Als je niet verwacht dat hij vroeger wordt geboren, vind ik het apart dat je wel die indruk wekt. Ik vind het niet verwonderlijk dat Sly daar wat over zegt, ik zie het namelijk hetzelfde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:31 schreef panda1980 het volgende:
Ik had al zoeen antwoord verwacht ja.
Maar het is niet zo dat ik echt verwacht dat hij vroeger wordt geboren.
Ik vraag gewoon of het serieus vaker voorkomt direct voor een bevalling.
En zolang kan het nu ook niet meer duren hoogstens nog een maand dus dat is zo voorbij.
Ik heb gemerkt dat er toch meer tijd in het geboorte kaartje is gaan zitten dan ik van tevoren gedacht had. Niet dat je nou echt 14.5 week nodig hebt om het kaartje te maken ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:55 schreef martine1984 het volgende:
Poppedein, das goed nieuws!![]()
even een vraagje tussendoor, wanneer is het handig om de geboorte kaartjes uit te zoeken? Ik heb erge last van planningsgekte of zo... Er is nog zoveel veel te doen voor dat Puk komt, ik heb nog maar 14,5 week... Zondag gewoon al weer een half jaar zwanger
Ik bedoelde het niet rot, hoor, maar in iedere post klinkt gewoon door dat je je kleine ieder moment verwacht en er weinig ruimte is voor de mogelijkheid om misschien wel over tijd te lopen. En dat is echt een grotere kans dan dat ie te vroeg komt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:31 schreef panda1980 het volgende:
Ik had al zoeen antwoord verwacht ja.
Maar het is niet zo dat ik echt verwacht dat hij vroeger wordt geboren.
Ik vraag gewoon of het serieus vaker voorkomt direct voor een bevalling.
En zolang kan het nu ook niet meer duren hoogstens nog een maand dus dat is zo voorbij.
De een zegt van wel, de ander zegt van niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef vingerverf het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met ei, geen rauw ei, dat weet ik, maar zachtgekookt dan?
Ja ok dan maar het kwam wel een beetje rot over. Alsof meerdere mensen hier zich eraan storen dat ik zo graag wil dat hij geboren wordt. Maar ik zal het dan wel verkeerd opgevat hebben denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet rot, hoor, maar in iedere post klinkt gewoon door dat je je kleine ieder moment verwacht en er weinig ruimte is voor de mogelijkheid om misschien wel over tijd te lopen. En dat is echt een grotere kans dan dat ie te vroeg komt.
Verder wat al gezegd is: waarschijnlijk het weer, dat is niet heel raar. Goed drinken, gewoon gezond blijven eten en wat meer zout misschien inderdaad.
Ik ben het zwanger zijn al 20 weken meer dan zat, maar ik ga er nog steeds uit dat het toch minstens 40 weken wordt en waarschijnlijk meer. Natuurlijk ga je in deze weken nog meer op je lichaam letten, en denk je bij veel steekjes of dingetjes: oe, zou dit het zijn? Maar ik ga er maar van uit dat 'dit' het toch niet is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:45 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Ja ok dan maar het kwam wel een beetje rot over. Alsof meerdere mensen hier zich eraan storen dat ik zo graag wil dat hij geboren wordt. Maar ik zal het dan wel verkeerd opgevat hebben denk ik.
Vind het alleen jammer dat ik zo op jullie overkom alsof ik geen geduld heb.
Maar het klopt inderdaad dat ik het zat ben om zwanger te zijn met dit weer maar dat wil niet zeggen dat ik er geen rekening mee hou dat het nog langer kan duren dan ik denk.
http://www.trotsemoeders.(...)at-een-steenbaby-is/quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:04 schreef Estrys het volgende:
Dames, er is er nog nooit eentje blijven zitten![]()
![]()
* Estrys rent snel weer het topic uit voordat iemand haar in elkaar slaat![]()
Mja, je komt inderdaad ongeduldig over. Het scheelt ook dat je niet de hele zwangerschap meegepost hebt, nu lijkt het alsof je hier alleen maar binnen komt walsen om te klagen, dat komt gewoon niet zo gezellig over.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:45 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Ja ok dan maar het kwam wel een beetje rot over. Alsof meerdere mensen hier zich eraan storen dat ik zo graag wil dat hij geboren wordt. Maar ik zal het dan wel verkeerd opgevat hebben denk ik.
Vind het alleen jammer dat ik zo op jullie overkom alsof ik geen geduld heb.
Maar het klopt inderdaad dat ik het zat ben om zwanger te zijn met dit weer maar dat wil niet zeggen dat ik er geen rekening mee hou dat het nog langer kan duren dan ik denk.
Nou ik klaag helemaal niet vind ik. Snap echt niet hoezo jullie zo over mij pratenquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Mja, je komt inderdaad ongeduldig over. Het scheelt ook dat je niet de hele zwangerschap meegepost hebt, nu lijkt het alsof je hier alleen maar binnen komt walsen om te klagen, dat komt gewoon niet zo gezellig over.
Niet om mezelf nou op te hemelen, maar we zijn even ver in de zwangerschap en ik vind het ook best zwaar met dit weer, maar ik klaag echt lang niet zo veel als jij.
Maar goed, ik hoop voor jou dat je kindje gauw komt dan, dat je niet tot 42 weken hoeft te wachten. Probeer jezelf niet al te gek te maken, hoe moeilijk dat ook kan zijn... elk onbekend pijntje of kwaaltje ís ook spannend, maar helaas betekent het niet per se iets
Over geboortekaartjes trouwens, ik heb net pas de proefdruk geregeldEn de mevrouw bij de drukker moest gewoon lachen om de 'proefnaam' op het kaartje Homer, je weetz
![]()
Whehe.
Die had ik een paar weken geleden al gekregen ja. Hij zat best vol voor zo'n klein doosje en is zeker de moeite waard als je nog een ouder kindje hebt lopen. Er zaten namelijk tuitbekers en kunststof lepels in, naast de zeehondenknuffel ('Dumpy'quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil het ook uiterlijk week 37 af hebben, maar wij hebben er dus maandag aan gezeten. Op 33 weken dus.
Maar er zijn er ook die het al met 20 weken regelen bij wijze van spreken.
Wupwup, heb je ook de verrassingsdoos van de Babydump gehaald/gekregen?
Ik moet er nog steeds een keertje heen om die te halen. Het ligt helemaal niet in de richting voor mij, maar ik meen me te herinneren van bij Sasha dat het wel een leuke doos was. Er zat meer in dan bij die van het kruidvat.
Dat is een oplossing.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Nou ik klaag helemaal niet vind ik. Snap echt niet hoezo jullie zo over mij praten![]()
Als jullie mij toch als klager zien haal me dan maar uit de lijst dan heb ik ook geen zin meer om hier mee te posten.
Ja, nou...we zouden maar net dat stel zijn waarbij het toch niet goed gezien is. Ik heb het al gedroomd, dus wie weetquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:10 schreef Stiemie het volgende:
Ondanks de 1000% toch ook een jongensnaam Miss sly?![]()
Wij waren zo blij dat we wisten dat het een meisje is. Jongensnaam wilde ook deze keer helemaal niet lukken.
Ja maar als ik hier niet mijzelf kan zijn en kritiek krijg van iedereen is het voor mij niet zo gezellig meer om mee te posten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is een oplossing.
De andere is natuurlijk dat je gewoon meepost en meekletst. Is veel gezelliger, lijk me, voor iedereen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef lily het volgende:
Blijkt dat ik al dagen naar mijn eigen hartslag aan het luisteren ben![]()
idioot hehquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zou ook typisch wat voor mij zijn.
Ach, laat haar lekker gaan joh, die valt lekker in de slachtofferrol en verwacht nu dat we gaan smeken of ze blijft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is een oplossing.
De andere is natuurlijk dat je gewoon meepost en meekletst. Is veel gezelliger, lijk me, voor iedereen
lol!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef lily het volgende:
[..]
idioot heh
's avonds voor het slapen gaan even luisteren en dan het ding met een geruststellend gevoel weer wegleggen
Gelukkig; ik leef nog
Nou, zo had ik wel een klasgenootje op school die dr eigen polsslag niet kon vinden, wit wegtrok en verschrikt zei "Ik ben dood!"quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef lily het volgende:
[..]
idioot heh
's avonds voor het slapen gaan even luisteren en dan het ding met een geruststellend gevoel weer wegleggen
Gelukkig; ik leef nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |