Als zijn vader hem zo geslagen en uitgescholden heeft vroeger zoals hij vertelde, dan lijkt me dat hij zich in zijn graf omdraait als zijn kinderen bij Pa Jackson in huis komen. Leeft moeder Jackson nog steeds samen met vader Jackson eigenlijk? Daar ben ik eigenlijk helemaal niet van op de hoogtequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:01 schreef wapwip het volgende:
[..]
Als ze inderdaad bij Ma Jackson terrecht komen, dan staan ze lijkt mij ook in direct contact met pa? Dus dat worden de volgende jackson 5, maar dan 3
Geen idee, dat vroeg ik me dus ook af. Als dat zo is, is het niet echt handig neequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als zijn vader hem zo geslagen en uitgescholden heeft vroeger zoals hij vertelde, dan lijkt me dat hij zich in zijn graf omdraait als zijn kinderen bij Pa Jackson in huis komen. Leeft moeder Jackson nog steeds samen met vader Jackson eigenlijk? Daar ben ik eigenlijk helemaal niet van op de hoogte
Dan kan je eventueel toch gewoon de vorige OP kopiëren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef wapwip het volgende:
jody bernal....
denkt
uhhh
oja, die van que si que no![]()
Misschien handig als er even een linkje komt naar de OP, ik wilde ook al de nieuwe openen maar had geen OP, en geen zin om er zelf een te maken
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je eventueel toch gewoon de vorige OP kopiëren?
Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe het contact tussen Michael Jackson zelf en zijn ouders wasquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als zijn vader hem zo geslagen en uitgescholden heeft vroeger zoals hij vertelde, dan lijkt me dat hij zich in zijn graf omdraait als zijn kinderen bij Pa Jackson in huis komen. Leeft moeder Jackson nog steeds samen met vader Jackson eigenlijk? Daar ben ik eigenlijk helemaal niet van op de hoogte
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:27 schreef wapwip het volgende:
[..]
![]()
Zullen we anders net doen alsof ik dat net niet zei?
Het is erg zat dat jij dat weet. Maar hey.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:32 schreef Rosbief het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat het een publiciteitsstunt is voor het promoten van z'n nieuwe videoclip die binnenkort uit moet komen.
Ja, zonder operatie, goed hè?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:35 schreef N.icka het volgende:
Hij heeft hier als kind geen kuiltje in zijn kin en als volwassene wel?
Een mens verandert door de jaren heenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:35 schreef N.icka het volgende:
nu je het zegtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:35 schreef N.icka het volgende:
Heeeeeeeeeeel bijzonderquote:
Get outa herequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef wapwip het volgende:
[..]
nu je het zegtkan dat later nog erin gegroeid zijn? Nee toch?
zou ie zo ijdel zijn geweest dat ie er een heeft laten maken door plastische chirurgie?
Michael Jackson ijdel? Nee, hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef wapwip het volgende:
[..]
nu je het zegtkan dat later nog erin gegroeid zijn? Nee toch?
zou ie zo ijdel zijn geweest dat ie er een heeft laten maken door plastische chirurgie? dat is wel ernstig![]()
Een neuscorrectie ofzo kan nog zinnig zijn, maar een fucking kuiltjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Michael Jackson ijdel? Nee, hoe kom je erbij
Maar nog niet zo'n hele vierkante kaaklijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Ten tijde van Thriller zat het kuiltje er ook nog niet.
Maar hier heeft hij wel al die grote ogen en dat smallere strakkere gezicht.
[ afbeelding ]
dezelfde plastisch chirurgquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef N.icka het volgende:
Hij lijkt sprekend op zijn zus Latoya op die eerste foto
hij dacht dat dat mannelijk was, terwijl de bovenste helft van zijn gezicht, vooral de wenkbrauwen, heel vrouwelijk zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Maar nog niet zo'n hele vierkante kaaklijn
Die neus...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Wat doen die post-it's daar?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef N.icka het volgende:
Hij lijkt sprekend op zijn zus Latoya op die eerste foto
Wat triest eigenlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Wat doen die post-it's daar?
[ afbeelding ]
Eerbetoonquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik gooi hem er maar weer eens in?
Jemig , ik had eigenlijk nog nooit een foto van haar gezien van hoe ze er eigenlijk uitzag, Shockingquote:
Holy cow! Nooit geweten dat die Latoya er zo uitzag vroeger!quote:
Overduidelijk wel lijkt mequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Alle 3 overduidelijk niets laten doen
HIER staat dat hij het wel was, maar niet mocht zingen vanwege contracten. Heel uitgebreid stukje!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:51 schreef Irien het volgende:
En The Simpsons aflevering!Al staat ie niet in de aftiteling ik weet zeker dat ie het is, vooral als ie zingt! En hij had ook wel humor, dus denk dat ie leuk zou vinden om te doen.
quote:Kompowski’s voice? Jackson himself. At the time of the episode’s airing, a contractual conflict didn’t allow the show’s creators to confirm that Jackson was on the show or even allow for him to be credited, which is why the voice of Leon Kompowski is in the credits as “John Jay Smith.” Subsequent interviews and DVD commentaries have confirmed that it was in fact Jackson playing the role. Show creator Matt Groening later established a that all subsequent guest stars would have to be credited by their actual names.
Interestingly, Jackson doesn’t do any of his own singing on the show (the difference in the sound of his voice led to a lot of people thinking it wasn’t really Jackson, furthering the confusion over his casting). Because his record contract wouldn’t allow him to sing for any company but them, both his version of “Billie Jean” and the birthday song he sings to Lisa at the end are sung by frequent “Simpsons” collaborator Kipp Lennon.
Maar in deze twee fotos heeft ie in de jonge foto toch ook al een kuiltje in zijn kin? Weliswaar iets minder geprononceerd, maar hij draagt en minder make up en heeft op de eerste foto al minimaal 1 facelift achter de rug.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
I've only had my nose done! Twice!
[ afbeelding ]
Hij had gewoon hier moeten ophouden met uiterlijke veranderingen, toen was hij best leuk om te zien:
[ afbeelding ]
Ja, goeie vraag inderdaad...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:58 schreef APK het volgende:
Waarom had hij eigenlijk een cardioloog als persoonlijk arts
Nee ik ook niet en van Janet ook niet..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef Felixa het volgende:
[..]
Holy cow! Nooit geweten dat die Latoya er zo uitzag vroeger!
Is dit van vandaag?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef matthijst het volgende:
Gelukkig kan Joe Jackson nog lachen:
[ afbeelding ]
Hahahaha, ik dacht al dat ik het voor niks had zitten doen. Dank je wel!quote:
Dat hebben ze wel laten doen, Pa Jackson vond het dikke neus van zijn zoon niet mooi vertelde hij vanavond..(vandaar de verandering denk ik)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Alle 3 overduidelijk niets laten doen
Dat bedoelde ze dan ook sarcastisch, dat leek me duidelijk gezien de 'quote:Op zondag 28 juni 2009 00:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel laten doen, Pa Jackson vond het dikke neus van zijn zoon niet mooi vertelde hij vanavond..(vandaar de verandering denk ik)
is die kerel ernaast niet een advocaat of manager van jackson?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Michael zie ik het echt totaal niet, een kuiltje!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
Ben ik nou echt de enige die op alle jonge fotos van meerdere Jacksonclanleden al het begin van een kuiltje in de kin zie?
Ik weet niet hoe je hem gekopieerd krijgt van die site, maar die met thumbs up vind ik helemaal absurd, en erg raar in deze situatiequote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, die veranderingen ziet een blinde toch zelfsquote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze dan ook sarcastisch, dat leek me duidelijk gezien de ''
Dat begreep ik ook..Al zei ik, dat hebben ze wel laten doen..niet verkeerd bedoeld van mijquote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze dan ook sarcastisch, dat leek me duidelijk gezien de ''
Ik denk dat het Jesse Jackson is.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
is die kerel ernaast niet een advocaat of manager van jackson?
hilarische aflevering was datquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:49 schreef Bob-B het volgende:
Ik kan niet wachten op de southpark aflevering
Lekker boeiend.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:13 schreef Qwea het volgende:
Ondertitel van de foto ;
While we don't begrudge anyone who's lost a loved one the right to smile, isn't it more than a bit inappropriate for Michael's dad to be making such a public display so soon after the death of his son?
We just had to ask...
Ik zie het zelfs al bij die Got to be There album cover, en nog veel duidelijker bij Thriller, en dan nog weer duidelijker bij die ene mooie foto die jij ook al postte (vooral door de angle van die foto) en bij Bad weer nog duidelijker. Maar bij Bad is de make up veel dramatischer, is hij magerder, heeft ie volgens mij zijn eerste face lift al achter de rug en is de neus smaller en de huid veel lichter. Maar de vorm van zijn kaaklijn en cheekbones vind ik helemaal niet zoveel anders. Ze hebben dat ook allemaal, vind ik, die vorm van het gezicht, ook de broers die niks of minder hebben laten doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Michael zie ik het echt totaal niet, een kuiltje!
Kijk ook maar op die grote foto op de eerste pagina, die al eerder voorbij is gekomen.
Ik zie het niet in elk geval!
nou, ik vind het toch wel ongepastquote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Ik heb vanwege een of andere opmerking ook dubbel gelegen van het lachen toen we achter de kist van mijn pa aanreden.
Spanning moet er uit, hoe dan ook.
goeie vraag!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle reden voor thumbs up inderdaad![]()
(Hoe krijg jij ze van die site?)
quote:
Yep, is Jesse Jackson.quote:
bron bekijken en daar de link uit vissenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle reden voor thumbs up inderdaad![]()
(Hoe krijg jij ze van die site?)
nou, ik weet niet wat voor begrafenissen jij dan bijwoont?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:18 schreef Shitney het volgende:
[..]
Yep, is Jesse Jackson.
Ik vind het trouwens ook vrij normaal om in dit soort tijden te lachen, begrafenissen eindigen toch ook meestal in lachen en zuipen (afgewisseld met huilen)?
Het komt ook door die verhalen van MJ (over het slaan met riemen e.d.) dat 'men' hem bij voorbaat al een akelige kerel vindt denk ik. Als je dan zo'n foto ziet dan... nou ja, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, misschien is het verder wel een aardige kerel
Kan ook moeilijk 3 dagen niet meer lachen.
Komt heel vaak voor hoor, alleen worden de meeste mensen niet door hordes fotografen gevolgd.quote:
Er zijn zoveel donkere mensen met blanke kinderen, de kinderen van Pierre van Hooijdonk en Ruud Gullit zijn ook hartstikke blank. Ik heb het in ieder geval wel vaker gezien.quote:
It runs in the family?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Komt heel vaak voor hoor, alleen worden de meeste mensen niet door hordes fotografen gevolgd.
Het zou me aan de andere kant ook weer niet verbazen als pa ook een persoonlijke cardioloog heeft met een grote tas met morfine als ik die tweede foto bekijk.
Blijkbaar met leuke mensen die ook de mooie dingen met een lach en een traan willen herbeleven.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:19 schreef Qwea het volgende:
nou, ik weet niet wat voor begrafenissen jij dan bijwoont?
Daar dacht ik ook al aan. Vorig jaar is een jonge man in onze vriendenkring overleden en zijn moeder stond tijdens het condoleren buiten een sigaretje te roken, dus ik ben er even bij gaan staan. Ze maakte zich toen erg druk om het feit dat ze geen brood in huis had voor als haar zus zou komen. Daar ging ze maar over door en van de zenuwen liep ze ook te giechelen. Dat kwam op anderen heel vreemd over, maar ze zat dus ook onder de medicijnen begreep ik later.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Komt heel vaak voor hoor, alleen worden de meeste mensen niet door hordes fotografen gevolgd.
Het zou me aan de andere kant ook weer niet verbazen als pa ook een persoonlijke cardioloog heeft met een grote tas met morfine als ik die tweede foto bekijk.
Zal hij blij zijn dat hij dood isquote:
In onze familie wordt er altijd heel wat afgelachen na afloop, en bij mijn schoonfamilie ook. Dan zit je herinneringen op te halen, komen de verhalen los, zit er al wat drank in, dan wordt er meer gelachen dan gehuild, eigenlijk. Wel een beetje hysterisch gelachen, alsof het ook een soort spanning is die eruit moet, en wat vaak ook wel eindigt in een huilbui (huilen van het lachen dus echt) , maar gelachen wordt er zeker.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik weet niet wat voor begrafenissen jij dan bijwoont?
WHO CARES!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:22 schreef N.icka het volgende:
Nou lieve menschjes , ik ga een kuiltje in mijn bed maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |