Ik heb er geen rekening mee gehouden. Wel kwam ik er laatst achter dat iemand die hier ook wel komt een engeltje heeft met de naam van mijn zoon-op-komst. Die heb ik laatst dus een PM gestuurd ter voorbereiding.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef Raissa het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag hè.. Zijn hier mensen die bij het kiezen van de naam voor hun beebje "rekening houden" met andere mensen op fok die hun kindje ook al zo genoemd hebben? Of geef ik fok dan teveel credits?
*snorf*quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef vingerverf het volgende:
Huupje, we zijn het weer zo prachtig eens
*snif*
ik weet niet meer wie het was maar iemand hier vertelde dat door de warmte je vaten wijder worden waardoor je bloeddruk daalt, is iets tijdelijks dus. Het zou in jouw geval dus best door het weer kunnen komen. Erg vervelend wel, lijkt me een heel naar gevoel. Dropjes in je tas doen ofzo voor als je een wegtrekker voelt aankomen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:47 schreef Kersjes het volgende:
Als je een naam heel mooi vind en je kind graag zo zou willen noemen dan doe je dat toch wel denk ik. Ongeacht of er nou op Fok, in de kroeg, de hobbyclub of waar dan ook al een kind rondloopt met dezelfde naam. Is er in de (nabije) familie iemand die al zo heet dan is dat echter weer een ander verhaal....
Ik las in het voorbijgaan iets over wegtrekkers. Heb ik vandaag ook last van, plotselinge duizelingen en de onmiddelijke drang om te gaan liggen en in slaap te vallen, wat ik natuurlijk niet doe. Gewoon moe? De hitte? Lage bloeddruk? Maar even aankijken weer.
nu op dit moment geen van beide eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:17 schreef Kersjes het volgende:
Huup, heb vanmiddag inderdaad lekkere dropjes gekocht en in mijn tas gedaan.
En buikpijn is niet leuk![]()
Is hij ook hard, of alleen pijnlijk?
Mooi hè, zo'n knipperend hartje! Wat een wonder tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef vingerverf het volgende:
Nog niet zoveel te zien, maar het knipperlichtje deed het hem voor mij
Ik oe dat eigenlijk nooit. Ik ben een aantal dagen afwezig, en mis dan natuurlijk heel veel. En als ik er dan weer eens voor ga zitten, lees ik een aantal posts (uit reacties van anderen kan je ook veel halenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Lijnloos het volgende:
Het is natuurlijk al zo vaak gezegd, maar... JULLIE GAAN ZO SNEL!
Heb net ongeveer 3 topics (bijna 800 posts) zitten door lezen, verdeeld over vanmiddag en nu net...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik veel last van de warmte, duizelig, misselijk, hoofdpijn, blegh. Al vind ik niet dat ik mag klagen want we hebben zowel beneden als op de slaapkamer een airco.![]()
Wat betreft de naam; de naam die wij gekozen hebben, komt op Fok ook al voor. Maar ja moet je het daarom laten? Nee toch? Deze naam hadden wij al voordat hier op fok bekend werd dat er nog een kindje met die naam kwam/was...een naam is voor levenslang, fok niet
#geen
* DuchessX ijsjestic heeft sinds zwangerschapquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef Incantrix het volgende:
Nou lieve dames, deze Incantrix gaat nog een paar hapjes Ben en Djerries naar binnen schuiven (slecht!) en dan bedje toe. Of een raketje, dat weet ik nog niet. Maar in elk geval bedje toe..
[edit]Nouja, de echo's vergeten! Tsssk! Takkembah, súpermooi zeg! Is dat echt het handje voor het mondje bij de gaapjes-foto? Het lijkt er wel opMaakt niet uit ook, superlief!!
En Vingerverf, het is dan toch wel een verdacht herkenbaar boontje al zeg, wat leuk! En dat knipperende lampje, dat vond ik echt zo'n mooi moment[/edit]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |