abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70570198
Sta gewoon in de OP hoor 6 wk, 5 dagen nu. Met bijna 9 weken zie je vaak wel meer dan een boontje

Bij de vorige echo lijkt me dat jij zo'n boontje had?

Hier vandaag ook 7 uur werken. Best te doen toch?
pi_70570208
Goedemorgen... Ik sluit mij aan bij de slechte slapers. Nog even een manier vinden om mijn buurman duidelijk te maken dat het echt niet vriendelijk is om om 7 uur 's ochtends te beginnen met het snoeien van je 30 meter lange coniferenheg. Kloteherrie. Wil ik uit het raam hangen om er wat over te roepen, zie ik 'm staan op een laddertje, met hoofdtelefoon op. Tegen de herrie Ja HALLO!

Tan, wat spannend dat je 2e alweer naar de middelbare school gaat! En wat gaaf dat je je kindje nu al kan voelen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70570228
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:07 schreef vingerverf het volgende:
Sta gewoon in de OP hoor 6 wk, 5 dagen nu. Met bijna 9 weken zie je vaak wel meer dan een boontje

Bij de vorige echo lijkt me dat jij zo'n boontje had?
Nee hoor, heb alleen een hartje zien kloppen.
Mijn echo was overigens gewoon via de buik, niet inwendig ofzo.
pi_70570238
Vind de tijd nu toch wel een beetje gaan opschieten.
Bijna 9 weken alweer.

Over 3 weken vakantie. Ben d'r echt aan toe. 3 weken helemaal niets doen. Lekker bij tanken.
pi_70570380
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:09 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee hoor, heb alleen een hartje zien kloppen.
Mijn echo was overigens gewoon via de buik, niet inwendig ofzo.
Dat hartje klopte toch ergens IN?
Of heb jij losse kloppende hartjes in je buik? Heeft ze het niet gemeten en dergelijke?
pi_70570402
Ik heb de naam voor onze Puk, hier van Fok... Alleen de schrijfwijze zijn we nog niet overuit, maar dat komt vast goed.

De bouwvakker zijn al druk bezig met slopen en herrie maken hier. Ze stonden om 7 uur al voor de deur. Ondertussen heb ik de strijk al gedaan en de wc schoongemaakt en dat op mn vrije dag om kwart over 8 ... Ik ga zo maar aan de gang in de babykamer, beetje schuren en schilderen
pi_70570535
Goeiemorgen!

Ik had vanmorgen om 5 uur een voetje
mn hand lag op mn buik en ik voelde schoppen enzo en toen een uitstekende bobbel en toen ik daar overheen ging met mn hand was het precies de lengte en breedte van een voetje. Zo leuk!
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup Je ticker doet vreemd! Ik schrok d`r ff van Er staat dat je nog maar 5 dagen hoeft
thanks, ik schrok er zelf ook van net eens ff aanpassen ofzo.

Vingerverf mooie echo hoor! Het ziet er inderdaad al als heel wat uit dat boontje van jou

Ik ben benieuwd naar al jullie namen zeg

Oh Tan, over die gevoelige borsten, ik heb ze geloof ik 2 weken gehad en daarna was het over, nergens meer last of pijn van gehad toen. Het kan volgens mij wel hoor, zeker bij 13 weken al
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70570688
Huup, tickers liegen niet, als dat ding 5 dagen zegt dan is dat zo!

Goedemorgen allemaal!

Takkembah wat een prachtige plaatjes!

En vingerverf ik zie gewoon al echt een baby in jouw boon hoor!

En verder... nou ja gewoon een heel fijne dag gewenst!

*nog 99 dagen* tralalalaaaaaaa
pi_70570753
Kers, lekker wakker worden dan... .
Ik werd rond die tijd zelf wakker, maar heb toen lekker even de ramen wat verder tegen elkaar open gezet!

Ca.ra, dat is niet zo handig, hihi.

Tan, druk dus. Hier ook geen gevoelige borsten gehad hoor... Volgens mij zoveel vrouwen als er zijn, zoveel mogelijkheden voor "normaal" zijn er...
De 2e naar de middelbare school, wat gaat dat toch hard eigenlijk...

Innepin, fijn zo'n buurman!

Martine, actieveling... Maar met dit weer is dit volgens mij wel "het moment" om actief te zijn. Kan je vanmiddag in de uitrust-stand.

Ymme, werk ze!

Sorbo, nog 99, schiet op zo he!
Fake it till you make it...
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:50:53 #111
18860 sindell
Seriously
pi_70570790
Moggeh!

Leuke echo's weer, ik wil ook 3d, maar ja nog ff wachten dus
Ik zag op mijn echo geen boontje, maar volgens mij was die ook minder ingezoomd, dus het zal ook vast wel een boontje zijn geweest. Ik ga er maar vanuit dat ik op de echo van 22 juli een soort van kindje zal zien

Verder vanochtend voor het eerst niet
Gister schoonouders verteld die deden ook
Dus het wordt wel steeds meer geloof ik
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:53:07 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70570838
Weet je wat zo gek is. Ik heb best een flinke buik (Nee, geen recente foto, maar die van de laatste keer volstaat nog wel), maar als ik dan ga liggen dan is hij echt vrijwel helemaal weg. Dan heb ik alleen een dikke, slappe buik. Zo'n gek gezicht vind ik dat!
Ik ga 11 juli buikfoto's maken bij Chell, maar niks geen foto's met leuke dingen op mijn buik terwijl ik lig volgens mij want dat zit er echt niet uit.
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 08:55:26 #113
5428 crew  miss_sly
pi_70570872
Wat leuk BE, dat je foto's gaat maken!
Chell komt volgende week bij ons om buikfoto's te maken! Vind het leuk maa rook wel erg spannend.

Wat veel mensen vroeg op zeg, vandaag. Ik ook, hoor. Van half 6 tot ongeveer 7 uur in bed liggen draaien in de hoop nog te slapen, maar nee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:56:22 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70570894
Bij mij past ook nog wel een kindje in mijn kont
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70570941
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:48 schreef Nijna het volgende:

Sorbo, nog 99, schiet op zo he!
't Schiet inderdaad op Nijna.

Ik heb bijna zes maanden gedacht dat het allemaal nog een eeuwigheid duurde en nu is daar ineens het besef dat eind gewoon toch in zicht komt in de verte en dat we nog héél veel moeten doen en regelen!

Hebben jullie dat ook, dat 't je allemaal ineens aan kan vliegen... AARGH straks een baby!
pi_70570958
Goedemorgen!

Mefke dat klinkt als een heerlijk dagje!

Takkembah mooie echo's hoor en dat gapen , zo schattig!

Vingerverf wat een duidelijk mensje is het al zeg!!

Tan wat heerlijk dat je de baby al voelt!!

Huup hoe is het met de buikpijn?

Over de namen, de naam die wij hebben komt ook al hier op fok voor, maar ik doe niks van een pm. Wat iemand ook al eerder zei (karin geloof ik), wat kan diegene er mee en ik wil de naam niet eerder bekend maken.

Volgens mij krijgen we vandaag een vervelend warm dagje vanmiddag even boodschappen doen en verder een beetje schuilen voor de zon!
Ik heb gister een babyfoon besteld bij bol.com. Ik had nog een heleboel kadobonnen liggen en daardoor hoef ik maar 10 euro te betalen, dat is dan weer mooi meegenomen.
pi_70570971
Ow gewoon een heel topic verder
Ik was niet echt van de snelle de afgelopen dagen om te lezen en te reageren.
Had ernstig last van nostalgische emohormonen mbt Michael Jackson en mijn jeugd enzo He He Lekker laten meeslepen.
En ik was door de wc-bril heengezakt en het duurde zeg maar een hele dag om een nieuwe te kopen en erop te zetten. Ik ben toch echt maar 12 kilo aangekomen.

FTA. Vind ik idd ook een vreselijke opmerking dat sterkte wensen. Tijdje terug deden m'n familieleden aan de andere kant van het land dit ook. En sommigen keken er ook een beetje medelijdend bij. Nou was het waarschijnlijk de laatste keer dat ik ze zwanger zag, maar toch ik kreeg daardoor toch wel een brok in m'n keel en moest echt een paar keer slikken. Het motiveerd niet echt om eraan te beginnen zeg maar.

Poppedein en Mefke. Zwemwater in de buurt? Heerlijk geniet er maar van. (helemaal jalours is)
Idd ook echt super die babywasjes. Ik heb hier ook net de laatste gedaan.
Vooral dit ienieminie pakje vind ik echt zwijmel

(Het is maar goed dat ik echt bij elke echo heb laten controleren of het nog steeds een meisje was, want anders. )

Icantrix Ik heb ook niet die Felicitias doos aangevraagd. Ik had weinig zin in een consulent aan de deur. De babydump doos was wel echt de moeite waard. Alleen hier geen tuitbeker maar een bibi fles en zeehond, speentje, rompertje zonder reclame en een waardebon van 5 euro te besteden aan kleertjes. Zonder minimun bedrag.
Die kruidvatdoos daarintegen. De mijne was compleet over de datum. Ik kwam er pas achter nadat ik m'n buik heerlijk had ingesmeerd met zo'n proefmonstertje. Hmmm wat ruikt er toch zo raar.

Huup hier de laatste 2 weken ook meer buikpijn en krampen enzo. Af en toe weeenachtige pijn wat komt opgolven.

Nijna ik heb ook het idee dat m'n buik lager zit. Beebje zit nu ook niet echt meer met d'r kontje aan de zijkant, maar echt opgekrult aan de voorkant met d'r rugje tegen de voorkant aan m'n buik zegmaar. In startpositie.

Takkembah wat een geweldig mooie foto's zeg. Vooral die geeuwfoto idd.

vingerverf een knipperlichtje Gefeliciteerd. Wat mooi om te zien.

DuchessX wat fijn dat het goed werkt die fysio. Altijd met pijn rondlopen lijkt me vreselijk.
Hier trouwens ook een ijsjesmonster. Vooral snickers icecream en BJ bananenijs

Tan hier eigenlijk behalve m'n maanlandschap tepels eigenlijk ook weinig last van gevoeligheid of overmatige groei. (Hmm zo te zien begint het nu wel aan 1 kant te druppelen. Dat begint gelukkig goed te werken)
Proficiat met de tweede die naar het voortgezet gaat. Das echt een huge mijlpijl. Ik vond die laatste afscheidsavond ook erg emotioneel. Geniet ervan.

Ymme succes met werken vandaag. Pff dat lijkt me heavy 7 uur in de thuiszorg met deze hitte.Doe maar lekker rustig aan. M'n kat wil al enkele dagen niet meer naar buiten en voelt zich erg zielig met deze hitte.

Blegh bouwvakkers en buren zo vroeg al aan de slag.
Hier gelukkig niet. Ik hoef hier rond 7.30 uur alleen een slaperige/koppige puber van z'n bed te lichten.

Hmm ik ga hier zo ook maar wat doen voordat het te heet word. Ik kijk erg uit naar volgende week. Koelte is er beloofd dames.

Ow en 36 weken vandaag
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 09:01:04 #118
5428 crew  miss_sly
pi_70570980
99 dagen is een hele mijlpaal en het komt steeds dichterbij. En dan denk ik het ene moment heel relaxt: we hebben alles redelijk voor elkaar, paar dingetjes nog, maar dat komt wel goed.
En het andere moment schiet ik in de stress en bedenk me dat we nog veel te veel moeten doen in veel te korte tijd en hoe moet dat dan, en dat komt nooit meer goed, en..en...en...

Maar stiekem denk ik dat het wel goed komt
pi_70570983
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:17 schreef DaviniaHR het volgende:

Laura, ben je zo afgevallen, dat je maar op +2 zit?
Ja....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:03:40 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70571037
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij mij past ook nog wel een kindje in mijn kont
Heb jij een echte toeptafel?

Nee sorry Sorbootje, ik denk alleen maar 'Jaaaaaaaaa!!!! Straks een baby!'
Maar ik had het bij Sasha wel hoor... Zo van 'goh, hoe zal het zijn, hoe zal het gaan, kunnen we het wel' etc. etc.
pi_70571059
Ik denk het ook wel Miss Sly... komt vast wel goed. Maar spannend blijft het!
pi_70571090
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee sorry Sorbootje
Geeft niet hoor
pi_70571159
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:

wb namen, onze meisjesnaam komt zowiezo wel op Fok voor. Jongensnaam vast ook wel.
Ik ga niet pm-en, want wat kan diegene daar mee? Zeggen dat ze het niet wil?
Geen optie toch? en ik wil de naam niet onthullen voordat baby er is.
Ik denk wel haast zeker te weten dat degene in dit geval het wel leuk zal vinden trouwens.

Mijn reden om wel te pm'en was dat een overleden kindje hier zo heet. Binnen mijn vriendenkring heeft zich hetzelfde afgespeeld : een vriendin beviel van een overleden jochie, en anderhalf jaar later beviel een andere vriendin van een jongen die bijna dezelfde naam heeft. Vriendin 2 heeft vriendin 1 niet om toestemming gevraagd, maar haar er wel op voorbereid.

En laat die vriendin 1 nou ook degene zijn die mij over de streep trok de andere Fokker met Engeltje met Sjakies voornaam even te pm'en.

Maar goed, dat ligt anders dan 'gewoon' dezelfde naam.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70571312
FTA lief dat je t vraagt buik houdt zich weer rustig, denk dat mn maag een beetje overstuur was.
das mooi meegenomen van je bol kadobonnen!

Sorbootje haha ik ken dat gevoel wel hoor, we wilden zo graag een kindje maar nu het steeds dichterbij komt wordt het ook steeds echter enzo en daar hoort ook dat besef bij vlagen bij omg omg omg een echte baby straks hier! bij mij! dat idee... ghehe
voor de 99 dagen mijlpaal!

Urla alweer 36 weken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:15:46 #125
190853 RockabeIIa
pi_70571314
BE, dat zou handig zijn voor feestjes he?
'Komt Rocka ook mee? Mooi, scheelt een tafel regelen!'

B net ook al in de modus:
'Mag ik een hapje van jouw boterham?'
'NEE MAMA! Jij heb noeg had'

Huup, ook voor jou een echte baby
pi_70571337
Sorbo 99 daagjes nog. Die zijn sneller om dan je denkt hoor. Ik drukte net op m'n banner en zag tot m'n grote schrik 28 dagen staan. Dat was eerst ook 99 dagen toch.

Hier en in omgeving ben ik de naam van ons meisje nog niet tegengekomen eigenlijk. Dus ik ben wel benieuwd of we nog naamgenoten tegenkomen.
pi_70571365
Haha Rocka, lekker zo'n zoon!
pi_70571427
B. hahaha lekkere vent
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 09:22:08 #129
5428 crew  miss_sly
pi_70571451
B
Lekker ding
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:24:22 #130
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70571506
Urla, wat een leuk broekje!
En dat MJ-gebeuren heeft op mij ook diepe indruk gemaakt. Zat helemaal emotioneel te bazelen dat ons 2e kleintje geboren zou worden in het post MJ - tijdperk: "ik zat nog in mama's buik toen hij doodging"

B. wat een grapjas ben je toch
Zwangere mama's hebben nooooooit noeg had
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:26:03 #131
190853 RockabeIIa
pi_70571547
Ja, lekker dan. 80% van zijn boterham ligt er nog. Maar wel met dat wijsvingertje in mijn buik prikkend zulke dingen zeggen.

Ik begin wel heel erg benieuwd te worden naar de namen die jullie hebben uitgekozen!
pi_70571640
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, lekker dan. 80% van zijn boterham ligt er nog. Maar wel met dat wijsvingertje in mijn buik prikkend zulke dingen zeggen.

Ik begin wel heel erg benieuwd te worden naar de namen die jullie hebben uitgekozen!
ik dus ook

maar nog even daarop voortbordurend he... eigenlijk is het wel een beetje gek. Kijk als je nou echt wel goed kunt vinden online hier met iemand is het wel wat anders, en als het om een engeltje gaat is het ook wat anders vind ik. Maar verder... je vertelt toch ook niet aan 1 van de moeders op het schoolplein waar je zo af en toe wel eens mee praat de naam van je aanstaande kind omdat haar oudste/middelste/jongste zo heet?
Of is dat eigenlijk wel de bedoeling dat je dat doet? (in dat geval is t goed om te weten voor mij want ik zou dat nooit gedaan hebben...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70571645
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef Kersjes het volgende:
Urla, wat een leuk broekje!
En dat MJ-gebeuren heeft op mij ook diepe indruk gemaakt. Zat helemaal emotioneel te bazelen dat ons 2e kleintje geboren zou worden in het post MJ - tijdperk: "ik zat nog in mama's buik toen hij doodging"

B. wat een grapjas ben je toch
Zwangere mama's hebben nooooooit noeg had
Jah idd. Ik heb in haar babyboek ook een aantal pagina's de ruimte om nieuwsberichten rond de geboorte op te plakken. Hier word dus al een pagina aan besteed.

Rocka geweldige opmerking. Dat mag ik straks ook allemaal weer meemaken. Heerlijk.
pi_70571695
Nog een dag of 99 dan vertel ik em Rocka
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:32:25 #135
190853 RockabeIIa
pi_70571712
Huup, ik kan me wel voorstellen dat iemand er van schrikt als opeens de naam van zijn/haar kindje ook voor een ander kindje is gekozen maar je bent niets verplicht naar anderen online toe denk ik. Beetje netiquette toepassen toch?
Ik zou me niet bezwaard voelen. Mijn eerste keus van naam is een naam die hier ook al 1x voor komt. Helaas vindt mijn vriend het niet zo mooi. Nu hebben we een andere naam en die komt niet voor. Ook goed
pi_70571740
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik dus ook

maar nog even daarop voortbordurend he... eigenlijk is het wel een beetje gek. Kijk als je nou echt wel goed kunt vinden online hier met iemand is het wel wat anders, en als het om een engeltje gaat is het ook wat anders vind ik. Maar verder... je vertelt toch ook niet aan 1 van de moeders op het schoolplein waar je zo af en toe wel eens mee praat de naam van je aanstaande kind omdat haar oudste/middelste/jongste zo heet?
Of is dat eigenlijk wel de bedoeling dat je dat doet? (in dat geval is t goed om te weten voor mij want ik zou dat nooit gedaan hebben...)
Ik zou dat niet doen. Wij hebben wel overleg gehad overigens, maar da's omdat de dochter van goede vrienden van ons dezelfde naam heeft. Ze vonden het geweldig! Dat meisje wordt overigens op 7 oktober tien jaar. En ik ben 9 oktober uitgerekend. Zou zo bijzonder zijn als ze 7 oktober geboren wordt!
pi_70571752
Oei Ik had hier net nog een zak krentebollen liggen a 6 stuks. Nu niet meer
Ik kan me niet eens herinneren dat ik ze alle 6 verorbert heb.
Voortaan maar een bordje pakken. Lol
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:35:11 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70571775
Huup, je kunt dit hier toch echt niet 'af en toe een praatje' noemen!
Maar nee... ik zou het met een schoolpleinmoeder ook niet doen hoor.
Maar hier heb je zoveel meer contact dat ik het toch een beetje anders vindt.

En ik moet zeggen dat ik wel blij was dat ik het nu van dat andere kindje weet, want dat wordt nog voor ons kindje geboren en dat was me anders vast heel rauw op mijn dak gevallen.
pi_70571779
Ja netiquette wel ja maar zou je dat in real life ook doen? Ik vraag het me gewoon echt af zeg maar. Of is dat dan toch ineens gek omdat het dichterbij is en die persoon dan de naam al weet enzo...
Vooropgesteld, ik zou het ook PMen hoor, wat ik al zei ergens; niet per se om toestemming te vragen maar gewoon om een head's up te geven.

BE nee idd, dit is geen oppervlakkig contact meer
maar er zijn wel mensen bij die je eigenlijk niet zoveel spreekt ofzo toch?

Nouja, hou het maar gewoon op een gedachtenkronkel van mij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 09:36:47 #140
5428 crew  miss_sly
pi_70571801
Onze naam komt ook al voor, maar dan voor een jongen en ik geloof ook een keer met h voor een meisje ofzo?
Nou ja, ik maak me er niet druk om. Al genoeg te stellen gehad over die naam
En inmiddels is ze zo ingeburgerd bij ons, Het is Senna voor en na, dus als er nu nog voor ons een Senna geboren wordt, het zij zo

Ow ja, onze jongensnaam (mochten ze zich vergist hebben) is ook al in gebruik hier. En daar ga ik geen pm meer aan weiden, want dat is zooo misschien.

In eht geval van een engeltje zou ik het ook wel even zeggen.
Gewoon om voor te bereiden, omdat het anders zo ineens hard op het scherm kan staan.
pi_70571839
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, je kunt dit hier toch echt niet 'af en toe een praatje' noemen!
Maar nee... ik zou het met een schoolpleinmoeder ook niet doen hoor.
Maar hier heb je zoveel meer contact dat ik het toch een beetje anders vindt.

En ik moet zeggen dat ik wel blij was dat ik het nu van dat andere kindje weet, want dat wordt nog voor ons kindje geboren en dat was me anders vast heel rauw op mijn dak gevallen.
Dat lijkt me ook erg als een ander kindje net voor jou geboren wordt en jouw gekozen naam heeft gekregen. Ik denk niet dat ik de naam nog zou veranderen dan, omdat we de naam hier thuis eigenlijk al gebruiken en er gewoon al te veel aan gewend zijn geraakt. Maar het lijkt me zo lullig op het moment dat je het bekend maakt.
pi_70571877
Pfoh, het is nu al niet leuk warm... Heb het boxkleed maar ff in de machine gemikt, kan dat zo nog even mooi drogen aan de lijn...

Krijg zo visite, heb een beetje blegh buik, zal de warmte wel zijn...

Namen, ik ben blij dat mn net bevallen schoonzus en haar lief een andere naam voor hun uk hebben dan wij. Want daar was ik wel een beetje bang voor. Verder in mn omgeving niet zodanig dichtbij zwangeren die moeten gaan bevallen dat ik er "rekening mee zou houden". De naam komt trouwens in onze familie/vrienden kring nog niet voor.
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:42:05 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70571931
Oh ja Huup, het hangt er voor mij ook wel een beetje vanaf wie het is idd.

Maar zelfs als de buuf nu nog zou bevallen van een kindje met onze naam dan zouden we het niet meer wijzigen hoor... we hebben nu al een vermogen gespendeerd aan pakjes en kleertjes met de naam enzo.
pi_70571954
Lol BE.
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:45:57 #145
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70572031
Oeh, ik ben zo benieuwd nu naar alle namen! PM staat open hoor

Nijna, ik voel me ook een beetje blegh. Heb eigenlijk helemaal geen puf om de deur uit te gaan, zo'n gedoe
Maar ja, de hele dag binnen zitten met de kleine is ook geen goed plan, denk dat we zo naar de kinderboerderij gaan. Baby-geitjes kijken
pi_70572070
Onze naam is ook van een kindje van hier. Puur toeval want R kwam met die naam aanzetten uit een namenboekje. Ik moest eerst wennen enzo maar nu is het gewoon

Vandaag weer controle bij de vlos. Morgen 40 weken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:48:13 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70572092
Oh ja, ik word ook echt stiknieuwsgierig van dit namen-gebabbel!
pi_70572130
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik word ook echt stiknieuwsgierig van dit namen-gebabbel!
Mikael verteld het aan iedereen die het weten wil
De baby heet nu Jamens en als ie geboren is heet ie ..........
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70572133
Ik ken helemaal niemand die zo heet als "onze" namen.
Maar we stappen er zeker niet meer van af

Ik voel de baby trouwens nog niet, helaas.
De echoscopist zei dat ik het wel vroeg kon verwachten aangezien de placenta helemaal aan de achterkant ligt maar vooralsnog gooi ik de plopjes en andere gedoetjes op darmgerommel en/of luchtverplaatsingen.
pi_70572152
BE haha ja goodmood heeft zn jaaromzet wel weer binnen

ik wil eigk letters op de deur, haar naam, mooie letters. Maar het moet wel haar naam worden, en niet net een heel klein beetje anders zeg maar. Want dat vind ik stom. Maar die letters hebben ze dan weer niet
Ik ben serieus bijna geneigd om zelf te gaan zagen
sorry dat het cryptisch is mensen die de naam kennen weten wel wat ik bedoel denk ik.

Hier ook garig Kers en Nijna, ik vind het nu al warm binnen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 09:53:21 #151
5428 crew  miss_sly
pi_70572225
Ik snap wat je bedoelt, huup
Ik vind de naam op de deur ook echt heel leuk, moet er vaak even naar kijken. En op de commode ligt een rompertje met haar naam, ook al zo cute

Ik vind het eigenlijk wel meevallen vanochtend. Ik ben aan het wachten tot schaap vertrokken is naar zijn werk, zodat ik aan de badkamer kan beginnen
pi_70572254
Ik begrijp het inderdaad niet, huup

hoezo hebben ze die letters niet?
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:54:34 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70572256
Zo, rocka, jij hebt een mondige zoon!

Nog maar 99 dagen!

kersjes, ik had dat ook. Eli zal zich MJ niet meer herinneren, nu is het een meneer van vroeger, zeg maar. vind ik ook raar. maar ja, dat is voor ons hetzelfde als de beatles en queen en zo...

succes met de bouwvakkers! <voeg juiste naam in>

en we liggen weer op de bank
deze keer omdat ik vergeten was de potten van MvM buiten te zetten, nou dan ben ik toch superlaat op werk, kanik net zo goed thuis starten en dan s middags gaan, nietwaar?

denk dat ik maar ens met leidinggevenden ga overleggen over de mogelijkheid om vaker thuis te werken... is wel saai, maar beter voor rug...

en vergeetachtigheid sucks! loop je naar boven om iets te pakken, kijk je even op fok, loop je naar beneden, zonder hetgene wat je wilde pakken. moet je dus weer naar boven. ben je beneden, oh ja, tis mss ook handig om dat andere ook te pakken. ga je weer naar boven, pakt hetgene wat je wilde hebben, en weer naa beneden. grmbl, ben ik dat derde ding vergeten! nou schijt! ik ga geen vier keer de trap op en neer lopen iedere keer voor 1 dingetje.

herkenbaar?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:59:13 #154
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70572375
scherm te lang open laten staan
urla, hopelijk heeft het wel gesmaakt!

vwb namen, als iemand hun kind davinia of eli wil noemen, heb ik daar geen bezwaar tegen

huup, heeft de naam van je kindje speciale letters dan? met trema's of spul erop of eronder? anders heb je toch gewoon maar 26 varianten?
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:00:15 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70572406
Niet herkenbaar Davinia, geen trappen hier in huis
Maar verder.... ik moet echt 30 keer checken of ik alles wel meeheb voordat ik van huis ga. En vaak sta ik dan beneden en heb ik toch mijn autosleutel/telefoon/eten/whatever op tafel laten liggen en kan ik weer terug naar huis.
pi_70572412
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef DaviniaHR het volgende:
scherm te lang open laten staan
urla, hopelijk heeft het wel gesmaakt!

vwb namen, als iemand hun kind davinia of eli wil noemen, heb ik daar geen bezwaar tegen

huup, heeft de naam van je kindje speciale letters dan? met trema's of spul erop of eronder? anders heb je toch gewoon maar 26 varianten?
ja dat laatste dus

En dat heen en weer lopen is herkenbaar ja wel goed voor de conditie though!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70572737
Davina. Lol Ik vervloek die trappen nu in huis zo'n beetje. Vooral leuk als het vergeten dingetje op de zolder is waar ik dus ook m'n was doe.

Krentebollen waren Al was het denk ik lekkerder met een beetje roomboter. Ha Ha.

Ik heb gewoon perongeluk de naam gezegt tegen m'n moeder een tijdje terug. In huis gebruiken we de naam en ik was lekker aan het doorratelen en toen floepte ie er zomaar uit.
pi_70572884
Goejemogguh allemaal... Wat rot dat jullie allemaal al zo vroeg op zijn! Ben zelf al wel een tijdje wakker en rond aan het banjeren maar nu pas aan de fok

hmmm namen, tja we zijn er al wel uit (al voor frummel er was) en ik ben ze hier nog niet tegengekomen... Dat zou me ook niet tegenhouden denk ik. Wel onlangs effe met mijn stiefzus daarover gebabbeld... Zonder het helemaal te zeggen maar we vonden het zo stom als onze ouders straks 2 kleinkinderen hebben met dezelfde namen. Dus toen maar aan de hand van eerste letters, en toen die per ongeluk gelijk waren maar aantallen letters. Die bleken wel te verschillen dus we zitten veilig! Ben ook wel heel benieuwd naar alle aanstaande beebs en hun namen (hint hint)!

Oh ja huisarts nog gebeld vanochtend en verhaal uitgelegd maar de assistente wist ook niet precies wat ze er mee moest dus ze zou overleggen en terugbellen.... Anderhalf uur niks meer gehoord zo zelf maar even terugbellen dan.
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:31:48 #159
100412 mefke79
komt goed!
pi_70573285
Dames, zo laat is het nog niet en jullie kletsen al weer berichten lang over namen....ik kan julile echt niet bijhouden hoor! Effe kijken, ik weet niet meer wie het vroeg, maar nee ik heb geen zwemwater in de buurt (ja, heb ik wel, maar daar kom ik niet) ik heb gewoon een zwembadje van de kruidvat op het terras staan hier. En daar past dus precies een luchtbed in en op dat luchtbed pas ik dan net weer. Heerlijk! En liggend op mijn rug is mijn bolle buik ook ineens plat Net alsof ik teveel gegeten heb ofzo. Heul niet zwanger.
Namen breek me de bek niet open! We weten nog steeds geen jongensnaam en komen er zelfs met boekje gewoon niet uit. Lastig hoor. Meisjesnaam is al lang en breed bekend, die komt hier voor maar ook in de buitenwereld veel. Maar ja, wij vinden dat gewoon een mooie naam, dus die wordt `t.
Zo, en dan ga ik nou effe de administratie bijwerken, morgen komt de financieel adviseur namelijk...heerlijk klusje waarbij ik boven moet zitten, lekker warm...
Oja, over die uitslag. Ik heb wel vaker uitslag/eczeem, maar ik schijn er nou een ontsteking bij te hebben en die kwam wel vaker voor in de zwangerschap. Ach ja, het ziet er niet uit, maar ik voel er niets van, dus ik kan er niet echt mee zitten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70573337
hahaha, ik zie je al met een figuurzaag aan de slag Huup!
Volgens mij hebben wij ook een naam die nog niet op Fok is gesignaleerd. Poeh, ben ik toch een keer orgineel!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:37:05 #161
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70573453
Oeh Urla, dat deed ik laatst ook bijna!!! Wij hebben nu één meisjesnaam die we op ons aanhet laten inwerken zijn, en die floepte er laatst bij mijn zus ook al bijna uit...

succes met de hitte iedereen! Hier (onder de rook van eindhoven) is het alweer 26 graden
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70573524
Oh, Takkembah, ik vergat te reageren op jouw echo

mooi

en jouw boontje ook, vingerverf
pi_70573606
Sorry dames dat ik niet gereageerd heb op de leuke berichtjes na onze echo maar ik heb 2 dagen even niet gefokt. Ik was aan het genieten van het mooie weer, mijn vader zijn verjaardag en mijn kinderen. Nu zit ik weer op kantoor en ben nog niet bijgelezen.

Dus bedankt voor de lieve berichtjes, we zijn erg blij met de goede echo.
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:47:48 #164
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70573722
goedemorgen dames,

niet bijgelezen, maar zag 2 mooie echo's voorbij flitsen

en over namen; meisjesnaam komt hier op fok al wel voor (we hebben een aantal opties en eentje daarvan is al een kindje hier op fok, maar ook al een naam die we al heel lang in ons hoofd hebben), jongensnamen (stuk of 3) allemaal niet...

en ff ego-post:
14 weken

en zo naar mijn mams, ff shoppen en dan bij mijn kleine nichtje op bezoek in het ziekenhuis en bij mijn zus langs....
en o ja, ik heb mijn positiekortebroek aan haha, ik dacht 14 weken, moet kunnen, maar die band is wel nog te groot en zakt af, maar het zit verder wel errrrrg lekker
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:01:24 #165
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70574053
Hahaha Davinia niet helemaal herkenbaar (want geen trappen in huis) maar wel dat vergeetachtige En wat vervelend dat je nu alweer zoveel last van je rug hebt

Huup je maakt ons nu wel erg nieuwsgierig

Vandaag 29 weken wat gaat het snel
pi_70574408
Jullie praten teveel haha.

Iedereen met een mooie echo, gefeliciteerd!

Iedereen die last heeft van de warmte, sterkte ermee en je vooral rustig houden
Heb al een kan ranja gemaakt en die staat lekker in de koelkast, zo het badje maar eens tevoorschijn toveren.

Hier vandaag nog 100 dagen, wow.....................
en alles moet nog gedaan en geregeld worden het gaat echt te snel.
Wilde deze week met het kamertje gaan schoonmaken, afplakken en verven maar met dit weer denk ik

Afgelopen week controle gehad, alles was oke.
Nu nog 1x over 4 wkn terug komen dan over 3 wkn.
ze vond wel dat ik wat minder moest werken eigenlijk (hebben 12 uursdiensten in de zorg) en dat is idd wat te lang.
Heb me over 2 wkn ook een blokje waarvan ik denk dus dat gister aangekaart.
Verder kan ik nu mn eigen kleding echt neit meer aan en ben blij met de leggings etc. en die harembroeken schijnen ook wel een lekkere elastiekenband te hebben dus dat maar eens proberen anders, lekker luchtig denk ik.
zal straks ff een foto'tje van de buik maken.
Verder al paar dgn wat zeurend gevoel in de buik en rug, dat komt en gaat een beetje, iemand die dit herkend?
pi_70574705
Fijn dat de buikpijn weggetrokken is huup!

Ik zag nog een paar mijlpalen voorbij komen

Urla 6 krentebollen Ik ben al blij dat ik 2 cracottes naar binnen krijg met dit weer!

Ik word ook wel heel erg nieuwsgierig over het gepraat over namen Ik ga zo het eerste (goodmood) pakje even op de hand wassen (ben bang dat de print anders zo lelijk wordt). Alleen maar niet buiten hangen anders weet meteen de hele buurt de naam.
Het is inderdaad zo leuk om naar de naam te kijken, het maakt het weer wat 'echter'. Hier thuis zeggen we de naam niet, omdat we gewoon weten dat we ons anders verspreken tegenover ouders enzo.
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 11:28:09 #168
5428 crew  miss_sly
pi_70574775
Ik ben ook steeds blijer dat we besloten hebben om de naam meteen ook bekend te maken en te gebruiken. Het is zo leuk om het al over Senna te hebben, en ook anderen dat te horen doen. Ze hoort al zo echt bij ons, onze familie, onze vrienden Er wordt ook gevraagd hoe het met Senna gaat Zo leuk!
pi_70575309
Miss Sly. Wel de manier om meteen patent te hebben op de naam. No surprises bij evt andere zwangeren.
Erg lief ook hoe de rest omgaat met de naam. Al echt een persoontje dan.

Fta normaal eet ik hier ook niet zoveel, maar ik was hier aan het lurken en wilde zelfs nog 1 pakken, maar de zak was leeg. Gewoon dom ongecontroleerd weggeschranst.
Het verbaasde mezelf ook.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:49:49 #170
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70575358
Ik werd vanmorgen ineens helemaal nostalgisch. Ik was waterijsjes aan het maken in de oude tupperware-vormpjes die ik jaren geleden al van mijn moeder gejat heb. Ineens bedacht ik me dat later onze kleine jongen ook ijsjes zal eten uit het zelfde setje waar ik als kind ijsjes uit gegeten heb. [/emo-moment]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:55:47 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70575563
Huup, heb je al gevraagd daar of zij het niet voor je kunnen maken, dat dingetje voor de naamletters?
pi_70575881
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef Nijna het volgende:

Raissa, wij houden geen rekening met fok-namen. Dan kunnen we overal wel rekening mee gaan houden...

Hier hetzelfde.Al zou ik denk ik wel even een PM sturen als vlak voor de geboorte van mijn kind, iemand anders toevallig ook een zoon/dochter krijgt met dezelfde naam, meer onder het mom van dat ik het echt niet gejat heb. Meisjesnaam zijn er hier al wel meerderen, jongensnaam geen 1
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70575996
Miss-sly eigenlijk wel leuk om ook al zo over Senna te praten Vrienden van ons deden dat ook.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:11:09 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70576004
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:49 schreef Ca.ra het volgende:
Ik werd vanmorgen ineens helemaal nostalgisch. Ik was waterijsjes aan het maken in de oude tupperware-vormpjes die ik jaren geleden al van mijn moeder gejat heb. Ineens bedacht ik me dat later onze kleine jongen ook ijsjes zal eten uit het zelfde setje waar ik als kind ijsjes uit gegeten heb. [/emo-moment]
Leuk is dat, he? wij gebruiken nu ook de vlabakjes waar ik vroeger nog uit gegeten heb.
eli's eerste hepje helemaal speciaal uit mijn lievelingsbakje gegeven en zo
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 12:23:55 #175
5428 crew  miss_sly
pi_70576348
Ik kreeg een telefoontje van de kraamzorg: aanstaande dinsdag om 12 uur intake
pi_70576478
het-is-mij wat zijn harembroeken of stel ik nu een zwangere n00bvraag
pi_70576488
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik kreeg een telefoontje van de kraamzorg: aanstaande dinsdag om 12 uur intake
Spannend Das helemaal 'echt'
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 12:32:12 #178
5428 crew  miss_sly
pi_70576547
Ja, dat is heel erg echt. Dus ik denk, ik vermoed, ik verwacht, dat er dan toch echt over een aantal weken een beebje komt. Anders komt de kraamzorg niet, toch? Nou ja, eerst maar even afwachten of ik neit door de mand val dinsdag

harembroeken dat zijn geen specifieke zwangerschapsbroeken, maar van die broeken met een kruis laag, zo ergens rond de knieen ongeveer.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:36:15 #179
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70576641
Wij noemen die broeken altijd drollenvangers . Ik wil er ook wel eentje, waar koop je die? En weet iemand halflange leggings met een randje kant te koop?
Miss-sly, ik heb een Shenna (sjenna) in de klas. Leuk meisje .
pi_70576660
Kers... je PM staat open, maar ga je dan ook jullie naam laten weten... . Voor wat hoort wat immers... . Ik hou onze naam nog lekker even voor me. Maximaal een week of 6 dan zullen jullie het wel horen hier.
Wij hadden vanmorgen visite, dat breekt je dag ook een beetje. Het was gezellig en Mirte zit nog even te lunchen en gaat dan naar bed. Baby-geitjes zijn wel schetig!

MeNicole, gewoon 40 weken al... pfoeh. Beeb wacht vast tot het iets minder heet is buiten (en terecht... ik zou liever met iets koeler weer bevallen als ik de keuze heb geloof ik).

Huup, heb je ook goodmood aan een wereldomzet geholpen? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een hansopje of hoe heet zo'n geval, zal doen... Ik vind ze namelijk wel erg leuk! Alleen vind ik de kleuren van rainbowbabies mooier... zouden die 2 niet samen kunnen werken... .
Heb je letters met trema's of streepjes ofzo dat ze die letters niet hebben?
pi_70576770
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:32 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat is heel erg echt. Dus ik denk, ik vermoed, ik verwacht, dat er dan toch echt over een aantal weken een beebje komt. Anders komt de kraamzorg niet, toch? Nou ja, eerst maar even afwachten of ik neit door de mand val dinsdag
Ow, dat gevoel is zo bekend
Eerst bij de MvM mevrouw, dan bij de eerste echo, dan bij de 2e echo... Het blijf hè?
pi_70576802
Even een voor alle mijlpalen die ik langs zag komen maar weer vergeten ben
Miss sly, best laat zo'n intake Maar goed, weer een stapje dichterbij
Ik durfde gisteren te suggereren dat we mijn schoonvader om hulp moesten vragen om het bed op klossen kratten te zetten dit weekend, en meneer Eigenwijs besloot vervolgens te demonstreren dat ie dat heus wel in z'n eentje kon Dus ik heb vannacht al op een verhoogd bed geslapen
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:48:05 #183
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70576896
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:11 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Leuk is dat, he? wij gebruiken nu ook de vlabakjes waar ik vroeger nog uit gegeten heb.
eli's eerste hepje helemaal speciaal uit mijn lievelingsbakje gegeven en zo
Ahh dat is ook speciaal en lief en weer emo-moment

Ik vond het een beetje raar van mezelf dat ik het wel heb bij die stomme ijsvormpjes en niet bij het ledikantje-waar-ik-zelf-in-gelegen-heb. Misschien omdat ik me de ijsvormpjes daadwerkelijk kan herinneren en het ledikantje niet. Kan me alleen nog vage opwinding herinneren omdat ik een 'grote kinderen bed' kreeg, maar het ledikantje zelf eigenlijk niet.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:49:44 #184
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70576946
ow sly wat écht wordt het dan

jubel jubel
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:50:59 #185
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70576978
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef innepin het volgende:
Even een voor alle mijlpalen die ik langs zag komen maar weer vergeten ben
Miss sly, best laat zo'n intake Maar goed, weer een stapje dichterbij
Ik durfde gisteren te suggereren dat we mijn schoonvader om hulp moesten vragen om het bed op klossen kratten te zetten dit weekend, en meneer Eigenwijs besloot vervolgens te demonstreren dat ie dat heus wel in z'n eentje kon Dus ik heb vannacht al op een verhoogd bed geslapen
Zo krijg ik hier het meeste voor elkaar.

Hem ervan overtuigen dat er hulp nodig is bij bijv. het fixen van het dakje van het tuinhuisje en woooooops: dakje van het tuinhuisje klaar
Alexa en Seth zijn lief
pi_70577042
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Mikael verteld het aan iedereen die het weten wil
De baby heet nu Jamens en als ie geboren is heet ie ..........
De dochter van mijn beste vriendin doet dat ook, maar ze weet de echte naam niet:D Ze vertelt aan iedereen die het horen wil dat "de baby nu Sjakie heet, maar als hij uitgeboord is heet ie niet meer Sjakie"
pi_70577135
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Zo krijg ik hier het meeste voor elkaar.

Hem ervan overtuigen dat er hulp nodig is bij bijv. het fixen van het dakje van het tuinhuisje en woooooops: dakje van het tuinhuisje klaar
Jep, nieuwe tactiek hier Maar dat bed had nog niet gehoeven van mij Veel te vroeg joh
Meneer was een beetje aan 't mopperen dat ie nergens tijd voor heeft omdat ie bijna alles in huis zelf moet doen, en dan ook nog wat grotere dingen als klussen, klossen en gras maaien enzo. dus had ik schoonpaps gebeld die het gras kwam maaien, geen probleem. Werd vriendje gewoon bijna boos want "ik heb geen hulp nodig! " En dat is ie nu dus aan 't bewijzen Whehehe.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:57:37 #188
190853 RockabeIIa
pi_70577167
dat uitboren is ook geniaal
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:00:58 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70577267
Oh haha, dan weet ik huups naam al denk ik

Ik zou het denk ik ook niet laten weten. Misschien een PMmtje als het een fokengeltje zou betreffen, maar dan niet zozeer om toestemming te vragen maar eerder om het mede te delen.

Ik heb Lois trouwens ook niet om toestemming gevraagd om de naam Eva te gebruiken Het is gewoon de mooiste naam op aarde
Zo mooi dat we 'Sjors' ook gewoon Eva gaan noemen als het een meisje is
pi_70577507
Ik krijg vandaag gegarandeerd mijn schoenen niet aan

pi_70577540
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:00 schreef amaranta het volgende:

Ik zou het denk ik ook niet laten weten. Misschien een PMmtje als het een fokengeltje zou betreffen, maar dan niet zozeer om toestemming te vragen maar eerder om het mede te delen.

Precies, zo heb ik het dus ook gedaan.
pi_70577576
Oh, er was nog een pagina...

Davinia, hopelijk kan dat vaker thuiswerken. Dat is zou wel fijn zijn voor je rug!
Vergeetachtigheid... hoe kom je erbij... geen last van *uhum*. Stond gister in de bouwmarkt omdat ik een opzetstukje voor een kraan nodig had. Het oude stukje lag netjes in een zakje, thuis op tafel... Gelukkig wist ik ongeveer de diameter en heb ik op de gok toch de goeie meegenomen...

Urla, oeps... had ze het in de gaten dat je je versprak zeg maar?

Lijnloos, wij hadden ook nog wel zitten denken om voorletters te gaan vergelijken met schoonzus en lief, maar toch maar niet gedaan .
Heb je inmiddels al wat gehoord van de huisarts?

BJ, lekker he ruimte in je broek!

Hetismij, op naar een 2 cijferig getal . Volgende week wordt het koeler, ga je dan maar bezig met het kamertje... Als beeb nu zou komen mag hij/zij toch nog niet mee naar huis...

FTA, binnenstebuiten buiten hangen dan ziet niemand het toch?

Miss Sly, ah de kraamzorg . Mag onderhand ook wel hihi.

Innepin, laddertje nodig om in en uit bed te komen? Hihi. Vanaf wanneer moet je de klossen er eigenlijk onder zetten, een week of 37 toch?
Zal volgende week ff de thuiszorg bellen kan ik ze hopelijk gelijk meenemen als ik op controle bij de vk ben geweest dan (t zit als het goed is ongeveer naast elkaar als ik naar het huisnummer kijk).

McLaura, uitgeboord... . Hihihi.

Amaranta, ga je dan Eva 1 en Eva 2 roepen of ze komen eten? Hahaha. Maar ja, als je eenmaal de mooiste naam op aarde hebt... vind dan nog maar eens iets wat daaraan kan tippen .
pi_70577854
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Nijna het volgende:
Kers... je PM staat open, maar ga je dan ook jullie naam laten weten... . Voor wat hoort wat immers... . Ik hou onze naam nog lekker even voor me. Maximaal een week of 6 dan zullen jullie het wel horen hier.
Wij hadden vanmorgen visite, dat breekt je dag ook een beetje. Het was gezellig en Mirte zit nog even te lunchen en gaat dan naar bed. Baby-geitjes zijn wel schetig!

MeNicole, gewoon 40 weken al... pfoeh. Beeb wacht vast tot het iets minder heet is buiten (en terecht... ik zou liever met iets koeler weer bevallen als ik de keuze heb geloof ik).

Huup, heb je ook goodmood aan een wereldomzet geholpen? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een hansopje of hoe heet zo'n geval, zal doen... Ik vind ze namelijk wel erg leuk! Alleen vind ik de kleuren van rainbowbabies mooier... zouden die 2 niet samen kunnen werken... .
Heb je letters met trema's of streepjes ofzo dat ze die letters niet hebben?
Ja dat laatste inderdaad Bij goodmood kan het wel volgens mij. Die gooien alles op een rompertje wat je erop wil hebben.
BE ik heb het nog niet gevraagd ik heb alleen maar rondgekeken, ik hou het wel in mn achterhoofd want volgens mij is het idd niet zo'n moeite om bij te zagen.

En over die omzet van goodmood... dat ga ik nog doen
in het najaar, als ze ein-de-lijk al die kleurtjes van hun jurkjes weer hebben bijgevuld. Ik wil geloof ik vier of vijf kleuren hebben erg? ik? welnee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:19:40 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70577943
ja zoiets, en als het een jongen is dan gewoon evan of evo
nee hoor geintje, ben druk bezig met lijstjes!

McLaura. Gewoon lekker op blote voetjes. Of moet je weg???

Pff MeNicole, ik kan me nog herinneren dat je me pmde dat je zwanger was...en nu al 40 weken!
Gaat snel!!
pi_70578233
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:29 schreef WupWup het volgende:
het-is-mij wat zijn harembroeken of stel ik nu een zwangere n00bvraag
Dit is een harembroek Wup

Guus volgens mij hebben ze bij Only en/of Vero Moda nu ook wel harembroeken hangen. En voor mooie maar misschien iets duurdere kun je Vanillia proberen? En anders gewoon even bij V&D of de Bijenkorf kijken.

Laura lekker op slippers vandaag dan. Gelukkig is het slipperweer!

Ik heb zonet mn afhaalbon van de blije doos binnengehad ik had er eigenlijk niet meer deze maand op gerekend. En nu willen mijn hormonen en ik dat ding gelijk op gaan halen (nu nu nu nu!!!) maar mn lief wil niet mee met de auto en ik ben te lam om met de bus te gaan. *zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70578308
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:

McLaura. Gewoon lekker op blote voetjes. Of moet je weg???

Alleen naar de gyn, en vanavond naar de partneravond van de zwangerschapscursus.
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:32:28 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70578337
Nijna, in principe moet je ze er wel vanaf w37 onder hebben als je thuis wilt bevallen. En uiteraard sowieso toch ook wel voor als je wel in het ziekenhuis bevalt, dan moet je het hebben voor de kraamzorg later thuis.

Ik zat toevallig vannacht te denken dat ik mss dit weekend aan F. vraag of hij ze eronder wil zetten want ik merk dat ik toch wel wat stijf ben 's nachts en dat ik het steeds lastiger ga vinden.

Ik vind het alleen eng met een spelende Sasha 's ochtends bij ons op bed enzo...
pi_70578342
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Wij noemen die broeken altijd drollenvangers .
Ja wij eerder ook hoor maar tegenwoordig heten ze harembroeken, dan doe ik maar met die bewoording mee he?

Misschien mogen ze geen drollenvangers meer heten net zoals de negerzoenen ofzo? Haha

Ehm........ik heb ze alleen ff snel vanochtend bij de wehkamp gezien maar zag wel dat er een lekkere elastische tailleband aan zat.
Real life heb ik me er nog niet in verdiept
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:33:26 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70578371
die harembroeken hangen ook 'gewoon' bij de h&m de zara.

Guus, aan welke groep geef jij les? Misschien had ik dat al eens gevraagd maar ik ben zeef.
Pfff ik moet nog tot 25 juli. Ons lokaal zit op zolder en maandag en dinsdag was het er al 29 graden.
Morgen moet ik voor mijn duo invallen en ik heb al gezegd dat ze maar een waterpistool moeten meenemen.
Veel te warm, de kids zijn super loom.

Ik ken goodmood niet, maar ik ga er ook niet op kijken denken, scheelt in de knip
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:35:18 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70578421
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, in principe moet je ze er wel vanaf w37 onder hebben als je thuis wilt bevallen. En uiteraard sowieso toch ook wel voor als je wel in het ziekenhuis bevalt, dan moet je het hebben voor de kraamzorg later thuis.

Ik zat toevallig vannacht te denken dat ik mss dit weekend aan F. vraag of hij ze eronder wil zetten want ik merk dat ik toch wel wat stijf ben 's nachts en dat ik het steeds lastiger ga vinden.

Ik vind het alleen eng met een spelende Sasha 's ochtends bij ons op bed enzo...
De vorige zwangerschap ben ik al een keer door ons bed gezak. Daar lag ik op de grond.... En net ging ik op bed liggen en voelde ik het weer ernstig kraken.
Ik denk dat ons bed het dus niet overleefd op klossen. En als het bed dan doorzakt dan val ik wel van heel hoog....
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:37:39 #201
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70578477
Meiden die op het eind lopen, ik heb wel met jullie te doen hoor met dit weer. Wat een ongemak geeft dat warme weer.

Mocht deze zw.schap goed gaan, ben ik blij dat ik in de winter de laatste lootjes heb.

Vandaag de hele morgen al wat krampen in mijn buik ik ga er vanuit de mijn baarmoeder aan het werken is, maar prettig is het niet. Ik word er onzeker van

Het is vandaag trouwens al weer 3 weken geleden dat ik positief teste maar dat was waarschijnlijk nog voor NOD, maar dat betekend wel dat ik bijna 7 weken ben Het is ook al bijna maandag, dus alleen daar krijg ik al kramp van in mijn buik

miss_sly, spannend intake kraamzorg! Je kunt er niet meer onderuit

En verder een heleboel weer vergeten.. sorry ...
pi_70578576
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:

VK heeft er vorige keer niks over gezegd, maar volgens mij loop ik met mn controles ook een beetje raar in de maat mee zeg maar. Ik las op de site van icare dat je die dingen moet "bestellen" zeg maar en om er nou volgende week niet voor jan l*l te staan denk ik dat ik dat dan maar even ga doen.
Of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen ben ik ook nog steeds niet uit, maar heb pas 14 juli evt afspraak voor kennismaken met de andere vk die door de week de thuisbevallingen doet. Dus ik zie het nog wel ff. Of ik beval gewoon voor die tijd .

Mirte speelt ook nog wel eens op ons bed, als het op klossen staat kan ze er natuurlijk niet meer zelf vanaf... en moet ik ook nog nadenken als ik eraf spring als ik kramp in mn poot heb 's nachts...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')