Ow gewoon een heel topic verder
Ik was niet echt van de snelle de afgelopen dagen om te lezen en te reageren.
Had ernstig last van nostalgische emohormonen mbt Michael Jackson en mijn jeugd enzo He He Lekker laten meeslepen.
En ik was door de wc-bril heengezakt en het duurde zeg maar een hele dag om een nieuwe te kopen en erop te zetten.

Ik ben toch echt maar 12 kilo aangekomen.
FTA. Vind ik idd ook een vreselijke opmerking dat sterkte wensen. Tijdje terug deden m'n familieleden aan de andere kant van het land dit ook. En sommigen keken er ook een beetje medelijdend bij.

Nou was het waarschijnlijk de laatste keer dat ik ze zwanger zag, maar toch ik kreeg daardoor toch wel een brok in m'n keel en moest echt een paar keer slikken. Het motiveerd niet echt om eraan te beginnen zeg maar.
Poppedein en Mefke. Zwemwater in de buurt?

Heerlijk geniet er maar van. (helemaal jalours is)
Idd ook echt super die babywasjes. Ik heb hier ook net de laatste gedaan.
Vooral dit ienieminie pakje vind ik echt zwijmel
![]()
(Het is maar goed dat ik echt bij elke echo heb laten controleren of het nog steeds een meisje was, want anders.

)
Icantrix Ik heb ook niet die Felicitias doos aangevraagd. Ik had weinig zin in een consulent aan de deur. De babydump doos was wel echt de moeite waard. Alleen hier geen tuitbeker maar een bibi fles en zeehond, speentje, rompertje zonder reclame en een waardebon van 5 euro te besteden aan kleertjes. Zonder minimun bedrag.
Die kruidvatdoos daarintegen.

De mijne was compleet over de datum. Ik kwam er pas achter nadat ik m'n buik heerlijk had ingesmeerd met zo'n proefmonstertje. Hmmm wat ruikt er toch zo raar.
Huup hier de laatste 2 weken ook meer buikpijn en krampen enzo. Af en toe weeenachtige pijn wat komt opgolven.
Nijna ik heb ook het idee dat m'n buik lager zit. Beebje zit nu ook niet echt meer met d'r kontje aan de zijkant, maar echt opgekrult aan de voorkant met d'r rugje tegen de voorkant aan m'n buik zegmaar. In startpositie.
Takkembah wat een geweldig mooie foto's zeg.

Vooral die geeuwfoto idd.
vingerverf een knipperlichtje Gefeliciteerd. Wat mooi om te zien.
DuchessX wat fijn dat het goed werkt die fysio. Altijd met pijn rondlopen lijkt me vreselijk.
Hier trouwens ook een ijsjesmonster. Vooral snickers icecream en BJ bananenijs
Tan hier eigenlijk behalve m'n maanlandschap tepels eigenlijk ook weinig last van gevoeligheid of overmatige groei. (Hmm zo te zien begint het nu wel aan 1 kant te druppelen. Dat begint gelukkig goed te werken)
Proficiat met de tweede die naar het voortgezet gaat. Das echt een huge mijlpijl. Ik vond die laatste afscheidsavond ook erg emotioneel. Geniet ervan.
Ymme succes met werken vandaag. Pff dat lijkt me heavy 7 uur in de thuiszorg met deze hitte.Doe maar lekker rustig aan. M'n kat wil al enkele dagen niet meer naar buiten en voelt zich erg zielig met deze hitte.
Blegh bouwvakkers en buren zo vroeg al aan de slag.
Hier gelukkig niet. Ik hoef hier rond 7.30 uur alleen een slaperige/koppige puber van z'n bed te lichten.
Hmm ik ga hier zo ook maar wat doen voordat het te heet word. Ik kijk erg uit naar volgende week. Koelte is er beloofd dames.
Ow en 36 weken vandaag