Oh ja, das dezelfde die aangekondigd heeft dat de begrafenis hoogstwaarschijnlijk as. dinsdag zal zijn, in het LA Statler Centre.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is Roger Friedman. Hij heeft het de afgelopen tijd opvallend vaak bij het rechte eind.
Wat is de relatie tussen Friedman en Jackson?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh ja, das dezelfde die aangekondigd heeft dat de begrafenis hoogstwaarschijnlijk as. dinsdag zal zijn, in het LA StatlerStaples Centre.
Bedankt voor het corrigerenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:39 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen Friedman en Jackson?
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe icon? Ik wilde eigenlijk vanaf 13 Juli een MJ icon nemen...
Die onderste is zó vet!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:50 schreef Rnnz het volgende:
Hebben jullie al gekeken naar shirts? Terwijl je voor z'n dood nauwelijks shirts van hem kon vinden, zijn ze er nu in overvloed. Degene die ik wil hebben (niet allemaal... of ja, eigenlijk ook wel):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het nadeel van de een na laatste is dat hij rood is (wat ik toch wel jammer vind), en het nadeel van de laatste is dat hij ontzettend moeilijk te verkrijgen is online (zeg maar gerust onmogelijk).
Ik heb niets gemerkt, maar ik was gisteren ook bijna niet aanwezigquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Die onderste is zó vet!
PS Sorry nog van mijn overdreven reactie gisteren...
Thanks!! Tis een mannenshirt, maar dat kan me dan weer niet schelen in dit geval. Ik zal me straks eens verdiepen in de shirts. Wil er in ieder geval 1, als eerbetoon aan hem.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:56 schreef Rnnz het volgende:
Robijn1961: dat shirt is hier te vinden. Slechts 17 dollar (12 euro), ik vraag me alleen af of ze naar Nederland verzenden.
Was ook tegen rnnz, verder niet belangrijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb niets gemerkt, maar ik was gisteren ook bijna niet aanwezig
No problem.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Die onderste is zó vet!
hahaha ja, dat is iets moeilijker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:02 schreef Rnnz het volgende:
[..]
No problem.Dat onderste shirt is hier te vinden. Er zit ook een dealer in Nederland, maar die heeft al maanden z'n website niet geüpdatet...
![]()
Robijn: een 'mannenshirt' maakt voor vrouwen niet uit, stel je eens voor dat mannen een vrouwenshirt moesten dragen.
Die onderste is ook de enige die ik tof vind, althans héél tofquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Die onderste is zó vet!
Dat laatste: ik ook, maar ik ben er ook een beetje "bang" voor, omdat het zo kort voor zijn dood is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:04 schreef Rnnz het volgende:
Even voor de volledigheid:
Het 2e shirt: hier
Het rode shirt: hier
Kijk trouwens uit naar het filmpje van de repetities.
Dat zal wel meevallen hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:11 schreef Robijn1961 het volgende:
Euh denk nou niet dat ik om het minste geringste jank he, dat doe ik nl. zelden, maar bij dit gaat het makkelijk.
Ja ik kan me dat laatste dus voorstellen. Wie is Chris Tucker precies?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:25 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoor.
Het valt trouwens op dat in de media, tussen alle zogenaamde vrienden, slechts een handjevol echte vrienden zitten (Mark Lester, Miko Brando). De rest laat zich met geen woord uit. Zo schijnt Chris Tucker zo kapot te zijn dat hij met niemand praat.![]()
Ik snap niet precies wat je bedoelt. De mensen die nu al reageren en zeggen dat ze zijn vriend zijn, zijn dat eigenlijk niet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:25 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoor.
Het valt trouwens op dat in de media, tussen alle zogenaamde vrienden, slechts een handjevol echte vrienden zitten (Mark Lester, Miko Brando). De rest laat zich met geen woord uit. Zo schijnt Chris Tucker zo kapot te zijn dat hij met niemand praat.![]()
Nee, ik bedoel dat de meeste echte vrienden zich afzijdig houden, zoals bijvoorbeeld een Elizabeth Taylor, een Diana Ross of bijvoorbeeld Chris Tucker. De eerste twee hebben wel wat gemeld, maar houden zich toch vooral stil.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:39 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je bedoelt. De mensen die nu al reageren en zeggen dat ze zijn vriend zijn, zijn dat eigenlijk niet?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja ik kan me dat laatste dus voorstellen. Wie is Chris Tucker precies?
Nee, klopt, maar hij had wel een goede vriendschap met bijvoorbeeld Chris Tucker. Hij past niet in het rijtje van Elizabeth Taylor, maar het was wel een goede vriend.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Zoveel echte vrienden had hij ook niet. Elizabeth Taylor schijnt 'ingestort' te zijn.
I bet you never neverlandquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:48 schreef Rnnz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Acteur van o.a. Rush Hour en stand-up comedian.
Chris Tucker zat trouwens in de You Rock My World-clip, misschien dat je hem dan kent.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:53 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik denk dat iedereen die dichtbij van hem mocht komen, vreselijk gek op hem was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |