Jij denkt dat Jennifer Batten de enige celebrity is die iets heeft gezegd over Michael?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
De enige die ik tot dusver heb zien twitteren was Jennifer Batten (en die heeft hem uiteraard wel vaker dan eens ontmoet) en dat was redelijk ingetogen.
quote:
Nee. Dat is de enige die ik gezien heb, en daar was niets plotselings aan. Voor de rest was ik het nieuws aan het filteren zoals wel meer mensen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jij denkt dat Jennifer Batten de enige celebrity is die iets heeft gezegd over Michael?
Ik hoef ze niet te zien. Allemaal Willy Gijsman-figuren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, ik zie het wel. Misschien is het allemaal best wel leuk. Besides, wanneer zie je nou zoveel andere MJ fans? Ik heb ze (op enkele na) nog nooit gezien
Tja, ik kan ook naar LA vliegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te zien. Allemaal Willy Gijsman-figuren.
Wie is Willy Gijsman nou weer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef DrDentz het volgende:
Ach, wij kunnen nog aardig relativeren dacht ik zo. Veel MJ-fans weten niet wat dat woord betekent, helaas.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:32 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
My thoughts...
Maar ja, zijn we hier dan ook niet net zo'n idioot fancluppie met z'n allen?![]()
(Al vind ik het op de een of andere manier wel prettig in deze moeilijke tijd om hier mee te lezen en schrijven. Dank daarvoor!)
Story of his live...quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen nog aardig relativeren dacht ik zo. Veel MJ-fans weten niet wat dat woord betekent, helaas.
Zulke fans heeft elke artiest wel, maar bij MJ is het net een tikkeltje erger, wat ik op zich wel logisch vind.
Hoor je dat in de eerste 2 seconden? Vallen er een paar dozen op MJ's hoofd. Je hoort hem "Oh!" zeggen. Heb ik uit "Mexico Deposition", waarin hij opeens lacht als ze dat laten horen, en dan vragen "Mr Jackson, why are you laughing?"quote:
Ik ben benieuwd of ik zo nog huilende fans aantrefquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen nog aardig relativeren dacht ik zo. Veel MJ-fans weten niet wat dat woord betekent, helaas.
Zulke fans heeft elke artiest wel, maar bij MJ is het net een tikkeltje erger, wat ik op zich wel logisch vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |