Daar ben ik weer eens, een paar dagen weinig gelezen en helemaal niet gereageerd, ik heb het gewoon heel druk gehad met weekend weg en voorbereidingen schoolmusical, afscheid groep 8 (ja ja, de één-na-oudste gaat ook alweer naar de middelbare school

)
Verder gaat het hier goed geloof ik, de baarmoeder is goed voelbaar nu, en ik voel de bewegkinkjes ook al duidelijk. Het lijkt vroeg, maar dat komt echt doordat ik meerdere keren zwanger ben geweest, schijnt.
Is het normaal dat mijn borsten niet meer gevoelig zijn nu (ruim 13 weken), ja toch? Ik weet het gewoon echt niet meer

Wat een prachtige echo takkembah

Zie ik het nou goed of houdt ze al keurig haar handje voor haar mond met gapen??

Goed opgevoed kind

Vingerverf; dat boontje is toch wel echt al een boontje met duidelijke vormen vind ik, heel erg mooi!
Over die dubbele namen destijds met vamperotica en mij, ja het was NIET leuk, dat kan ik verzekeren, maar dat was piuur en alleen omdat het zo vers was dat onze Ayden was overleden en de andere gelijkenissen. Als iemand nou zijn/haar kind Jessai of Junah zou noemen bijvoorbeeld zou me dat een worst wezen, maar toen met Ayden lag gevoelig. Zou het nu ook al minder erg vinden als iemand een Ayden krijgt.
Ik heb ook een prachtige potentiële meisjesnaam gezien op een ander forum, dat kun je gewoon niet voorkomen. En maakt veder ook niet uit vind ik.