quote:
Mja, ik ben altijd al meer een muziekgek geweest dan een filmgek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Chris Tucker zat trouwens in de You Rock My World-clip, misschien dat je hem dan kent.![]()
En hier zingt hij Don't stop 'till you get enough.. haha.
Dat denk ik ook, ik weet dat ze al heel lang vrienden zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Elizabeth Taylor was vaak meer een moeder voor hem dan Katherine Jackson.
Nouja, een parodie zou ik het niet willen noemen, meer een eerbetoon. De regisseur van de Rush Hour trilogie is Brett Ratner, toevallig ook een goede vriend van Michael. Samen met Chris Tucker hebben ze in alle drie de films een eerbetoon gedaan of verwijzingen naar MJ gemaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Mja, ik ben altijd al meer een muziekgek geweest dan een filmgek.
Maar tis een parodie dus.
Oh dacht even een parodie, want die hoge stem klinkt niet, bij die manquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:07 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nouja, een parodie zou ik het niet willen noemen, meer een eerbetoon. De regisseur van de Rush Hour trilogie is Brett Ratner, toevallig ook een goede vriend van Michael. Samen met Chris Tucker hebben ze in alle drie de films een eerbetoon gedaan of verwijzingen naar MJ gemaakt.
MJ met Brett Ratner in de auto.
Lees maar terugquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, net van het strand![]()
Heb ik nog iets gemist?
Geen zin inquote:
Nee. Ik wil de echte MJ,, geen nepperdsquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga trouwens vanavond naar Paradiso, een vriendin van me met wie ik naar het concert zou gaan, wilde er graag heen. Dus... nog meer gegadigden?
Ik ga ook niet voor de nepperts, ik ga voor de sfeerquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee. Ik wil de echte MJ,, geen nepperds
Stiekeme Boris fan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor de nepperts, ik ga voor de sfeer
Idd, beste zanger van Nederland.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:30 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hee, sttt. Boris is best goed.
(2 keer gezien toen hij hier in de buurt was)
ABBA is dan ook benaderd als vervanger om zo toch de geplande data vol te krijgen. Heeft niets met MJ te maken verder.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, op zich niks mis met Boris. Ikzelf heb echter niks met die tributes.
En nu schijnt Abba benaderd te zijn? Pff...dat heeft toch niks met Michael's muziek te maken, veel te verschillend...
Snap ik niet. De mensen kwamen voor Michael. Zouden jullie naar ABBA gaan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
ABBA is dan ook benaderd als vervanger om zo toch de geplande data vol te krijgen. Heeft niets met MJ te maken verder.
Nee, ik niet, ik ben daar iets te jong voor om ze echt goed te vinden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Snap ik niet. De mensen kwamen voor Michael. Zouden jullie naar ABBA gaan?
De enige die ik tot dusver heb zien twitteren was Jennifer Batten (en die heeft hem uiteraard wel vaker dan eens ontmoet) en dat was redelijk ingetogen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef Rnnz het volgende:
De 'nep'-vrienden gaan ineens tien keer twitteren hoe erg ze het wel niet vinden dat hij dood is, dat ze hem een keer hebben ontmoet enzovoorts.. 'I miss my friend' gejammer.
Dat dus.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:39 schreef DrDentz het volgende:
Die mensen krijgen hun geld terug, als je naar ABBA wil (als dat doorgaat) moet je gewoon opnieuw een kaartje kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |