quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef Poppedein het volgende:
Hahahaha Lily, maar je hebt m nu gehoord, hoe dan ook!En je eigen hartslag..tsja, die is toch eigenlijk ook best bijzonder
Thnx voor alle uhh Parvo gelukswensen, haha!
Ik heb heerlijk mn eerste babywasje buitenhangen, een molen vol spierwitte hydrofielluiers in t stralende zonnetje, waar een mens al niet gelukkig van kan wordenHoe vaak hebben de mama's met ervaring die luiers trouwens gewassen voor ze echt goed vochtopnemend werden?
En verder heerlijk aan t werk met dekbedhoesjes en een naamslinger, ooooh wat vind ik t heerlijk om zo een beetje te vertrutten.. buitenzitten is nu toch geen feestje, af en toe effies languit in t zwembad, maar dan vind ik t ook wel weer leuk geweest!
voor alle warme dames!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
zo ik ben weer goedgekeurd door de vkeen halve kilo aangekomen, totaal nu 15, ijzer waarde van 8,6
bloeddruk 110/70 alles netjes dus!
De vk vond mijn buik ook nog zo klein en bescheiden, mijn baarmoeder ligt echt naar achteren gekanteld zei ze en daardoor dus niet zo'n grote buik. Overal waar ze voelde, voelde ze baby zei ze
Oh en ik moest in ieder geval nog even wachten met bevallen zei ze tot na het weekend omdat het dan koeler wordt!
De harde buiken van gister waren heel normaal zei ze, omdat de baarmoeder sneller geprikkeld is en zich aan het voorbereiden is op de bevalling.
Miss_sly toch ook vocht aan het vasthouden! Veel water drinken zei de vk hier!
Ik ga snel weer de tuin in, daar is het veel aangenamer dan binnen.
Maar FTA, even serieus hè meis, heel veel succes met de bevallingquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Nee helemaal niet Guuzewuus, niet dat ik weet tenminste
Wat ik trouwens zo vreemd vind is dat mensen me nu steeds sterkte wensen met de bevalling. Ik vind het woord sterkte niet zo bij de bevalling passen, zeg dan succes.
Ik begreep precies wat je bedoelde, daarom deed ik het op deze manierquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:50 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
hehe nee zo bedoel ik het niet, meer dat mensen doen alsof er iets heel ernstigs gaat gebeuren, terwijl ik juist denk het is iets moois en daar vind ik sterkte dan bij voorbaat niet zo bij passen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:55 schreef WupWup het volgende:
Geen aspirine, geen ibuprofen, wel paracetamol!
Ik heb idd niet zoveel op.. Maar heb net al een flesje gevuld met limonade en die is nu al bijna op, zal hem daarna hervullen. Toch bedankt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:58 schreef Kersjes het volgende:
Vlindur, sterkte met de koppijn. Drinke je wel genoeg? Met dit warme weer verlies je al gauw meer vocht dan je lief is.
Mijn baas wenste mij een voorspoedig herstel vanmiddag, vond ik wel lief!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
FTA, fijn dat alles goed was. En dat ijzergehalte, wow!
Klopt inderdaad dat mensen sterkte zeggen. Tegen mij zei iemand op mijn laatste dag op het werk: Doe je best!
Nou, dat was ik wel van plan
Da's een hele goeiequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:23 schreef Asyniur het volgende:
Ow, en ik zeg altijd tegen de mensen die met verlof gaan: geniet van je verlof en veel succes met de bevalling!
Moejje zeggen : ja naar Brazilië, heerlijk! (en dan glazig kijken als ze vragen of je dat redt in het vliegtuig)quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:28 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Da's een hele goeie![]()
In tegenstelling tot wat ik vandaag hoorde: "En, gaan jullie nog op vakantie straks? Je bent toch lekker 2 maanden vrij"
Hier idd ook, en dat is best een leuk idee vind ik!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
. 1 ding is zeker, wat MeNicole ook al zei dit is wel de maand waarin onze baby geboren gaat worden.
Nou dát niet, maar ik kwam er nádat we definitief over de meisjesnaam hadden beslist achter dat een vrij actieve fokster ook zo heet. En dat vond ik dan eigenlijk wel weer grappigquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef Raissa het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag hè.. Zijn hier mensen die bij het kiezen van de naam voor hun beebje "rekening houden" met andere mensen op fok die hun kindje ook al zo genoemd hebben? Of geef ik fok dan teveel credits?
Ik heb er geen rekening mee gehouden. Wel kwam ik er laatst achter dat iemand die hier ook wel komt een engeltje heeft met de naam van mijn zoon-op-komst. Die heb ik laatst dus een PM gestuurd ter voorbereiding.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef Raissa het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag hè.. Zijn hier mensen die bij het kiezen van de naam voor hun beebje "rekening houden" met andere mensen op fok die hun kindje ook al zo genoemd hebben? Of geef ik fok dan teveel credits?
*snorf*quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef vingerverf het volgende:
Huupje, we zijn het weer zo prachtig eens
*snif*
ik weet niet meer wie het was maar iemand hier vertelde dat door de warmte je vaten wijder worden waardoor je bloeddruk daalt, is iets tijdelijks dus. Het zou in jouw geval dus best door het weer kunnen komen. Erg vervelend wel, lijkt me een heel naar gevoel. Dropjes in je tas doen ofzo voor als je een wegtrekker voelt aankomen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:47 schreef Kersjes het volgende:
Als je een naam heel mooi vind en je kind graag zo zou willen noemen dan doe je dat toch wel denk ik. Ongeacht of er nou op Fok, in de kroeg, de hobbyclub of waar dan ook al een kind rondloopt met dezelfde naam. Is er in de (nabije) familie iemand die al zo heet dan is dat echter weer een ander verhaal....
Ik las in het voorbijgaan iets over wegtrekkers. Heb ik vandaag ook last van, plotselinge duizelingen en de onmiddelijke drang om te gaan liggen en in slaap te vallen, wat ik natuurlijk niet doe. Gewoon moe? De hitte? Lage bloeddruk? Maar even aankijken weer.
nu op dit moment geen van beide eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:17 schreef Kersjes het volgende:
Huup, heb vanmiddag inderdaad lekkere dropjes gekocht en in mijn tas gedaan.
En buikpijn is niet leuk![]()
Is hij ook hard, of alleen pijnlijk?
Mooi hè, zo'n knipperend hartje! Wat een wonder tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef vingerverf het volgende:
Nog niet zoveel te zien, maar het knipperlichtje deed het hem voor mij
Ik oe dat eigenlijk nooit. Ik ben een aantal dagen afwezig, en mis dan natuurlijk heel veel. En als ik er dan weer eens voor ga zitten, lees ik een aantal posts (uit reacties van anderen kan je ook veel halenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Lijnloos het volgende:
Het is natuurlijk al zo vaak gezegd, maar... JULLIE GAAN ZO SNEL!
Heb net ongeveer 3 topics (bijna 800 posts) zitten door lezen, verdeeld over vanmiddag en nu net...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik veel last van de warmte, duizelig, misselijk, hoofdpijn, blegh. Al vind ik niet dat ik mag klagen want we hebben zowel beneden als op de slaapkamer een airco.![]()
Wat betreft de naam; de naam die wij gekozen hebben, komt op Fok ook al voor. Maar ja moet je het daarom laten? Nee toch? Deze naam hadden wij al voordat hier op fok bekend werd dat er nog een kindje met die naam kwam/was...een naam is voor levenslang, fok niet
#geen
* DuchessX ijsjestic heeft sinds zwangerschapquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef Incantrix het volgende:
Nou lieve dames, deze Incantrix gaat nog een paar hapjes Ben en Djerries naar binnen schuiven (slecht!) en dan bedje toe. Of een raketje, dat weet ik nog niet. Maar in elk geval bedje toe..
[edit]Nouja, de echo's vergeten! Tsssk! Takkembah, súpermooi zeg! Is dat echt het handje voor het mondje bij de gaapjes-foto? Het lijkt er wel opMaakt niet uit ook, superlief!!
En Vingerverf, het is dan toch wel een verdacht herkenbaar boontje al zeg, wat leuk! En dat knipperende lampje, dat vond ik echt zo'n mooi moment[/edit]
Nee hoor, heb alleen een hartje zien kloppen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:07 schreef vingerverf het volgende:
Sta gewoon in de OP hoor6 wk, 5 dagen nu. Met bijna 9 weken zie je vaak wel meer dan een boontje
Bij de vorige echo lijkt me dat jij zo'n boontje had?
Dat hartje klopte toch ergens IN?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee hoor, heb alleen een hartje zien kloppen.
Mijn echo was overigens gewoon via de buik, niet inwendig ofzo.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HuupJe ticker doet vreemd! Ik schrok d`r ff van
Er staat dat je nog maar 5 dagen hoeft
't Schiet inderdaad op Nijna.quote:
Ja....quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:17 schreef DaviniaHR het volgende:
Laura, ben je zo afgevallen, dat je maar op +2 zit?
Heb jij een echte toeptafel?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij mij past ook nog wel een kindje in mijn kont
Mijn reden om wel te pm'en was dat een overleden kindje hier zo heet. Binnen mijn vriendenkring heeft zich hetzelfde afgespeeld : een vriendin beviel van een overleden jochie, en anderhalf jaar later beviel een andere vriendin van een jongen die bijna dezelfde naam heeft. Vriendin 2 heeft vriendin 1 niet om toestemming gevraagd, maar haar er wel op voorbereid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wb namen, onze meisjesnaam komt zowiezo wel op Fok voor. Jongensnaam vast ook wel.
Ik ga niet pm-en, want wat kan diegene daar mee? Zeggen dat ze het niet wil?
Geen optie toch? en ik wil de naam niet onthullen voordat baby er is.
Ik denk wel haast zeker te weten dat degene in dit geval het wel leuk zal vinden trouwens.
ik dus ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, lekker dan. 80% van zijn boterham ligt er nog. Maar wel met dat wijsvingertje in mijn buik prikkend zulke dingen zeggen.
Ik begin wel heel erg benieuwd te worden naar de namen die jullie hebben uitgekozen!
Jah idd. Ik heb in haar babyboek ook een aantal pagina's de ruimte om nieuwsberichten rond de geboorte op te plakken. Hier word dus al een pagina aan besteed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef Kersjes het volgende:
Urla, wat een leuk broekje!
En dat MJ-gebeuren heeft op mij ook diepe indruk gemaakt. Zat helemaal emotioneel te bazelen dat ons 2e kleintje geboren zou worden in het post MJ - tijdperk: "ik zat nog in mama's buik toen hij doodging"![]()
B. wat een grapjas ben je toch![]()
Zwangere mama's hebben nooooooit noeg had
Ik zou dat niet doen. Wij hebben wel overleg gehad overigens, maar da's omdat de dochter van goede vrienden van ons dezelfde naam heeft. Ze vonden het geweldig! Dat meisje wordt overigens op 7 oktober tien jaar. En ik ben 9 oktober uitgerekend. Zou zo bijzonder zijn als ze 7 oktober geboren wordt!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik dus ook![]()
maar nog even daarop voortbordurend he... eigenlijk is het wel een beetje gek. Kijk als je nou echt wel goed kunt vinden online hier met iemand is het wel wat anders, en als het om een engeltje gaat is het ook wat anders vind ik. Maar verder... je vertelt toch ook niet aan 1 van de moeders op het schoolplein waar je zo af en toe wel eens mee praat de naam van je aanstaande kind omdat haar oudste/middelste/jongste zo heet?
Of is dat eigenlijk wel de bedoeling dat je dat doet? (in dat geval is t goed om te weten voor mij want ik zou dat nooit gedaan hebben...)
Dat lijkt me ook erg als een ander kindje net voor jou geboren wordt en jouw gekozen naam heeft gekregen. Ik denk niet dat ik de naam nog zou veranderen dan, omdat we de naam hier thuis eigenlijk al gebruiken en er gewoon al te veel aan gewend zijn geraakt. Maar het lijkt me zo lullig op het moment dat je het bekend maakt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, je kunt dit hier toch echt niet 'af en toe een praatje' noemen!![]()
Maar nee... ik zou het met een schoolpleinmoeder ook niet doen hoor.
Maar hier heb je zoveel meer contact dat ik het toch een beetje anders vindt.
En ik moet zeggen dat ik wel blij was dat ik het nu van dat andere kindje weet, want dat wordt nog voor ons kindje geboren en dat was me anders vast heel rauw op mijn dak gevallen.
Mikael verteld het aan iedereen die het weten wilquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik word ook echt stiknieuwsgierig van dit namen-gebabbel!![]()
ja dat laatste dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef DaviniaHR het volgende:
scherm te lang open laten staan
urla, hopelijk heeft het wel gesmaakt!![]()
vwb namen, als iemand hun kind davinia of eli wil noemen, heb ik daar geen bezwaar tegen![]()
huup, heeft de naam van je kindje speciale letters dan? met trema's of spul erop of eronder? anders heb je toch gewoon maar 26 varianten?
Hier hetzelfde.Al zou ik denk ik wel even een PM sturen als vlak voor de geboorte van mijn kind, iemand anders toevallig ook een zoon/dochter krijgt met dezelfde naam, meer onder het mom van dat ik het echt niet gejat heb. Meisjesnaam zijn er hier al wel meerderen, jongensnaam geen 1quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef Nijna het volgende:
Raissa, wij houden geen rekening met fok-namen. Dan kunnen we overal wel rekening mee gaan houden...
Leuk is dat, he? wij gebruiken nu ook de vlabakjes waar ik vroeger nog uit gegeten heb.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:49 schreef Ca.ra het volgende:
Ik werd vanmorgen ineens helemaal nostalgisch. Ik was waterijsjes aan het maken in de oude tupperware-vormpjes die ik jaren geleden al van mijn moeder gejat heb. Ineens bedacht ik me dat later onze kleine jongen ook ijsjes zal eten uit het zelfde setje waar ik als kind ijsjes uit gegeten heb. [/emo-moment]
Spannendquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik kreeg een telefoontje van de kraamzorg: aanstaande dinsdag om 12 uur intake![]()
Ow, dat gevoel is zo bekendquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:32 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat is heel erg echt. Dus ik denk, ik vermoed, ik verwacht, dat er dan toch echt over een aantal weken een beebje komt. Anders komt de kraamzorg niet, toch? Nou ja, eerst maar even afwachten of ik neit door de mand val dinsdag
Ahh dat is ook speciaal en lief en weer emo-momentquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:11 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Leuk is dat, he? wij gebruiken nu ook de vlabakjes waar ik vroeger nog uit gegeten heb.
eli's eerste hepje helemaal speciaal uit mijn lievelingsbakje gegeven en zo![]()
![]()
Zo krijg ik hier het meeste voor elkaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef innepin het volgende:
Even eenvoor alle mijlpalen die ik langs zag komen maar weer vergeten ben
![]()
Miss sly, best laat zo'n intakeMaar goed, weer een stapje dichterbij
Ik durfde gisteren te suggereren dat we mijn schoonvader om hulp moesten vragen om het bed op klossen kratten te zetten dit weekend, en meneer Eigenwijs besloot vervolgens te demonstreren dat ie dat heus wel in z'n eentje konDus ik heb vannacht al op een verhoogd bed geslapen
De dochter van mijn beste vriendin doet dat ook, maar ze weet de echte naam niet:D Ze vertelt aan iedereen die het horen wil dat "de baby nu Sjakie heet, maar als hij uitgeboord is heet ie niet meer Sjakie"quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mikael verteld het aan iedereen die het weten wil![]()
De baby heet nu Jamens en als ie geboren is heet ie ..........
Jep, nieuwe tactiek hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Zo krijg ik hier het meeste voor elkaar.![]()
![]()
Hem ervan overtuigen dat er hulp nodig is bij bijv. het fixen van het dakje van het tuinhuisje en woooooops: dakje van het tuinhuisje klaar
Precies, zo heb ik het dus ook gedaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:00 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het denk ik ook niet laten weten. Misschien een PMmtje als het een fokengeltje zou betreffen, maar dan niet zozeer om toestemming te vragen maar eerder om het mede te delen.
Ja dat laatste inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Nijna het volgende:
Kers... je PM staat open, maar ga je dan ook jullie naam laten weten.... Voor wat hoort wat immers...
. Ik hou onze naam nog lekker even voor me. Maximaal een week of 6 dan zullen jullie het wel horen hier.
Wij hadden vanmorgen visite, dat breekt je dag ook een beetje. Het was gezellig en Mirte zit nog even te lunchen en gaat dan naar bed. Baby-geitjes zijn wel schetig!
MeNicole, gewoon 40 weken al... pfoeh. Beeb wacht vast tot het iets minder heet is buiten (en terecht... ik zou liever met iets koeler weer bevallen als ik de keuze heb geloof ik).
Huup, heb je ook goodmood aan een wereldomzet geholpen? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een hansopje of hoe heet zo'n geval, zal doen... Ik vind ze namelijk wel erg leuk! Alleen vind ik de kleuren van rainbowbabies mooier... zouden die 2 niet samen kunnen werken....
Heb je letters met trema's of streepjes ofzo dat ze die letters niet hebben?
Dit is een harembroek Wupquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:29 schreef WupWup het volgende:
het-is-mij wat zijn harembroekenof stel ik nu een zwangere n00bvraag
Alleen naar de gyn, en vanavond naar de partneravond van de zwangerschapscursus.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:
McLaura. Gewoon lekker op blote voetjes. Of moet je weg???
Ja wij eerder ook hoor maar tegenwoordig heten ze harembroeken, dan doe ik maar met die bewoording mee he?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Wij noemen die broeken altijd drollenvangers.
De vorige zwangerschap ben ik al een keer door ons bed gezak. Daar lag ik op de grond.... En net ging ik op bed liggen en voelde ik het weer ernstig kraken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, in principe moet je ze er wel vanaf w37 onder hebben als je thuis wilt bevallen. En uiteraard sowieso toch ook wel voor als je wel in het ziekenhuis bevalt, dan moet je het hebben voor de kraamzorg later thuis.
Ik zat toevallig vannacht te denken dat ik mss dit weekend aan F. vraag of hij ze eronder wil zetten want ik merk dat ik toch wel wat stijf ben 's nachts en dat ik het steeds lastiger ga vinden.
Ik vind het alleen eng met een spelende Sasha 's ochtends bij ons op bed enzo...
VK heeft er vorige keer niks over gezegd, maar volgens mij loop ik met mn controles ook een beetje raar in de maat mee zeg maar. Ik las op de site van icare dat je die dingen moet "bestellen" zeg maar en om er nou volgende week niet voor jan l*l te staan denk ik dat ik dat dan maar even ga doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, in principe moet je ze er wel vanaf w37 onder hebben als je thuis wilt bevallen. En uiteraard sowieso toch ook wel voor als je wel in het ziekenhuis bevalt, dan moet je het hebben voor de kraamzorg later thuis.
Ik zat toevallig vannacht te denken dat ik mss dit weekend aan F. vraag of hij ze eronder wil zetten want ik merk dat ik toch wel wat stijf ben 's nachts en dat ik het steeds lastiger ga vinden.
Ik vind het alleen eng met een spelende Sasha 's ochtends bij ons op bed enzo...
oei daar zou ik wel even goed mee oppassen danquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
De vorige zwangerschap ben ik al een keer door ons bed gezak. Daar lag ik op de grond.... En net ging ik op bed liggen en voelde ik het weer ernstig kraken.
Ik denk dat ons bed het dus niet overleefd op klossen. En als het bed dan doorzakt dan val ik wel van heel hoog....
moet je het dan ook omhoog doen joh?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:58 schreef mefke79 het volgende:
Amaranta ieeks zo'n bed! Hier hoeft manlief alleen maar de latjes waar de lattenbodem op rust 3 cm omhoog te doen en zitten we op 70 cm! Niks geen klossen dus, ik slaap al jaren op 67 cm en dat is heerlijk. Moet wel eerlijk toegeven dat ik zelf dan ook 184 cm ben en een behoorlijk eind aan benen heb, dat scheelt. Moet er niet aan denken als je zelf maar 160 bent.
Zo, weer genoeg afgekoeld binnen, ik ga weer effe naar buiten. Bij julile ook zo benauwd en bewolkt aan het worden???
Ik had er zo'n keukenopstapje bij staan, zeker na de bevalling was dat erg fijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef innepin het volgende:
Amarantadat zou ik ook eng vinden dan, zo'n bed
![]()
Ik vond ons eigen bed al doodeng, en dat zonder extra risico's van doorzakken enzo.
Ik ben trouwens gelukkig lang genoeg om er nog steeds zonder problemen in en uit te stappen... lijkt me best onhandig voor de wat kleinere dames onder ons
Jeetje wat standvast inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:12 schreef mefke79 het volgende:
Huup, onze vk was er heel stellig in: 70cm en anders niet. En dan mag er wel een los matras op, maar ja, dat is ook niet handig. En aangezien dit een zelfgemaakt bed is, is het volgens manlief handiger om er effe een extra latje er tussen te zetten. Want wat is nou helemaal die 3 cm....(trouwens, manlief kennende gaat dat latje er dus gewoon niet meer tussenuit want dat is dan maar weer onhandig).
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:37 schreef happyme28 het volgende:
Vandaag de hele morgen al wat krampen in mijn buikik ga er vanuit de mijn baarmoeder aan het werken is, maar prettig is het niet. Ik word er onzeker van
![]()
Het is vandaag trouwens al weer 3 weken geleden dat ik positief testemaar dat was waarschijnlijk nog voor NOD, maar dat betekend wel dat ik bijna 7 weken ben
Het is ook al bijna maandag, dus alleen daar krijg ik al kramp van in mijn buik
![]()
* Ca.ra gaat onmiddelijk bankliggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:03 schreef DaviniaHR het volgende:
[zelfspot]Van dat bankliggen krijg je een platte kont!![]()
Het is me toch wat... [/zelfspot]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht maar zo, ik kom hier weer eens kijken.
Hardloper.
IG @webkim
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:24 schreef Webkim het volgende:Hey, jij was dus gekloond in AZW/BNZMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht maar zo, ik kom hier weer eens kijken.
GEFELICITEERD!!!!!And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Alletwee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:34 schreef Nijna het volgende:
Webkim, woei!!!!welkom!
Was je nou zo vroeg wakker van de warmte of omdat je wellicht kon testen en daardoor niet meer kon slapen?! 5.45u wat een tijdstip
fijn dat alles okay was in het ziekenhuis. En morgen laatste keer werkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:30 schreef Chan het volgende:
Jeumig zeg wat gaat dat snel hier, het bijhouden van dit topic heb ik een beetje opgegeven hoor..
voor alle mijlpalen
Happy gelukkig is het bijna maandag. Die krampen had ik trouwens ook, heel erg lang nog ook, ze horen er gewoon bij maar ik kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt![]()
Lijnloos ik hoop voor jullie dat jullie 2 wc's hebben
McLaura mooie echo!![]()
Huup wat leukEn dan komt het inderdaad ineens heel dichtbij! Hoe was eigenlijk je laatste tentamen gegaan? Ik zal het wel gemist hebben, maar was nog even nieuwsgierig
Hier alles best aardig, mn beginnende vochtpootjes beginnen langzaam serieuzere vormen aan te nemen, maar ach, ik mag niet klagen nog. Afgelopen dinsdag in het ziekenhuis waren de ctg, de doorbloeding van de navelstreng en het vruchtwater weer helemaal primaBabylief was alleen zo grappig geweest om zich voor het eerst gedraaid te hebben dus we konden het hartje niet vinden, maar gelukkig schopte hij er wel flink op los dus het was geen reden voor paniek. Morgen mag ik weer voor een ctg, maar ik maak me inmiddels eigenlijk bijna geen zorgen meer
En morgen heb ik mn laatste werkdag
Van die ene druppel kan ik Sjakie niet voeden, maar ik ben blij dat er toch nog iets is uitgekomen. Volgens een bevriend lactatiekundige is voorlekken echter geen garantie op succesvolle bv!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jeetje wat een lekkerij hier, heb ik geen last van. Ook niet van gevoelige borsten, of wat dan ook. Aan de ene kant ben ik er blij om natuurlijk, maar het maakt me ook wel onzeker in de zin van: "is er straks wel wat?"
Wat een leuke Sjakie kwam er voorbij!
We schelen deze keer ietsje meer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:21 schreef Webkim het volgende:
Ik zit in een topic met Rockabelly en Be(ebie)!
Herkenbaar! Er wordt in mij meer gewriemeld dan geschoptquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:32 schreef Kersjes het volgende:
Mijn buik zit zo vol!
Lijkt wel of ik overal baby voel. Duidelijke schopjes enzo voel ik al een tijd niet meer. We beweging, maar anders. Kan haast niet wachten op de groeiecho van komende disndag, ben zo benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |