abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70536825
Ha, WB lijnloos!
En wat fijn van de Parvo Poppedein!

Ik heb mijn agenda er eens bijgepakt en geconstateerd dat als ik nu 6 wk, 4 dagen ben (volgens de echo)
Dat ik dan op 3 wk, 0 dagen positief heb getest En dan met een dealaxtreme-test uit Hongkong (10 voor 1,20 incl. verzenden!)

En ik heb vannacht in bed gemelkt Nooit heb ik gelekt in de hele BV periode (nooit compressen nodig gehad! ) en ik ben zwanger en de BV loopt niet terug, welnee, het loopt er gewoon uit! Herkenbaar?
Er lag echt een hele plas melk in bed...

[ Bericht 2% gewijzigd door vingerverf op 01-07-2009 08:43:46 ]
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 08:37:54 #202
5428 crew  miss_sly
pi_70536836
Goedemorgen

Poppedein, fijn dat de uitslag van de parvo goed was. Ook al bijna verlof

lijnloos, welkom terug. Fijn dat de vakantie leuk was, jammer van de nasleep. Gaat hier thuis vast weer zo over.

BE, gelukkig maar een half dagje werken!

En ik heb verlof Ik weet dat ik dat al anderhalve wek heb, maar eigenlijk gisteren, tijdens het frobelen met mijn mams daalde het besef pas echt in. Het kamertje is nu ook zo goed als klaar. Er moet nog wat gestreken worden, maar dat wil mijn mams graag doen, dus die komen volgende week nog een keer terug om nog wat te klussen en dus te strijken Dus eigenlijk zijn we er zo goed als klaar voor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70536898
Poppedein, mooi dat de uitslag goed was!

Lijnloos, welkom terug. Nu hopen dat je vlot van de diarree af bent.

BE, zal je altijd zien dat je na zo'n vermoeiende dag dan een beroerde nacht erachteraan krijgt... Hopelijk was het een eenmalige actie!
Vandaag maar een beetje bij zien te tanken vanmiddag!

Miss_sly, verlof weer een mijlpaal!

Oh, het is bewolkt hier, wat een verademing . Het is gewoon koel dus alles staat open!
Fake it till you make it...
pi_70536910
Oeh Miss-sly, geniet er van Heerlijk!
pi_70536983
Goedemorgen zwangertjes!

Poppedein, dat lijkt me best heftig zo'n flauwvaller! Hoe is ze er verder doorgekomen? ( ja ja uitzonderingen.. ik heb 't gelezen )

Karin, die collega spoort echt niet. En zo achterbaks ook. Bah!

En wat las ik over dat navelstrengbloed? Dan moet je zeker in het ziekenhuis bevallen? Of zeg ik nu iets heel doms?(waarschijnlijk wel)

Nog 100 dagen Dat voelt als best wel kort...en dat is het eigenlijk ook hè?

Gisteravond voorlichting over zwnagerschap en bevalling gehad in het ziekenhuis. McLaura was d'r ook. Was wel nuttig en vermakelijk. Grappig zo'n hele zaal vol dikke buikies.
pi_70537121
Poppedein wat fijn dat de uitslag goed was!!

Lijnloos weer terug van vakantie! Hopen dat het snel beter gaat!

Nijna heerlijk die bewolking! Hier is het ook al zo lekker! Inderdaad even alles tegen elkaar open en doortochten maar!
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:05:51 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70537251
BE, , vervelend zo'n gebroken nacht.... straks nog ff kans op een bijslaapmomentje???

Poppedein, geeeeeen Parvo! jaaaah en ook al bijna verlof! lekker vooruitzicht he?
en in december ben je weer present he? kan je mij mooi komen helpen bevallen hahaha

Lijnloos, welkom terug! wat vervelend van die diarree op vakantie... ik heb dat vorig jaar ook gehad en ben er 2 dagen goed ziek van geweest... (en dat was in Turkije trouwens).

Miss_sly, verlof wat grappig dat je je ineens bewust bent van je verlof! lekker van genieten hoor... vooral als je je nog goed voelt....leuke dingen doen enzo...

Ik heb ook slecht geslapen.... pas om half 2 gaan slapen (had late dienst) en ben al vanaf zes uur weer wakker, hoop straks toch nog een paar uurtjes te kunnen slapen, want moet vanmiddag wel weer aan de bak....
raar hoor, zo'n zwangerschap
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70537600
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 08:47 schreef Sorbootje het volgende:

Gisteravond voorlichting over zwnagerschap en bevalling gehad in het ziekenhuis. McLaura was d'r ook. Was wel nuttig en vermakelijk. Grappig zo'n hele zaal vol dikke buikies.
Het was inderdaad nuttig en leuk. Ik vond alleen dat de verloskundige uit Akkrum wel wat vaker adem mocht halen, ik werd er benauwd van zo snel als zij praatte

En ik vond dat Perquin - die ik ken als een sympathieke arts - er wat bijstond alsof het haar even niet boeide. Maar goed, misschien was er iets vervelends gebeurd tijdens de dienst gisteren.

Wel leuk dat ze op alle aspecten ingingen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:29:12 #209
18860 sindell
Seriously
pi_70537665
Goedemorgen dames!

Ik zag allemaal goed nieuws over echo's, verlof en nog iets, waarvan ik het niet meer weet. Super!!

Hier gaat het allemaal moeizaam, elke ochtend tot nu toe nog en dan strijd leveren om er wat in te krijgen. Zodra dat een beetje gelukt is knap ik gelukkig op en de middagen zijn goed. Ik heb me er maar bij neergelegd dat het nu eenmaal zo is Heb ontdekt dat mandarijnen wel erg fijn zijn tegen het misselijke gevoel.

Wat betreft schildklier moet ik verdubbelen met mijn dosis en om de 6 weken ofzo controle. Dat valt ook allemaal mee gelukkig.
Morgen 8 weken alweer
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:37:02 #210
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70537833
Dag mede-slecht-slapers!

Ik had vanochtend ineens last van maagzuur, terwijl ik nog in bed lag en niks gegeten had. Tenminste, ik denk dat het maagzuur was, ik heb dat normaal nooit.
De hele maagstreek begint sowieso in de verdrukking te komen, vooral ook na het avondeten. Ik heb meer honger dan ruimte in de maag op het moment en telkens zo'n 'lopend buffet'-gevoel tien minuten na het eten. (dat je net iets te vol gepropt zit zeg maar). Overdag gaat het nog wel (dan spreid ik ook de boel, twee mini-lunches enzo) maar 's avonds lijkt het ook voor geen meter te zakken. Klinkt dat bekend bij jullie?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70537856
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Het was inderdaad nuttig en leuk. Ik vond alleen dat de verloskundige uit Akkrum wel wat vaker adem mocht halen, ik werd er benauwd van zo snel als zij praatte

En ik vond dat Perquin - die ik ken als een sympathieke arts - er wat bijstond alsof het haar even niet boeide. Maar goed, misschien was er iets vervelends gebeurd tijdens de dienst gisteren.

Wel leuk dat ze op alle aspecten ingingen!
Haha dat vond ik dus ook! "Mens haal eens adem, straks val je om!" Maar ze kon wel leuk vertellen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:38:02 #212
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70537857
Over de blije doos... ik heb 'm 2 weken geleden ofzo gehaald. Inhoud: billendoekjesdoos van Pampers met handige kleine meeneemverpakking billendoekjes voor in de luiertas. proefpotje sudocreme, bredehalsspeen voor op de fles van ik geloof bibi, speentje met I love mama, rompertje (kijk uit zit een rood hartje op en vorige keer gaf dat erg af in de was. Deze keer nog niet geprobeert) ieniemienie pampers, luiertjes verpakt per 4 dus ideaal voor in de luiertas, kortingsbonnen twv 25 euro van pampers, en heeeel veeeel reclame

Zo nu eerst even verder bijlezen!
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 09:41:51 #213
5428 crew  miss_sly
pi_70537958
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:37 schreef Ca.ra het volgende:
Dag mede-slecht-slapers!

Ik had vanochtend ineens last van maagzuur, terwijl ik nog in bed lag en niks gegeten had. Tenminste, ik denk dat het maagzuur was, ik heb dat normaal nooit.
De hele maagstreek begint sowieso in de verdrukking te komen, vooral ook na het avondeten. Ik heb meer honger dan ruimte in de maag op het moment en telkens zo'n 'lopend buffet'-gevoel tien minuten na het eten. (dat je net iets te vol gepropt zit zeg maar). Overdag gaat het nog wel (dan spreid ik ook de boel, twee mini-lunches enzo) maar 's avonds lijkt het ook voor geen meter te zakken. Klinkt dat bekend bij jullie?
Ja hoor, klinkt bekend. Logisch ook, want je buik zit vol met baarmoeder, baby, vruchtwater en placenta en alle overige organen komen in de verdrukking. Ik denk dat het pas weer goedkomt na de bevalling
pi_70538069
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:38 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Haha dat vond ik dus ook! "Mens haal eens adem, straks val je om!" Maar ze kon wel leuk vertellen.
Inderdaad, ze bracht het allemaal leuk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70538347
Even over de blije doos: is dat niet die waar je er twee van krijgt, 1 als je zwanger bent en 1 als je al bevallen bent? En waar dan zo'n hostess langskomt om te proberen dingen aan je te verkopen? Want daarvoor heb ik me niet aangemeld, dat lijkt me zo stomvervelend als ik net bevallen ben...

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70538417
Goede morgen.

Even berichtje via mijn telefoon.
Ben alweer aan het werk.
Al weer iets beter geslapen. Maar nog niet zoals ik het wil

Ga vanmiddag weer bijlezen, want jullie gaan zo hard telkens.
pi_70538535
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja hoor, klinkt bekend. Logisch ook, want je buik zit vol met baarmoeder, baby, vruchtwater en placenta en alle overige organen komen in de verdrukking. Ik denk dat het pas weer goedkomt na de bevalling

Ik had echt super veel last van maagzuur (volgens mij kunnen de mensen van de Rennie´s fabriek dankzij mij een x extra op vakantie ) maar 1 dag na de bevalling was het echt helemaal over!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:07:02 #218
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70538635
Smogs

Poppedein, toch fijn dat je zekerheid hebt nu wat betreft de Parvo En nog maar zo kort werken! Nu wordt het echt echt he!

Vingerverf: natte droom

McLaura & Sorbo, wat leuk dat jullie gister geminimeet hebben Wonen jullie ver uit elkaar?
McLau, hoe is het met je buik? Nog veel gegroeid sinds de fotosessie?

Vanochtend vroeg ben ik al bij de bekkentherapie geweest. Toch wel fijn dat ik weer gegaan ben. Ze snapte niet dat ik niet eerder gekomen ben Ik eigenlijk ook niet meer, alhoewel ik veel oefeningen nog wel goed deed en wist. Anyways, ik ben al aardig afgetakeld (vrije vertaling naar haar woorden). De boel is icm de verweking, de BI en overbelasting behoorlijk pijnlijk en we gaan er weer aan werken om het niet te laten verergeren en ook alvast voor na de bevalling te verstevigen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70538838
Wel goed dus dat je er nu mee bezig bent Rocka!

En iew! @natte droom, haha
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 10:15:28 #220
5428 crew  miss_sly
pi_70538859
Toch maar goed dat je gegaan bent, Rocka! Misschien wat laat, maar goed. Hopelijk helpt het snel.

CJ, dat is de doos van FElicitas, volgens mij is dat die van de Etos? De blije doos is van Prenatal en die moet je zelf halen.
pi_70538892
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef RockabeIIa het volgende:

McLaura & Sorbo, wat leuk dat jullie gister geminimeet hebben Wonen jullie ver uit elkaar?
McLau, hoe is het met je buik? Nog veel gegroeid sinds de fotosessie?

Ja, was kort maar krachtig, onze paarse minimeet (haha, we hadden allebei paars aan ) met mannen die er niks van snapten

Ennuh, dat groeien valt wel mee

pi_70538924
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef RockabeIIa het volgende:

We hebben elkaar maar kort gesproken. Veel te druk met gadgets verzamelen Maar ik denk een kilometertje of 13... Ik woon in een dorpje in de buurt van LWD.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:19:06 #223
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70538973
Ik zie echt wel verschil McLau! Je hand kan er nu veel meer onder

Sorbootje, ik heb zelf een korte periode in de buurt van drachten gewoond
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70538987
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef McLaura het volgende:

[..]

mannen die er niks van snapten

Vind je het gek? "Oh, dan ben jij dus mijn hulp in huis" en tegen man: "Dit is Sorbo"
pi_70539036
En toen FRL verlaten Rocka? Vond je het leuk? Ik moest eerst erg wennen in Friesland, maar denk dat ik er voorlopig wel blijf plakken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')