abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70571337
Sorbo 99 daagjes nog. Die zijn sneller om dan je denkt hoor. Ik drukte net op m'n banner en zag tot m'n grote schrik 28 dagen staan. Dat was eerst ook 99 dagen toch.

Hier en in omgeving ben ik de naam van ons meisje nog niet tegengekomen eigenlijk. Dus ik ben wel benieuwd of we nog naamgenoten tegenkomen.
pi_70571365
Haha Rocka, lekker zo'n zoon!
pi_70571427
B. hahaha lekkere vent
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 09:22:08 #129
5428 crew  miss_sly
pi_70571451
B
Lekker ding
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:24:22 #130
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70571506
Urla, wat een leuk broekje!
En dat MJ-gebeuren heeft op mij ook diepe indruk gemaakt. Zat helemaal emotioneel te bazelen dat ons 2e kleintje geboren zou worden in het post MJ - tijdperk: "ik zat nog in mama's buik toen hij doodging"

B. wat een grapjas ben je toch
Zwangere mama's hebben nooooooit noeg had
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:26:03 #131
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70571547
Ja, lekker dan. 80% van zijn boterham ligt er nog. Maar wel met dat wijsvingertje in mijn buik prikkend zulke dingen zeggen.

Ik begin wel heel erg benieuwd te worden naar de namen die jullie hebben uitgekozen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70571640
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, lekker dan. 80% van zijn boterham ligt er nog. Maar wel met dat wijsvingertje in mijn buik prikkend zulke dingen zeggen.

Ik begin wel heel erg benieuwd te worden naar de namen die jullie hebben uitgekozen!
ik dus ook

maar nog even daarop voortbordurend he... eigenlijk is het wel een beetje gek. Kijk als je nou echt wel goed kunt vinden online hier met iemand is het wel wat anders, en als het om een engeltje gaat is het ook wat anders vind ik. Maar verder... je vertelt toch ook niet aan 1 van de moeders op het schoolplein waar je zo af en toe wel eens mee praat de naam van je aanstaande kind omdat haar oudste/middelste/jongste zo heet?
Of is dat eigenlijk wel de bedoeling dat je dat doet? (in dat geval is t goed om te weten voor mij want ik zou dat nooit gedaan hebben...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70571645
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef Kersjes het volgende:
Urla, wat een leuk broekje!
En dat MJ-gebeuren heeft op mij ook diepe indruk gemaakt. Zat helemaal emotioneel te bazelen dat ons 2e kleintje geboren zou worden in het post MJ - tijdperk: "ik zat nog in mama's buik toen hij doodging"

B. wat een grapjas ben je toch
Zwangere mama's hebben nooooooit noeg had
Jah idd. Ik heb in haar babyboek ook een aantal pagina's de ruimte om nieuwsberichten rond de geboorte op te plakken. Hier word dus al een pagina aan besteed.

Rocka geweldige opmerking. Dat mag ik straks ook allemaal weer meemaken. Heerlijk.
pi_70571695
Nog een dag of 99 dan vertel ik em Rocka
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:32:25 #135
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70571712
Huup, ik kan me wel voorstellen dat iemand er van schrikt als opeens de naam van zijn/haar kindje ook voor een ander kindje is gekozen maar je bent niets verplicht naar anderen online toe denk ik. Beetje netiquette toepassen toch?
Ik zou me niet bezwaard voelen. Mijn eerste keus van naam is een naam die hier ook al 1x voor komt. Helaas vindt mijn vriend het niet zo mooi. Nu hebben we een andere naam en die komt niet voor. Ook goed
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70571740
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik dus ook

maar nog even daarop voortbordurend he... eigenlijk is het wel een beetje gek. Kijk als je nou echt wel goed kunt vinden online hier met iemand is het wel wat anders, en als het om een engeltje gaat is het ook wat anders vind ik. Maar verder... je vertelt toch ook niet aan 1 van de moeders op het schoolplein waar je zo af en toe wel eens mee praat de naam van je aanstaande kind omdat haar oudste/middelste/jongste zo heet?
Of is dat eigenlijk wel de bedoeling dat je dat doet? (in dat geval is t goed om te weten voor mij want ik zou dat nooit gedaan hebben...)
Ik zou dat niet doen. Wij hebben wel overleg gehad overigens, maar da's omdat de dochter van goede vrienden van ons dezelfde naam heeft. Ze vonden het geweldig! Dat meisje wordt overigens op 7 oktober tien jaar. En ik ben 9 oktober uitgerekend. Zou zo bijzonder zijn als ze 7 oktober geboren wordt!
pi_70571752
Oei Ik had hier net nog een zak krentebollen liggen a 6 stuks. Nu niet meer
Ik kan me niet eens herinneren dat ik ze alle 6 verorbert heb.
Voortaan maar een bordje pakken. Lol
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:35:11 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70571775
Huup, je kunt dit hier toch echt niet 'af en toe een praatje' noemen!
Maar nee... ik zou het met een schoolpleinmoeder ook niet doen hoor.
Maar hier heb je zoveel meer contact dat ik het toch een beetje anders vindt.

En ik moet zeggen dat ik wel blij was dat ik het nu van dat andere kindje weet, want dat wordt nog voor ons kindje geboren en dat was me anders vast heel rauw op mijn dak gevallen.
pi_70571779
Ja netiquette wel ja maar zou je dat in real life ook doen? Ik vraag het me gewoon echt af zeg maar. Of is dat dan toch ineens gek omdat het dichterbij is en die persoon dan de naam al weet enzo...
Vooropgesteld, ik zou het ook PMen hoor, wat ik al zei ergens; niet per se om toestemming te vragen maar gewoon om een head's up te geven.

BE nee idd, dit is geen oppervlakkig contact meer
maar er zijn wel mensen bij die je eigenlijk niet zoveel spreekt ofzo toch?

Nouja, hou het maar gewoon op een gedachtenkronkel van mij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 09:36:47 #140
5428 crew  miss_sly
pi_70571801
Onze naam komt ook al voor, maar dan voor een jongen en ik geloof ook een keer met h voor een meisje ofzo?
Nou ja, ik maak me er niet druk om. Al genoeg te stellen gehad over die naam
En inmiddels is ze zo ingeburgerd bij ons, Het is Senna voor en na, dus als er nu nog voor ons een Senna geboren wordt, het zij zo

Ow ja, onze jongensnaam (mochten ze zich vergist hebben) is ook al in gebruik hier. En daar ga ik geen pm meer aan weiden, want dat is zooo misschien.

In eht geval van een engeltje zou ik het ook wel even zeggen.
Gewoon om voor te bereiden, omdat het anders zo ineens hard op het scherm kan staan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70571839
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, je kunt dit hier toch echt niet 'af en toe een praatje' noemen!
Maar nee... ik zou het met een schoolpleinmoeder ook niet doen hoor.
Maar hier heb je zoveel meer contact dat ik het toch een beetje anders vindt.

En ik moet zeggen dat ik wel blij was dat ik het nu van dat andere kindje weet, want dat wordt nog voor ons kindje geboren en dat was me anders vast heel rauw op mijn dak gevallen.
Dat lijkt me ook erg als een ander kindje net voor jou geboren wordt en jouw gekozen naam heeft gekregen. Ik denk niet dat ik de naam nog zou veranderen dan, omdat we de naam hier thuis eigenlijk al gebruiken en er gewoon al te veel aan gewend zijn geraakt. Maar het lijkt me zo lullig op het moment dat je het bekend maakt.
pi_70571877
Pfoh, het is nu al niet leuk warm... Heb het boxkleed maar ff in de machine gemikt, kan dat zo nog even mooi drogen aan de lijn...

Krijg zo visite, heb een beetje blegh buik, zal de warmte wel zijn...

Namen, ik ben blij dat mn net bevallen schoonzus en haar lief een andere naam voor hun uk hebben dan wij. Want daar was ik wel een beetje bang voor. Verder in mn omgeving niet zodanig dichtbij zwangeren die moeten gaan bevallen dat ik er "rekening mee zou houden". De naam komt trouwens in onze familie/vrienden kring nog niet voor.
Fake it till you make it...
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:42:05 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70571931
Oh ja Huup, het hangt er voor mij ook wel een beetje vanaf wie het is idd.

Maar zelfs als de buuf nu nog zou bevallen van een kindje met onze naam dan zouden we het niet meer wijzigen hoor... we hebben nu al een vermogen gespendeerd aan pakjes en kleertjes met de naam enzo.
pi_70571954
Lol BE.
Fake it till you make it...
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:45:57 #145
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70572031
Oeh, ik ben zo benieuwd nu naar alle namen! PM staat open hoor

Nijna, ik voel me ook een beetje blegh. Heb eigenlijk helemaal geen puf om de deur uit te gaan, zo'n gedoe
Maar ja, de hele dag binnen zitten met de kleine is ook geen goed plan, denk dat we zo naar de kinderboerderij gaan. Baby-geitjes kijken
.... met gevoel voor drama....
pi_70572070
Onze naam is ook van een kindje van hier. Puur toeval want R kwam met die naam aanzetten uit een namenboekje. Ik moest eerst wennen enzo maar nu is het gewoon

Vandaag weer controle bij de vlos. Morgen 40 weken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:48:13 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70572092
Oh ja, ik word ook echt stiknieuwsgierig van dit namen-gebabbel!
pi_70572130
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik word ook echt stiknieuwsgierig van dit namen-gebabbel!
Mikael verteld het aan iedereen die het weten wil
De baby heet nu Jamens en als ie geboren is heet ie ..........
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70572133
Ik ken helemaal niemand die zo heet als "onze" namen.
Maar we stappen er zeker niet meer van af

Ik voel de baby trouwens nog niet, helaas.
De echoscopist zei dat ik het wel vroeg kon verwachten aangezien de placenta helemaal aan de achterkant ligt maar vooralsnog gooi ik de plopjes en andere gedoetjes op darmgerommel en/of luchtverplaatsingen.
pi_70572152
BE haha ja goodmood heeft zn jaaromzet wel weer binnen

ik wil eigk letters op de deur, haar naam, mooie letters. Maar het moet wel haar naam worden, en niet net een heel klein beetje anders zeg maar. Want dat vind ik stom. Maar die letters hebben ze dan weer niet
Ik ben serieus bijna geneigd om zelf te gaan zagen
sorry dat het cryptisch is mensen die de naam kennen weten wel wat ik bedoel denk ik.

Hier ook garig Kers en Nijna, ik vind het nu al warm binnen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')