Was idd een heel artikel over.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:15 schreef Ireth het volgende:
Ik zag gisteren volgens mij in een MJ topic hier iets langskomen over dat ie geplastificeerd zou worden, net als Bubbles oid. Kan het alleen niet meer terugvinden? Iemand die het wel weet te vinden?
Thanks Greys! Had gisteren geen tijd om het te lezen, moest de deur uit en nou kon ik um nie meer vindenquote:Op zondag 28 juni 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Ireth, hier staat het
Michael Jackson overleden #8. Overdosis?
Dat kan ik me voorstellen, die topics gaan zo hard!quote:Op zondag 28 juni 2009 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Thanks Greys! Had gisteren geen tijd om het te lezen, moest de deur uit en nou kon ik um nie meer vinden
Inderdaad, die had ik ook gezien net. Maar het zal niet zo zijn dat hij persé kinderen met blond haar wilde, want dan had hij de andere kindjes ook wel laten blonderen en die hebben gewoon hun eigen kleur haar zo te zien. Vreemd!quote:Op zondag 28 juni 2009 11:22 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet dat ventje er qua haarkleur wat Geert Wilders achtig uit..Hier lijkt het toch echt geblondeerd, maar het kan ook door de lichtinval komen natuurlijk!
Ik wist niet wie dat was, ik dacht dat het gewoon een vriend van MJ was met zijn eigen kindquote:Op zondag 28 juni 2009 11:24 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
En wat een droppie zeg!!(die kleinste dan he
)
Ik denk idd dat dit het jongste kindje van MJ is want alle andere kinderen op de foto's daarvan zijn hun gezichtjes wazig gemaakt.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet wie dat was, ik dacht dat het gewoon een vriend van MJ was met zijn eigen kind
Maar dat is dus het jongste kindje van Michael?
En ik denk het andersom dat zijn kinderen die afgeschermd zijn..MJ kinderen zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dit het jongste kindje van MJ is want alle andere kinderen op de foto's daarvan zijn hun gezichtjes wazig gemaakt.
Dat is niet meer dan normaal, dat zijn z'n eigen kinderen inderdaad niet, die afgeschermd zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zijn er paar kindjes afgeschermd tegen privacy.
Ik denk alleen toen ze klein waren. Er zijn ook foto's dat hij gewoon over straat loopt met zijn kinderen helemaal herkenbaar. Misschien is hij later van gedachten veranderdquote:Op zondag 28 juni 2009 11:47 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staan de foto's van zijn kinderen nu ineens overal open en herkenbaar in de media? Het was zijn wens om zijn kinderen anoniem op te laten groeien.
Juist voor de onverwachte momenten had ie ze dan altijd af moeten schermen. Hij werd er naar mijn idee toch ook idd wat laconiek mee, wat makkelijker..quote:Op zondag 28 juni 2009 11:54 schreef DrDentz het volgende:
Nope, dat was onverwacht. Later die dag moesten ze hun maskers weer op.
[ afbeelding ]
Maar goed, niks aan te veranderen. Ze zullen nu waarschijnlijk alsnog herkend worden op straat.
Jaquote:Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Maar als jullie die foto's hierboven zien van de donkere mensen met vitiligo, zoals dat jonge meisje dat ook zo goed als 'blank' lijkt nu, vinden jullie het ook niet ineens best geloofwaardig dat hij zichzelf niet heeft gebleekt?
Ik kan me voorstellen dat je dan echt lagen bijna-spierwitte pancake op je gezicht moet smeren om het nog een beetje egaal te laten lijken als je als wereldberoemd popster in de schijnwerpers staat. Dat is dus wat hij ook bij Oprah zei en het lijkt er op dat hij dus gewoon al die tijd de waarheid sprak.quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Maar als jullie die foto's hierboven zien van de donkere mensen met vitiligo, zoals dat jonge meisje dat ook zo goed als 'blank' lijkt nu, vinden jullie het ook niet ineens best geloofwaardig dat hij zichzelf niet heeft gebleekt?
Het verhaal wordt steeds weer anders!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:26 schreef matthijst het volgende:
“Dr. Murray is not the problem,” says a source who feels yet another doctor may be at the bottom of the tragedy.
"Murray was summoned to the Jackson home Thursday when either a security guard or one of Jackson’s children found him unreponsive. Still, there is uncertainty about what exactly happened. But then Murray was summoned, and he was the one who performed CPR."
En wie was dan die andere dokter idd. Blijft vaag....quote:Op zondag 28 juni 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het verhaal wordt steeds weer anders!
(Logisch natuurlijk bij zoiets...)
Maar als Dr. Murray not the problem is, dan heeft een andere dokter hem dus al die medicijnen gegeven?
En waarom was Dr. Murray dan 24 uur onvindbaar als hij geen part of the problem was?
Deze bron weet niet eens of eens van zijn kinderen hem gevonden heeft of iemand van de beveiliging. Hoe serieus moet je het statement dan nemen dat Dr. Murray the problem niet is?
Inderdaad heel interessant.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:32 schreef wapwip het volgende:
Hier nog een héél flink artikel:
http://www.dailymail.co.u(...)eath-months-ago.html
wel interessant iigBeetje te lang om te posten.
'I'm better off dead. I'm done': Michael Jackson's fateful prediction just a week before his death
quote:
quote:MICHAEL JACKSONS Alleged Physician Tohme Tohme: I Wasnt There When He Died
A doctor who worked as Michael Jackson’s manager told The New York Post today that he was not at the “King of Pop’s” home when he collapsed in cardiac arrest and denied reports that he had injected the singer with drugs shortly before he died. “It’s not me. I wasn’t there at the house when this took place,” said Dr. Tohme Tohme
Hij was gewoon een product, een product wat een beetje stuk was gegaan maar binnekort toch zou moeten worden verkocht. In een grote oplage. Dus moest het gemaakt worden, kost wat kost, door er maar medicijnen in te blijven stoppen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Inderdaad heel interessant.
Als je dat zo leest, zal er best een groot deel van waar zijn.
Iig geloof ik zeker dat hij op een gegeven moment werd geleefd, hij had heel veel beslissingen niet meer zelf in de hand.
Dat lijkt er wel op.quote:
quote:In late 2008, a shadowy figure who called himself Dr Tohme Tohme suddenly emerged as Jackson’s ‘official spokesman’.
Tohme has been alternately described as a Saudi Arabian billionaire and an orthopaedic surgeon, but he is actually a Lebanese businessman who does not have a medical licence. At one point, Tohme claimed he was an ambassador at large for Senegal, but the Senegalese embassy said they had never heard of him.
Ik zeg ook niet dat ik het geloof, ik quote het alleenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef matthijst het volgende:
@Greys, tsja, wat verwacht je dan dat hij gaat zeggen?
Hij zegt ook “I’m not aware of him taking anything”...
Lekker geloofwaardig
quote:He was also playing a truly dangerous game. It is clear to me that Michael was homosexual and that his taste was for young men, albeit not as young as Jordan Chandler or Gavin Arvizo.
In the course of my investigations, I spoke to two of his gay lovers, one a Hollywood waiter, the other an aspiring actor. The waiter had remained friends, perhaps more, with the singer until his death last week. He had served Jackson at a restaurant, Jackson made his interest plain and the two slept together the following night. According to the waiter, Jackson fell in love.
The actor, who has been given solid but uninspiring film parts, saw Jackson in the middle of 2007. He told me they had spent nearly every night together during their affair – an easy claim to make, you might think. But this lover produced corroboration in the form of photographs of the two of them together, and a witness.
Other witnesses speak of strings of young men visiting his house at all hours, even in the period of his decline. Some stayed overnight.
When Jackson lived in Las Vegas, one of his closest aides told how he would sneak off to a ‘grungy, rat-infested’ motel – often dressed as a woman to disguise his identity – to meet a male construction worker he had fallen in love with.
Het zal er vast ook mee te maken hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:48 schreef matthijst het volgende:
Of misschien dood gegaan aan anorexia?
Schijnt hartstilstand ook door veroorzaakt te worden.
quote:Even Michael Jackson’s legendary wealth was in sharp decline. Just a few days before he announced his 50-concert comeback at the O2 Arena, one of my sources told me Jackson had been offered £1.8million to perform at a party for a Russian billionaire on the Black Sea.
‘Is he up to it?’ I had asked.
‘He has no choice. He needs the money. His people are pushing him hard,’ said the source.
Could he even stand on a stage for an hour concert?
‘He can stand. The treatments have been successful. He can even dance once he gets in better shape. He just can’t sing,’ said the aide, adding that Jackson would have to lip-synch to get through the performance. ‘Nobody will care, as long as he shows up and moonwalks.’
He also revealed Jackson had been offered well over £60million to play Las Vegas for six months. ‘He said no, but his people are trying to force it on him. He’s that close to losing everything,’ said the source.
Reken maar dat we overspoeld gaan worden met boeken van mensen die voor hem gewerkt hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
And here comes more and more dirt....
Lekker makkelijk zeggen nu allemaal.
Nou ja, that's showbusiness. Helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |