abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:17:21 #76
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70560558
Wat een prachtige echo's!
Laura, ben je zo afgevallen, dat je maar op +2 zit?
huup, naar van je buikpijn. succes en sterkte dan maar

en idd, het is soms best onwerkelijk dat jij de ene bent die zwanger is veel foto's maken! en dan over een jaar terugkijken, "was ik echt zo dik!? dat het nog paste! "

over namen en fok, je had natuurlijk wel 2 jr geleden dat zowel tan als vamperotica hun kind ayden noemde... en de geboortedatum scheelt maar een week of zo. dat ging toen wel ff raar, mar om nou verder echt rekening te houden met een forum, nah.
mss dat ik wel ff de mensen ga consulteren over meisjesnamen. mocht het tzt nodig zijn, uiteraard nog 7 weekjes...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70561343
Ik moest ook aan Ayden denken idd. Maar voor het meisje zal er hier een naamgenoot rondlopen en voor het jongetje weten we de naam nog niet. Maar ik zal er echt geen rekening mee houden. Als wij dat nou mooi vinden, dan is het toch alleen maar leuk als er nog 1 of meer naamgenootjes zijn?

Vingerverf en Takkembah, wat een geweldige echo's! Die gaap
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:46:06 #78
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70561601
Ja! Wat een leuke echo vingerverf! Ik zie al wat het wordt!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70561975
Ohhhh Takkembah, wat is ze mooi jullie meisje! Ik vind dat ze een écht meisjesgezichtje heeft!
En Vingerverf, al is t nog zo'n klein boontje, een hartje wat zo verschrikkelijk zn best doet is gewoon 1 van de mooiste dingen die je kunt zien in je leven!

Onze naam komt wel voor hier op fok en ik heb voor de aardigheid ook maar even een PM gestuurd aan desbetreffende Fokmama, maar die reageerde juist superlief ent enhousiast
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 21:57:30 #80
5428 crew  miss_sly
pi_70562058
Takkembah, wat mooi en duidelijk

en vingerverf, een knipperend boontje om verliefd op te zijn

Het gaat hard, vrijdag ben ik al 36 weken. Van een kant voelt het ook zo en is het snel gegaan, van de andere kant voel ik me nog lang niet bijna uitgerekend en voel ik me al een eeuwigheid zwanger
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70562134
Het lijkt of mn buik gezakt is...
Fake it till you make it...
pi_70562475
Mooie echo's dames!
Huup wat naar van die buikpijn, hopelijk gaat t snel over
Lijnloos, een parasiet... hopelijk heeft de apotheker het mis. Toch maar ff naar de HA

Ik ga straks lekker naar bed, morgen om 7 uur staan de bouwvakkers voor de deur. Eindelijk ga ik mn vlizo om ruilen voor een vaste trap

Puk is momenteel heel druk... het is maar goed dat hij nog niet heel sterk is, anders was mn buik nu pittig blauw denk ik
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 22:12:17 #83
5428 crew  miss_sly
pi_70562584
Ow, Nijna, misschien wel ingedaald?
pi_70562706
Oeh, spannend
Miss_sly al bijna meldplicht... gaat ook hard!

Pff.... WARM!
pi_70562720
Ik vermoed zoiets miss sly... We zullen zien, 10e weer vk...
Het is zo jammer dat ik t niet zo goed kan vergelijken zelf. Het is echt een idee wat ik had toen ik net in de spiegel keek. Mn moeder zal het vast wel kunnen zien, vrijdag . Die ziet me niet elke dag, hihi.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 22:19:05 #86
5428 crew  miss_sly
pi_70562840
Ik heb ook wel eens dat ik denk dat mijn buik is gezakt, maar later lijkt hij toch weer even hoog. Misschien omdat ze beweeglijk in het bekken ligt, dat ze soms hoger en soms lager ligt. Spannend hoor, NIjna

Lijnloos, meldplicht duurt nog heeeeeel lang, dat is pas met week 37 en zo ver ben ik nog lang niet
pi_70562954
Jij bent net zo'n struisvogel als innepin dus Ik heb natuurlijk nog makkelijk praten met ongeveer 25 weken te gaan, maar toch...
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:29:18 #88
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70563219
Nou lieve dames, deze Incantrix gaat nog een paar hapjes Ben en Djerries naar binnen schuiven (slecht!) en dan bedje toe. Of een raketje, dat weet ik nog niet. Maar in elk geval bedje toe..

[edit]Nouja, de echo's vergeten! Tsssk! Takkembah, súpermooi zeg! Is dat echt het handje voor het mondje bij de gaapjes-foto? Het lijkt er wel op Maakt niet uit ook, superlief!!

En Vingerverf, het is dan toch wel een verdacht herkenbaar boontje al zeg, wat leuk! En dat knipperende lampje, dat vond ik echt zo'n mooi moment [/edit]
3!
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:36:25 #89
100412 mefke79
komt goed!
pi_70563458
..pff dames, tis toch echt te warm om 2 (!) topics bij te lezen. Dus dan maar even zo: voor de mensen die het warm hebben, gefeliciteerd voor de meiden met mooie echo's (boontjes en 3d, heb blijft allemaal mooi) en huup had buikpijn zag ik snel, dus jij ook succes.
Hier is het met de hitte goed te doen, maar ja, ik doe dan ook weinig en lig voornamelijk op luchtbed in zwembad, dat past allemaal net. En ik heb vandaag voor het eerst in weken op mijn buik kunnen liggen, want dat gaat natuurlijk in het water wel. Heeeeerlijk. Morgen weer zo'n dagje als het aan mij ligt. Het enige minpuntje: ik zit werkelijk onder de uitslag en die wordt echt niet minder van de zon, terwijl mijn eigen eczeem daar meestal goed van opknapt. Ik ga er dus zelf maar vanuit dat het niet meer goed komt voor de bevalling. Ach ja, als dat alles is...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70563571
Oh ja, die echo's. Takkembah, mooooi die gaap ook .

En ik zag een boontje weet ff niet meer van wie., vingerverf, toch?! Knipperend hartje, woei
pi_70564361
Mijn laptop was gekresjt gister dus ik heb weer hastikkuh veel gemist En ik ben doodop en voel me niet lekker, dus ik heb niet bijgelezen

Wel zag ik een prachtige Takkie-beeb en een heel lief klein boontje

Hupie hoe is het met je buikpijn? Mijn harde buiken doen ook pijn sinds een paar weken, denk dat mijn lijf goed aan het oefenen is

Ben een beetje óp, 2 avonden á 2 uur p st achter elkaar met Juup© samen naar Samen Bevallen & zwangerschapsgym, vermoeiend hoor

Wel sinds gister minder bekkenpijn! Vandaag weer fysio gehad en pas volgende week weer terug (of eerder als ik meer pijn krijg).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik veel last van de warmte, duizelig, misselijk, hoofdpijn, blegh. Al vind ik niet dat ik mag klagen want we hebben zowel beneden als op de slaapkamer een airco.

Wat betreft de naam; de naam die wij gekozen hebben, komt op Fok ook al voor. Maar ja moet je het daarom laten? Nee toch? Deze naam hadden wij al voordat hier op fok bekend werd dat er nog een kindje met die naam kwam/was...een naam is voor levenslang, fok niet
#geen
pi_70564487
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef Incantrix het volgende:
Nou lieve dames, deze Incantrix gaat nog een paar hapjes Ben en Djerries naar binnen schuiven (slecht!) en dan bedje toe. Of een raketje, dat weet ik nog niet. Maar in elk geval bedje toe..

[edit]Nouja, de echo's vergeten! Tsssk! Takkembah, súpermooi zeg! Is dat echt het handje voor het mondje bij de gaapjes-foto? Het lijkt er wel op Maakt niet uit ook, superlief!!

En Vingerverf, het is dan toch wel een verdacht herkenbaar boontje al zeg, wat leuk! En dat knipperende lampje, dat vond ik echt zo'n mooi moment [/edit]
* DuchessX ijsjestic heeft sinds zwangerschap Eerst Marsijsjes (289kcal) maar ivm de kaloriën overstap gemaakt naar splitjes (65kcal)
#geen
pi_70564563
Leuk, echofoto's!!!
Mooi hoor, vingerverf en takkembah!
Die gaapfoto is lief!

wb namen, onze meisjesnaam komt zowiezo wel op Fok voor. Jongensnaam vast ook wel.
Ik ga niet pm-en, want wat kan diegene daar mee? Zeggen dat ze het niet wil?
Geen optie toch? en ik wil de naam niet onthullen voordat baby er is.
Ik denk wel haast zeker te weten dat degene in dit geval het wel leuk zal vinden trouwens.

Nijna, idd misschien wel ingedaald! Zou mooi zijn toch?

Sterkte voor de buikpijn huup!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70565127
Takkembah, mooi gaapkindje
En toch tof om zo'n miniboon te zien, vingerverf. Zo ieniemienie nog! Het contrast met de echo van takkembah is geweldig

Miss sly, welkom bij de struisvogelclub!

Duchess, fijn dat het wat beter gaat met je bekken!

wb naam, zei het ook al in het namentopic: een jongetje zou wel een Fok-naamgenootje hebben, maar dat vindt de mama van dat jochie gelukkig niet erg. Heb het dus wel even "gevraagd". En een meisje zou uniek zijn op Fok!. En misschien in de hele provincie ook wel, nogal ongewone naam

Oh en ik denk dat ik ga bevallen van een pitbull ipv een baby, mijn buik gromt echt al twee dagen Niet normaal meer
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70565439
Wat zijn jullie allemaal lief enthousiast over mijn boontje
Ben ik zelf ook hoor, maar ik vind jullie gewoon even lief~!

Dutchess, vervelend dat je zo'n last van de warmte hebt...

Innepin Hoezo grommen?
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:49:15 #96
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70566345
Huup Je ticker doet vreemd! Ik schrok d`r ff van Er staat dat je nog maar 5 dagen hoeft
vingerverf wat een lief garnaaltje
En de gaapecho van Takkembah is té lief
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 2 juli 2009 @ 07:00:49 #97
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70569846
Een grommende buik? Yikes..... Is weer eens wat anders dan geknor.

Mefke, vervelend van de uitslag. Zwangerschapsgerelateerd, of heb je daar vaker last van met dit weer?

Duchess, wat heerlijk van de airco!
Daar ga je de komende maanden nog heel v eel aan hebben

Ben brak, totaal niet uitgerust
Er staat al een paar weken een hoogwerker op de parkeerplaats van de flat, ze zijn net klaar met het opknappen van de galerijen, en hij is schijnbaar niet meer nodig want vanmorgen om iets voor 6 uur werd hij met luid geraas aangezet en denderde hij de parkeerplaats over naar (ik denk) een andere bouwlocatie. Asociaal vroeg! Vooral als je bedenkt dat de meeste mensen hun ramen open hadden staan vannacht, belachelijk gewoon, de hele flat in een keer wakker geboemboemd
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 2 juli 2009 @ 07:12:34 #98
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70569887
Awww bah Kers, das vervelend. Ik lag hier ook lekker uit te slapen toen ik ineens bruut gewekt werd. Was ik vergeten dE wekker van mijn telefoon uit te zetten, vorige week donderdag moest ik er vroeg uit omdat de dakdekkers er zouden zijn tussen half 8 en 8 uur. Eigen schuld dus
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 2 juli 2009 @ 07:46:14 #99
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70570027
Daar ben ik weer eens, een paar dagen weinig gelezen en helemaal niet gereageerd, ik heb het gewoon heel druk gehad met weekend weg en voorbereidingen schoolmusical, afscheid groep 8 (ja ja, de één-na-oudste gaat ook alweer naar de middelbare school )

Verder gaat het hier goed geloof ik, de baarmoeder is goed voelbaar nu, en ik voel de bewegkinkjes ook al duidelijk. Het lijkt vroeg, maar dat komt echt doordat ik meerdere keren zwanger ben geweest, schijnt.

Is het normaal dat mijn borsten niet meer gevoelig zijn nu (ruim 13 weken), ja toch? Ik weet het gewoon echt niet meer

Wat een prachtige echo takkembah Zie ik het nou goed of houdt ze al keurig haar handje voor haar mond met gapen?? Goed opgevoed kind

Vingerverf; dat boontje is toch wel echt al een boontje met duidelijke vormen vind ik, heel erg mooi!

Over die dubbele namen destijds met vamperotica en mij, ja het was NIET leuk, dat kan ik verzekeren, maar dat was piuur en alleen omdat het zo vers was dat onze Ayden was overleden en de andere gelijkenissen. Als iemand nou zijn/haar kind Jessai of Junah zou noemen bijvoorbeeld zou me dat een worst wezen, maar toen met Ayden lag gevoelig. Zou het nu ook al minder erg vinden als iemand een Ayden krijgt.

Ik heb ook een prachtige potentiële meisjesnaam gezien op een ander forum, dat kun je gewoon niet voorkomen. En maakt veder ook niet uit vind ik.
  donderdag 2 juli 2009 @ 07:50:01 #100
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70570048
Ca.ra, da's n iet zo handig

Tan, mijn borsten zijn helemaal niet gevoelig geweest. Dat kan dus ook.
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')