Als zijn vader hem zo geslagen en uitgescholden heeft vroeger zoals hij vertelde, dan lijkt me dat hij zich in zijn graf omdraait als zijn kinderen bij Pa Jackson in huis komen. Leeft moeder Jackson nog steeds samen met vader Jackson eigenlijk? Daar ben ik eigenlijk helemaal niet van op de hoogtequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:01 schreef wapwip het volgende:
[..]
Als ze inderdaad bij Ma Jackson terrecht komen, dan staan ze lijkt mij ook in direct contact met pa? Dus dat worden de volgende jackson 5, maar dan 3
Geen idee, dat vroeg ik me dus ook af. Als dat zo is, is het niet echt handig neequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als zijn vader hem zo geslagen en uitgescholden heeft vroeger zoals hij vertelde, dan lijkt me dat hij zich in zijn graf omdraait als zijn kinderen bij Pa Jackson in huis komen. Leeft moeder Jackson nog steeds samen met vader Jackson eigenlijk? Daar ben ik eigenlijk helemaal niet van op de hoogte
Dan kan je eventueel toch gewoon de vorige OP kopiëren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef wapwip het volgende:
jody bernal....
denkt
uhhh
oja, die van que si que no![]()
Misschien handig als er even een linkje komt naar de OP, ik wilde ook al de nieuwe openen maar had geen OP, en geen zin om er zelf een te maken
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je eventueel toch gewoon de vorige OP kopiëren?
Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe het contact tussen Michael Jackson zelf en zijn ouders wasquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als zijn vader hem zo geslagen en uitgescholden heeft vroeger zoals hij vertelde, dan lijkt me dat hij zich in zijn graf omdraait als zijn kinderen bij Pa Jackson in huis komen. Leeft moeder Jackson nog steeds samen met vader Jackson eigenlijk? Daar ben ik eigenlijk helemaal niet van op de hoogte
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:27 schreef wapwip het volgende:
[..]
![]()
Zullen we anders net doen alsof ik dat net niet zei?
Het is erg zat dat jij dat weet. Maar hey.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:32 schreef Rosbief het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat het een publiciteitsstunt is voor het promoten van z'n nieuwe videoclip die binnenkort uit moet komen.
Ja, zonder operatie, goed hè?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:35 schreef N.icka het volgende:
Hij heeft hier als kind geen kuiltje in zijn kin en als volwassene wel?
Een mens verandert door de jaren heenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:35 schreef N.icka het volgende:
nu je het zegtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:35 schreef N.icka het volgende:
Heeeeeeeeeeel bijzonderquote:
Get outa herequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef wapwip het volgende:
[..]
nu je het zegtkan dat later nog erin gegroeid zijn? Nee toch?
zou ie zo ijdel zijn geweest dat ie er een heeft laten maken door plastische chirurgie?
Michael Jackson ijdel? Nee, hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef wapwip het volgende:
[..]
nu je het zegtkan dat later nog erin gegroeid zijn? Nee toch?
zou ie zo ijdel zijn geweest dat ie er een heeft laten maken door plastische chirurgie? dat is wel ernstig![]()
Een neuscorrectie ofzo kan nog zinnig zijn, maar een fucking kuiltjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Michael Jackson ijdel? Nee, hoe kom je erbij
Maar nog niet zo'n hele vierkante kaaklijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Ten tijde van Thriller zat het kuiltje er ook nog niet.
Maar hier heeft hij wel al die grote ogen en dat smallere strakkere gezicht.
[ afbeelding ]
dezelfde plastisch chirurgquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef N.icka het volgende:
Hij lijkt sprekend op zijn zus Latoya op die eerste foto
hij dacht dat dat mannelijk was, terwijl de bovenste helft van zijn gezicht, vooral de wenkbrauwen, heel vrouwelijk zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Maar nog niet zo'n hele vierkante kaaklijn
Die neus...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Wat doen die post-it's daar?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef N.icka het volgende:
Hij lijkt sprekend op zijn zus Latoya op die eerste foto
Wat triest eigenlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Wat doen die post-it's daar?
[ afbeelding ]
Eerbetoonquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik gooi hem er maar weer eens in?
Jemig , ik had eigenlijk nog nooit een foto van haar gezien van hoe ze er eigenlijk uitzag, Shockingquote:
Holy cow! Nooit geweten dat die Latoya er zo uitzag vroeger!quote:
Overduidelijk wel lijkt mequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Alle 3 overduidelijk niets laten doen
HIER staat dat hij het wel was, maar niet mocht zingen vanwege contracten. Heel uitgebreid stukje!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:51 schreef Irien het volgende:
En The Simpsons aflevering!Al staat ie niet in de aftiteling ik weet zeker dat ie het is, vooral als ie zingt! En hij had ook wel humor, dus denk dat ie leuk zou vinden om te doen.
quote:Kompowski’s voice? Jackson himself. At the time of the episode’s airing, a contractual conflict didn’t allow the show’s creators to confirm that Jackson was on the show or even allow for him to be credited, which is why the voice of Leon Kompowski is in the credits as “John Jay Smith.” Subsequent interviews and DVD commentaries have confirmed that it was in fact Jackson playing the role. Show creator Matt Groening later established a that all subsequent guest stars would have to be credited by their actual names.
Interestingly, Jackson doesn’t do any of his own singing on the show (the difference in the sound of his voice led to a lot of people thinking it wasn’t really Jackson, furthering the confusion over his casting). Because his record contract wouldn’t allow him to sing for any company but them, both his version of “Billie Jean” and the birthday song he sings to Lisa at the end are sung by frequent “Simpsons” collaborator Kipp Lennon.
Maar in deze twee fotos heeft ie in de jonge foto toch ook al een kuiltje in zijn kin? Weliswaar iets minder geprononceerd, maar hij draagt en minder make up en heeft op de eerste foto al minimaal 1 facelift achter de rug.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
I've only had my nose done! Twice!
[ afbeelding ]
Hij had gewoon hier moeten ophouden met uiterlijke veranderingen, toen was hij best leuk om te zien:
[ afbeelding ]
Ja, goeie vraag inderdaad...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:58 schreef APK het volgende:
Waarom had hij eigenlijk een cardioloog als persoonlijk arts
Nee ik ook niet en van Janet ook niet..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef Felixa het volgende:
[..]
Holy cow! Nooit geweten dat die Latoya er zo uitzag vroeger!
Is dit van vandaag?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef matthijst het volgende:
Gelukkig kan Joe Jackson nog lachen:
[ afbeelding ]
Hahahaha, ik dacht al dat ik het voor niks had zitten doen. Dank je wel!quote:
Dat hebben ze wel laten doen, Pa Jackson vond het dikke neus van zijn zoon niet mooi vertelde hij vanavond..(vandaar de verandering denk ik)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Alle 3 overduidelijk niets laten doen
Dat bedoelde ze dan ook sarcastisch, dat leek me duidelijk gezien de 'quote:Op zondag 28 juni 2009 00:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel laten doen, Pa Jackson vond het dikke neus van zijn zoon niet mooi vertelde hij vanavond..(vandaar de verandering denk ik)
is die kerel ernaast niet een advocaat of manager van jackson?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Michael zie ik het echt totaal niet, een kuiltje!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
Ben ik nou echt de enige die op alle jonge fotos van meerdere Jacksonclanleden al het begin van een kuiltje in de kin zie?
Ik weet niet hoe je hem gekopieerd krijgt van die site, maar die met thumbs up vind ik helemaal absurd, en erg raar in deze situatiequote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, die veranderingen ziet een blinde toch zelfsquote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze dan ook sarcastisch, dat leek me duidelijk gezien de ''
Dat begreep ik ook..Al zei ik, dat hebben ze wel laten doen..niet verkeerd bedoeld van mijquote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze dan ook sarcastisch, dat leek me duidelijk gezien de ''
Ik denk dat het Jesse Jackson is.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
is die kerel ernaast niet een advocaat of manager van jackson?
hilarische aflevering was datquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:49 schreef Bob-B het volgende:
Ik kan niet wachten op de southpark aflevering
Lekker boeiend.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:13 schreef Qwea het volgende:
Ondertitel van de foto ;
While we don't begrudge anyone who's lost a loved one the right to smile, isn't it more than a bit inappropriate for Michael's dad to be making such a public display so soon after the death of his son?
We just had to ask...
Ik zie het zelfs al bij die Got to be There album cover, en nog veel duidelijker bij Thriller, en dan nog weer duidelijker bij die ene mooie foto die jij ook al postte (vooral door de angle van die foto) en bij Bad weer nog duidelijker. Maar bij Bad is de make up veel dramatischer, is hij magerder, heeft ie volgens mij zijn eerste face lift al achter de rug en is de neus smaller en de huid veel lichter. Maar de vorm van zijn kaaklijn en cheekbones vind ik helemaal niet zoveel anders. Ze hebben dat ook allemaal, vind ik, die vorm van het gezicht, ook de broers die niks of minder hebben laten doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Michael zie ik het echt totaal niet, een kuiltje!
Kijk ook maar op die grote foto op de eerste pagina, die al eerder voorbij is gekomen.
Ik zie het niet in elk geval!
nou, ik vind het toch wel ongepastquote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Ik heb vanwege een of andere opmerking ook dubbel gelegen van het lachen toen we achter de kist van mijn pa aanreden.
Spanning moet er uit, hoe dan ook.
goeie vraag!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle reden voor thumbs up inderdaad![]()
(Hoe krijg jij ze van die site?)
quote:
Yep, is Jesse Jackson.quote:
bron bekijken en daar de link uit vissenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle reden voor thumbs up inderdaad![]()
(Hoe krijg jij ze van die site?)
nou, ik weet niet wat voor begrafenissen jij dan bijwoont?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:18 schreef Shitney het volgende:
[..]
Yep, is Jesse Jackson.
Ik vind het trouwens ook vrij normaal om in dit soort tijden te lachen, begrafenissen eindigen toch ook meestal in lachen en zuipen (afgewisseld met huilen)?
Het komt ook door die verhalen van MJ (over het slaan met riemen e.d.) dat 'men' hem bij voorbaat al een akelige kerel vindt denk ik. Als je dan zo'n foto ziet dan... nou ja, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, misschien is het verder wel een aardige kerel
Kan ook moeilijk 3 dagen niet meer lachen.
Komt heel vaak voor hoor, alleen worden de meeste mensen niet door hordes fotografen gevolgd.quote:
Er zijn zoveel donkere mensen met blanke kinderen, de kinderen van Pierre van Hooijdonk en Ruud Gullit zijn ook hartstikke blank. Ik heb het in ieder geval wel vaker gezien.quote:
It runs in the family?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Komt heel vaak voor hoor, alleen worden de meeste mensen niet door hordes fotografen gevolgd.
Het zou me aan de andere kant ook weer niet verbazen als pa ook een persoonlijke cardioloog heeft met een grote tas met morfine als ik die tweede foto bekijk.
Blijkbaar met leuke mensen die ook de mooie dingen met een lach en een traan willen herbeleven.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:19 schreef Qwea het volgende:
nou, ik weet niet wat voor begrafenissen jij dan bijwoont?
Daar dacht ik ook al aan. Vorig jaar is een jonge man in onze vriendenkring overleden en zijn moeder stond tijdens het condoleren buiten een sigaretje te roken, dus ik ben er even bij gaan staan. Ze maakte zich toen erg druk om het feit dat ze geen brood in huis had voor als haar zus zou komen. Daar ging ze maar over door en van de zenuwen liep ze ook te giechelen. Dat kwam op anderen heel vreemd over, maar ze zat dus ook onder de medicijnen begreep ik later.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Komt heel vaak voor hoor, alleen worden de meeste mensen niet door hordes fotografen gevolgd.
Het zou me aan de andere kant ook weer niet verbazen als pa ook een persoonlijke cardioloog heeft met een grote tas met morfine als ik die tweede foto bekijk.
Zal hij blij zijn dat hij dood isquote:
In onze familie wordt er altijd heel wat afgelachen na afloop, en bij mijn schoonfamilie ook. Dan zit je herinneringen op te halen, komen de verhalen los, zit er al wat drank in, dan wordt er meer gelachen dan gehuild, eigenlijk. Wel een beetje hysterisch gelachen, alsof het ook een soort spanning is die eruit moet, en wat vaak ook wel eindigt in een huilbui (huilen van het lachen dus echt) , maar gelachen wordt er zeker.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik weet niet wat voor begrafenissen jij dan bijwoont?
WHO CARES!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:22 schreef N.icka het volgende:
Nou lieve menschjes , ik ga een kuiltje in mijn bed maken
Herkenbaarquote:Op zondag 28 juni 2009 00:23 schreef Shitney het volgende:
[..]
In onze familie wordt er altijd heel wat afgelachen na afloop, en bij mijn schoonfamilie ook. Dan zit je herinneringen op te halen, komen de verhalen los, zit er al wat drank in, dan wordt er meer gelachen dan gehuild, eigenlijk. Wel een beetje hysterisch gelachen, alsof het ook een soort spanning is die eruit moet, en wat vaak ook wel eindigt in een huilbui (huilen van het lachen dus echt) , maar gelachen wordt er zeker.
Ik denk eerder een soort van opgelucht.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Zal hij blij zijn dat hij dood is?
Ik begreep dat hij ook in de Betty Ford kliniek was geweest.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk eerder een soort van opgelucht.
Hij was toch ook (net als die advocaat) erg bezorgd vanwege dat overmatige medicijngebruik en wilde zijn zoon het liefste naar een afkickkliniek sturen?
ja, dat had ik ook kunnen doen natuurlijkquote:
Het doen van een tweede autopsie heeft mijns inziens niet veel zin, omdat er nou eenmaal 4 a 6 weken gewacht moet worden op de uitslag van de genomen extra tests....quote:Op zondag 28 juni 2009 00:31 schreef Qwea het volgende:
LOS ANGELES - De nabestaanden van de donderdag overleden popster Michael Jackson hebben een tweede autopsie aangevraagd. Dat heeft de lijkschouwer van Los Angeles zaterdag bekendgemaakt.
De familie Jackson is het naar verluidt niet eens met de uitkomst van de eerste lijkschouwing van vrijdag. Daaruit werd niet duidelijk waardoor Jacksons fatale hartstilstand werd veroorzaakt. Volgens hardnekkige geruchten heeft de zanger mogelijk een overdosis pijnstillers gekregen.
Showbizzwebsite TMZ meldt op basis van een anoniem familielid van Michael Jackson dat de autopsie inmiddels al is begonnen. De familie plaatst vooral vraagtekens bij de rol van Jacksons lijfarts, Conrad Robert Murray.
Die was donderdag vermoedelijk bij Jackson in zijn laatste momenten. Mogelijk heeft hij geprobeerd de zanger te reanimeren na zijn hartstilstand. Toen de ambulance bij Jacksons huis aankwam, stond de auto van Murray nog op de oprit, maar was de arts zelf in geen velden of wegen te bekennen.
Verslaafd
Diverse Amerikaanse showbizzmedia suggereren dat Jackson verslaafd was aan de pijnstiller Demerol. Murray zou hem meerdere keren per dag het middel hebben toegediend, ook ongeveer een half uur voor Jacksons fatale hartstilstand.
Volgens de Britse boulevardkrant The Sun nam Michael Jackson acht verschillende soorten medicijnen. Dat meldt de krant op basis van bronnen dichtbij de donderdag overleden popster.
Idem...misschien is de man al dement geworden?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:17 schreef N.icka het volgende:
Ik zou kotsend van verdriet niet meer op mijn benen kunnen staan als een kind van mij zou overlijden.
Maar goed , wie ben ik
Via google krijg ik dit als een van de eerste hits:quote:Op zondag 28 juni 2009 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Vraagje inzake de huid van Michael, ik heb gehoord dat meerdere donkergetinte mensen een soort van bleking kunnen laten uitvoeren op hun huid, goed lijkt me dit niet maar het schijnt dat het pigment dan verdwijnt.
We kenden ooit een negroïde persoon, in onze stad die dit ook had laten doen, bij hem schoot het zover door dat diegene echt lijkwit werd, echt heel eng maar ook zijn haren werden wit, heel vreemd. Ik weet niet hoe dit heet maar het scheen dat MJ dit dus ook heeft laten doen.
Ben wel benieuwd naar wat voor soort procedure dit is.
Iemand die het weet of kan vinden via google?
Goed stukquote:Op zondag 28 juni 2009 00:36 schreef Qwea het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-theyll-kill-me.html
Te lang bericht om te copy n paste IMHO.
Ok thnks!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef Felixa het volgende:
[..]
Via google krijg ik dit als een van de eerste hits:
http://www.skin-whitening-product.com/before-and-after.html
Hij was toch (in de ambulance?) meegereden naar het ziekenhuis?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:31 schreef Qwea het volgende:
Die was donderdag vermoedelijk bij Jackson in zijn laatste momenten. Mogelijk heeft hij geprobeerd de zanger te reanimeren na zijn hartstilstand. Toen de ambulance bij Jacksons huis aankwam, stond de auto van Murray nog op de oprit, maar was de arts zelf in geen velden of wegen te bekennen.
The benefits of glutathione skin whitening pills are immense. It just blows me away.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef Felixa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef wapwip het volgende:
[..]
Goed stukReflecteerd ook wel goed dat mj er behoorlijk doorheen zat. Benieuwd wie dan 'they' is, de doctors?
Het blijft natuurlijk wel een thesun artikel......
Hij was toch maar bij twee van de 40 (oid) rehearsals op komen draven?quote:Jacko's exhausted body finally collapsed after being weakened further by gruelling rehearsals for the string of comeback shows due to start at the O2 arena next month.
Dat vroeg ik me in het vorige topic ook al af. Hoe kon zijn arts dan de doodverklaring tegenhouden als hij er helemaal niet meer wasquote:Op zondag 28 juni 2009 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hij was toch (in de ambulance?) meegereden naar het ziekenhuis?
Of heb ik dat op diverse sites verkeerd gelezen?
Als dit echt zo is, vind ik dat echt te gek voor woorden.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef matthijst het volgende:
There is so much sadness in the house today, it's unreal. They are so confused. They are so in the dark…The family has no access to the will. [Michael's lawyers] won't let the family see the will ... The family has no idea what to do. They don't even know when to bury him. They don't know what to do about anything. They aren't getting any answers from Michael's lawyers."
Citing a Jackson family source, People says that Michael's mother Katherine visited the late superstar's home to pick up clothing for his burial, but was rebuffed by members of the star's camp.
Wordt nog een mooie soap waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef matthijst het volgende:
There is so much sadness in the house today, it's unreal. They are so confused. They are so in the dark…The family has no access to the will. [Michael's lawyers] won't let the family see the will ... The family has no idea what to do. They don't even know when to bury him. They don't know what to do about anything. They aren't getting any answers from Michael's lawyers."
Citing a Jackson family source, People says that Michael's mother Katherine visited the late superstar's home to pick up clothing for his burial, but was rebuffed by members of the star's camp.
arts was er gewoon tot in het ziekenhuis bij.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:55 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me in het vorige topic ook al af. Hoe kon zijn arts dan de doodverklaring tegenhouden als hij er helemaal niet meer was
bron?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef matthijst het volgende:
Hee thanks, wat moet je dan intypen bij You Tube?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:57 schreef Shitney het volgende:
Op youtube is die hele docu die eigenlijk uitgezonden zou worden te bekijken, en die is behoorlijk interessant.
take 2, michael jackson.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hee thanks, wat moet je dan intypen bij You Tube?
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
Ben ik nou echt de enige die op alle jonge fotos van meerdere Jacksonclanleden al het begin van een kuiltje in de kin zie?
Kan best zijn dat Jesse zoiets zegt van: Weet je nog toen Michael... etc.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:40 schreef phileine het volgende:
Waarom mag je opeens niet meer lachen als je een dierbare bent verloren?
foto's waarop michael te zien is zonder make-up en met eerste tekenen van vitiligoquote:Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef Felixa het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
Michael heeft zelf aangegeven (in zijn autobiografie Moonwalk) een kuiltje in zijn kin te hebben laten aanbrengen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
In die docu (die van Michael zelf dus) zie je bij een van de interviews met Bashir dat ie voorbereidingen treft en zijn vingers intapet. Ik zat me net af te vragen of ie dat wellicht altijd gedaan heeft omdat je op je vingers natuurlijk geen make-up kunt aanbrengen. Het zijn namelijk altijd dezelfde vingers die ingetapet zijn. En zijn make up artist vertelt in die docu dat ze aanvankelijk begonnen met de lichte vlekken donker maken, maar dat het op een gegeven moment zo erg werd dat het andersom moest, de donkere huid lichter maken.quote:Op zondag 28 juni 2009 03:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
foto's waarop michael te zien is zonder make-up en met eerste tekenen van vitiligo
ik moet zeggen dat ik nu wel een beetje begin te twijfelen..
http://floacist.wordpress(...)tos-michael-jackson/
t zou kunnen dat ie om de vlekken tegen te gaan is begonnen met het slikken van die whitening pills
tis een theorietje
Oh, dat wist ik niet. Desalniettemin vind ik het nog steeds geen extreme verandering, omdat hij al een licht kuiltje in de kin had. Het wordt altijd gebracht alsof hij echt de hele vorm van zijn gezicht aangepast zou hebben, maar dat vind ik dus wel meevallen. Zijn neus is natuurlijk wel extreem veranderd, maar de rest lijkt me eerder een kwestie van aanscherpen wat er al was, dan daadwerkelijk compleet veranderen. Ik herken er nog steeds de jonge Michael in.quote:Op zondag 28 juni 2009 03:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Michael heeft zelf aangegeven (in zijn autobiografie Moonwalk) een kuiltje in zijn kin te hebben laten aanbrengen.
Volgens mij is dat gebruikelijk hoor, er worden nooit van te voren dingen naar buiten gebracht uit een testament, pas bij de afhandeling van alles na het begraven en weetikveelwatvoorjuridischgesteggel wordt een testament openbaar. En daar kan (met name van dat juridische gedoe) nog wel enige tijd overheen gaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als dit echt zo is, vind ik dat echt te gek voor woorden.
Wat hebben die advocaten te verbergen dat je de familie van een overledene geen info over het testament e.d. geeft.
pa jackson manipuleert de boel nog steeds, waarom niet ondertekenen met the jackson family of nog beter the family of michael jackson?!quote:Michael's family have just released an official statement following his tragic passing on Thursday.
They say:
"In one of the darkest moments of our lives we find it hard to find the words appropriate to this sudden tragedy we all had to encounter. Our beloved son, brother and father of three children has gone so unexpectedly, in such a tragic way and much too soon. It leaves us, his family, speechless and devastated to a point, where communication with the outside world seems almost impossible at times.
We miss Michael endlessly, our pain cannot be described in words. But Michael would not want us to give up now. So we want to thank all of his faithful supporters and loyal fans worldwide, you – who Michael loved so much. Please do not despair, because Michael will continue to live on in each and every one of you. Continue to spread his message, because that is what he would want you to do. Carry on, so his legacy will live forever.
In addition, Joseph Jackson wishes to personally convey: "My grandchildren are deeply moved by all the love and support you have shown for them and their father, Michael Jackson."
Joseph Jackson & Family"
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:40 schreef Qwea het volgende:
http://photos.tmz.com/gal(...)_family_photos#45351
Als je al die foto's op een rijtje ziet begin ik ook wel te twijfelen inderdaad of hij zijn huid wel moedwillig heeft lopen bleken.quote:Op zondag 28 juni 2009 03:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
foto's waarop michael te zien is zonder make-up en met eerste tekenen van vitiligo
ik moet zeggen dat ik nu wel een beetje begin te twijfelen..
http://floacist.wordpress(...)tos-michael-jackson/
t zou kunnen dat ie om de vlekken tegen te gaan is begonnen met het slikken van die whitening pills
tis een theorietje
Ik weet niet of hij wel geblondeerd is, de 'uitgroei' ziet er vrij natuurlijk uit.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:58 schreef wapwip het volgende:
Op die fotos lijkt het toch net een heel normaal mens, die heel veel van zijn kinderen houd.
Waarom is dat kind geblondeerd?
Ik was als klein kind echt melk blond. Nog blonder dan dat kindje. Nu ben ik gewoon normaal blond.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij wel geblondeerd is, de 'uitgroei' ziet er vrij natuurlijk uit.
[ afbeelding ]
Op latere foto's is hij wel een stuk donkerder, donkerblond, maar volgens mij kan dat dat je als kind heel blond bent en later niet meer. Iemand die dat kan beamen? Want ik weet het niet zeker
Was idd een heel artikel over.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:15 schreef Ireth het volgende:
Ik zag gisteren volgens mij in een MJ topic hier iets langskomen over dat ie geplastificeerd zou worden, net als Bubbles oid. Kan het alleen niet meer terugvinden? Iemand die het wel weet te vinden?
Thanks Greys! Had gisteren geen tijd om het te lezen, moest de deur uit en nou kon ik um nie meer vindenquote:Op zondag 28 juni 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Ireth, hier staat het
Michael Jackson overleden #8. Overdosis?
Dat kan ik me voorstellen, die topics gaan zo hard!quote:Op zondag 28 juni 2009 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Thanks Greys! Had gisteren geen tijd om het te lezen, moest de deur uit en nou kon ik um nie meer vinden
Inderdaad, die had ik ook gezien net. Maar het zal niet zo zijn dat hij persé kinderen met blond haar wilde, want dan had hij de andere kindjes ook wel laten blonderen en die hebben gewoon hun eigen kleur haar zo te zien. Vreemd!quote:Op zondag 28 juni 2009 11:22 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet dat ventje er qua haarkleur wat Geert Wilders achtig uit..Hier lijkt het toch echt geblondeerd, maar het kan ook door de lichtinval komen natuurlijk!
Ik wist niet wie dat was, ik dacht dat het gewoon een vriend van MJ was met zijn eigen kindquote:Op zondag 28 juni 2009 11:24 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
En wat een droppie zeg!!(die kleinste dan he
)
Ik denk idd dat dit het jongste kindje van MJ is want alle andere kinderen op de foto's daarvan zijn hun gezichtjes wazig gemaakt.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet wie dat was, ik dacht dat het gewoon een vriend van MJ was met zijn eigen kind
Maar dat is dus het jongste kindje van Michael?
En ik denk het andersom dat zijn kinderen die afgeschermd zijn..MJ kinderen zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dit het jongste kindje van MJ is want alle andere kinderen op de foto's daarvan zijn hun gezichtjes wazig gemaakt.
Dat is niet meer dan normaal, dat zijn z'n eigen kinderen inderdaad niet, die afgeschermd zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zijn er paar kindjes afgeschermd tegen privacy.
Ik denk alleen toen ze klein waren. Er zijn ook foto's dat hij gewoon over straat loopt met zijn kinderen helemaal herkenbaar. Misschien is hij later van gedachten veranderdquote:Op zondag 28 juni 2009 11:47 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staan de foto's van zijn kinderen nu ineens overal open en herkenbaar in de media? Het was zijn wens om zijn kinderen anoniem op te laten groeien.
Juist voor de onverwachte momenten had ie ze dan altijd af moeten schermen. Hij werd er naar mijn idee toch ook idd wat laconiek mee, wat makkelijker..quote:Op zondag 28 juni 2009 11:54 schreef DrDentz het volgende:
Nope, dat was onverwacht. Later die dag moesten ze hun maskers weer op.
[ afbeelding ]
Maar goed, niks aan te veranderen. Ze zullen nu waarschijnlijk alsnog herkend worden op straat.
Jaquote:Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Maar als jullie die foto's hierboven zien van de donkere mensen met vitiligo, zoals dat jonge meisje dat ook zo goed als 'blank' lijkt nu, vinden jullie het ook niet ineens best geloofwaardig dat hij zichzelf niet heeft gebleekt?
Ik kan me voorstellen dat je dan echt lagen bijna-spierwitte pancake op je gezicht moet smeren om het nog een beetje egaal te laten lijken als je als wereldberoemd popster in de schijnwerpers staat. Dat is dus wat hij ook bij Oprah zei en het lijkt er op dat hij dus gewoon al die tijd de waarheid sprak.quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Maar als jullie die foto's hierboven zien van de donkere mensen met vitiligo, zoals dat jonge meisje dat ook zo goed als 'blank' lijkt nu, vinden jullie het ook niet ineens best geloofwaardig dat hij zichzelf niet heeft gebleekt?
Het verhaal wordt steeds weer anders!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:26 schreef matthijst het volgende:
“Dr. Murray is not the problem,” says a source who feels yet another doctor may be at the bottom of the tragedy.
"Murray was summoned to the Jackson home Thursday when either a security guard or one of Jackson’s children found him unreponsive. Still, there is uncertainty about what exactly happened. But then Murray was summoned, and he was the one who performed CPR."
En wie was dan die andere dokter idd. Blijft vaag....quote:Op zondag 28 juni 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het verhaal wordt steeds weer anders!
(Logisch natuurlijk bij zoiets...)
Maar als Dr. Murray not the problem is, dan heeft een andere dokter hem dus al die medicijnen gegeven?
En waarom was Dr. Murray dan 24 uur onvindbaar als hij geen part of the problem was?
Deze bron weet niet eens of eens van zijn kinderen hem gevonden heeft of iemand van de beveiliging. Hoe serieus moet je het statement dan nemen dat Dr. Murray the problem niet is?
Inderdaad heel interessant.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:32 schreef wapwip het volgende:
Hier nog een héél flink artikel:
http://www.dailymail.co.u(...)eath-months-ago.html
wel interessant iigBeetje te lang om te posten.
'I'm better off dead. I'm done': Michael Jackson's fateful prediction just a week before his death
quote:
quote:MICHAEL JACKSONS Alleged Physician Tohme Tohme: I Wasnt There When He Died
A doctor who worked as Michael Jackson’s manager told The New York Post today that he was not at the “King of Pop’s” home when he collapsed in cardiac arrest and denied reports that he had injected the singer with drugs shortly before he died. “It’s not me. I wasn’t there at the house when this took place,” said Dr. Tohme Tohme
Hij was gewoon een product, een product wat een beetje stuk was gegaan maar binnekort toch zou moeten worden verkocht. In een grote oplage. Dus moest het gemaakt worden, kost wat kost, door er maar medicijnen in te blijven stoppen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Inderdaad heel interessant.
Als je dat zo leest, zal er best een groot deel van waar zijn.
Iig geloof ik zeker dat hij op een gegeven moment werd geleefd, hij had heel veel beslissingen niet meer zelf in de hand.
Dat lijkt er wel op.quote:
quote:In late 2008, a shadowy figure who called himself Dr Tohme Tohme suddenly emerged as Jackson’s ‘official spokesman’.
Tohme has been alternately described as a Saudi Arabian billionaire and an orthopaedic surgeon, but he is actually a Lebanese businessman who does not have a medical licence. At one point, Tohme claimed he was an ambassador at large for Senegal, but the Senegalese embassy said they had never heard of him.
Ik zeg ook niet dat ik het geloof, ik quote het alleenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef matthijst het volgende:
@Greys, tsja, wat verwacht je dan dat hij gaat zeggen?
Hij zegt ook “I’m not aware of him taking anything”...
Lekker geloofwaardig
quote:He was also playing a truly dangerous game. It is clear to me that Michael was homosexual and that his taste was for young men, albeit not as young as Jordan Chandler or Gavin Arvizo.
In the course of my investigations, I spoke to two of his gay lovers, one a Hollywood waiter, the other an aspiring actor. The waiter had remained friends, perhaps more, with the singer until his death last week. He had served Jackson at a restaurant, Jackson made his interest plain and the two slept together the following night. According to the waiter, Jackson fell in love.
The actor, who has been given solid but uninspiring film parts, saw Jackson in the middle of 2007. He told me they had spent nearly every night together during their affair – an easy claim to make, you might think. But this lover produced corroboration in the form of photographs of the two of them together, and a witness.
Other witnesses speak of strings of young men visiting his house at all hours, even in the period of his decline. Some stayed overnight.
When Jackson lived in Las Vegas, one of his closest aides told how he would sneak off to a ‘grungy, rat-infested’ motel – often dressed as a woman to disguise his identity – to meet a male construction worker he had fallen in love with.
Het zal er vast ook mee te maken hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:48 schreef matthijst het volgende:
Of misschien dood gegaan aan anorexia?
Schijnt hartstilstand ook door veroorzaakt te worden.
quote:Even Michael Jackson’s legendary wealth was in sharp decline. Just a few days before he announced his 50-concert comeback at the O2 Arena, one of my sources told me Jackson had been offered £1.8million to perform at a party for a Russian billionaire on the Black Sea.
‘Is he up to it?’ I had asked.
‘He has no choice. He needs the money. His people are pushing him hard,’ said the source.
Could he even stand on a stage for an hour concert?
‘He can stand. The treatments have been successful. He can even dance once he gets in better shape. He just can’t sing,’ said the aide, adding that Jackson would have to lip-synch to get through the performance. ‘Nobody will care, as long as he shows up and moonwalks.’
He also revealed Jackson had been offered well over £60million to play Las Vegas for six months. ‘He said no, but his people are trying to force it on him. He’s that close to losing everything,’ said the source.
Reken maar dat we overspoeld gaan worden met boeken van mensen die voor hem gewerkt hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
And here comes more and more dirt....
Lekker makkelijk zeggen nu allemaal.
Nou ja, that's showbusiness. Helaas.
Nee dat denk ik eigenlijk ook niet...quote:Op zondag 28 juni 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
Oprah gaat zich echt niet inlaten met 'van horen zeggen'
Seriously?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:19 schreef DrDentz het volgende:
Oprah is de laatste jaren nogal een MJ-basher.
die kerel is niet eens een artsquote:Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het geloof, ik quote het alleen
Ik geloof wel dat hij niet in het huis was, daar zal de staff heus wel over kunnen getuigen.
Maar in hoeverre hij er vanaf wist dat hij propvol medicijnen zat...
Overigens is dat laatste nog helemaal niet bewezen toch?(Het zal wel hoor, maar toch...)
Hij heeft dus twee doctors gehad die eigelijk geen dokters warenquote:
Bron: Telegraaf.quote:Kindermeisje pompte vaak maag Michael Jackson leeg
AMSTERDAM - Het kindermeisje van Michael Jackson heeft op meerdere momenten in zijn leven ingegrepen en zijn maag leeggepompt.
Grace Rwaramba doet na het overlijden van haar baas een boekje open over zijn gevaarlijke medicijngebruik.
Volgens het kindermeisje nam Michael zoveel medicijnen door elkaar dat ze regelmatig zijn maag leeg moest pompen, meldt het Laatste Nieuws. Soms was zijn situatie zo zorgelijk dat Grace de popster verbood zijn kinderen te zien.
Ook kon de King of Pop volgens de nanny totaal niet met geld omgaan en raakte hij dusdanig in de war dat hij op de meest gekke plekken geld verstopte. Toen ze de familie alarmeerde zou Michael haar hebben uitgemaakt voor verrader.
The clearout had apparently been engineered by his children’s nanny, Grace Rwaramba, who was gaining considerable influence over Jackson and his affairs and has been described as the ‘queen bee’ by those around Jackson.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:55 schreef Thelonious het volgende:
What nanny who worked for Michael Jackson saw.
Die verwarde haren en blosjes op de wangen bij allemaalquote:Op zondag 28 juni 2009 11:30 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto vind ik het gewoon een leuk en doodnormaal gezin!! Ze zijn volgens mij dol op hun vader.
Net een echt leuk en vrolijk gezin, maar als ik dan lees van Nanny Grace allemaal te vertellen heeftquote:Op zondag 28 juni 2009 14:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die verwarde haren en blosjes op de wangen bij allemaal
Wie zegt dat het allemaal waar is wat ze zegt dan?quote:Dat klinkt toch allemaal niet zo best![]()
Zoals al eerder gezegd, hij kon veel voor elkaar krijgen. In positieve zin, maar ook in negatieve
Dus dat.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat het allemaal waar is wat ze zegt dan?
Voor hetzelfde geld is het een spook dat denkt nu te kunnen cashen door 'haar verhaal' te verkopen. En dan moet het wel een interessant verhaal zijn natuurlijk, als zij zegt hoe fijn hij met zijn kinderen was dan verkoopt het niet
Er zal vast wel iets van waar zijn, en for some reason geloof ik het wel eigenlijk. Het zal ongetwijfeld aangedikt zijn omdat ze ontslagen is. Maar de waarheid zal wel zoals gewoonlijk ergens in het midden liggen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat het allemaal waar is wat ze zegt dan?
Voor hetzelfde geld is het een spook dat denkt nu te kunnen cashen door 'haar verhaal' te verkopen. En dan moet het wel een interessant verhaal zijn natuurlijk, als zij zegt hoe fijn hij met zijn kinderen was dan verkoopt het niet
Ik denk het ook hoor, dat er wellicht best iets van waar is.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:20 schreef wapwip het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets van waar zijn, en for some reason geloof ik het wel eigenlijk. Het zal ongetwijfeld aangedikt zijn omdat ze ontslagen is. Maar de waarheid zal wel zoals gewoonlijk ergens in het midden liggen.
Dat zou net zo goed verkopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moet het wel een interessant verhaal zijn natuurlijk, als zij zegt hoe fijn hij met zijn kinderen was dan verkoopt het niet
Ik denk dat hij over het algemeen heel liefdevol met zijn kinderen omging, maar dat ie ook een enorme tiran kon zijn. Hij heeft altijd in een positie gestaan waarin hij de lakens uitdeelde, waarin als hij riep kaas, dat er iemand naar de keuken rende om kaas te gaan halen. Als je daarin nooit tegenspraak krijgt, dan ga je daar verder en verder in.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook hoor, dat er wellicht best iets van waar is.
Maar ik weiger gewoon te geloven dat zijn kinderen bang voor hem waren alsof het een of ander monster was, zo probeert ze het een beetje over te laten komen lijkt wel.
http://en.wikipedia.org/w(...)inst_Michael_Jacksonquote:In early August, Chandler, a registered dentist, extracted a tooth from his son's mouth, and was later forced to admit that he used the controversial sedative sodium Amytal during the procedure.[1] Under the influence of the drug, Jordan alleged that Jackson had touched his penis. Experts state that the drug sodium Amytal "makes patients extremely susceptible to suggestions".[1] Dr Lewis Strong, a Los Angeles psychiatrist stated, "You can't trust it, I never use it in my practice. I have found it to be unreliable. It's certainly not a truth serum".[1] Dr Kenneth Gottlieb, a San Francisco psychiatrist who has used the drug, stated, "I would never want to use a drug that tampers with a person's unconscious unless there was no other drug available, and I would not use it without resuscitation equipment in case of allergic reaction".[1]
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Een verslag van de Filipijnse gevangenen die een eerbetoon aan MJ dansen:
En het filmpje van de hele Thriller dans, die ze in 2007 al gedaan hebben
(meer dan 25 miljoen keer bekeken!)
Arme Kidsquote:Op zondag 28 juni 2009 15:28 schreef Starlie het volgende:
Ahhhh![]()
AMSTERDAM - De kinderen van Michael Jackson gilden om hun vader toen ze hoorden dat hij was overleden.
Het was aan de manager van Michael Jackson, Frank DiLeo, om de kinderen van de popster het ergste nieuws van hun leven te brengen.
De drie kinderen, Prince Michael, Paris en Prince Michael II zaten in een wachtkamer van het ziekenhuis samen met hun oma, toen Frank met het slechte nieuws de kamer in kwam, meldt Daily Mail. 'Terwijl ik naar ze toeliep wist ik dat ze geen idee hadden dat hun wereld zou instorten, het was het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen.'
Frank liep volgens eigen zeggen de ruimte binnen, knikte nee met zijn hoofd en zei: 'Sorry kinderen, jullie vader is overleden.' Na een korte stilte was Paris de eerste die uitgilde: 'Nee, Papa! Nee, nee!'. 'Wat ik daarna meemaakte zal ik nooit vergeten', vertelt de manager. 'De kinderen stortten compleet in, het was zo emotioneel. Dit was het allermoeilijkste moment van mijn leven.'
'Wat iedereen ook van Michael vond of vindt, hij was verschrikkelijk geliefd door die kinderen, écht geliefd. Ze zijn er kapot van.'
Ahhhwww...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:28 schreef Starlie het volgende:
Ahhhh![]()
AMSTERDAM - De kinderen van Michael Jackson gilden om hun vader toen ze hoorden dat hij was overleden.
Het was aan de manager van Michael Jackson, Frank DiLeo, om de kinderen van de popster het ergste nieuws van hun leven te brengen.
De drie kinderen, Prince Michael, Paris en Prince Michael II zaten in een wachtkamer van het ziekenhuis samen met hun oma, toen Frank met het slechte nieuws de kamer in kwam, meldt Daily Mail. 'Terwijl ik naar ze toeliep wist ik dat ze geen idee hadden dat hun wereld zou instorten, het was het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen.'
Frank liep volgens eigen zeggen de ruimte binnen, knikte nee met zijn hoofd en zei: 'Sorry kinderen, jullie vader is overleden.' Na een korte stilte was Paris de eerste die uitgilde: 'Nee, Papa! Nee, nee!'. 'Wat ik daarna meemaakte zal ik nooit vergeten', vertelt de manager. 'De kinderen stortten compleet in, het was zo emotioneel. Dit was het allermoeilijkste moment van mijn leven.'
'Wat iedereen ook van Michael vond of vindt, hij was verschrikkelijk geliefd door die kinderen, écht geliefd. Ze zijn er kapot van.'
Inderdaad, vaag verhaal...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:18 schreef Starlie het volgende:
Goh Nanny's zijn tegenwoordig ook in alle markten thuis... maag leegpompen...
Misschien stond het in haar taakomschrijving?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:18 schreef Starlie het volgende:
Goh Nanny's zijn tegenwoordig ook in alle markten thuis... maag leegpompen...
Jordan kut mongoolquote:
Hij had toch nog vrij recent een health check gehad, en die was perfect. En de coroner stond er ook van te kijken dat ie nog best sterk was, terwijl je slechter zou verwachten. Vanmorgen ergens gelezen.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:14 schreef matthijst het volgende:
Lulverhaal over Jordan: dat artikel heeft het over Evan Chandler, da's zn pa...
Verder ook geen fatsoelijke bronnen, alleen een link die eindigt bij een Jacksonfansite.
Ik vraag me af waarom je niks van de dansers hoort: die zouden toch moeten kunnen zeggen hoe vaak ie bij repetities was en hoe fit hij was...
Hij is dood, dus eventuele contracten met zwijgplicht zullen wel vervallen zijn?
MICHAEL Jackson's two eldest kids face a tug-of-love battle after their mum Debbie Rowe confessed he was not their father.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.newsoftheworld(...)ot-their-father.html
Ja, ik snap ook niet waarom dat nu ineens naar buiten moet.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
MICHAEL Jackson's two eldest kids face a tug-of-love battle after their mum Debbie Rowe confessed he was not their father.
In an astonishing interview Debbie - mother of Prince, 12, and Paris, 11 - said she was artificially inseminated by an anonymous donor.
And she told how, despite Jackson's death, she does not WANT custody of the children and NEVER expects to see them again.
Nou das lekker, je dooie papa is je papa niet en je moeder wilt je niet terug hebben......
quote:After the sudden death of Michael Jackson Evan Chandler tells the truth.
In 1993, Chandler told a psychiatrist and police that he and Jackson had engaged in sexual acts that included oral sex, the boy gave detailed description of Jackson’s genitals. The case was settled out of court for a reported $22 million, but the strain led Jackson to begin taking painkillers. Eventually he became addicted.
Now maybe for the remorse of his death Chandler decides to tell us the truth. ” I never meant to lie and destroy Michael Jackson but my father made me to tell only lies. Now i can’t tell Michael how much i’m sorry and if he will forgive me ”.Evan Chandler was tape-recorded saying amongst other things, “If I go through with this, I win big-time. There’s no way I lose. I will get everything I want and they will be destroyed forever…
Under the influence of a controversial father (Jordan Chandler) told his son to tell that Jackson had touched his penis.Jordan Chandler then told a psychiatrist and later police that he and Jackson had engaged in acts of kissing, masturbation and oral sex, as well as giving a detailed description of what he alleged were the singer’s genitals.
” Now for the first time i can’t bare to lie anymore. Michael Jackson didn’t do anything to me, all was my father lies to escape from being poor.”
Misschien niet biologisch, maar voor hem waren het zijn kinderen en voor hen was hij hun vader. Krijgen ze nu nog ineens dit op hun bordquote:Op zondag 28 juni 2009 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Tja de beerput gaat nu helemaal open. Ik heb ook nooit geloofd dat hij de biologische vader van de kinderen is, maar hij is wel de enige 'constante' factor in hun leven geweest, tussen al de passanten als nannies en huishoudsters.
Die Debbie is echt een harteloze bitchquote:Op zondag 28 juni 2009 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien niet biologisch, maar voor hem waren het zijn kinderen en voor hen was hij hun vader. Krijgen ze nu nog ineens dit op hun bord
Tis een beetje dubbelop je vader verliezen...quote:Op zondag 28 juni 2009 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien niet biologisch, maar voor hem waren het zijn kinderen en voor hen was hij hun vader. Krijgen ze nu nog ineens dit op hun bord
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
MICHAEL Jackson's two eldest kids face a tug-of-love battle after their mum Debbie Rowe confessed he was not their father.
In an astonishing interview Debbie - mother of Prince, 12, and Paris, 11 - said she was artificially inseminated by an anonymous donor.
And she told how, despite Jackson's death, she does not WANT custody of the children and NEVER expects to see them again.
Nou das lekker, je dooie papa is je papa niet en je moeder wilt je niet terug hebben......
Het wordt hoe langer hoe vreemder. Dus MJ is niet de biologische vader van de twee oudste kinderen, althans dat beweert DR. Maar even een DNA-test, lijkt me dan.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus dit heeft ze allemaal gelogen? BS verhaal dus. Ik mis ook de bronvermelding.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik snap ook niet waarom dat nu ineens naar buiten moet.
Je vader is dood, en btw, hij was je vader niet
De vraag is: wat is een healthcheck?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:17 schreef wapwip het volgende:
[..]
Hij had toch nog vrij recent een health check gehad, en die was perfect. En de coroner stond er ook van te kijken dat ie nog best sterk was, terwijl je slechter zou verwachten. Vanmorgen ergens gelezen.
Bronquote:Op zondag 28 juni 2009 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dit heeft ze allemaal gelogen? BS verhaal dus. Ik mis ook de bronvermelding.
Ja hè. Hij lijkt zo'n zachtaardige, misschien naïeve goedzakquote:Op zondag 28 juni 2009 17:36 schreef beequeen het volgende:
BTW, ik heb alle afleveringen bekeken. Mooie docu en een aanrader. Vuige hond die M. Bashir.
Misschien moet je de YT'jes even bekijken. Lijkt me toch aardig oprecht, maar je hebt gelijk. Niemand kent de waarheid, alleen MJ en Debby....maar toch.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:34 schreef Ireth het volgende:
Bron
En die tjoeptjoep filmpjes garanderen nog niet dat ze daar de waarheid op spreekt... er zijn er genoeg die liegen en bedriegen voor een camera...
Ik heb ze idd nog niet bekeken, staat voor vanavond op de agenda als kotertje hier op bed ligt, krijg daar nu toch de kans niet voor om even rustig voor te gaan zittenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moet je de YT'jes even bekijken. Lijkt me toch aardig oprecht, maar je hebt gelijk. Niemand kent de waarheid, alleen MJ en Debby....maar toch.
Geniet ervan. Begin wel bij Part 1.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ze idd nog niet bekeken, staat voor vanavond op de agenda als kotertje hier op bed ligt, krijg daar nu toch de kans niet voor om even rustig voor te gaan zitten
Gisteren was ze nog 'live vanuit Parijs' bij David Letterman. Ze sprak niets dan goeds over MJ.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Weet niet of ik hier aan het juiste adres ben hiervoor. Maar las dat Liza Minelli vreemde uitspraken heeft gedaan over Michael. Dat de hel gaat losbarsten straks. bron
Nou ben ik dus benieuwd... Wat dan!!Huid transplantatie? Dat ie eigenlijk een meisje was geworden? Wat kan er nou zo opzienbarend zijn dat "de hel gaat losbarsten"?
Da's nog niet bewezen.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Die kindertjes hebben dus 2 keer hun vader verloren![]()
Donderdag en als ze erachter komen dat hij hun pappie niet was
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nog niet bewezen.
Het leek mij eerlijk gezegd ook wel wat apart dat ze geen spoortje donker in zich hebben, maar het kán. En voor hen was hij wel altijd hun vader. Die arme kids
mocht het waar zijn dan ben ik benieuwd wie de biologische vader is van Prince & Parisquote:Op zondag 28 juni 2009 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Die kindertjes hebben dus 2 keer hun vader verloren![]()
Donderdag en als ze erachter komen dat hij hun pappie niet was
En wanneer die dan zijn kinderen komt opeisen...quote:Op zondag 28 juni 2009 18:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
mocht het waar zijn dan ben ik benieuwd wie de biologische vader is van Prince & Paris
Ik hoop het stiekem wel heel erg, dat hij hun echte vader is.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof het wel als men zegt dat dat een halfbloedje is.
Ik vind ze wel prachtig zeg, zijn echt mooie kinderen!quote:Op zondag 28 juni 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het stiekem wel heel erg, dat hij hun echte vader is.
Hier zijn ze in elk geval een stukje donkerder dan Debby Rowe, maar dat zegt natuurlijk niets.
[ afbeelding ]
Dat is het jongste jongetje toch?quote:
Ja, Blanket. Maar hij zei zelf ook dat Paris en Prince wel degelijk van hem zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het jongste jongetje toch?
Maar er is toch ook gezegd dat die juist wel van Michael was?
Ze lijken zelfs op MJ. Je maakt mij niet wijs dat dit zijn kids niet zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik hoop het stiekem wel heel erg, dat hij hun echte vader is.
Hier zijn ze in elk geval een stukje donkerder dan Debby Rowe, maar dat zegt natuurlijk niets.
[ afbeelding ]
Nou he, vind ik ook! Paris is helemaal echt een beauty!quote:Op zondag 28 juni 2009 18:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind ze wel prachtig zeg, zijn echt mooie kinderen!
En dat heb je niet aan zien komen? De berichten zijn niet bij te houden.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het begint nu een hype te worden, overal waar je kijkt (o.a. youtube)
wordt zijn dood gigantisch uitgemolken. Overal waar je kijkt worden
sentimentele post gedropt. hij's dood. Kut en jammer. Maar door dat gejengel
wek je 'm ook niet tot leven.
Ik vind het ook zo apart dat er zo overdreven wordt geroepen dat Dr. Murray echt NIETTTTS verkeerd heeft gedaan, dat hij geen verdachte is en dat hijout of the goodness of his heart (dat was het toch?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:36 schreef beequeen het volgende:
Dat het allemaal niet klopt wist ik al, maar ze moeten elkaar niet tegen gaan spreken.
Net op het nieuws een spokesman van Dr.C.Murray: Hij was al 20 minuten bezig met CPR toen de ambulance arriveerde.
Dan heeft de doc toch lang gewacht met naar bellen van 911. Je hoort de man van 911 namelijk zeggen : We're less than 1 mile away, don't worry.
Das goffer de goffer nog geen 2km. Daar doe je toch geen 20 minuten over?
De neus van Blanket lijkt op de neus van MJ ná plastische chirurgie ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:39 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Zij heeft toch echt wel iets hispanic achtigs
en check de neus van blanket, die lijkt er wel verdacht veel op
Ik mag hopen dat die wel iets beters te doen hebben ja....quote:Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
want het lijkt me stug dat de politie zo over hem gaat lopen slijmen
De Jackson's denken er hetzelfde over.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook zo apart dat er zo overdreven wordt geroepen dat Dr. Murray echt NIETTTTS verkeerd heeft gedaan, dat hij geen verdachte is en dat hijout of the goodness of his heart (dat was het toch?) in de buurt blijft nu om te helpen. Maar dat hij vooral echt niets verkeerd heeft gedaan.
Moet dat niet gewoon nog even uitgebreid onderzocht worden? Het lijkt alsof hij zelf dat soort berichten de wereld in helpt, want het lijkt me stug dat de politie zo over hem gaat lopen slijmen
Bron.quote:Jackson Family Doesn't Trust Michael's Doc
Posted Jun 28th 2009 10:56AM by TMZ Staff
Michael Jackson's family has its suspicions about Dr. Conrad Murray and what went down on the day Jackson died.
A source close to the family tells TMZ they feel Dr. Murray should not be cleared of any wrongdoing just yet. The family requested a second autopsy to find out what the last drug Jackson took was. We're told the family feels once those results are known, a criminal investigation will take place.
We're also told the family is questioning Dr. Murray's abilities as a doctor. In the 911 call, first published by TMZ, the caller says Dr. Murray was performing CPR on Jackson on a bed; CPR is routinely performed on a hard surface.
As our source put it, "If you're a doctor, how can you not know how to do CPR?"
Zijn er meer foto's van die kinderen? Ik kan niets vinden. Deze kende ik ook nog nietquote:Op zondag 28 juni 2009 18:39 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Zij heeft toch echt wel iets hispanic achtigs
en check de neus van blanket, die lijkt er wel verdacht veel op
genoegquote:Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zijn er meer foto's van die kinderen? Ik kan niets vinden. Deze kende ik ook nog niet
Ja hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
Zijn er meer foto's van die kinderen? Ik kan niets vinden. Deze kende ik ook nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |