Dat bedoelde ze dan ook sarcastisch, dat leek me duidelijk gezien de 'quote:Op zondag 28 juni 2009 00:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel laten doen, Pa Jackson vond het dikke neus van zijn zoon niet mooi vertelde hij vanavond..(vandaar de verandering denk ik)
is die kerel ernaast niet een advocaat of manager van jackson?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef matthijst het volgende:
Gelukkig kan Joe Jackson nog lachen:
[ afbeelding ]
Bij Michael zie ik het echt totaal niet, een kuiltje!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
Ben ik nou echt de enige die op alle jonge fotos van meerdere Jacksonclanleden al het begin van een kuiltje in de kin zie?
Ik weet niet hoe je hem gekopieerd krijgt van die site, maar die met thumbs up vind ik helemaal absurd, en erg raar in deze situatiequote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef matthijst het volgende:
Gelukkig kan Joe Jackson nog lachen:
[ afbeelding ]
Hahaha, die veranderingen ziet een blinde toch zelfsquote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze dan ook sarcastisch, dat leek me duidelijk gezien de ''
Dat begreep ik ook..Al zei ik, dat hebben ze wel laten doen..niet verkeerd bedoeld van mijquote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze dan ook sarcastisch, dat leek me duidelijk gezien de ''
Ik denk dat het Jesse Jackson is.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
is die kerel ernaast niet een advocaat of manager van jackson?
hilarische aflevering was datquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:49 schreef Bob-B het volgende:
Ik kan niet wachten op de southpark aflevering
Lekker boeiend.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:13 schreef Qwea het volgende:
Ondertitel van de foto ;
While we don't begrudge anyone who's lost a loved one the right to smile, isn't it more than a bit inappropriate for Michael's dad to be making such a public display so soon after the death of his son?
We just had to ask...
Ik zie het zelfs al bij die Got to be There album cover, en nog veel duidelijker bij Thriller, en dan nog weer duidelijker bij die ene mooie foto die jij ook al postte (vooral door de angle van die foto) en bij Bad weer nog duidelijker. Maar bij Bad is de make up veel dramatischer, is hij magerder, heeft ie volgens mij zijn eerste face lift al achter de rug en is de neus smaller en de huid veel lichter. Maar de vorm van zijn kaaklijn en cheekbones vind ik helemaal niet zoveel anders. Ze hebben dat ook allemaal, vind ik, die vorm van het gezicht, ook de broers die niks of minder hebben laten doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Michael zie ik het echt totaal niet, een kuiltje!
Kijk ook maar op die grote foto op de eerste pagina, die al eerder voorbij is gekomen.
Ik zie het niet in elk geval!
nou, ik vind het toch wel ongepastquote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Ik heb vanwege een of andere opmerking ook dubbel gelegen van het lachen toen we achter de kist van mijn pa aanreden.
Spanning moet er uit, hoe dan ook.
goeie vraag!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle reden voor thumbs up inderdaad![]()
(Hoe krijg jij ze van die site?)
quote:
Yep, is Jesse Jackson.quote:
bron bekijken en daar de link uit vissenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle reden voor thumbs up inderdaad![]()
(Hoe krijg jij ze van die site?)
nou, ik weet niet wat voor begrafenissen jij dan bijwoont?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:18 schreef Shitney het volgende:
[..]
Yep, is Jesse Jackson.
Ik vind het trouwens ook vrij normaal om in dit soort tijden te lachen, begrafenissen eindigen toch ook meestal in lachen en zuipen (afgewisseld met huilen)?
Het komt ook door die verhalen van MJ (over het slaan met riemen e.d.) dat 'men' hem bij voorbaat al een akelige kerel vindt denk ik. Als je dan zo'n foto ziet dan... nou ja, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, misschien is het verder wel een aardige kerel
Kan ook moeilijk 3 dagen niet meer lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |