Ongelofelijk dat zo'n persoonlijk document zomaar op straat komt te liggen..quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
Testament van MJ: http://www.latimes.com/media/acrobat/2009-07/47814643.pdf
Kinderen gaan eventueel naar Diana Ross!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Het is een oude Afrikaanse traditie om het koningskind aan het volk te tonen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, ik moest echt hard lachenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik helemaal niet, das al grappig opzichquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gast, ik moest echt hard lachen![]()
Bij mij heeft ie ook een lach op m'n gezicht getoverd op deze sombere avond.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gast, ik moest echt hard lachen![]()
Hoezo somber?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:59 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Bij mij heeft ie ook een lach op m'n gezicht getoverd op deze sombere avond.![]()
Dank je wel daarvoor.
Is er nog nieuws eigenlijk?
Oh, daar zijn we sowieso goed in geweest in de tijd voor This is itquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef Bevin het volgende:
Hebben we weer drie topics volgeluld zonder nieuws ja
Ghosts nu op tmf![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Haha, die houden we erin.
Maar goed, gewoon effe een moment van ondoordachtheid. Mensen overdrijven het ook zo. Alsof hij hem bijna liet vallen oid. Rnnz heeft ook meerdere malen meerdere neefjes in een (met 7.000 toeren draaiende) plafondventilator gegooid (titanium wieken), althans zo gaan de geruchten....
Gelukkig, blijf maar vingers wijzen naar anderen. Zolang ik maar buiten schot blijfquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:08 schreef Rnnz het volgende:
Lol Xaobotnik, volgens mij heb je de verkeerde voor je.. dat was matthijst die dat had gedaan! Zoek hem, vervolg hem, vervloek hem.. niet mij.
Zelfs over mij worden leugens geschreven... nu snap ik hoe Michael zich heeft moeten voelen.
Omdat het kan!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom staat dat testament trouwens open en bloot op het internet?
Ja.. ik stond ook al verbaasd te kijken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ongelooflijk, zelfs een SMS dienst voor MJ. Lijkenpikkers
Neequote:Op donderdag 2 juli 2009 01:19 schreef DrDentz het volgende:
Valt het jullie ook op dat Stranger in Moscow op cd één keer "I'm livin lonely, I'm livin lonely, baby, stranger in moscow" heeft, en de videoclip twee keer?
Het nummer zelf heeft me ook nooit kunnen bekoren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee![]()
Cry nu atm, worst video ever!
Net ook al childhood.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja.. ik stond ook al verbaasd te kijken.![]()
Nu Cry!
haha, dat kan ik me nog herinneren iddquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Idd.![]()
Toen die video net uitkwam, zei de TMF-vj "let vooral op de speciale rol die Michael Jackson in deze nieuwe clip speelt, veel plezier!"
Zat 'ie er niet in.
Heal the world is ie ook niet te zien toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, dat kan ik me nog herinneren idd![]()
Heb dat nooit begrepen hoor, we hebben al een Man in the Mirror (praktisch) zonder MJ
Tommy Mottola is a racistquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Rnnz het volgende:
Ach, Michael wilde destijds Cry toch ook helemaal niet als single? Hetzelfde geldt voor You Rock My World.. volgens mij wilde hij dat helemaal niets al eerste single.
Nogal geruzie met Sony toen.
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef DrDentz het volgende:
Hij had toen al ruzie met Sony ofzo. Hij wou Unbreakable als single.
Tiende single van Dangerous ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ja ok, maar als je een clip sowieso nog kan maken, ga er dan zelf inzitten
Dacht het niet, posten zal je!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:28 schreef Rnnz het volgende:
Though you're far away.. I am here to stay (8)
Ik ben zometeen pitten though, dus jullie moeten hem volmaken zonder mij.
He's not a real fan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dacht het niet, posten zal je!
Het is een hater!quote:
Wie wel hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |