quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef Poppedein het volgende:
Hahahaha Lily, maar je hebt m nu gehoord, hoe dan ook!En je eigen hartslag..tsja, die is toch eigenlijk ook best bijzonder
Thnx voor alle uhh Parvo gelukswensen, haha!
Ik heb heerlijk mn eerste babywasje buitenhangen, een molen vol spierwitte hydrofielluiers in t stralende zonnetje, waar een mens al niet gelukkig van kan wordenHoe vaak hebben de mama's met ervaring die luiers trouwens gewassen voor ze echt goed vochtopnemend werden?
En verder heerlijk aan t werk met dekbedhoesjes en een naamslinger, ooooh wat vind ik t heerlijk om zo een beetje te vertrutten.. buitenzitten is nu toch geen feestje, af en toe effies languit in t zwembad, maar dan vind ik t ook wel weer leuk geweest!
voor alle warme dames!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
zo ik ben weer goedgekeurd door de vkeen halve kilo aangekomen, totaal nu 15, ijzer waarde van 8,6
bloeddruk 110/70 alles netjes dus!
De vk vond mijn buik ook nog zo klein en bescheiden, mijn baarmoeder ligt echt naar achteren gekanteld zei ze en daardoor dus niet zo'n grote buik. Overal waar ze voelde, voelde ze baby zei ze
Oh en ik moest in ieder geval nog even wachten met bevallen zei ze tot na het weekend omdat het dan koeler wordt!
De harde buiken van gister waren heel normaal zei ze, omdat de baarmoeder sneller geprikkeld is en zich aan het voorbereiden is op de bevalling.
Miss_sly toch ook vocht aan het vasthouden! Veel water drinken zei de vk hier!
Ik ga snel weer de tuin in, daar is het veel aangenamer dan binnen.
Maar FTA, even serieus hè meis, heel veel succes met de bevallingquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Nee helemaal niet Guuzewuus, niet dat ik weet tenminste
Wat ik trouwens zo vreemd vind is dat mensen me nu steeds sterkte wensen met de bevalling. Ik vind het woord sterkte niet zo bij de bevalling passen, zeg dan succes.
Ik begreep precies wat je bedoelde, daarom deed ik het op deze manierquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:50 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
hehe nee zo bedoel ik het niet, meer dat mensen doen alsof er iets heel ernstigs gaat gebeuren, terwijl ik juist denk het is iets moois en daar vind ik sterkte dan bij voorbaat niet zo bij passen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:55 schreef WupWup het volgende:
Geen aspirine, geen ibuprofen, wel paracetamol!
Ik heb idd niet zoveel op.. Maar heb net al een flesje gevuld met limonade en die is nu al bijna op, zal hem daarna hervullen. Toch bedankt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:58 schreef Kersjes het volgende:
Vlindur, sterkte met de koppijn. Drinke je wel genoeg? Met dit warme weer verlies je al gauw meer vocht dan je lief is.
Mijn baas wenste mij een voorspoedig herstel vanmiddag, vond ik wel lief!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
FTA, fijn dat alles goed was. En dat ijzergehalte, wow!
Klopt inderdaad dat mensen sterkte zeggen. Tegen mij zei iemand op mijn laatste dag op het werk: Doe je best!
Nou, dat was ik wel van plan
Da's een hele goeiequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:23 schreef Asyniur het volgende:
Ow, en ik zeg altijd tegen de mensen die met verlof gaan: geniet van je verlof en veel succes met de bevalling!
Moejje zeggen : ja naar Brazilië, heerlijk! (en dan glazig kijken als ze vragen of je dat redt in het vliegtuig)quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:28 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Da's een hele goeie![]()
In tegenstelling tot wat ik vandaag hoorde: "En, gaan jullie nog op vakantie straks? Je bent toch lekker 2 maanden vrij"
Hier idd ook, en dat is best een leuk idee vind ik!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
. 1 ding is zeker, wat MeNicole ook al zei dit is wel de maand waarin onze baby geboren gaat worden.
Nou dát niet, maar ik kwam er nádat we definitief over de meisjesnaam hadden beslist achter dat een vrij actieve fokster ook zo heet. En dat vond ik dan eigenlijk wel weer grappigquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef Raissa het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag hè.. Zijn hier mensen die bij het kiezen van de naam voor hun beebje "rekening houden" met andere mensen op fok die hun kindje ook al zo genoemd hebben? Of geef ik fok dan teveel credits?
Ik heb er geen rekening mee gehouden. Wel kwam ik er laatst achter dat iemand die hier ook wel komt een engeltje heeft met de naam van mijn zoon-op-komst. Die heb ik laatst dus een PM gestuurd ter voorbereiding.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef Raissa het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag hè.. Zijn hier mensen die bij het kiezen van de naam voor hun beebje "rekening houden" met andere mensen op fok die hun kindje ook al zo genoemd hebben? Of geef ik fok dan teveel credits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |