Mijn baas wenste mij een voorspoedig herstel vanmiddag, vond ik wel lief!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
FTA, fijn dat alles goed was. En dat ijzergehalte, wow!
Klopt inderdaad dat mensen sterkte zeggen. Tegen mij zei iemand op mijn laatste dag op het werk: Doe je best!
Nou, dat was ik wel van plan
Da's een hele goeiequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:23 schreef Asyniur het volgende:
Ow, en ik zeg altijd tegen de mensen die met verlof gaan: geniet van je verlof en veel succes met de bevalling!
Moejje zeggen : ja naar Brazilië, heerlijk! (en dan glazig kijken als ze vragen of je dat redt in het vliegtuig)quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:28 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Da's een hele goeie![]()
In tegenstelling tot wat ik vandaag hoorde: "En, gaan jullie nog op vakantie straks? Je bent toch lekker 2 maanden vrij"
Hier idd ook, en dat is best een leuk idee vind ik!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
. 1 ding is zeker, wat MeNicole ook al zei dit is wel de maand waarin onze baby geboren gaat worden.
Nou dát niet, maar ik kwam er nádat we definitief over de meisjesnaam hadden beslist achter dat een vrij actieve fokster ook zo heet. En dat vond ik dan eigenlijk wel weer grappigquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef Raissa het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag hè.. Zijn hier mensen die bij het kiezen van de naam voor hun beebje "rekening houden" met andere mensen op fok die hun kindje ook al zo genoemd hebben? Of geef ik fok dan teveel credits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |