Lekker boeiend.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:13 schreef Qwea het volgende:
Ondertitel van de foto ;
While we don't begrudge anyone who's lost a loved one the right to smile, isn't it more than a bit inappropriate for Michael's dad to be making such a public display so soon after the death of his son?
We just had to ask...
Ik zie het zelfs al bij die Got to be There album cover, en nog veel duidelijker bij Thriller, en dan nog weer duidelijker bij die ene mooie foto die jij ook al postte (vooral door de angle van die foto) en bij Bad weer nog duidelijker. Maar bij Bad is de make up veel dramatischer, is hij magerder, heeft ie volgens mij zijn eerste face lift al achter de rug en is de neus smaller en de huid veel lichter. Maar de vorm van zijn kaaklijn en cheekbones vind ik helemaal niet zoveel anders. Ze hebben dat ook allemaal, vind ik, die vorm van het gezicht, ook de broers die niks of minder hebben laten doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Michael zie ik het echt totaal niet, een kuiltje!
Kijk ook maar op die grote foto op de eerste pagina, die al eerder voorbij is gekomen.
Ik zie het niet in elk geval!
nou, ik vind het toch wel ongepastquote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Ik heb vanwege een of andere opmerking ook dubbel gelegen van het lachen toen we achter de kist van mijn pa aanreden.
Spanning moet er uit, hoe dan ook.
goeie vraag!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle reden voor thumbs up inderdaad![]()
(Hoe krijg jij ze van die site?)
quote:
Yep, is Jesse Jackson.quote:
bron bekijken en daar de link uit vissenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle reden voor thumbs up inderdaad![]()
(Hoe krijg jij ze van die site?)
nou, ik weet niet wat voor begrafenissen jij dan bijwoont?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:18 schreef Shitney het volgende:
[..]
Yep, is Jesse Jackson.
Ik vind het trouwens ook vrij normaal om in dit soort tijden te lachen, begrafenissen eindigen toch ook meestal in lachen en zuipen (afgewisseld met huilen)?
Het komt ook door die verhalen van MJ (over het slaan met riemen e.d.) dat 'men' hem bij voorbaat al een akelige kerel vindt denk ik. Als je dan zo'n foto ziet dan... nou ja, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, misschien is het verder wel een aardige kerel
Kan ook moeilijk 3 dagen niet meer lachen.
Komt heel vaak voor hoor, alleen worden de meeste mensen niet door hordes fotografen gevolgd.quote:
Er zijn zoveel donkere mensen met blanke kinderen, de kinderen van Pierre van Hooijdonk en Ruud Gullit zijn ook hartstikke blank. Ik heb het in ieder geval wel vaker gezien.quote:
It runs in the family?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Komt heel vaak voor hoor, alleen worden de meeste mensen niet door hordes fotografen gevolgd.
Het zou me aan de andere kant ook weer niet verbazen als pa ook een persoonlijke cardioloog heeft met een grote tas met morfine als ik die tweede foto bekijk.
Blijkbaar met leuke mensen die ook de mooie dingen met een lach en een traan willen herbeleven.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:19 schreef Qwea het volgende:
nou, ik weet niet wat voor begrafenissen jij dan bijwoont?
Daar dacht ik ook al aan. Vorig jaar is een jonge man in onze vriendenkring overleden en zijn moeder stond tijdens het condoleren buiten een sigaretje te roken, dus ik ben er even bij gaan staan. Ze maakte zich toen erg druk om het feit dat ze geen brood in huis had voor als haar zus zou komen. Daar ging ze maar over door en van de zenuwen liep ze ook te giechelen. Dat kwam op anderen heel vreemd over, maar ze zat dus ook onder de medicijnen begreep ik later.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Komt heel vaak voor hoor, alleen worden de meeste mensen niet door hordes fotografen gevolgd.
Het zou me aan de andere kant ook weer niet verbazen als pa ook een persoonlijke cardioloog heeft met een grote tas met morfine als ik die tweede foto bekijk.
Zal hij blij zijn dat hij dood isquote:
In onze familie wordt er altijd heel wat afgelachen na afloop, en bij mijn schoonfamilie ook. Dan zit je herinneringen op te halen, komen de verhalen los, zit er al wat drank in, dan wordt er meer gelachen dan gehuild, eigenlijk. Wel een beetje hysterisch gelachen, alsof het ook een soort spanning is die eruit moet, en wat vaak ook wel eindigt in een huilbui (huilen van het lachen dus echt) , maar gelachen wordt er zeker.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik weet niet wat voor begrafenissen jij dan bijwoont?
WHO CARES!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:22 schreef N.icka het volgende:
Nou lieve menschjes , ik ga een kuiltje in mijn bed maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |