abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:37:39 #201
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70578477
Meiden die op het eind lopen, ik heb wel met jullie te doen hoor met dit weer. Wat een ongemak geeft dat warme weer.

Mocht deze zw.schap goed gaan, ben ik blij dat ik in de winter de laatste lootjes heb.

Vandaag de hele morgen al wat krampen in mijn buik ik ga er vanuit de mijn baarmoeder aan het werken is, maar prettig is het niet. Ik word er onzeker van

Het is vandaag trouwens al weer 3 weken geleden dat ik positief teste maar dat was waarschijnlijk nog voor NOD, maar dat betekend wel dat ik bijna 7 weken ben Het is ook al bijna maandag, dus alleen daar krijg ik al kramp van in mijn buik

miss_sly, spannend intake kraamzorg! Je kunt er niet meer onderuit

En verder een heleboel weer vergeten.. sorry ...
pi_70578576
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, in principe moet je ze er wel vanaf w37 onder hebben als je thuis wilt bevallen. En uiteraard sowieso toch ook wel voor als je wel in het ziekenhuis bevalt, dan moet je het hebben voor de kraamzorg later thuis.

Ik zat toevallig vannacht te denken dat ik mss dit weekend aan F. vraag of hij ze eronder wil zetten want ik merk dat ik toch wel wat stijf ben 's nachts en dat ik het steeds lastiger ga vinden.

Ik vind het alleen eng met een spelende Sasha 's ochtends bij ons op bed enzo...
VK heeft er vorige keer niks over gezegd, maar volgens mij loop ik met mn controles ook een beetje raar in de maat mee zeg maar. Ik las op de site van icare dat je die dingen moet "bestellen" zeg maar en om er nou volgende week niet voor jan l*l te staan denk ik dat ik dat dan maar even ga doen.
Of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen ben ik ook nog steeds niet uit, maar heb pas 14 juli evt afspraak voor kennismaken met de andere vk die door de week de thuisbevallingen doet. Dus ik zie het nog wel ff. Of ik beval gewoon voor die tijd .

Mirte speelt ook nog wel eens op ons bed, als het op klossen staat kan ze er natuurlijk niet meer zelf vanaf... en moet ik ook nog nadenken als ik eraf spring als ik kramp in mn poot heb 's nachts...
Fake it till you make it...
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:42:10 #203
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70578607
@happy, die krampen zijn niet fijn, maar mij is steeds verteld dat het écht juist een goed teken is.
pi_70578731
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

De vorige zwangerschap ben ik al een keer door ons bed gezak. Daar lag ik op de grond.... En net ging ik op bed liggen en voelde ik het weer ernstig kraken.
Ik denk dat ons bed het dus niet overleefd op klossen. En als het bed dan doorzakt dan val ik wel van heel hoog....
oei daar zou ik wel even goed mee oppassen dan

ik ben daar dus echt bang voor he, dat het bed zo hoog staat en dat dan die lattenbodem ineens verschuift ofzo. Brrr... slaat nergens op want ik ben er nog nooit door gezakt. En t is een stevig bed enzo. Maar zo hoog is t toch wel wat anders.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70579515
Amaranta dat zou ik ook eng vinden dan, zo'n bed
Ik vond ons eigen bed al doodeng, en dat zonder extra risico's van doorzakken enzo.
Ik ben trouwens gelukkig lang genoeg om er nog steeds zonder problemen in en uit te stappen... lijkt me best onhandig voor de wat kleinere dames onder ons
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:58:27 #206
100412 mefke79
komt goed!
pi_70580714
Amaranta ieeks zo'n bed! Hier hoeft manlief alleen maar de latjes waar de lattenbodem op rust 3 cm omhoog te doen en zitten we op 70 cm! Niks geen klossen dus, ik slaap al jaren op 67 cm en dat is heerlijk. Moet wel eerlijk toegeven dat ik zelf dan ook 184 cm ben en een behoorlijk eind aan benen heb, dat scheelt. Moet er niet aan denken als je zelf maar 160 bent.
Zo, weer genoeg afgekoeld binnen, ik ga weer effe naar buiten. Bij julile ook zo benauwd en bewolkt aan het worden???
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70580766
Oei Amaranta... dat is niet prettig van je bed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:06:16 #208
100412 mefke79
komt goed!
pi_70580942
oja, helemaal vergeten te vertellen: we zijn dinsdag bij de opvang geweest waar we plek hebben maar die wel wat verder van ons huis af is. En het was gewoon helemaal leuk, we hebben er een goed gevoel over. Dus contract getekend en we hebben zeker te weten opvang in januari! Echt een pak van m'n hart. Tuurlijk hoop ik nog wel steeds op een plekje dichterbij huis, maar dit is ook goed te doen.
pi_70581093
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:58 schreef mefke79 het volgende:
Amaranta ieeks zo'n bed! Hier hoeft manlief alleen maar de latjes waar de lattenbodem op rust 3 cm omhoog te doen en zitten we op 70 cm! Niks geen klossen dus, ik slaap al jaren op 67 cm en dat is heerlijk. Moet wel eerlijk toegeven dat ik zelf dan ook 184 cm ben en een behoorlijk eind aan benen heb, dat scheelt. Moet er niet aan denken als je zelf maar 160 bent.
Zo, weer genoeg afgekoeld binnen, ik ga weer effe naar buiten. Bij julile ook zo benauwd en bewolkt aan het worden???
moet je het dan ook omhoog doen joh?
ik zou daar nog even achteraan bellen als ik jou was. Hier vertelde de kraamintake mevrouw namelijk dat ze tegenwoordig ook 65 cm hoogte accepteren omdat een hoop boxsprings enzo standaard 65 cm hoog zijn. Was volgens hen geen enkel punt om dat niet op te hogen.

Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit maar het scheelt misschien wel wat moeite.

Fijn van je opvang!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:12:46 #210
100412 mefke79
komt goed!
pi_70581148
Huup, onze vk was er heel stellig in: 70cm en anders niet. En dan mag er wel een los matras op, maar ja, dat is ook niet handig. En aangezien dit een zelfgemaakt bed is, is het volgens manlief handiger om er effe een extra latje er tussen te zetten. Want wat is nou helemaal die 3 cm....(trouwens, manlief kennende gaat dat latje er dus gewoon niet meer tussenuit want dat is dan maar weer onhandig).
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:24:23 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70581460
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef innepin het volgende:
Amaranta dat zou ik ook eng vinden dan, zo'n bed
Ik vond ons eigen bed al doodeng, en dat zonder extra risico's van doorzakken enzo.
Ik ben trouwens gelukkig lang genoeg om er nog steeds zonder problemen in en uit te stappen... lijkt me best onhandig voor de wat kleinere dames onder ons
Ik had er zo'n keukenopstapje bij staan, zeker na de bevalling was dat erg fijn. Ik ben 1.72 dus ook niet echt klein, maar het is net handig, even zo'n hupje omhoog.
pi_70581553
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:12 schreef mefke79 het volgende:
Huup, onze vk was er heel stellig in: 70cm en anders niet. En dan mag er wel een los matras op, maar ja, dat is ook niet handig. En aangezien dit een zelfgemaakt bed is, is het volgens manlief handiger om er effe een extra latje er tussen te zetten. Want wat is nou helemaal die 3 cm....(trouwens, manlief kennende gaat dat latje er dus gewoon niet meer tussenuit want dat is dan maar weer onhandig).
Jeetje wat standvast inderdaad
wel logisch, ze moeten natuurlijk ergens een grens trekken maar toch. Hier werd het bij voorbaat al zo gezegd zo van och zie maar.
Nouja wel prettig dat het zo makkelijk te doen is dan. Dat scheelt dan stiekem weer een beetje.

Oh en over in en uit bed komen. Ik ben 1.68, het zal vast niet echt klauteren worden maar handig is anders denk ik. Ik heb eigk vooral medelijden met mn lief die ook 1.68 is maar korte beentjes heeft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:28:20 #213
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70581580
ik ben gisterochtend opgestaan met een giga kramp in beide kuiten,
alleen heb ik ook al sinds gisteren op die plekken, echt een stijf en pijnlijk gevoel, kan ook amper lopen.
nu zeggen ze hier tegen me dat ik flink moet lopen om de stijfheid en de pijn eruit te lopen.

iemand ervaring mee?
alsof beide kuiten helemaal vast zitten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:31:57 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70581668

Dat is het gevolg van kramp idd, die stijfheid.
Ik heb vorige week gesmeerd met SRL gel van VSM, ook spiroflor genaamd en dat vond ik echt een verademing...
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:34:19 #215
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70581729
spiroflor dat heb ik nog wel ergens liggen dacht ik. eens opzoek gaan en dan maar insmeren en hopelijk trekt het dan een beetje weg.
voel me nu net een bejaarde oma die een rollator nodig heeft of wandelstok, omdat ze anders niet vooruit komt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70583435
Jeetje wat een krampen en hoge bedden allemaal zeg... Nog een beetje ver van mijn toepasselijke bed show

Huisarts heeft hiergebeld met de melding "kijk maar aan tot maandag" wat heb ik daar nou aan!? Maar goed de onrust is wat mij betreft wel weg. Alleen wel sneu dat lief nu ook de sjaak is en we samen naar het toilet rennen
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:28:51 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70583596
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:37 schreef happyme28 het volgende:
Vandaag de hele morgen al wat krampen in mijn buik ik ga er vanuit de mijn baarmoeder aan het werken is, maar prettig is het niet. Ik word er onzeker van

Het is vandaag trouwens al weer 3 weken geleden dat ik positief teste maar dat was waarschijnlijk nog voor NOD, maar dat betekend wel dat ik bijna 7 weken ben Het is ook al bijna maandag, dus alleen daar krijg ik al kramp van in mijn buik
Alweer bijna 7 weken!
en die krampen heb ik ook gehad (en als ik teveel doe heb ik ze nog wel eens) en ik ben a.s. maandag 8 weken
pi_70584642
Sjakie

Te groot om op te meten, maar dat is niet gek met 36w2d.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:03:01 #219
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70584714
Wat een mooie sjakie!

happy, tsja je baarmoeder staat nu op spanning, dus is wat gevoeliger.
je hebt straks een prachtig babietje in je buik met de juiste termijn en een prachtig kloppend hartje!
komt helemaal goed!

[zelfspot]Van dat bankliggen krijg je een platte kont! Het is me toch wat... [/zelfspot]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70584817
Mooie echo Laura.

Oeh Davinia tijd om je kontspieren te gaan trainen

Goh ik zie net per toeval dat mn zwangere klasgenootje gisteravond bevallen is. Mooi ventje, 5 dagen voor de uitgerekende datum. Wel een heel gek idee. T komt ineens heel erg dichtbij voor mij ook zeg maar stom is dat
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:16:13 #221
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70585138
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:03 schreef DaviniaHR het volgende:
[zelfspot]Van dat bankliggen krijg je een platte kont! Het is me toch wat... [/zelfspot]
* Ca.ra gaat onmiddelijk bankliggen

altijd al een platte kont gewild
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70585351
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht maar zo, ik kom hier weer eens kijken.
Hardloper.
IG @webkim
pi_70585407
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:24 schreef Webkim het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht maar zo, ik kom hier weer eens kijken.
Hey, jij was dus gekloond in AZW/BNZMG

GEFELICITEERD!!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70585480
Webkim, gefeliciteerd
vroeg me al af wanneer je je zou komen melden
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:29:58 #225
100412 mefke79
komt goed!
pi_70585483
Webkim! Gefeliciteerd! En tuurlijk mag je komen kijken...leuke spoiler zo!

En nog een want manlief heeft de tuindouche teruggevonden dus nou kan ik en badderen en douchen in de tuin. Onze konijnen snappen er niets van en rennen telkens weg, maar Driekus vind het water wel leuk want die reageert er echt op als je in het water gaat liggen.
(o trouwens, volgens vrienden waarmee we afgelopen weekend weg waren, was ik geen prototype zwangere vrouw. Ik was namelijk niet sjacho maar lag constant in een lachstuip om niets...tja, hormonen werken ook wel eens anders dan verwacht)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')