ik dus ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, lekker dan. 80% van zijn boterham ligt er nog. Maar wel met dat wijsvingertje in mijn buik prikkend zulke dingen zeggen.
Ik begin wel heel erg benieuwd te worden naar de namen die jullie hebben uitgekozen!
Jah idd. Ik heb in haar babyboek ook een aantal pagina's de ruimte om nieuwsberichten rond de geboorte op te plakken. Hier word dus al een pagina aan besteed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef Kersjes het volgende:
Urla, wat een leuk broekje!
En dat MJ-gebeuren heeft op mij ook diepe indruk gemaakt. Zat helemaal emotioneel te bazelen dat ons 2e kleintje geboren zou worden in het post MJ - tijdperk: "ik zat nog in mama's buik toen hij doodging"![]()
B. wat een grapjas ben je toch![]()
Zwangere mama's hebben nooooooit noeg had
Ik zou dat niet doen. Wij hebben wel overleg gehad overigens, maar da's omdat de dochter van goede vrienden van ons dezelfde naam heeft. Ze vonden het geweldig! Dat meisje wordt overigens op 7 oktober tien jaar. En ik ben 9 oktober uitgerekend. Zou zo bijzonder zijn als ze 7 oktober geboren wordt!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik dus ook![]()
maar nog even daarop voortbordurend he... eigenlijk is het wel een beetje gek. Kijk als je nou echt wel goed kunt vinden online hier met iemand is het wel wat anders, en als het om een engeltje gaat is het ook wat anders vind ik. Maar verder... je vertelt toch ook niet aan 1 van de moeders op het schoolplein waar je zo af en toe wel eens mee praat de naam van je aanstaande kind omdat haar oudste/middelste/jongste zo heet?
Of is dat eigenlijk wel de bedoeling dat je dat doet? (in dat geval is t goed om te weten voor mij want ik zou dat nooit gedaan hebben...)
Dat lijkt me ook erg als een ander kindje net voor jou geboren wordt en jouw gekozen naam heeft gekregen. Ik denk niet dat ik de naam nog zou veranderen dan, omdat we de naam hier thuis eigenlijk al gebruiken en er gewoon al te veel aan gewend zijn geraakt. Maar het lijkt me zo lullig op het moment dat je het bekend maakt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, je kunt dit hier toch echt niet 'af en toe een praatje' noemen!![]()
Maar nee... ik zou het met een schoolpleinmoeder ook niet doen hoor.
Maar hier heb je zoveel meer contact dat ik het toch een beetje anders vindt.
En ik moet zeggen dat ik wel blij was dat ik het nu van dat andere kindje weet, want dat wordt nog voor ons kindje geboren en dat was me anders vast heel rauw op mijn dak gevallen.
Mikael verteld het aan iedereen die het weten wilquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik word ook echt stiknieuwsgierig van dit namen-gebabbel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |