscow" heeft, en de videoclip twee keer?
Het nummer zelf heeft me ook nooit kunnen bekoren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee![]()
Cry nu atm, worst video ever!
Net ook al childhood.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja.. ik stond ook al verbaasd te kijken.![]()
Nu Cry!
haha, dat kan ik me nog herinneren iddquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Idd.![]()
Toen die video net uitkwam, zei de TMF-vj "let vooral op de speciale rol die Michael Jackson in deze nieuwe clip speelt, veel plezier!"
Zat 'ie er niet in.
Heal the world is ie ook niet te zien toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, dat kan ik me nog herinneren idd![]()
Heb dat nooit begrepen hoor, we hebben al een Man in the Mirror (praktisch) zonder MJ
Tommy Mottola is a racistquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Rnnz het volgende:
Ach, Michael wilde destijds Cry toch ook helemaal niet als single? Hetzelfde geldt voor You Rock My World.. volgens mij wilde hij dat helemaal niets al eerste single.
Nogal geruzie met Sony toen.
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef DrDentz het volgende:
Hij had toen al ruzie met Sony ofzo. Hij wou Unbreakable als single.
Tiende single van Dangerous ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ja ok, maar als je een clip sowieso nog kan maken, ga er dan zelf inzitten
Dacht het niet, posten zal je!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:28 schreef Rnnz het volgende:
Though you're far away.. I am here to stay (8)
Ik ben zometeen pitten though, dus jullie moeten hem volmaken zonder mij.
He's not a real fan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dacht het niet, posten zal je!
Het is een hater!quote:
Wie wel hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |