abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70536825
Ha, WB lijnloos!
En wat fijn van de Parvo Poppedein!

Ik heb mijn agenda er eens bijgepakt en geconstateerd dat als ik nu 6 wk, 4 dagen ben (volgens de echo)
Dat ik dan op 3 wk, 0 dagen positief heb getest En dan met een dealaxtreme-test uit Hongkong (10 voor 1,20 incl. verzenden!)

En ik heb vannacht in bed gemelkt Nooit heb ik gelekt in de hele BV periode (nooit compressen nodig gehad! ) en ik ben zwanger en de BV loopt niet terug, welnee, het loopt er gewoon uit! Herkenbaar?
Er lag echt een hele plas melk in bed...

[ Bericht 2% gewijzigd door vingerverf op 01-07-2009 08:43:46 ]
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 08:37:54 #202
5428 crew  miss_sly
pi_70536836
Goedemorgen

Poppedein, fijn dat de uitslag van de parvo goed was. Ook al bijna verlof

lijnloos, welkom terug. Fijn dat de vakantie leuk was, jammer van de nasleep. Gaat hier thuis vast weer zo over.

BE, gelukkig maar een half dagje werken!

En ik heb verlof Ik weet dat ik dat al anderhalve wek heb, maar eigenlijk gisteren, tijdens het frobelen met mijn mams daalde het besef pas echt in. Het kamertje is nu ook zo goed als klaar. Er moet nog wat gestreken worden, maar dat wil mijn mams graag doen, dus die komen volgende week nog een keer terug om nog wat te klussen en dus te strijken Dus eigenlijk zijn we er zo goed als klaar voor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70536898
Poppedein, mooi dat de uitslag goed was!

Lijnloos, welkom terug. Nu hopen dat je vlot van de diarree af bent.

BE, zal je altijd zien dat je na zo'n vermoeiende dag dan een beroerde nacht erachteraan krijgt... Hopelijk was het een eenmalige actie!
Vandaag maar een beetje bij zien te tanken vanmiddag!

Miss_sly, verlof weer een mijlpaal!

Oh, het is bewolkt hier, wat een verademing . Het is gewoon koel dus alles staat open!
Fake it till you make it...
pi_70536910
Oeh Miss-sly, geniet er van Heerlijk!
pi_70536983
Goedemorgen zwangertjes!

Poppedein, dat lijkt me best heftig zo'n flauwvaller! Hoe is ze er verder doorgekomen? ( ja ja uitzonderingen.. ik heb 't gelezen )

Karin, die collega spoort echt niet. En zo achterbaks ook. Bah!

En wat las ik over dat navelstrengbloed? Dan moet je zeker in het ziekenhuis bevallen? Of zeg ik nu iets heel doms?(waarschijnlijk wel)

Nog 100 dagen Dat voelt als best wel kort...en dat is het eigenlijk ook hè?

Gisteravond voorlichting over zwnagerschap en bevalling gehad in het ziekenhuis. McLaura was d'r ook. Was wel nuttig en vermakelijk. Grappig zo'n hele zaal vol dikke buikies.
pi_70537121
Poppedein wat fijn dat de uitslag goed was!!

Lijnloos weer terug van vakantie! Hopen dat het snel beter gaat!

Nijna heerlijk die bewolking! Hier is het ook al zo lekker! Inderdaad even alles tegen elkaar open en doortochten maar!
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:05:51 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70537251
BE, , vervelend zo'n gebroken nacht.... straks nog ff kans op een bijslaapmomentje???

Poppedein, geeeeeen Parvo! jaaaah en ook al bijna verlof! lekker vooruitzicht he?
en in december ben je weer present he? kan je mij mooi komen helpen bevallen hahaha

Lijnloos, welkom terug! wat vervelend van die diarree op vakantie... ik heb dat vorig jaar ook gehad en ben er 2 dagen goed ziek van geweest... (en dat was in Turkije trouwens).

Miss_sly, verlof wat grappig dat je je ineens bewust bent van je verlof! lekker van genieten hoor... vooral als je je nog goed voelt....leuke dingen doen enzo...

Ik heb ook slecht geslapen.... pas om half 2 gaan slapen (had late dienst) en ben al vanaf zes uur weer wakker, hoop straks toch nog een paar uurtjes te kunnen slapen, want moet vanmiddag wel weer aan de bak....
raar hoor, zo'n zwangerschap
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70537600
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 08:47 schreef Sorbootje het volgende:

Gisteravond voorlichting over zwnagerschap en bevalling gehad in het ziekenhuis. McLaura was d'r ook. Was wel nuttig en vermakelijk. Grappig zo'n hele zaal vol dikke buikies.
Het was inderdaad nuttig en leuk. Ik vond alleen dat de verloskundige uit Akkrum wel wat vaker adem mocht halen, ik werd er benauwd van zo snel als zij praatte

En ik vond dat Perquin - die ik ken als een sympathieke arts - er wat bijstond alsof het haar even niet boeide. Maar goed, misschien was er iets vervelends gebeurd tijdens de dienst gisteren.

Wel leuk dat ze op alle aspecten ingingen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:29:12 #209
18860 sindell
Seriously
pi_70537665
Goedemorgen dames!

Ik zag allemaal goed nieuws over echo's, verlof en nog iets, waarvan ik het niet meer weet. Super!!

Hier gaat het allemaal moeizaam, elke ochtend tot nu toe nog en dan strijd leveren om er wat in te krijgen. Zodra dat een beetje gelukt is knap ik gelukkig op en de middagen zijn goed. Ik heb me er maar bij neergelegd dat het nu eenmaal zo is Heb ontdekt dat mandarijnen wel erg fijn zijn tegen het misselijke gevoel.

Wat betreft schildklier moet ik verdubbelen met mijn dosis en om de 6 weken ofzo controle. Dat valt ook allemaal mee gelukkig.
Morgen 8 weken alweer
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:37:02 #210
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70537833
Dag mede-slecht-slapers!

Ik had vanochtend ineens last van maagzuur, terwijl ik nog in bed lag en niks gegeten had. Tenminste, ik denk dat het maagzuur was, ik heb dat normaal nooit.
De hele maagstreek begint sowieso in de verdrukking te komen, vooral ook na het avondeten. Ik heb meer honger dan ruimte in de maag op het moment en telkens zo'n 'lopend buffet'-gevoel tien minuten na het eten. (dat je net iets te vol gepropt zit zeg maar). Overdag gaat het nog wel (dan spreid ik ook de boel, twee mini-lunches enzo) maar 's avonds lijkt het ook voor geen meter te zakken. Klinkt dat bekend bij jullie?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70537856
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Het was inderdaad nuttig en leuk. Ik vond alleen dat de verloskundige uit Akkrum wel wat vaker adem mocht halen, ik werd er benauwd van zo snel als zij praatte

En ik vond dat Perquin - die ik ken als een sympathieke arts - er wat bijstond alsof het haar even niet boeide. Maar goed, misschien was er iets vervelends gebeurd tijdens de dienst gisteren.

Wel leuk dat ze op alle aspecten ingingen!
Haha dat vond ik dus ook! "Mens haal eens adem, straks val je om!" Maar ze kon wel leuk vertellen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:38:02 #212
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70537857
Over de blije doos... ik heb 'm 2 weken geleden ofzo gehaald. Inhoud: billendoekjesdoos van Pampers met handige kleine meeneemverpakking billendoekjes voor in de luiertas. proefpotje sudocreme, bredehalsspeen voor op de fles van ik geloof bibi, speentje met I love mama, rompertje (kijk uit zit een rood hartje op en vorige keer gaf dat erg af in de was. Deze keer nog niet geprobeert) ieniemienie pampers, luiertjes verpakt per 4 dus ideaal voor in de luiertas, kortingsbonnen twv 25 euro van pampers, en heeeel veeeel reclame

Zo nu eerst even verder bijlezen!
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 09:41:51 #213
5428 crew  miss_sly
pi_70537958
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:37 schreef Ca.ra het volgende:
Dag mede-slecht-slapers!

Ik had vanochtend ineens last van maagzuur, terwijl ik nog in bed lag en niks gegeten had. Tenminste, ik denk dat het maagzuur was, ik heb dat normaal nooit.
De hele maagstreek begint sowieso in de verdrukking te komen, vooral ook na het avondeten. Ik heb meer honger dan ruimte in de maag op het moment en telkens zo'n 'lopend buffet'-gevoel tien minuten na het eten. (dat je net iets te vol gepropt zit zeg maar). Overdag gaat het nog wel (dan spreid ik ook de boel, twee mini-lunches enzo) maar 's avonds lijkt het ook voor geen meter te zakken. Klinkt dat bekend bij jullie?
Ja hoor, klinkt bekend. Logisch ook, want je buik zit vol met baarmoeder, baby, vruchtwater en placenta en alle overige organen komen in de verdrukking. Ik denk dat het pas weer goedkomt na de bevalling
pi_70538069
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:38 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Haha dat vond ik dus ook! "Mens haal eens adem, straks val je om!" Maar ze kon wel leuk vertellen.
Inderdaad, ze bracht het allemaal leuk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70538347
Even over de blije doos: is dat niet die waar je er twee van krijgt, 1 als je zwanger bent en 1 als je al bevallen bent? En waar dan zo'n hostess langskomt om te proberen dingen aan je te verkopen? Want daarvoor heb ik me niet aangemeld, dat lijkt me zo stomvervelend als ik net bevallen ben...

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70538417
Goede morgen.

Even berichtje via mijn telefoon.
Ben alweer aan het werk.
Al weer iets beter geslapen. Maar nog niet zoals ik het wil

Ga vanmiddag weer bijlezen, want jullie gaan zo hard telkens.
pi_70538535
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja hoor, klinkt bekend. Logisch ook, want je buik zit vol met baarmoeder, baby, vruchtwater en placenta en alle overige organen komen in de verdrukking. Ik denk dat het pas weer goedkomt na de bevalling

Ik had echt super veel last van maagzuur (volgens mij kunnen de mensen van de Rennie´s fabriek dankzij mij een x extra op vakantie ) maar 1 dag na de bevalling was het echt helemaal over!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:07:02 #218
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70538635
Smogs

Poppedein, toch fijn dat je zekerheid hebt nu wat betreft de Parvo En nog maar zo kort werken! Nu wordt het echt echt he!

Vingerverf: natte droom

McLaura & Sorbo, wat leuk dat jullie gister geminimeet hebben Wonen jullie ver uit elkaar?
McLau, hoe is het met je buik? Nog veel gegroeid sinds de fotosessie?

Vanochtend vroeg ben ik al bij de bekkentherapie geweest. Toch wel fijn dat ik weer gegaan ben. Ze snapte niet dat ik niet eerder gekomen ben Ik eigenlijk ook niet meer, alhoewel ik veel oefeningen nog wel goed deed en wist. Anyways, ik ben al aardig afgetakeld (vrije vertaling naar haar woorden). De boel is icm de verweking, de BI en overbelasting behoorlijk pijnlijk en we gaan er weer aan werken om het niet te laten verergeren en ook alvast voor na de bevalling te verstevigen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70538838
Wel goed dus dat je er nu mee bezig bent Rocka!

En iew! @natte droom, haha
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 10:15:28 #220
5428 crew  miss_sly
pi_70538859
Toch maar goed dat je gegaan bent, Rocka! Misschien wat laat, maar goed. Hopelijk helpt het snel.

CJ, dat is de doos van FElicitas, volgens mij is dat die van de Etos? De blije doos is van Prenatal en die moet je zelf halen.
pi_70538892
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef RockabeIIa het volgende:

McLaura & Sorbo, wat leuk dat jullie gister geminimeet hebben Wonen jullie ver uit elkaar?
McLau, hoe is het met je buik? Nog veel gegroeid sinds de fotosessie?

Ja, was kort maar krachtig, onze paarse minimeet (haha, we hadden allebei paars aan ) met mannen die er niks van snapten

Ennuh, dat groeien valt wel mee

pi_70538924
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef RockabeIIa het volgende:

We hebben elkaar maar kort gesproken. Veel te druk met gadgets verzamelen Maar ik denk een kilometertje of 13... Ik woon in een dorpje in de buurt van LWD.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:19:06 #223
190853 RockabeIIa
pi_70538973
Ik zie echt wel verschil McLau! Je hand kan er nu veel meer onder

Sorbootje, ik heb zelf een korte periode in de buurt van drachten gewoond
pi_70538987
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef McLaura het volgende:

[..]

mannen die er niks van snapten

Vind je het gek? "Oh, dan ben jij dus mijn hulp in huis" en tegen man: "Dit is Sorbo"
pi_70539036
En toen FRL verlaten Rocka? Vond je het leuk? Ik moest eerst erg wennen in Friesland, maar denk dat ik er voorlopig wel blijf plakken!
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:21:41 #226
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70539055
Fijn dat het iig bekend klinkt. 's avonds na het eten kan ik het me nog wel indenken, maagzuur, maar 's ochtends vroeg op nuchtere maag vond ik een beetje raar. Daarom ging ik twijfelen of het wel echt maagzuur was wat ik voel, omdat ik dat nooit eerder gehad heb. Ik heb een keer eerder in mijn leven gedacht dat ik last had van maagzuur, maar dat bleek een blindedarmontsteking te zijn
Het voelt nu vol en vervelend en lichtjes branderig, dat wel, maar ik heb nou niet het gevoel van help help ik sta in brand ofzo. Nouja het komt vanzelf wel weer goed he.

Rocka, vervelend van je bekken, maar zeker verstandig om er nu al aan te werken. Een vroegere achterbuurvrouw had BI, lijkt me een erg vervelende aandoening. Hopelijk kun he het dmv oefeningen goed onder controle houden!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:23:53 #227
190853 RockabeIIa
pi_70539108
<offtopic>
Ik vond het heel kaal allemaal in Friesland en kon beter in een ander land dan daar kunnen gaan wonen want de eerste tijd verstond ik er geen zak van allemaal.
</offtopic >
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:26:35 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_70539183
Jullie waren me kwijt

Ik zat oververhit op de camping

22 weken hier.

Jeetjejom gefeliciteerd en de rest heb ik allemaal niet teruggelezen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:27:50 #229
190853 RockabeIIa
pi_70539212
Ca.ra, heel herkenbaar hoor, dat brandende gevoel en maagzuur. ik had er deze zwangerschap al vroeg last van en het is niet weggeweest ook. Er is weinig aan te doen behalve de klachten verlichten dmv iets schuiner (omhoog dus) gaan slapen, rennies/maalox/gaviscom e.d., niet te kruidig eten, etc.

Ik ben trouwens welgeteld een maand of 9-10 weggeweest bij de bekkentherapie dus er was best wat blijven hangen maar een opfrissertje kan geen kwaad En nu is de situatie ook wel een beetje anders dan toen ik geen kindje droeg. Ik heb vanochtend wel opnieuw leren lopen. Van houten plank naar soupele dame (rrrrright )
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:28:50 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70539234
Ca.Ra, ik had het vannacht ook zomaar ineens. Gewoon omdat ik moe was volgens mij. Een Rennie doet dan gelukkig wonderen.

BJ, ik haal Sasha om half 1 van de creche en die gaat dan 2 uur slapen, en ik ook! Komt goed dus.

Alleen kwam er net onverwacht een vriendinnetje langs dus nu moet ik even als de sodemieter aan het werk anders komt er vandaag nog niks af.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:29:09 #231
190853 RockabeIIa
pi_70539243
troel, ah dus toch op den campingh.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:30:37 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_70539280
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:29 schreef RockabeIIa het volgende:
troel, ah dus toch op den campingh.
Ja, had eigenlijk willen blijven, maar de familiedouche was kapot en met Ruben in zo'n klein hokje werd heeeeel hard gillen en om nou zelf enkel te kunnen douchen om 6 uur 's ochtends, 10 uur 's avonds of tijdens het middagdutje vind ik ook zowat

(En de familiedouche was de enige met een losse douchekop en dat vind ik toch echt veel prettiger, anders voel ik me echt niet schoon )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70539291
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
<offtopic>
Ik vond het heel kaal allemaal in Friesland en kon beter in een ander land dan daar kunnen gaan wonen want de eerste tijd verstond ik er geen zak van allemaal.
</offtopic >
Ja ze kunnen behoorlijk onverstaanbaar zijn

Maar je hebt gelijk, offtopic ( voor mij)
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:36:53 #234
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70539451
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:29 schreef sindell het volgende:
Goedemorgen dames!

Ik zag allemaal goed nieuws over echo's, verlof en nog iets, waarvan ik het niet meer weet. Super!!

Hier gaat het allemaal moeizaam, elke ochtend tot nu toe nog en dan strijd leveren om er wat in te krijgen. Zodra dat een beetje gelukt is knap ik gelukkig op en de middagen zijn goed. Ik heb me er maar bij neergelegd dat het nu eenmaal zo is Heb ontdekt dat mandarijnen wel erg fijn zijn tegen het misselijke gevoel.

Wat betreft schildklier moet ik verdubbelen met mijn dosis en om de 6 weken ofzo controle. Dat valt ook allemaal mee gelukkig.
Morgen 8 weken alweer
ik heb in het begin echt kilo's mandarijnen gegeten. Serieus gerust 12 op een dag ofzo
Het was het enige dat erin bleef, dat samen met van die Breakers van Friese Vlag en van die portie toetjes muesli met yoghurt/aardbeien van de albert heijn. Meer bleef er echt niet in.
1 troost, bij mij werd het vanaf een week of 10 geleidelijk aan minder, en met een week of 12 was het over en kon ik weer normaal eten Ik hoop dat het voor jou ook op gaat.

voor de slecht slapende dames.

Rocka weer soepel yay!

en ehm. ehm. ik vergeet echt nog heel veel vast. Scuzi.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70539463
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:19 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Vind je het gek? "Oh, dan ben jij dus mijn hulp in huis" en tegen man: "Dit is Sorbo"
Ja, ik had al gezegd 'Sorbo komt ook', wist ik veel hoe je echt heette
pi_70539577
Rocka : Drachten, jaaaaaaaa dan noem je ook wat. In de Wouden spreken ze een dialect dat ik ook niet altijd versta
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:54:16 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70539977
Mental note: *mandarijntjes kopen*

Hier ook alles in orde. Wat fijn allemaal van de positieve berichten te lezen. Troel, wb!
pi_70540350
Maagzuur, hier ook al gepasseerd. Maar moet zeggen dat geen frisdrank met prik me goed helpt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:11:16 #239
18860 sindell
Seriously
pi_70540483
Ah dan zal het dus wel kloppen van die mandarijnen. Jammer dat ze bijna niet meer te krijgen zijn zometeen, maar misschien heeft een sinaasappel hetzelfde effect?

Fryslan Boppe hier trouwens ook. Het is hier mooi hoor (okay offtopic)
pi_70540584
Is diarree of extreem zachte ontlasting nu echt een voorteken van de bevalling?
Ik heb namelijk sinds 3 dagen elke morgen direct na mijn ontbijt dat ik naar de wc moet sprinten.
Maar de rest van de dag hoef ik dan niet of nog maar 1 keer. Het is erg opvallend want hiervoor had ik altijd last van constipatie en kon ik heel moeilijk. En aan mijn eten heb ik niks veranderd.
Heb gelezen dat meerdere zwangeren dit hadden direct voordat ze gingen bevallen.
Maar mijn baby zit nog vrij hoog en is maar een heel klein beetje ingedaald.
Ben zo benieuwd of hij nu eindelijk gaat komen he..Maar hij kan beter nog 3 weekjes blijven zitten zodat mijn vriend nog kan doorwerken tot zijn bouwverlof want er moest nog heel veel gedaan worden.
Denk dat zijn baas gek gaat worden als de baby nu al komt
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 11:19:10 #241
5428 crew  miss_sly
pi_70540716
panda, ik denk echt dat het verstandig is je verwachtingspatroon een beetje bij te stellen. De kans is gewoon veel groter dat je over tijd loopt dan dat je kindje nu al geboren wordt. Ik heb een beetje het idee dat je er heel erg op zit te wachten dat hij komt, maar heel rationeel en logisch gezien kan je dan nog wel erg lang gaan zitten wachten. En dat wordt iedere dag moeilijker, lijkt me, en de teleurstelling groter.
pi_70541108
Ik had al zoeen antwoord verwacht ja.
Maar het is niet zo dat ik echt verwacht dat hij vroeger wordt geboren.
Ik vraag gewoon of het serieus vaker voorkomt direct voor een bevalling.
En zolang kan het nu ook niet meer duren hoogstens nog een maand dus dat is zo voorbij.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:36:30 #243
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70541297
ik gok dat het meer toeval is dan iets anders eigenlijk Panda.
Vaak hoor je van vrouwen bij wie diarree een voorteken is dat het ook gepaard gaat met overgeven en dergelijke, echt dat je lichaam zich leeg maakt zeg maar.
Het zou voor jou mooi zijn natuurlijk als het wel zo was maar heel eerlijk gezegd zou het best wel eens eerder aan het weer kunnen liggen. Klinkt misschien gek maar met warm en benauwd weer kunnen ook sneller klachten als diarree en dergelijke opkomen, heeft iets met zweten en zouten en dergelijke te maken geloof ik?

Hou het wel goed in de gaten hoor, goed blijven drinken en af en toe iets zouts eten om je hele zout-huishouding een beetje op peil te houden! Rookvlees op een boterham bijvoorbeeld, of zoute drinkbouillon. Dat idee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:38:14 #244
190853 RockabeIIa
pi_70541360
Ik denk dat het een combi is maar toch zal je kindje er eerst klaar voor moeten zijn, panda. Darmproblemen (zoals bijv. diarree) kunnen wee-opwekkend zijn of harde buiken geven.

Met dit weer hebben trouwens heel veel mensen diarree (ikzelf ook helaas...naja beter dan harde uitgedroogde brokken, toch? )
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:43:59 #245
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70541553
Inderdaad een grote kans dat het door de warmte komt Panda. Bij het beginnen van mijn vorige bevalling heb ik wel een tijdje last gehad van een ehhhm erg snelle stoelgang. Maar dat was dan ook echt wel wat langduriger dan een keertje naar het toilet rennen hoor. Je darmen legen zich dan volledig voordat de bevalling echt begint
pi_70541578
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat het een combi is maar toch zal je kindje er eerst klaar voor moeten zijn, panda. Darmproblemen (zoals bijv. diarree) kunnen wee-opwekkend zijn of harde buiken geven.

Met dit weer hebben trouwens heel veel mensen diarree (ikzelf ook helaas...naja beter dan harde uitgedroogde brokken, toch? )
Wat omschrijf je dat toch weer heerlijk Krijg spontaan zin in hopjesvla
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:46:11 #247
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70541617
oh ja mn vk had daar een interessant verhaal over trouwens! De achtergrond van waarom er altijd gezegd wordt dat je kindje er "klaar" voor moet zijn zeg maar.
Ze vertelde dat je kindje op een bepaald moment een stof aanmaakt en afscheidt vanuit de bijniertjes en die stof komt dan via de navelstreng in de bloedbaan van de moeder terecht, vervolgens maakt de moeder weer een bepaald stofje aan en zodoende wordt er dus een proces in gang gezet wat de bevalling begint zeg maar. Schijnt wel dat de baby dat stofje vaak een paar keer afgeeft voordat het allemaal begint enzo.

Ik vond het zo interessant ik ben echt zo'n enorme nerd , maar zo ingenieus hoe je lijf daar dus allemaal systeempjes voor heeft! Met zulke informatie kan ik trouwens altijd veel meer dan gewoon zo'n "het komt als het er klaar voor is". Mja dat begrijp ik wel maar ik wil altijd graag begrijpen hoe het dan kan en hoe het in zn werk gaat enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70541785
Mijn baby mag die stofjes dan nu wel mijn lichaam insturen

Onze baby word gewoon zowiezo deze maand geboren Krijg er bijna stress van
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70542013
Calimity jane, dat is van de zwangerkadoos, die hostess. Daar krijg je er ook 2 van, zwangerkadoos en babykadoos. De blije doos en baby doos zijn via prenatal en daar hoort geen irritante dame bij. Voor mij reden om deze keer alleen voor de blije doos/baby doos te gaan en niet voor die andere.\

Troel, welkom terug. Was het nog een beetje te doen op de camping?

MeNicole, spreek die kleine eens even vermanend toe dan
pi_70542160
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:57 schreef Nijna het volgende:

MeNicole, spreek die kleine eens even vermanend toe dan
Dat hebben de mama's op de psz net al ff gedaan. Maar dan moet meneer eerst eens goed gaan liggen enzo!! maar we gaan er stiekum vanuit dat ie in het weekend komt!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70542252
Ja, die namen laten inderdaad een belletje rinkelen. Dat wil ik idd ook niet. Voor de blije doos had ik me geloof ik ook al aangemeld, maar daarvan krijg je pas later in de zwangerschap een afhaalbericht, toch?

CJ heeft namelijk nog tiet zat (en letterlijk ook trouwens).
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70543304
Poppedein, wat heerlijk dat je geen parvo-besmetting hebt! En fijn om te weten dat je wel beschermd ben ook!

Over dat navelstrengbloed: dat wordt weinig in Nederland gedaan. Je kunt het niet doneren aan de bloedbank, wel als er toevallig een onderzoek loopt waar je bevalt (maar dan wordt het dus ook echt voor onderzoeksdoeleinden gebruikt). Wat ook een mogelijkheid is, is om het particulier te laten opslaan. Dat kost veel geld (ik geloof zo'n 2000 euro). Je hebt wat aan die stamcellen als je kind later bijvoorbeeld leukemie blijkt te ontwikkelen. Hier een website over particuliere opslag.

Vingerverf, ik heb ook al met 3+4 positief getest! Maar jij bent inderdaad wel héél vroeg

Rocka, wat klote dat je zo'n last hebt van je bekken. Ik hoop dat de fysio je nog wat nieuws kan bieden, zodat je toch nog wat verlichting hebt.

We zijn net nog even bij de babydump geweest om een cadeautje om te ruilen We hadden een Tripp Trapp gekregen, maar in de verkeerde kleur, dus nu even de goede wezen halen. Je kunt er maar vroeg bij wezen Ook gelijk een wipstoeltje meegenomen, want die waren afgeprijsd van 60 naar 30 euro en natuurlijk nog wat kleding voor mezelf
pi_70543484
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:31 schreef panda1980 het volgende:
En zolang kan het nu ook niet meer duren hoogstens nog een maand dus dat is zo voorbij.
Als je niet verwacht dat hij vroeger wordt geboren, vind ik het apart dat je wel die indruk wekt. Ik vind het niet verwonderlijk dat Sly daar wat over zegt, ik zie het namelijk hetzelfde.

Je komt erg 'ik ben het zoooo zat' over.
pi_70543816
Poppedein, das goed nieuws!

even een vraagje tussendoor, wanneer is het handig om de geboorte kaartjes uit te zoeken? Ik heb erge last van planningsgekte of zo ... Er is nog zoveel veel te doen voor dat Puk komt, ik heb nog maar 14,5 week... Zondag gewoon al weer een half jaar zwanger
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:05:46 #255
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70544122
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:55 schreef martine1984 het volgende:
Poppedein, das goed nieuws!

even een vraagje tussendoor, wanneer is het handig om de geboorte kaartjes uit te zoeken? Ik heb erge last van planningsgekte of zo ... Er is nog zoveel veel te doen voor dat Puk komt, ik heb nog maar 14,5 week... Zondag gewoon al weer een half jaar zwanger
Ik heb gemerkt dat er toch meer tijd in het geboorte kaartje is gaan zitten dan ik van tevoren gedacht had. Niet dat je nou echt 14.5 week nodig hebt om het kaartje te maken ofzo maar ik wilde het zelf heel graag voor de 37 weken af hebben, en ook nog wat ruimte laten voor het zoeken en het aanvragen van proefdrukken enzo.
Voordeel van zoveel tijd is wel dat je rustig de tijd hebt om op je gemak eens te gaan zoeken naar het perfecte kaartje het hoeft niet gehaast dus je kunt je ook nog vier keer bedenken als je wilt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70544478
Wij hadden het idee van het geboortekaartje ergens voor de 30e week klaar. Daarna proefdrukken aangevraagd, nog wat bijgesteld, weer proefdruk en toen was het ergens rond week 35 echt klaar Was best prima!

En ik zit er nu alweer stiekem over na te denken, haha

Voor de bevalling van A. heb ik enorme diarree gehad inderdaad, maar dat was meer 'alles leegmaken' en dan ook echt binnen een uur
Dat was s' avonds laat en een paar uur later begon de bevalling.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 13:15:44 #257
5428 crew  miss_sly
pi_70544497
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:31 schreef panda1980 het volgende:
Ik bedoelde het niet rot, hoor, maar in iedere post klinkt gewoon door dat je je kleine ieder moment verwacht en er weinig ruimte is voor de mogelijkheid om misschien wel over tijd te lopen. En dat is echt een grotere kans dan dat ie te vroeg komt.

Verder wat al gezegd is: waarschijnlijk het weer, dat is niet heel raar. Goed drinken, gewoon gezond blijven eten en wat meer zout misschien inderdaad.
pi_70544582
Hoe zat dat ook alweer met ei, geen rauw ei, dat weet ik, maar zachtgekookt dan?
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:22:28 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70544753
Ik wil het ook uiterlijk week 37 af hebben, maar wij hebben er dus maandag aan gezeten. Op 33 weken dus.
Maar er zijn er ook die het al met 20 weken regelen bij wijze van spreken.

Wupwup, heb je ook de verrassingsdoos van de Babydump gehaald/gekregen?
Ik moet er nog steeds een keertje heen om die te halen. Het ligt helemaal niet in de richting voor mij, maar ik meen me te herinneren van bij Sasha dat het wel een leuke doos was. Er zat meer in dan bij die van het kruidvat.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:23:29 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70544792
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef vingerverf het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met ei, geen rauw ei, dat weet ik, maar zachtgekookt dan?
De een zegt van wel, de ander zegt van niet.
Ik vind het zachtgekookt echt te lekker dus ik heb het altijd wel een beetje zacht gehouden. Het geel dan, niet het wit uiteraard. Geen snot-ei. Ik ga er vanuit dat als dat geel iig een beetje warm/heet geweest is dat je dan die bacterie wel te pakken hebt.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:35:19 #261
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70545208
Hmmm, ja, een zachtgekookt ei.. Elke keer dat we ei dreigen te gaan eten ga ik heel hard op het internet zoeken naar een excuus om geen hardgekookt ei te hoeven, maar uiteindelijk durf ik dan toch nooit een zachte dooier te eten.. Op belgische sites kom ik vaak tegen dat het wel ok is omdat je er evt. alleen salmonella van kan krijgen en dat is niet schadelijk voor je baby, maar op NL-sites ben ik ook wel eens iets over lysteria tegengekomen, waardoor ik het dus echt niet durf..

Maar als iemand dat excuus nog voor me kan bedenken, gráág
3!
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:42:03 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70545422
ik ben ook bang om mijn ei te zacht te eten... en nu heb ik ook net weer, een eigenlijk net te hard ei op...
net niet lekker dus...
erg jammer...

en ik ben nog steeds erg moe... gelukkig morgen vrij, vandaag nog wel ff hard aan de bak...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70545510
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet rot, hoor, maar in iedere post klinkt gewoon door dat je je kleine ieder moment verwacht en er weinig ruimte is voor de mogelijkheid om misschien wel over tijd te lopen. En dat is echt een grotere kans dan dat ie te vroeg komt.

Verder wat al gezegd is: waarschijnlijk het weer, dat is niet heel raar. Goed drinken, gewoon gezond blijven eten en wat meer zout misschien inderdaad.
Ja ok dan maar het kwam wel een beetje rot over. Alsof meerdere mensen hier zich eraan storen dat ik zo graag wil dat hij geboren wordt. Maar ik zal het dan wel verkeerd opgevat hebben denk ik.
Vind het alleen jammer dat ik zo op jullie overkom alsof ik geen geduld heb.
Maar het klopt inderdaad dat ik het zat ben om zwanger te zijn met dit weer maar dat wil niet zeggen dat ik er geen rekening mee hou dat het nog langer kan duren dan ik denk.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 13:51:19 #264
5428 crew  miss_sly
pi_70545672
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:45 schreef panda1980 het volgende:

[..]

Ja ok dan maar het kwam wel een beetje rot over. Alsof meerdere mensen hier zich eraan storen dat ik zo graag wil dat hij geboren wordt. Maar ik zal het dan wel verkeerd opgevat hebben denk ik.
Maar het klopt inderdaad dat ik het zat ben om zwanger te zijn met dit weer maar dat wil niet zeggen dat ik er geen rekening mee hou dat het nog langer kan duren dan ik denk.
Ik ben het zwanger zijn al 20 weken meer dan zat, maar ik ga er nog steeds uit dat het toch minstens 40 weken wordt en waarschijnlijk meer. Natuurlijk ga je in deze weken nog meer op je lichaam letten, en denk je bij veel steekjes of dingetjes: oe, zou dit het zijn? Maar ik ga er maar van uit dat 'dit' het toch niet is.

Ik hou stiekem ineens toch vocht vast, merk ik ik zat net even met mijn ene been op mijn andere en de deuk die er ingekomen is, is nog niet weg. Ik had er werkelijk niets van gemerkt, maar nu ik kijk, zie ik toch ook wel dat mijn enkels wat minder aanwezig zijn.
pi_70546098
Dames, er is er nog nooit eentje blijven zitten

* Estrys rent snel weer het topic uit voordat iemand haar in elkaar slaat
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70546588
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:04 schreef Estrys het volgende:
Dames, er is er nog nooit eentje blijven zitten

* Estrys rent snel weer het topic uit voordat iemand haar in elkaar slaat
http://www.trotsemoeders.(...)at-een-steenbaby-is/

Eat that
pi_70547092
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:45 schreef panda1980 het volgende:

[..]

Mja, je komt inderdaad ongeduldig over. Het scheelt ook dat je niet de hele zwangerschap meegepost hebt, nu lijkt het alsof je hier alleen maar binnen komt walsen om te klagen, dat komt gewoon niet zo gezellig over.
Niet om mezelf nou op te hemelen, maar we zijn even ver in de zwangerschap en ik vind het ook best zwaar met dit weer, maar ik klaag echt lang niet zo veel als jij.
Maar goed, ik hoop voor jou dat je kindje gauw komt dan, dat je niet tot 42 weken hoeft te wachten. Probeer jezelf niet al te gek te maken, hoe moeilijk dat ook kan zijn... elk onbekend pijntje of kwaaltje ís ook spannend, maar helaas betekent het niet per se iets

Over geboortekaartjes trouwens, ik heb net pas de proefdruk geregeld En de mevrouw bij de drukker moest gewoon lachen om de 'proefnaam' op het kaartje Homer, je weetz Whehe.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 14:42:43 #268
5428 crew  miss_sly
pi_70547245
Haha, echt Homer als proefnaam? Geweldig

Ons kaartje is in principe ongeveer 3 weken klaar, dus met 32 weken. Kwam ook omdat mijn collega, die het zou maken, nu op vakantie is en ik het veiligheidshalve voor zijn vakantie af wilde hebben. Hij komt zondag weer thuis, dus dat is op tijd genoeg, maar vond het niet zo'n fijn idee als we dan nog aan het aartje zouden moeten beginnen.
pi_70547344
Homer Bertje nog wel
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 14:46:26 #270
5428 crew  miss_sly
pi_70547362
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:46:50 #271
190853 RockabeIIa
pi_70547375
Homer Bertje!?!
Gij stijlvolle vrouw!
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:55:09 #272
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70547657
Homer Bertje
Onze proefnaam bij Linde was Arie en op het laatst was mijn vriend daar zo aan gewend dat ie zei dat hij de naam best leuk begon te vinden Wat was ik blij dat het een meisje was
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:59:00 #273
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70547807
Troel wb!

Rocka, sterkte met je bekken!

meiden, veel plezier met je verlof!

misselijke meiden, veel sterkte!

wie had nou ook alweer die wegtrekkers? Gaat dat beter? kheb net voor mezelf een eitje gebakken met wat extra zout... mn bloeddruk zakte ook tot aan mn enkels, zullen we maar zeggen
beetje ingewikkeld als manlief een hoge bloeddruk heeft, en ik eea op peil wil houden met zout...
huup, hoe zijn je pootjes?

oh, geboortekaatjes! geen seconde aan gedacht! Ha, toch nog wat te doen voor baby2

ben ik trouwens raar als ik (nu al) in de stress schiet over namen? ik heb al een hele tijd een leuke jongensnaam in gedachte, maar niks voor een meisje... nu hebben we een educated guess, maar dat wil niet zeggen dat het echt zo is, dus ik wil wel voor beide geslachten een naam hebben...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70547977
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:37 schreef innepin het volgende:

[..]

Mja, je komt inderdaad ongeduldig over. Het scheelt ook dat je niet de hele zwangerschap meegepost hebt, nu lijkt het alsof je hier alleen maar binnen komt walsen om te klagen, dat komt gewoon niet zo gezellig over.
Niet om mezelf nou op te hemelen, maar we zijn even ver in de zwangerschap en ik vind het ook best zwaar met dit weer, maar ik klaag echt lang niet zo veel als jij.
Maar goed, ik hoop voor jou dat je kindje gauw komt dan, dat je niet tot 42 weken hoeft te wachten. Probeer jezelf niet al te gek te maken, hoe moeilijk dat ook kan zijn... elk onbekend pijntje of kwaaltje ís ook spannend, maar helaas betekent het niet per se iets

Over geboortekaartjes trouwens, ik heb net pas de proefdruk geregeld En de mevrouw bij de drukker moest gewoon lachen om de 'proefnaam' op het kaartje Homer, je weetz Whehe.
Nou ik klaag helemaal niet vind ik. Snap echt niet hoezo jullie zo over mij praten
Als jullie mij toch als klager zien haal me dan maar uit de lijst dan heb ik ook geen zin meer om hier mee te posten.
pi_70548036
Homer Bertje... hihihi.

Ons kaartje is in principe klaar, maar er moet nog wel iets aangepast worden. We gaan van het weekend even de definitieve lay out bepalen en nog een zinnetje toevoegen. En dan is het wachten tot spruit zich aandient.
Vrijdag 36 weken, t gaat langzaam en toch ook vlot . Ik zit erover te denken om voor volgende week een bezoekje aan de schoonheidsspecialiste voor mezelf te regelen...

Panda, ik vind de opmerkingen niet heel raar eerlijk gezegd... (maar dat mag ik vast ook niet zeggen...)
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:06:54 #276
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70548108
Oh Nijna al bijna 36 weken! Ik vind het erg snel gaan hoor
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 15:08:54 #277
5428 crew  miss_sly
pi_70548206
Ow, Nijna, dat vind ik een heel goed idee. Zou ik ook graag doen, maar ik heb geen idee waar hier een goede zit. Nog niet 1 keer gedaan sinds ik in Amsterdam woon, behalve een paar keer op saunadagen.
Zelfde geldt voor een pedicure, zou ik ook graag even doen.

Vind ik niet gek, hoor Davinia. En wij hebben onze jongensnaam ook nog achter de hand, hoor, voor het geval ze het toch verkeerd hebben gezien op de echo's
pi_70548270
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil het ook uiterlijk week 37 af hebben, maar wij hebben er dus maandag aan gezeten. Op 33 weken dus.
Maar er zijn er ook die het al met 20 weken regelen bij wijze van spreken.

Wupwup, heb je ook de verrassingsdoos van de Babydump gehaald/gekregen?
Ik moet er nog steeds een keertje heen om die te halen. Het ligt helemaal niet in de richting voor mij, maar ik meen me te herinneren van bij Sasha dat het wel een leuke doos was. Er zat meer in dan bij die van het kruidvat.
Die had ik een paar weken geleden al gekregen ja. Hij zat best vol voor zo'n klein doosje en is zeker de moeite waard als je nog een ouder kindje hebt lopen. Er zaten namelijk tuitbekers en kunststof lepels in, naast de zeehondenknuffel ('Dumpy' ) en het rompertje met vette reclame (die lag dus al snel in de prullenbak).
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:10:32 #279
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70548277
Ondanks de 1000% toch ook een jongensnaam Miss sly?

Wij waren zo blij dat we wisten dat het een meisje is. Jongensnaam wilde ook deze keer helemaal niet lukken.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 15:12:05 #280
5428 crew  miss_sly
pi_70548334
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef panda1980 het volgende:

[..]

Nou ik klaag helemaal niet vind ik. Snap echt niet hoezo jullie zo over mij praten
Als jullie mij toch als klager zien haal me dan maar uit de lijst dan heb ik ook geen zin meer om hier mee te posten.
Dat is een oplossing.
De andere is natuurlijk dat je gewoon meepost en meekletst. Is veel gezelliger, lijk me, voor iedereen
pi_70548363
Davinia, noem je dat wegtrekkers? Goh, weer iets geleerd...

Gebakken ei... Aangezien ik op het werk zit en geen eieren bij de hand heb, ga ik maar eens een beker bouillon maken voor de zoutaanvulling.
[. [__] .]
[+[__]◊]
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 15:13:07 #282
5428 crew  miss_sly
pi_70548371
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:10 schreef Stiemie het volgende:
Ondanks de 1000% toch ook een jongensnaam Miss sly?

Wij waren zo blij dat we wisten dat het een meisje is. Jongensnaam wilde ook deze keer helemaal niet lukken.
Ja, nou...we zouden maar net dat stel zijn waarbij het toch niet goed gezien is. Ik heb het al gedroomd, dus wie weet

Nee, ik ga er vanuit dat het niet zo is, hoor, maar goed, je hebt pas 100% (of 1000% ) zekerheid als je kindje gboren is, natuurlijk.
pi_70548419
Hier hebben wij ook al een jongen en meisje naam.
Als het een jongentje wordt, zal hij worden vernoemend naar mijn overleden schoonvader.
En een meisje, krijg de naam die ik al jaren super vind

Ik ben echt gewoon al 2 dagen niet echt meer buiten geweest. Wat een hitte zeg. Pfff hihi.
zit lekker binnen bij de waaier (als ik niet aan het werk ben, want met deze hitte ook niet fijn is).

Volgens alle testen die je maar kunt doen, krijgen wij een meisje.
Omdat ik zoveel last van kwalen heb.
pi_70548562
Ymme, volgens mij zijn dat bakerpraatjes hoor. Als ik eens kritisch om me heen kijk naar het verband tussen kwaaltjes en geslacht, dan zie ik toch andere dingen...

Zo weten mijn moeder en schoonmoeder nu al heeeel zeker dat het een jongen wordt, omdat ik nauwelijks misselijk ben geweest. Volgens mij heeft mijn moeder zelfs al stiekem blauwe slofjes gekocht... Waarop mijn zus zei: als zij dat zo zeker weten, wordt het een meisje, let maar op.

Ikzelf zie het gewoon wel (na 20 of 40 weken, dat weten we nog niet zeker).
[. [__] .]
[+[__]◊]
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:22:03 #285
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70548695
Davinia, ik en Bar (geloof ik) zijn allebei van de wegtrekkers, maar hiero komt en gaat het een beetje.. Vorige week had ik het twee keer zo erg op mijn werk dat ik niks meer zag, maar sindsdien heb ik ze weer nauwelijks gehad. Ik merk wel dat ik er baat bij heb om echt heel rustig te lopen en te fietsen Balen dat jij het nu ook hebt zeg, hoop dat je eitje lekker was (en damn, nu verlang ik nog meer naar een spiegeleitje met heel veel kaas ) .

Over die dozen, heb net maar eens de post opengemaakt (dat stel ik altijd uit tot het rekeninen-betaaldag is ) en nu blijkt die rare reclame-achtige enveloppe mijn ophaalkaart voor de Etos-doos te zijn. Moet me nog haasten ook, hij verloopt bijna! Overigens kan zo'n dame hier best aan dd deur komen, ik woon op een gesloten portiek met intercom en dan roep ik gewoon blij dat ik geen interesse heb en dan hang ik op werkt ook altijd prima bij mensen die het woord komen verkondigen and the likes
3!
pi_70548704
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is een oplossing.
De andere is natuurlijk dat je gewoon meepost en meekletst. Is veel gezelliger, lijk me, voor iedereen
Ja maar als ik hier niet mijzelf kan zijn en kritiek krijg van iedereen is het voor mij niet zo gezellig meer om mee te posten.
Ik kwam hier inderdaad ook omdat ik het gezellig vond om met andere zwangeren die me begrijpen zou kunnen praten maar niet om me te laten uitmaken voor klager terwijl meer dan de helft van jullie net zoveel post over probleempjes en over de hitte die niet uit te houden is dan mij.
Voel me er nu echt slecht door dat jullie niet gewoon normaal en begripvol reageren en het gezellig houden.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:25:42 #287
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70548849
Ymme ik heb 2 heel verschillende zwangerschappen met hele verschillende kwaaltjes en krijg toch echt weer een meisje (al hou ik sinds het antwoord van Miss Sly nu wel een kleine slag om de arm )

Ik zou in ieder geval niet teveel waarde hechten aan alle bakerpraatjes
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:26:43 #288
18860 sindell
Seriously
pi_70548883
Ik zit steeds meer te bedenken dat ik het straks toch wel wil weten met 20 weken. Gewoon omdat ik veeeeel te nieuwsgierig ben altijd. En praktisch is het ook wel zo handig. En dan kan ik me erop voorbereiden.
En dat terwijl ik geen idee had of ik het wel of niet zou willen weten als het ooit zover zou komen.

(moet ik overigens nog wel thuis overleggen haha)

Meisjesnaam weten we al, jongensnaam is lastig
pi_70549182
De bakerpraatjes wijzen bij mij op een jongen (en de chinese conceptiekalender ook).

Ik ben deze zwangerschap erg misselijk geweest en dat is tot nu toe het enige wat anders is want dat had ik vorige keren niet.

De namen zijn we nu al uit (ongelooflijk maar waar )
pi_70549268
ik ben heeel benieuwd lily! (niet speciaal naar de naam hoor, meer naar 't kind! ).
pi_70549314
Ik ook, bix. Heel erg zelfs
pi_70549435
En ik heb (tot ergernis van echtgenoot) toch maar weer zo'n angelsounds apparaatje aangeschaft.
Blijkt dat ik al dagen naar mijn eigen hartslag aan het luisteren ben Die hoor ik dus ook onder mijn navel. Maar wel veel te traag dus.

Ik heb de snelle hartslag net pas gevonden vlak boven mijn schaambeen (na veel meer zoeken).

Ik vond het al makkelijk gaan deze keer
pi_70549523
haha dat had ik ook altijd bij dat (nou ja een vergelijkbaar) ding. en allerlei maagdarmgeborrel, vreselijk. maar fijn dat je de goeie nu toch te pakken hebt!
pi_70549616
Je hebt nu best al redelijk proffesionele apparaten maar die zijn nog duur (130 euro vind ik toch wat te gek). Maar ik kon het niet laten om weer een goedkopere versie aan te schaffen (aangezien ik pas in augustus weer een afspraak bij de verloskundige heb).
Maar ik ben in zo'n geval best een stresskip dus echt goed is zo'n ding niet voor me
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:45:41 #295
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70549662
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef lily het volgende:
Blijkt dat ik al dagen naar mijn eigen hartslag aan het luisteren ben
Dat zou ook typisch wat voor mij zijn.

Oh en ik wilde nog wat typen, maar ben het al weer vergeten
pi_70549809
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Dat zou ook typisch wat voor mij zijn.

idioot heh

's avonds voor het slapen gaan even luisteren en dan het ding met een geruststellend gevoel weer wegleggen
Gelukkig; ik leef nog
pi_70549819
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is een oplossing.
Ach, laat haar lekker gaan joh, die valt lekker in de slachtofferrol en verwacht nu dat we gaan smeken of ze blijft.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:52:17 #298
18860 sindell
Seriously
pi_70549947
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef lily het volgende:

[..]

idioot heh

's avonds voor het slapen gaan even luisteren en dan het ding met een geruststellend gevoel weer wegleggen
Gelukkig; ik leef nog
lol!
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:54:17 #299
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70550020
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef lily het volgende:

[..]

idioot heh

Gelukkig; ik leef nog
Nou, zo had ik wel een klasgenootje op school die dr eigen polsslag niet kon vinden, wit wegtrok en verschrikt zei "Ik ben dood!"

sorry voor de off-topic
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70550100
Hahahaha Lily, maar je hebt m nu gehoord, hoe dan ook! En je eigen hartslag..tsja, die is toch eigenlijk ook best bijzonder

Thnx voor alle uhh Parvo gelukswensen, haha!

Ik heb heerlijk mn eerste babywasje buitenhangen, een molen vol spierwitte hydrofielluiers in t stralende zonnetje, waar een mens al niet gelukkig van kan worden Hoe vaak hebben de mama's met ervaring die luiers trouwens gewassen voor ze echt goed vochtopnemend werden?

En verder heerlijk aan t werk met dekbedhoesjes en een naamslinger, ooooh wat vind ik t heerlijk om zo een beetje te vertrutten.. buitenzitten is nu toch geen feestje, af en toe effies languit in t zwembad, maar dan vind ik t ook wel weer leuk geweest!

voor alle warme dames!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')