abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70570082
Goede morgen.

Hier redelijk geslapen, maar dat vond de hond niet goed. Die heeft mij dus om 05.00 uur wakker gemaakt.
Vandaag 7 uur achter elkaar werken (das best lang voor de thuiszorg).
Nou ja, rustig aan doen, en regelmatig even gaan zitten enzo.

Verder, heb ik weer hele mooie echo's voorbij zien komen
Hoeveel weken ben jij nu ook al weer Vingerverf. Hopelijk krijgen wij volgende week met 8w 5d ook z'n boon te zien
pi_70570198
Sta gewoon in de OP hoor 6 wk, 5 dagen nu. Met bijna 9 weken zie je vaak wel meer dan een boontje

Bij de vorige echo lijkt me dat jij zo'n boontje had?

Hier vandaag ook 7 uur werken. Best te doen toch?
pi_70570208
Goedemorgen... Ik sluit mij aan bij de slechte slapers. Nog even een manier vinden om mijn buurman duidelijk te maken dat het echt niet vriendelijk is om om 7 uur 's ochtends te beginnen met het snoeien van je 30 meter lange coniferenheg. Kloteherrie. Wil ik uit het raam hangen om er wat over te roepen, zie ik 'm staan op een laddertje, met hoofdtelefoon op. Tegen de herrie Ja HALLO!

Tan, wat spannend dat je 2e alweer naar de middelbare school gaat! En wat gaaf dat je je kindje nu al kan voelen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70570228
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:07 schreef vingerverf het volgende:
Sta gewoon in de OP hoor 6 wk, 5 dagen nu. Met bijna 9 weken zie je vaak wel meer dan een boontje

Bij de vorige echo lijkt me dat jij zo'n boontje had?
Nee hoor, heb alleen een hartje zien kloppen.
Mijn echo was overigens gewoon via de buik, niet inwendig ofzo.
pi_70570238
Vind de tijd nu toch wel een beetje gaan opschieten.
Bijna 9 weken alweer.

Over 3 weken vakantie. Ben d'r echt aan toe. 3 weken helemaal niets doen. Lekker bij tanken.
pi_70570380
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:09 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee hoor, heb alleen een hartje zien kloppen.
Mijn echo was overigens gewoon via de buik, niet inwendig ofzo.
Dat hartje klopte toch ergens IN?
Of heb jij losse kloppende hartjes in je buik? Heeft ze het niet gemeten en dergelijke?
pi_70570402
Ik heb de naam voor onze Puk, hier van Fok... Alleen de schrijfwijze zijn we nog niet overuit, maar dat komt vast goed.

De bouwvakker zijn al druk bezig met slopen en herrie maken hier. Ze stonden om 7 uur al voor de deur. Ondertussen heb ik de strijk al gedaan en de wc schoongemaakt en dat op mn vrije dag om kwart over 8 ... Ik ga zo maar aan de gang in de babykamer, beetje schuren en schilderen
pi_70570535
Goeiemorgen!

Ik had vanmorgen om 5 uur een voetje
mn hand lag op mn buik en ik voelde schoppen enzo en toen een uitstekende bobbel en toen ik daar overheen ging met mn hand was het precies de lengte en breedte van een voetje. Zo leuk!
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup Je ticker doet vreemd! Ik schrok d`r ff van Er staat dat je nog maar 5 dagen hoeft
thanks, ik schrok er zelf ook van net eens ff aanpassen ofzo.

Vingerverf mooie echo hoor! Het ziet er inderdaad al als heel wat uit dat boontje van jou

Ik ben benieuwd naar al jullie namen zeg

Oh Tan, over die gevoelige borsten, ik heb ze geloof ik 2 weken gehad en daarna was het over, nergens meer last of pijn van gehad toen. Het kan volgens mij wel hoor, zeker bij 13 weken al
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70570688
Huup, tickers liegen niet, als dat ding 5 dagen zegt dan is dat zo!

Goedemorgen allemaal!

Takkembah wat een prachtige plaatjes!

En vingerverf ik zie gewoon al echt een baby in jouw boon hoor!

En verder... nou ja gewoon een heel fijne dag gewenst!

*nog 99 dagen* tralalalaaaaaaa
pi_70570753
Kers, lekker wakker worden dan... .
Ik werd rond die tijd zelf wakker, maar heb toen lekker even de ramen wat verder tegen elkaar open gezet!

Ca.ra, dat is niet zo handig, hihi.

Tan, druk dus. Hier ook geen gevoelige borsten gehad hoor... Volgens mij zoveel vrouwen als er zijn, zoveel mogelijkheden voor "normaal" zijn er...
De 2e naar de middelbare school, wat gaat dat toch hard eigenlijk...

Innepin, fijn zo'n buurman!

Martine, actieveling... Maar met dit weer is dit volgens mij wel "het moment" om actief te zijn. Kan je vanmiddag in de uitrust-stand.

Ymme, werk ze!

Sorbo, nog 99, schiet op zo he!
Fake it till you make it...
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:50:53 #111
18860 sindell
Seriously
pi_70570790
Moggeh!

Leuke echo's weer, ik wil ook 3d, maar ja nog ff wachten dus
Ik zag op mijn echo geen boontje, maar volgens mij was die ook minder ingezoomd, dus het zal ook vast wel een boontje zijn geweest. Ik ga er maar vanuit dat ik op de echo van 22 juli een soort van kindje zal zien

Verder vanochtend voor het eerst niet
Gister schoonouders verteld die deden ook
Dus het wordt wel steeds meer geloof ik
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:53:07 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70570838
Weet je wat zo gek is. Ik heb best een flinke buik (Nee, geen recente foto, maar die van de laatste keer volstaat nog wel), maar als ik dan ga liggen dan is hij echt vrijwel helemaal weg. Dan heb ik alleen een dikke, slappe buik. Zo'n gek gezicht vind ik dat!
Ik ga 11 juli buikfoto's maken bij Chell, maar niks geen foto's met leuke dingen op mijn buik terwijl ik lig volgens mij want dat zit er echt niet uit.
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 08:55:26 #113
5428 crew  miss_sly
pi_70570872
Wat leuk BE, dat je foto's gaat maken!
Chell komt volgende week bij ons om buikfoto's te maken! Vind het leuk maa rook wel erg spannend.

Wat veel mensen vroeg op zeg, vandaag. Ik ook, hoor. Van half 6 tot ongeveer 7 uur in bed liggen draaien in de hoop nog te slapen, maar nee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:56:22 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70570894
Bij mij past ook nog wel een kindje in mijn kont
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70570941
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:48 schreef Nijna het volgende:

Sorbo, nog 99, schiet op zo he!
't Schiet inderdaad op Nijna.

Ik heb bijna zes maanden gedacht dat het allemaal nog een eeuwigheid duurde en nu is daar ineens het besef dat eind gewoon toch in zicht komt in de verte en dat we nog héél veel moeten doen en regelen!

Hebben jullie dat ook, dat 't je allemaal ineens aan kan vliegen... AARGH straks een baby!
pi_70570958
Goedemorgen!

Mefke dat klinkt als een heerlijk dagje!

Takkembah mooie echo's hoor en dat gapen , zo schattig!

Vingerverf wat een duidelijk mensje is het al zeg!!

Tan wat heerlijk dat je de baby al voelt!!

Huup hoe is het met de buikpijn?

Over de namen, de naam die wij hebben komt ook al hier op fok voor, maar ik doe niks van een pm. Wat iemand ook al eerder zei (karin geloof ik), wat kan diegene er mee en ik wil de naam niet eerder bekend maken.

Volgens mij krijgen we vandaag een vervelend warm dagje vanmiddag even boodschappen doen en verder een beetje schuilen voor de zon!
Ik heb gister een babyfoon besteld bij bol.com. Ik had nog een heleboel kadobonnen liggen en daardoor hoef ik maar 10 euro te betalen, dat is dan weer mooi meegenomen.
pi_70570971
Ow gewoon een heel topic verder
Ik was niet echt van de snelle de afgelopen dagen om te lezen en te reageren.
Had ernstig last van nostalgische emohormonen mbt Michael Jackson en mijn jeugd enzo He He Lekker laten meeslepen.
En ik was door de wc-bril heengezakt en het duurde zeg maar een hele dag om een nieuwe te kopen en erop te zetten. Ik ben toch echt maar 12 kilo aangekomen.

FTA. Vind ik idd ook een vreselijke opmerking dat sterkte wensen. Tijdje terug deden m'n familieleden aan de andere kant van het land dit ook. En sommigen keken er ook een beetje medelijdend bij. Nou was het waarschijnlijk de laatste keer dat ik ze zwanger zag, maar toch ik kreeg daardoor toch wel een brok in m'n keel en moest echt een paar keer slikken. Het motiveerd niet echt om eraan te beginnen zeg maar.

Poppedein en Mefke. Zwemwater in de buurt? Heerlijk geniet er maar van. (helemaal jalours is)
Idd ook echt super die babywasjes. Ik heb hier ook net de laatste gedaan.
Vooral dit ienieminie pakje vind ik echt zwijmel

(Het is maar goed dat ik echt bij elke echo heb laten controleren of het nog steeds een meisje was, want anders. )

Icantrix Ik heb ook niet die Felicitias doos aangevraagd. Ik had weinig zin in een consulent aan de deur. De babydump doos was wel echt de moeite waard. Alleen hier geen tuitbeker maar een bibi fles en zeehond, speentje, rompertje zonder reclame en een waardebon van 5 euro te besteden aan kleertjes. Zonder minimun bedrag.
Die kruidvatdoos daarintegen. De mijne was compleet over de datum. Ik kwam er pas achter nadat ik m'n buik heerlijk had ingesmeerd met zo'n proefmonstertje. Hmmm wat ruikt er toch zo raar.

Huup hier de laatste 2 weken ook meer buikpijn en krampen enzo. Af en toe weeenachtige pijn wat komt opgolven.

Nijna ik heb ook het idee dat m'n buik lager zit. Beebje zit nu ook niet echt meer met d'r kontje aan de zijkant, maar echt opgekrult aan de voorkant met d'r rugje tegen de voorkant aan m'n buik zegmaar. In startpositie.

Takkembah wat een geweldig mooie foto's zeg. Vooral die geeuwfoto idd.

vingerverf een knipperlichtje Gefeliciteerd. Wat mooi om te zien.

DuchessX wat fijn dat het goed werkt die fysio. Altijd met pijn rondlopen lijkt me vreselijk.
Hier trouwens ook een ijsjesmonster. Vooral snickers icecream en BJ bananenijs

Tan hier eigenlijk behalve m'n maanlandschap tepels eigenlijk ook weinig last van gevoeligheid of overmatige groei. (Hmm zo te zien begint het nu wel aan 1 kant te druppelen. Dat begint gelukkig goed te werken)
Proficiat met de tweede die naar het voortgezet gaat. Das echt een huge mijlpijl. Ik vond die laatste afscheidsavond ook erg emotioneel. Geniet ervan.

Ymme succes met werken vandaag. Pff dat lijkt me heavy 7 uur in de thuiszorg met deze hitte.Doe maar lekker rustig aan. M'n kat wil al enkele dagen niet meer naar buiten en voelt zich erg zielig met deze hitte.

Blegh bouwvakkers en buren zo vroeg al aan de slag.
Hier gelukkig niet. Ik hoef hier rond 7.30 uur alleen een slaperige/koppige puber van z'n bed te lichten.

Hmm ik ga hier zo ook maar wat doen voordat het te heet word. Ik kijk erg uit naar volgende week. Koelte is er beloofd dames.

Ow en 36 weken vandaag
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 09:01:04 #118
5428 crew  miss_sly
pi_70570980
99 dagen is een hele mijlpaal en het komt steeds dichterbij. En dan denk ik het ene moment heel relaxt: we hebben alles redelijk voor elkaar, paar dingetjes nog, maar dat komt wel goed.
En het andere moment schiet ik in de stress en bedenk me dat we nog veel te veel moeten doen in veel te korte tijd en hoe moet dat dan, en dat komt nooit meer goed, en..en...en...

Maar stiekem denk ik dat het wel goed komt
pi_70570983
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:17 schreef DaviniaHR het volgende:

Laura, ben je zo afgevallen, dat je maar op +2 zit?
Ja....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:03:40 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70571037
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij mij past ook nog wel een kindje in mijn kont
Heb jij een echte toeptafel?

Nee sorry Sorbootje, ik denk alleen maar 'Jaaaaaaaaa!!!! Straks een baby!'
Maar ik had het bij Sasha wel hoor... Zo van 'goh, hoe zal het zijn, hoe zal het gaan, kunnen we het wel' etc. etc.
pi_70571059
Ik denk het ook wel Miss Sly... komt vast wel goed. Maar spannend blijft het!
pi_70571090
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee sorry Sorbootje
Geeft niet hoor
pi_70571159
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:

wb namen, onze meisjesnaam komt zowiezo wel op Fok voor. Jongensnaam vast ook wel.
Ik ga niet pm-en, want wat kan diegene daar mee? Zeggen dat ze het niet wil?
Geen optie toch? en ik wil de naam niet onthullen voordat baby er is.
Ik denk wel haast zeker te weten dat degene in dit geval het wel leuk zal vinden trouwens.

Mijn reden om wel te pm'en was dat een overleden kindje hier zo heet. Binnen mijn vriendenkring heeft zich hetzelfde afgespeeld : een vriendin beviel van een overleden jochie, en anderhalf jaar later beviel een andere vriendin van een jongen die bijna dezelfde naam heeft. Vriendin 2 heeft vriendin 1 niet om toestemming gevraagd, maar haar er wel op voorbereid.

En laat die vriendin 1 nou ook degene zijn die mij over de streep trok de andere Fokker met Engeltje met Sjakies voornaam even te pm'en.

Maar goed, dat ligt anders dan 'gewoon' dezelfde naam.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70571312
FTA lief dat je t vraagt buik houdt zich weer rustig, denk dat mn maag een beetje overstuur was.
das mooi meegenomen van je bol kadobonnen!

Sorbootje haha ik ken dat gevoel wel hoor, we wilden zo graag een kindje maar nu het steeds dichterbij komt wordt het ook steeds echter enzo en daar hoort ook dat besef bij vlagen bij omg omg omg een echte baby straks hier! bij mij! dat idee... ghehe
voor de 99 dagen mijlpaal!

Urla alweer 36 weken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:15:46 #125
190853 RockabeIIa
pi_70571314
BE, dat zou handig zijn voor feestjes he?
'Komt Rocka ook mee? Mooi, scheelt een tafel regelen!'

B net ook al in de modus:
'Mag ik een hapje van jouw boterham?'
'NEE MAMA! Jij heb noeg had'

Huup, ook voor jou een echte baby
pi_70571337
Sorbo 99 daagjes nog. Die zijn sneller om dan je denkt hoor. Ik drukte net op m'n banner en zag tot m'n grote schrik 28 dagen staan. Dat was eerst ook 99 dagen toch.

Hier en in omgeving ben ik de naam van ons meisje nog niet tegengekomen eigenlijk. Dus ik ben wel benieuwd of we nog naamgenoten tegenkomen.
pi_70571365
Haha Rocka, lekker zo'n zoon!
pi_70571427
B. hahaha lekkere vent
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 09:22:08 #129
5428 crew  miss_sly
pi_70571451
B
Lekker ding
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:24:22 #130
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70571506
Urla, wat een leuk broekje!
En dat MJ-gebeuren heeft op mij ook diepe indruk gemaakt. Zat helemaal emotioneel te bazelen dat ons 2e kleintje geboren zou worden in het post MJ - tijdperk: "ik zat nog in mama's buik toen hij doodging"

B. wat een grapjas ben je toch
Zwangere mama's hebben nooooooit noeg had
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:26:03 #131
190853 RockabeIIa
pi_70571547
Ja, lekker dan. 80% van zijn boterham ligt er nog. Maar wel met dat wijsvingertje in mijn buik prikkend zulke dingen zeggen.

Ik begin wel heel erg benieuwd te worden naar de namen die jullie hebben uitgekozen!
pi_70571640
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, lekker dan. 80% van zijn boterham ligt er nog. Maar wel met dat wijsvingertje in mijn buik prikkend zulke dingen zeggen.

Ik begin wel heel erg benieuwd te worden naar de namen die jullie hebben uitgekozen!
ik dus ook

maar nog even daarop voortbordurend he... eigenlijk is het wel een beetje gek. Kijk als je nou echt wel goed kunt vinden online hier met iemand is het wel wat anders, en als het om een engeltje gaat is het ook wat anders vind ik. Maar verder... je vertelt toch ook niet aan 1 van de moeders op het schoolplein waar je zo af en toe wel eens mee praat de naam van je aanstaande kind omdat haar oudste/middelste/jongste zo heet?
Of is dat eigenlijk wel de bedoeling dat je dat doet? (in dat geval is t goed om te weten voor mij want ik zou dat nooit gedaan hebben...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70571645
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef Kersjes het volgende:
Urla, wat een leuk broekje!
En dat MJ-gebeuren heeft op mij ook diepe indruk gemaakt. Zat helemaal emotioneel te bazelen dat ons 2e kleintje geboren zou worden in het post MJ - tijdperk: "ik zat nog in mama's buik toen hij doodging"

B. wat een grapjas ben je toch
Zwangere mama's hebben nooooooit noeg had
Jah idd. Ik heb in haar babyboek ook een aantal pagina's de ruimte om nieuwsberichten rond de geboorte op te plakken. Hier word dus al een pagina aan besteed.

Rocka geweldige opmerking. Dat mag ik straks ook allemaal weer meemaken. Heerlijk.
pi_70571695
Nog een dag of 99 dan vertel ik em Rocka
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:32:25 #135
190853 RockabeIIa
pi_70571712
Huup, ik kan me wel voorstellen dat iemand er van schrikt als opeens de naam van zijn/haar kindje ook voor een ander kindje is gekozen maar je bent niets verplicht naar anderen online toe denk ik. Beetje netiquette toepassen toch?
Ik zou me niet bezwaard voelen. Mijn eerste keus van naam is een naam die hier ook al 1x voor komt. Helaas vindt mijn vriend het niet zo mooi. Nu hebben we een andere naam en die komt niet voor. Ook goed
pi_70571740
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik dus ook

maar nog even daarop voortbordurend he... eigenlijk is het wel een beetje gek. Kijk als je nou echt wel goed kunt vinden online hier met iemand is het wel wat anders, en als het om een engeltje gaat is het ook wat anders vind ik. Maar verder... je vertelt toch ook niet aan 1 van de moeders op het schoolplein waar je zo af en toe wel eens mee praat de naam van je aanstaande kind omdat haar oudste/middelste/jongste zo heet?
Of is dat eigenlijk wel de bedoeling dat je dat doet? (in dat geval is t goed om te weten voor mij want ik zou dat nooit gedaan hebben...)
Ik zou dat niet doen. Wij hebben wel overleg gehad overigens, maar da's omdat de dochter van goede vrienden van ons dezelfde naam heeft. Ze vonden het geweldig! Dat meisje wordt overigens op 7 oktober tien jaar. En ik ben 9 oktober uitgerekend. Zou zo bijzonder zijn als ze 7 oktober geboren wordt!
pi_70571752
Oei Ik had hier net nog een zak krentebollen liggen a 6 stuks. Nu niet meer
Ik kan me niet eens herinneren dat ik ze alle 6 verorbert heb.
Voortaan maar een bordje pakken. Lol
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:35:11 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70571775
Huup, je kunt dit hier toch echt niet 'af en toe een praatje' noemen!
Maar nee... ik zou het met een schoolpleinmoeder ook niet doen hoor.
Maar hier heb je zoveel meer contact dat ik het toch een beetje anders vindt.

En ik moet zeggen dat ik wel blij was dat ik het nu van dat andere kindje weet, want dat wordt nog voor ons kindje geboren en dat was me anders vast heel rauw op mijn dak gevallen.
pi_70571779
Ja netiquette wel ja maar zou je dat in real life ook doen? Ik vraag het me gewoon echt af zeg maar. Of is dat dan toch ineens gek omdat het dichterbij is en die persoon dan de naam al weet enzo...
Vooropgesteld, ik zou het ook PMen hoor, wat ik al zei ergens; niet per se om toestemming te vragen maar gewoon om een head's up te geven.

BE nee idd, dit is geen oppervlakkig contact meer
maar er zijn wel mensen bij die je eigenlijk niet zoveel spreekt ofzo toch?

Nouja, hou het maar gewoon op een gedachtenkronkel van mij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 09:36:47 #140
5428 crew  miss_sly
pi_70571801
Onze naam komt ook al voor, maar dan voor een jongen en ik geloof ook een keer met h voor een meisje ofzo?
Nou ja, ik maak me er niet druk om. Al genoeg te stellen gehad over die naam
En inmiddels is ze zo ingeburgerd bij ons, Het is Senna voor en na, dus als er nu nog voor ons een Senna geboren wordt, het zij zo

Ow ja, onze jongensnaam (mochten ze zich vergist hebben) is ook al in gebruik hier. En daar ga ik geen pm meer aan weiden, want dat is zooo misschien.

In eht geval van een engeltje zou ik het ook wel even zeggen.
Gewoon om voor te bereiden, omdat het anders zo ineens hard op het scherm kan staan.
pi_70571839
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, je kunt dit hier toch echt niet 'af en toe een praatje' noemen!
Maar nee... ik zou het met een schoolpleinmoeder ook niet doen hoor.
Maar hier heb je zoveel meer contact dat ik het toch een beetje anders vindt.

En ik moet zeggen dat ik wel blij was dat ik het nu van dat andere kindje weet, want dat wordt nog voor ons kindje geboren en dat was me anders vast heel rauw op mijn dak gevallen.
Dat lijkt me ook erg als een ander kindje net voor jou geboren wordt en jouw gekozen naam heeft gekregen. Ik denk niet dat ik de naam nog zou veranderen dan, omdat we de naam hier thuis eigenlijk al gebruiken en er gewoon al te veel aan gewend zijn geraakt. Maar het lijkt me zo lullig op het moment dat je het bekend maakt.
pi_70571877
Pfoh, het is nu al niet leuk warm... Heb het boxkleed maar ff in de machine gemikt, kan dat zo nog even mooi drogen aan de lijn...

Krijg zo visite, heb een beetje blegh buik, zal de warmte wel zijn...

Namen, ik ben blij dat mn net bevallen schoonzus en haar lief een andere naam voor hun uk hebben dan wij. Want daar was ik wel een beetje bang voor. Verder in mn omgeving niet zodanig dichtbij zwangeren die moeten gaan bevallen dat ik er "rekening mee zou houden". De naam komt trouwens in onze familie/vrienden kring nog niet voor.
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:42:05 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70571931
Oh ja Huup, het hangt er voor mij ook wel een beetje vanaf wie het is idd.

Maar zelfs als de buuf nu nog zou bevallen van een kindje met onze naam dan zouden we het niet meer wijzigen hoor... we hebben nu al een vermogen gespendeerd aan pakjes en kleertjes met de naam enzo.
pi_70571954
Lol BE.
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:45:57 #145
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70572031
Oeh, ik ben zo benieuwd nu naar alle namen! PM staat open hoor

Nijna, ik voel me ook een beetje blegh. Heb eigenlijk helemaal geen puf om de deur uit te gaan, zo'n gedoe
Maar ja, de hele dag binnen zitten met de kleine is ook geen goed plan, denk dat we zo naar de kinderboerderij gaan. Baby-geitjes kijken
.... met gevoel voor drama....
pi_70572070
Onze naam is ook van een kindje van hier. Puur toeval want R kwam met die naam aanzetten uit een namenboekje. Ik moest eerst wennen enzo maar nu is het gewoon

Vandaag weer controle bij de vlos. Morgen 40 weken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:48:13 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70572092
Oh ja, ik word ook echt stiknieuwsgierig van dit namen-gebabbel!
pi_70572130
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik word ook echt stiknieuwsgierig van dit namen-gebabbel!
Mikael verteld het aan iedereen die het weten wil
De baby heet nu Jamens en als ie geboren is heet ie ..........
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70572133
Ik ken helemaal niemand die zo heet als "onze" namen.
Maar we stappen er zeker niet meer van af

Ik voel de baby trouwens nog niet, helaas.
De echoscopist zei dat ik het wel vroeg kon verwachten aangezien de placenta helemaal aan de achterkant ligt maar vooralsnog gooi ik de plopjes en andere gedoetjes op darmgerommel en/of luchtverplaatsingen.
pi_70572152
BE haha ja goodmood heeft zn jaaromzet wel weer binnen

ik wil eigk letters op de deur, haar naam, mooie letters. Maar het moet wel haar naam worden, en niet net een heel klein beetje anders zeg maar. Want dat vind ik stom. Maar die letters hebben ze dan weer niet
Ik ben serieus bijna geneigd om zelf te gaan zagen
sorry dat het cryptisch is mensen die de naam kennen weten wel wat ik bedoel denk ik.

Hier ook garig Kers en Nijna, ik vind het nu al warm binnen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')