Het was inderdaad nuttig en leuk. Ik vond alleen dat de verloskundige uit Akkrum wel wat vaker adem mocht halen, ik werd er benauwd van zo snel als zij praattequote:Op woensdag 1 juli 2009 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteravond voorlichting over zwnagerschap en bevalling gehad in het ziekenhuis. McLaura was d'r ook. Was wel nuttig en vermakelijk. Grappig zo'n hele zaal vol dikke buikies.
Haha dat vond ik dus ook! "Mens haal eens adem, straks val je om!" Maar ze kon wel leuk vertellen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het was inderdaad nuttig en leuk. Ik vond alleen dat de verloskundige uit Akkrum wel wat vaker adem mocht halen, ik werd er benauwd van zo snel als zij praatte
En ik vond dat Perquin - die ik ken als een sympathieke arts - er wat bijstond alsof het haar even niet boeide. Maar goed, misschien was er iets vervelends gebeurd tijdens de dienst gisteren.
Wel leuk dat ze op alle aspecten ingingen!
Ja hoor, klinkt bekend. Logisch ook, want je buik zit vol met baarmoeder, baby, vruchtwater en placenta en alle overige organen komen in de verdrukking. Ik denk dat het pas weer goedkomt na de bevallingquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:37 schreef Ca.ra het volgende:
Dag mede-slecht-slapers!
Ik had vanochtend ineens last van maagzuur, terwijl ik nog in bed lag en niks gegeten had. Tenminste, ik denk dat het maagzuur was, ik heb dat normaal nooit.
De hele maagstreek begint sowieso in de verdrukking te komen, vooral ook na het avondeten. Ik heb meer honger dan ruimte in de maag op het moment en telkens zo'n 'lopend buffet'-gevoel tien minuten na het eten. (dat je net iets te vol gepropt zit zeg maar). Overdag gaat het nog wel (dan spreid ik ook de boel, twee mini-lunches enzo) maar 's avonds lijkt het ook voor geen meter te zakken. Klinkt dat bekend bij jullie?
Inderdaad, ze bracht het allemaal leuk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha dat vond ik dus ook! "Mens haal eens adem, straks val je om!" Maar ze kon wel leuk vertellen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, klinkt bekend. Logisch ook, want je buik zit vol met baarmoeder, baby, vruchtwater en placenta en alle overige organen komen in de verdrukking. Ik denk dat het pas weer goedkomt na de bevalling
Ja, was kort maar krachtig, onze paarse minimeet (haha, we hadden allebei paars aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura & Sorbo, wat leuk dat jullie gister geminimeet hebbenWonen jullie ver uit elkaar?
McLau, hoe is het met je buik? Nog veel gegroeid sinds de fotosessie?
We hebben elkaar maar kort gesproken. Veel te druk met gadgets verzamelenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura & Sorbo, wat leuk dat jullie gister geminimeet hebbenWonen jullie ver uit elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |