Spannendquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik kreeg een telefoontje van de kraamzorg: aanstaande dinsdag om 12 uur intake![]()
Ow, dat gevoel is zo bekendquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:32 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat is heel erg echt. Dus ik denk, ik vermoed, ik verwacht, dat er dan toch echt over een aantal weken een beebje komt. Anders komt de kraamzorg niet, toch? Nou ja, eerst maar even afwachten of ik neit door de mand val dinsdag
Ahh dat is ook speciaal en lief en weer emo-momentquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:11 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Leuk is dat, he? wij gebruiken nu ook de vlabakjes waar ik vroeger nog uit gegeten heb.
eli's eerste hepje helemaal speciaal uit mijn lievelingsbakje gegeven en zo![]()
![]()
Zo krijg ik hier het meeste voor elkaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef innepin het volgende:
Even eenvoor alle mijlpalen die ik langs zag komen maar weer vergeten ben
![]()
Miss sly, best laat zo'n intakeMaar goed, weer een stapje dichterbij
Ik durfde gisteren te suggereren dat we mijn schoonvader om hulp moesten vragen om het bed op klossen kratten te zetten dit weekend, en meneer Eigenwijs besloot vervolgens te demonstreren dat ie dat heus wel in z'n eentje konDus ik heb vannacht al op een verhoogd bed geslapen
De dochter van mijn beste vriendin doet dat ook, maar ze weet de echte naam niet:D Ze vertelt aan iedereen die het horen wil dat "de baby nu Sjakie heet, maar als hij uitgeboord is heet ie niet meer Sjakie"quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mikael verteld het aan iedereen die het weten wil![]()
De baby heet nu Jamens en als ie geboren is heet ie ..........
Jep, nieuwe tactiek hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Zo krijg ik hier het meeste voor elkaar.![]()
![]()
Hem ervan overtuigen dat er hulp nodig is bij bijv. het fixen van het dakje van het tuinhuisje en woooooops: dakje van het tuinhuisje klaar
Precies, zo heb ik het dus ook gedaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:00 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het denk ik ook niet laten weten. Misschien een PMmtje als het een fokengeltje zou betreffen, maar dan niet zozeer om toestemming te vragen maar eerder om het mede te delen.
Ja dat laatste inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Nijna het volgende:
Kers... je PM staat open, maar ga je dan ook jullie naam laten weten.... Voor wat hoort wat immers...
. Ik hou onze naam nog lekker even voor me. Maximaal een week of 6 dan zullen jullie het wel horen hier.
Wij hadden vanmorgen visite, dat breekt je dag ook een beetje. Het was gezellig en Mirte zit nog even te lunchen en gaat dan naar bed. Baby-geitjes zijn wel schetig!
MeNicole, gewoon 40 weken al... pfoeh. Beeb wacht vast tot het iets minder heet is buiten (en terecht... ik zou liever met iets koeler weer bevallen als ik de keuze heb geloof ik).
Huup, heb je ook goodmood aan een wereldomzet geholpen? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een hansopje of hoe heet zo'n geval, zal doen... Ik vind ze namelijk wel erg leuk! Alleen vind ik de kleuren van rainbowbabies mooier... zouden die 2 niet samen kunnen werken....
Heb je letters met trema's of streepjes ofzo dat ze die letters niet hebben?
Dit is een harembroek Wupquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:29 schreef WupWup het volgende:
het-is-mij wat zijn harembroekenof stel ik nu een zwangere n00bvraag
Alleen naar de gyn, en vanavond naar de partneravond van de zwangerschapscursus.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:
McLaura. Gewoon lekker op blote voetjes. Of moet je weg???
Ja wij eerder ook hoor maar tegenwoordig heten ze harembroeken, dan doe ik maar met die bewoording mee he?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Wij noemen die broeken altijd drollenvangers.
De vorige zwangerschap ben ik al een keer door ons bed gezak. Daar lag ik op de grond.... En net ging ik op bed liggen en voelde ik het weer ernstig kraken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, in principe moet je ze er wel vanaf w37 onder hebben als je thuis wilt bevallen. En uiteraard sowieso toch ook wel voor als je wel in het ziekenhuis bevalt, dan moet je het hebben voor de kraamzorg later thuis.
Ik zat toevallig vannacht te denken dat ik mss dit weekend aan F. vraag of hij ze eronder wil zetten want ik merk dat ik toch wel wat stijf ben 's nachts en dat ik het steeds lastiger ga vinden.
Ik vind het alleen eng met een spelende Sasha 's ochtends bij ons op bed enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |