Ja, had eigenlijk willen blijven, maar de familiedouche was kapot en met Ruben in zo'n klein hokje werd heeeeel hard gillen en om nou zelf enkel te kunnen douchen om 6 uur 's ochtends, 10 uur 's avonds of tijdens het middagdutje vind ik ook zowatquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
<offtopic>
Ik vond het heel kaal allemaal in Friesland en kon beter in een ander land dan daar kunnen gaan wonen want de eerste tijd verstond ik er geen zak van allemaal.
</offtopic>
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:29 schreef sindell het volgende:
Goedemorgen dames!
Ik zag allemaal goed nieuws over echo's, verlof en nog iets, waarvan ik het niet meer weet. Super!!
Hier gaat het allemaal moeizaam, elke ochtend tot nu toe nogen dan strijd leveren om er wat in te krijgen. Zodra dat een beetje gelukt is knap ik gelukkig op en de middagen zijn goed. Ik heb me er maar bij neergelegd dat het nu eenmaal zo is
Heb ontdekt dat mandarijnen wel erg fijn zijn tegen het misselijke gevoel.
Wat betreft schildklier moet ik verdubbelen met mijn dosis en om de 6 weken ofzo controle. Dat valt ook allemaal mee gelukkig.
Morgen 8 weken alweer![]()
Ja, ik had al gezegd 'Sorbo komt ook', wist ik veel hoe je echt heettequote:Op woensdag 1 juli 2009 10:19 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Vind je het gek? "Oh, dan ben jij dus mijn hulp in huis" en tegen man: "Dit is Sorbo"
Wat omschrijf je dat toch weer heerlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat het een combi is maar toch zal je kindje er eerst klaar voor moeten zijn, panda. Darmproblemen (zoals bijv. diarree) kunnen wee-opwekkend zijn of harde buiken geven.
Met dit weer hebben trouwens heel veel mensen diarree (ikzelf ook helaas...naja beter dan harde uitgedroogde brokken, toch?)
Dat hebben de mama's op de psz net al ff gedaan. Maar dan moet meneer eerst eens goed gaan liggen enzo!! maar we gaan er stiekum vanuit dat ie in het weekend komt!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:57 schreef Nijna het volgende:
MeNicole, spreek die kleine eens even vermanend toe dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |