abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70576478
het-is-mij wat zijn harembroeken of stel ik nu een zwangere n00bvraag
pi_70576488
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik kreeg een telefoontje van de kraamzorg: aanstaande dinsdag om 12 uur intake
Spannend Das helemaal 'echt'
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 12:32:12 #178
5428 crew  miss_sly
pi_70576547
Ja, dat is heel erg echt. Dus ik denk, ik vermoed, ik verwacht, dat er dan toch echt over een aantal weken een beebje komt. Anders komt de kraamzorg niet, toch? Nou ja, eerst maar even afwachten of ik neit door de mand val dinsdag

harembroeken dat zijn geen specifieke zwangerschapsbroeken, maar van die broeken met een kruis laag, zo ergens rond de knieen ongeveer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:36:15 #179
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70576641
Wij noemen die broeken altijd drollenvangers . Ik wil er ook wel eentje, waar koop je die? En weet iemand halflange leggings met een randje kant te koop?
Miss-sly, ik heb een Shenna (sjenna) in de klas. Leuk meisje .
pi_70576660
Kers... je PM staat open, maar ga je dan ook jullie naam laten weten... . Voor wat hoort wat immers... . Ik hou onze naam nog lekker even voor me. Maximaal een week of 6 dan zullen jullie het wel horen hier.
Wij hadden vanmorgen visite, dat breekt je dag ook een beetje. Het was gezellig en Mirte zit nog even te lunchen en gaat dan naar bed. Baby-geitjes zijn wel schetig!

MeNicole, gewoon 40 weken al... pfoeh. Beeb wacht vast tot het iets minder heet is buiten (en terecht... ik zou liever met iets koeler weer bevallen als ik de keuze heb geloof ik).

Huup, heb je ook goodmood aan een wereldomzet geholpen? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een hansopje of hoe heet zo'n geval, zal doen... Ik vind ze namelijk wel erg leuk! Alleen vind ik de kleuren van rainbowbabies mooier... zouden die 2 niet samen kunnen werken... .
Heb je letters met trema's of streepjes ofzo dat ze die letters niet hebben?
Fake it till you make it...
pi_70576770
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:32 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat is heel erg echt. Dus ik denk, ik vermoed, ik verwacht, dat er dan toch echt over een aantal weken een beebje komt. Anders komt de kraamzorg niet, toch? Nou ja, eerst maar even afwachten of ik neit door de mand val dinsdag
Ow, dat gevoel is zo bekend
Eerst bij de MvM mevrouw, dan bij de eerste echo, dan bij de 2e echo... Het blijf hè?
pi_70576802
Even een voor alle mijlpalen die ik langs zag komen maar weer vergeten ben
Miss sly, best laat zo'n intake Maar goed, weer een stapje dichterbij
Ik durfde gisteren te suggereren dat we mijn schoonvader om hulp moesten vragen om het bed op klossen kratten te zetten dit weekend, en meneer Eigenwijs besloot vervolgens te demonstreren dat ie dat heus wel in z'n eentje kon Dus ik heb vannacht al op een verhoogd bed geslapen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:48:05 #183
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70576896
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:11 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Leuk is dat, he? wij gebruiken nu ook de vlabakjes waar ik vroeger nog uit gegeten heb.
eli's eerste hepje helemaal speciaal uit mijn lievelingsbakje gegeven en zo
Ahh dat is ook speciaal en lief en weer emo-moment

Ik vond het een beetje raar van mezelf dat ik het wel heb bij die stomme ijsvormpjes en niet bij het ledikantje-waar-ik-zelf-in-gelegen-heb. Misschien omdat ik me de ijsvormpjes daadwerkelijk kan herinneren en het ledikantje niet. Kan me alleen nog vage opwinding herinneren omdat ik een 'grote kinderen bed' kreeg, maar het ledikantje zelf eigenlijk niet.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:49:44 #184
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70576946
ow sly wat écht wordt het dan

jubel jubel
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:50:59 #185
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70576978
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef innepin het volgende:
Even een voor alle mijlpalen die ik langs zag komen maar weer vergeten ben
Miss sly, best laat zo'n intake Maar goed, weer een stapje dichterbij
Ik durfde gisteren te suggereren dat we mijn schoonvader om hulp moesten vragen om het bed op klossen kratten te zetten dit weekend, en meneer Eigenwijs besloot vervolgens te demonstreren dat ie dat heus wel in z'n eentje kon Dus ik heb vannacht al op een verhoogd bed geslapen
Zo krijg ik hier het meeste voor elkaar.

Hem ervan overtuigen dat er hulp nodig is bij bijv. het fixen van het dakje van het tuinhuisje en woooooops: dakje van het tuinhuisje klaar
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70577042
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Mikael verteld het aan iedereen die het weten wil
De baby heet nu Jamens en als ie geboren is heet ie ..........
De dochter van mijn beste vriendin doet dat ook, maar ze weet de echte naam niet:D Ze vertelt aan iedereen die het horen wil dat "de baby nu Sjakie heet, maar als hij uitgeboord is heet ie niet meer Sjakie"
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70577135
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Zo krijg ik hier het meeste voor elkaar.

Hem ervan overtuigen dat er hulp nodig is bij bijv. het fixen van het dakje van het tuinhuisje en woooooops: dakje van het tuinhuisje klaar
Jep, nieuwe tactiek hier Maar dat bed had nog niet gehoeven van mij Veel te vroeg joh
Meneer was een beetje aan 't mopperen dat ie nergens tijd voor heeft omdat ie bijna alles in huis zelf moet doen, en dan ook nog wat grotere dingen als klussen, klossen en gras maaien enzo. dus had ik schoonpaps gebeld die het gras kwam maaien, geen probleem. Werd vriendje gewoon bijna boos want "ik heb geen hulp nodig! " En dat is ie nu dus aan 't bewijzen Whehehe.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:57:37 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70577167
dat uitboren is ook geniaal
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:00:58 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70577267
Oh haha, dan weet ik huups naam al denk ik

Ik zou het denk ik ook niet laten weten. Misschien een PMmtje als het een fokengeltje zou betreffen, maar dan niet zozeer om toestemming te vragen maar eerder om het mede te delen.

Ik heb Lois trouwens ook niet om toestemming gevraagd om de naam Eva te gebruiken Het is gewoon de mooiste naam op aarde
Zo mooi dat we 'Sjors' ook gewoon Eva gaan noemen als het een meisje is
pi_70577507
Ik krijg vandaag gegarandeerd mijn schoenen niet aan

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70577540
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:00 schreef amaranta het volgende:

Ik zou het denk ik ook niet laten weten. Misschien een PMmtje als het een fokengeltje zou betreffen, maar dan niet zozeer om toestemming te vragen maar eerder om het mede te delen.

Precies, zo heb ik het dus ook gedaan.
pi_70577576
Oh, er was nog een pagina...

Davinia, hopelijk kan dat vaker thuiswerken. Dat is zou wel fijn zijn voor je rug!
Vergeetachtigheid... hoe kom je erbij... geen last van *uhum*. Stond gister in de bouwmarkt omdat ik een opzetstukje voor een kraan nodig had. Het oude stukje lag netjes in een zakje, thuis op tafel... Gelukkig wist ik ongeveer de diameter en heb ik op de gok toch de goeie meegenomen...

Urla, oeps... had ze het in de gaten dat je je versprak zeg maar?

Lijnloos, wij hadden ook nog wel zitten denken om voorletters te gaan vergelijken met schoonzus en lief, maar toch maar niet gedaan .
Heb je inmiddels al wat gehoord van de huisarts?

BJ, lekker he ruimte in je broek!

Hetismij, op naar een 2 cijferig getal . Volgende week wordt het koeler, ga je dan maar bezig met het kamertje... Als beeb nu zou komen mag hij/zij toch nog niet mee naar huis...

FTA, binnenstebuiten buiten hangen dan ziet niemand het toch?

Miss Sly, ah de kraamzorg . Mag onderhand ook wel hihi.

Innepin, laddertje nodig om in en uit bed te komen? Hihi. Vanaf wanneer moet je de klossen er eigenlijk onder zetten, een week of 37 toch?
Zal volgende week ff de thuiszorg bellen kan ik ze hopelijk gelijk meenemen als ik op controle bij de vk ben geweest dan (t zit als het goed is ongeveer naast elkaar als ik naar het huisnummer kijk).

McLaura, uitgeboord... . Hihihi.

Amaranta, ga je dan Eva 1 en Eva 2 roepen of ze komen eten? Hahaha. Maar ja, als je eenmaal de mooiste naam op aarde hebt... vind dan nog maar eens iets wat daaraan kan tippen .
Fake it till you make it...
pi_70577854
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Nijna het volgende:
Kers... je PM staat open, maar ga je dan ook jullie naam laten weten... . Voor wat hoort wat immers... . Ik hou onze naam nog lekker even voor me. Maximaal een week of 6 dan zullen jullie het wel horen hier.
Wij hadden vanmorgen visite, dat breekt je dag ook een beetje. Het was gezellig en Mirte zit nog even te lunchen en gaat dan naar bed. Baby-geitjes zijn wel schetig!

MeNicole, gewoon 40 weken al... pfoeh. Beeb wacht vast tot het iets minder heet is buiten (en terecht... ik zou liever met iets koeler weer bevallen als ik de keuze heb geloof ik).

Huup, heb je ook goodmood aan een wereldomzet geholpen? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een hansopje of hoe heet zo'n geval, zal doen... Ik vind ze namelijk wel erg leuk! Alleen vind ik de kleuren van rainbowbabies mooier... zouden die 2 niet samen kunnen werken... .
Heb je letters met trema's of streepjes ofzo dat ze die letters niet hebben?
Ja dat laatste inderdaad Bij goodmood kan het wel volgens mij. Die gooien alles op een rompertje wat je erop wil hebben.
BE ik heb het nog niet gevraagd ik heb alleen maar rondgekeken, ik hou het wel in mn achterhoofd want volgens mij is het idd niet zo'n moeite om bij te zagen.

En over die omzet van goodmood... dat ga ik nog doen
in het najaar, als ze ein-de-lijk al die kleurtjes van hun jurkjes weer hebben bijgevuld. Ik wil geloof ik vier of vijf kleuren hebben erg? ik? welnee
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:19:40 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70577943
ja zoiets, en als het een jongen is dan gewoon evan of evo
nee hoor geintje, ben druk bezig met lijstjes!

McLaura. Gewoon lekker op blote voetjes. Of moet je weg???

Pff MeNicole, ik kan me nog herinneren dat je me pmde dat je zwanger was...en nu al 40 weken!
Gaat snel!!
pi_70578233
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:29 schreef WupWup het volgende:
het-is-mij wat zijn harembroeken of stel ik nu een zwangere n00bvraag
Dit is een harembroek Wup

Guus volgens mij hebben ze bij Only en/of Vero Moda nu ook wel harembroeken hangen. En voor mooie maar misschien iets duurdere kun je Vanillia proberen? En anders gewoon even bij V&D of de Bijenkorf kijken.

Laura lekker op slippers vandaag dan. Gelukkig is het slipperweer!

Ik heb zonet mn afhaalbon van de blije doos binnengehad ik had er eigenlijk niet meer deze maand op gerekend. En nu willen mijn hormonen en ik dat ding gelijk op gaan halen (nu nu nu nu!!!) maar mn lief wil niet mee met de auto en ik ben te lam om met de bus te gaan. *zucht*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70578308
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:

McLaura. Gewoon lekker op blote voetjes. Of moet je weg???

Alleen naar de gyn, en vanavond naar de partneravond van de zwangerschapscursus.
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:32:28 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70578337
Nijna, in principe moet je ze er wel vanaf w37 onder hebben als je thuis wilt bevallen. En uiteraard sowieso toch ook wel voor als je wel in het ziekenhuis bevalt, dan moet je het hebben voor de kraamzorg later thuis.

Ik zat toevallig vannacht te denken dat ik mss dit weekend aan F. vraag of hij ze eronder wil zetten want ik merk dat ik toch wel wat stijf ben 's nachts en dat ik het steeds lastiger ga vinden.

Ik vind het alleen eng met een spelende Sasha 's ochtends bij ons op bed enzo...
pi_70578342
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Wij noemen die broeken altijd drollenvangers .
Ja wij eerder ook hoor maar tegenwoordig heten ze harembroeken, dan doe ik maar met die bewoording mee he?

Misschien mogen ze geen drollenvangers meer heten net zoals de negerzoenen ofzo? Haha

Ehm........ik heb ze alleen ff snel vanochtend bij de wehkamp gezien maar zag wel dat er een lekkere elastische tailleband aan zat.
Real life heb ik me er nog niet in verdiept
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:33:26 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70578371
die harembroeken hangen ook 'gewoon' bij de h&m de zara.

Guus, aan welke groep geef jij les? Misschien had ik dat al eens gevraagd maar ik ben zeef.
Pfff ik moet nog tot 25 juli. Ons lokaal zit op zolder en maandag en dinsdag was het er al 29 graden.
Morgen moet ik voor mijn duo invallen en ik heb al gezegd dat ze maar een waterpistool moeten meenemen.
Veel te warm, de kids zijn super loom.

Ik ken goodmood niet, maar ik ga er ook niet op kijken denken, scheelt in de knip
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:35:18 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70578421
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, in principe moet je ze er wel vanaf w37 onder hebben als je thuis wilt bevallen. En uiteraard sowieso toch ook wel voor als je wel in het ziekenhuis bevalt, dan moet je het hebben voor de kraamzorg later thuis.

Ik zat toevallig vannacht te denken dat ik mss dit weekend aan F. vraag of hij ze eronder wil zetten want ik merk dat ik toch wel wat stijf ben 's nachts en dat ik het steeds lastiger ga vinden.

Ik vind het alleen eng met een spelende Sasha 's ochtends bij ons op bed enzo...
De vorige zwangerschap ben ik al een keer door ons bed gezak. Daar lag ik op de grond.... En net ging ik op bed liggen en voelde ik het weer ernstig kraken.
Ik denk dat ons bed het dus niet overleefd op klossen. En als het bed dan doorzakt dan val ik wel van heel hoog....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')