VK heeft er vorige keer niks over gezegd, maar volgens mij loop ik met mn controles ook een beetje raar in de maat mee zeg maar. Ik las op de site van icare dat je die dingen moet "bestellen" zeg maar en om er nou volgende week niet voor jan l*l te staan denk ik dat ik dat dan maar even ga doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, in principe moet je ze er wel vanaf w37 onder hebben als je thuis wilt bevallen. En uiteraard sowieso toch ook wel voor als je wel in het ziekenhuis bevalt, dan moet je het hebben voor de kraamzorg later thuis.
Ik zat toevallig vannacht te denken dat ik mss dit weekend aan F. vraag of hij ze eronder wil zetten want ik merk dat ik toch wel wat stijf ben 's nachts en dat ik het steeds lastiger ga vinden.
Ik vind het alleen eng met een spelende Sasha 's ochtends bij ons op bed enzo...
oei daar zou ik wel even goed mee oppassen danquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
De vorige zwangerschap ben ik al een keer door ons bed gezak. Daar lag ik op de grond.... En net ging ik op bed liggen en voelde ik het weer ernstig kraken.
Ik denk dat ons bed het dus niet overleefd op klossen. En als het bed dan doorzakt dan val ik wel van heel hoog....
moet je het dan ook omhoog doen joh?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:58 schreef mefke79 het volgende:
Amaranta ieeks zo'n bed! Hier hoeft manlief alleen maar de latjes waar de lattenbodem op rust 3 cm omhoog te doen en zitten we op 70 cm! Niks geen klossen dus, ik slaap al jaren op 67 cm en dat is heerlijk. Moet wel eerlijk toegeven dat ik zelf dan ook 184 cm ben en een behoorlijk eind aan benen heb, dat scheelt. Moet er niet aan denken als je zelf maar 160 bent.
Zo, weer genoeg afgekoeld binnen, ik ga weer effe naar buiten. Bij julile ook zo benauwd en bewolkt aan het worden???
Ik had er zo'n keukenopstapje bij staan, zeker na de bevalling was dat erg fijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef innepin het volgende:
Amarantadat zou ik ook eng vinden dan, zo'n bed
![]()
Ik vond ons eigen bed al doodeng, en dat zonder extra risico's van doorzakken enzo.
Ik ben trouwens gelukkig lang genoeg om er nog steeds zonder problemen in en uit te stappen... lijkt me best onhandig voor de wat kleinere dames onder ons
Jeetje wat standvast inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:12 schreef mefke79 het volgende:
Huup, onze vk was er heel stellig in: 70cm en anders niet. En dan mag er wel een los matras op, maar ja, dat is ook niet handig. En aangezien dit een zelfgemaakt bed is, is het volgens manlief handiger om er effe een extra latje er tussen te zetten. Want wat is nou helemaal die 3 cm....(trouwens, manlief kennende gaat dat latje er dus gewoon niet meer tussenuit want dat is dan maar weer onhandig).
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:37 schreef happyme28 het volgende:
Vandaag de hele morgen al wat krampen in mijn buikik ga er vanuit de mijn baarmoeder aan het werken is, maar prettig is het niet. Ik word er onzeker van
![]()
Het is vandaag trouwens al weer 3 weken geleden dat ik positief testemaar dat was waarschijnlijk nog voor NOD, maar dat betekend wel dat ik bijna 7 weken ben
Het is ook al bijna maandag, dus alleen daar krijg ik al kramp van in mijn buik
![]()
* Ca.ra gaat onmiddelijk bankliggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:03 schreef DaviniaHR het volgende:
[zelfspot]Van dat bankliggen krijg je een platte kont!![]()
Het is me toch wat... [/zelfspot]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht maar zo, ik kom hier weer eens kijken.
Hardloper.
IG @webkim
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:24 schreef Webkim het volgende:Hey, jij was dus gekloond in AZW/BNZMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht maar zo, ik kom hier weer eens kijken.
GEFELICITEERD!!!!!And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |