abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 juni 2009 @ 15:53:42 #251
163650 Greys
pi_70425799
Ik hoef of jij hoeft dan ook niets te bewijzen, het is slechts een vermoeden, een gevoel.
Vandaar dat ik ook al drie keer zeg dat ik het hoogstwaarschijnlijk bij het verkeerde eind heb en waarschijnlijk teveel tv heb gekeken. Wat wil je nou dat ik nog meer zeg?
Wat mij betreft zit er een luchtje aan. En dat mag ik vinden lijkt me.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 27-06-2009 16:00:43 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:05:12 #252
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70426068
Jij mag alles

Ik hoop dat het zal meevallen, als je die lijst met medicijnen ziet kan ik me trouwens heel goed voorstellen dat zijn behandelend artsen sowieso een tuchtzaak tegemoet zien. Maar goed ook dat is speculatie tot de onderzoeken gedaan zijn.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70426195
Er zijn in ieder geval sterke aanwijzingen dat Michaels dood verband houdt met zijn medicijngebruik en dan is het logisch dat de politie even zijn arts wil spreken. Maar ik heb ook nog geen berichten gehoord dat die arts formeel als verdachte wordt aangemerkt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_70426307
Lees dit laatste stuk:

MICHAEL Jackson's funeral is likely to be the biggest in entertainment history, drawing tens of thousands of mourners and hundreds of millions of TV viewers.

It is expected to eclipse that of Elvis Presley in 1977, at which 75,000 fans lined the streets of Memphis, and could rival Princess Diana's 12 years ago, when 250,000 gathered in Hyde Park.

Even the funeral of silent film star Rudolph Valentino in New York in 1926 drew 40,000 fans.

Celebrity mourners at Jackson's service could include showbiz legends such as Sir Paul McCartney, who sang with him, and Elizabeth Taylor.

Even if his family insists on a private ceremony, it will be almost impossible to keep fans away.

Jackson was raised a Jehovah's Witness, forbidden from following funeral customs that are not mentioned in the Bible.

Rowdy wakes are banned, as are alcoholic toasts, ``talking to and making requests of the dead'', marking the anniversary of the death, and any practices suggesting ``something in the person survives death''.

But there was speculation last year that Jackson had secretly converted to Islam.

When his death was confirmed by his brother Jermaine, who became a Muslim 20 years ago, he said: ``May Allah be with you, Michael.''

Though Jackson did not admit embracing Islam, he moved to Dubai after he was cleared of child abuse in 2005, and was linked to the American black Muslim organisation Nation of Islam, which provided security for him at his trial.

If a Muslim funeral takes place, the body is usually buried within two days of death.

However, it emerged last night that his body may not be buried at all, but could be preserved for ever in his famous moonwalk stance.

The claim was made by German doctor Gunther von Hagens, who has gained notoriety for embalming corpses in polyurethane.

His ``plastination'' process enabled him to create a London show featuring preserved human bodies, many displaying internal organs.

On Friday, Dr von Hagens said: ``An agreement is in place to plastinate the king of pop.''

He said he had agreed with representatives of Jackson's family ``months ago'' that his body would be plastinated and placed next to the singer's late chimp Bubbles, who was preserved after his death and is on display in the show at the O2 arena, where the singer was due to appear next month.

A spokesman for Dr von Hagens said it was one of Jackson's last wishes to be reunited with Bubbles, saying: ``There is no better place than to do this at the venue where Jackson was to perform his 50-date tour.

``While von Hagens is keen to keep the pose of the superstar's plastinate under wraps, he hinted that the moonwalk position would naturally be favoured.

``It is hoped the exhibit will be unveiled towards the end of July for fans to visit and pay respects.''

WTF
Zal dat waar zijn? Michael Jackson's lichaam opgezet naast Bubbles de aap?
Ik geloof het niet. Een nieuw bizar persgerucht. Zelfs na zijn dood zijn we daar niet vanaf.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 juni 2009 @ 16:20:37 #255
163650 Greys
pi_70426453
Het zou wel 'des Michaels' zijn, om zoiets raars te willen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:22:26 #256
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70426495
ziek
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70426532
Geweldig toch! Wanneer is die aap eigenlijk gestorven? (Bubbles bedoel ik he).
pi_70426645
Geluidsknopjes eronder, als je daarop drukt hoor je "Heehee!", "Aaohw!" of "Shamone!" en beweegt het gezicht van Michaels lijk ofzo?
pi_70426668
Dat lijkt me dus echt helemaal niks Hoop enorm dat dat gewoon een dikke hoax is.
pi_70426678
Ja, en oeh! en tsjktjsk!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:30:25 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70426710
MAg dat überhaupt?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70426784
Het lijkt me geweldig en past helemaal bij hem!
pi_70426816
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
MAg dat überhaupt?
Alle "kunstwerken" van Gunther von Hagens zijn echte mensen/dieren geweest.
Ik heb toen die tentoonstelling Körperwelten van hem gezien in Brussel een jaar of 8 geleden en dat was erg interessant om te zien maar aan de andere kant erg creepy omdat je weet dat je in een zaal vol met lijken loopt.

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_70426831
Dat is die Duitse arts van "Anatomie voor beginners", waarin lijken opengesneden werden op tv.
pi_70426987
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:14 schreef DrDentz het volgende:
Lees dit laatste stuk:

MICHAEL Jackson's funeral is likely to be the biggest in entertainment history, drawing tens of thousands of mourners and hundreds of millions of TV viewers.

It is expected to eclipse that of Elvis Presley in 1977, at which 75,000 fans lined the streets of Memphis, and could rival Princess Diana's 12 years ago, when 250,000 gathered in Hyde Park.

Even the funeral of silent film star Rudolph Valentino in New York in 1926 drew 40,000 fans.

Celebrity mourners at Jackson's service could include showbiz legends such as Sir Paul McCartney, who sang with him, and Elizabeth Taylor.

Even if his family insists on a private ceremony, it will be almost impossible to keep fans away.

Jackson was raised a Jehovah's Witness, forbidden from following funeral customs that are not mentioned in the Bible.

Rowdy wakes are banned, as are alcoholic toasts, ``talking to and making requests of the dead'', marking the anniversary of the death, and any practices suggesting ``something in the person survives death''.

But there was speculation last year that Jackson had secretly converted to Islam.

When his death was confirmed by his brother Jermaine, who became a Muslim 20 years ago, he said: ``May Allah be with you, Michael.''

Though Jackson did not admit embracing Islam, he moved to Dubai after he was cleared of child abuse in 2005, and was linked to the American black Muslim organisation Nation of Islam, which provided security for him at his trial.

If a Muslim funeral takes place, the body is usually buried within two days of death.

However, it emerged last night that his body may not be buried at all, but could be preserved for ever in his famous moonwalk stance.

The claim was made by German doctor Gunther von Hagens, who has gained notoriety for embalming corpses in polyurethane.

His ``plastination'' process enabled him to create a London show featuring preserved human bodies, many displaying internal organs.

On Friday, Dr von Hagens said: ``An agreement is in place to plastinate the king of pop.''

He said he had agreed with representatives of Jackson's family ``months ago'' that his body would be plastinated and placed next to the singer's late chimp Bubbles, who was preserved after his death and is on display in the show at the O2 arena, where the singer was due to appear next month.

A spokesman for Dr von Hagens said it was one of Jackson's last wishes to be reunited with Bubbles, saying: ``There is no better place than to do this at the venue where Jackson was to perform his 50-date tour.

``While von Hagens is keen to keep the pose of the superstar's plastinate under wraps, he hinted that the moonwalk position would naturally be favoured.

``It is hoped the exhibit will be unveiled towards the end of July for fans to visit and pay respects.''

WTF
Zal dat waar zijn? Michael Jackson's lichaam opgezet naast Bubbles de aap?
Ik geloof het niet. Een nieuw bizar persgerucht. Zelfs na zijn dood zijn we daar niet vanaf.
Dat zou echt cool zijn. Gunther von Hagens is tof. Ik heb in Houston zijn tentoonstelling gezien. Is echt indrukwekkend.
pi_70427169

Hoe kan MJ daar wonen als ie geen geld meer heeft?
En dan ook nog al dat personeel betalen, hoe?

Ik niet snap
pi_70427239
MJ is net als Real Madrid. Ook al sta je 500 miljoen in het rood, je uitgavenpatroon pas je niet aan.
  † In Memoriam † zaterdag 27 juni 2009 @ 16:59:43 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_70427465
Het is allemaal nogal vaag. De een zegt dit, de ander dat.
quote:
Nalatenschap Michael Jackson groot mysterie LOS ANGELES - Wat gebeurt er met de nalatenschap van Michael Jackson en waar bestaat die eigenlijk nog uit? Die vragen rijzen na het overlijden van de popzanger afgelopen donderdag. Zo is bijvoorbeeld nog onduidelijk of de rechten van de liedjes van de Beatles daar nog deel van uitmaken.

Michael Jackson en Sony Music hadden een joint venture waarin de rechten van 750.000 liedjes waren ondergebracht. Volgens analisten vertegenwoordigt Sony/ATV Music Publishing een waarde van minstens een miljard dollar (700 miljoen euro). In 1995 kwam de joint venture tussen Jackson en Sony tot stand waarbij Jackson ATV Songs inbracht, waar de rechten van vierduizend liedjes inzitten waaronder die van de Beatles. Jackson kocht ATV tien jaar eerder van de Australische zakenman Robert Holmes, hij troefde Paul McCartney daarbij af.

Het aandeel van Jackson in Sony/ATV en Mijac, waarin de rechten op zijn eigen muziek zijn ondergebracht, wordt beheerd door een trust. Het zou kunnen dat dit ontmanteld wordt om de schuldeisers tegemoet te komen.

Wie nu recht heeft op het deel van Michael Jackson is omgeven door nevelen. Uit een rechtszaak die speelde in 2002 zou blijken dat Jackson zijn aandeel in Sony/ATV en de rechten op zijn eigen liedjes zou hebben gebruikt als onderpand voor een lening met een waarde van 270 miljoen dollar.

In 2005 schreef The Wall Street Journal dat Jackson financieel zo aan de grond zat dat hij zijn elektriciteitsrekening niet meer kon betalen. Eerder deze maand schreef dezelfde krant dat hij voor 500 miljoen dollar aan schulden zou hebben.

Het kan volgens advocaten wel anderhalf jaar duren voordat precies duidelijk is hoe Jackson er nu precies financieel voorstond. Eerst zal gekeken worden naar zijn bezittingen, belastingen moeten betaald worden en schuldeisers kunnen hun claims indienen. Dan moet ook nog gekeken worden wat zijn bezittingen precies waard zijn. Vooral in het geval van intellectueel eigendom is dat ingewikkeld. Wat er eventueel overblijft zou worden ondergebracht in verschillende trusts voor zijn erfgenamen, hoogstwaarschijnlijk zijn dat zijn kinderen.

Sony/ATV wilde geen commentaar geven.
Intellectueel eigendom moest ik even googlen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_70428448
'Arts Michael Jackson wist niet hoe hij moest reanimeren'

van onze redactie
AMSTERDAM - Diverse bronnen beweren dat Michael Jackson niet op de juiste manier is gereanimeerd door zijn arts Conrad Murray.

Toen één van Michael's medewerkers 911 belde, riep hij dat de King of Pop in bed lag en dat dokter Conrad Murray de enige ter plaatse was.
Diverse bronnen weten zeker dat de arts van de zanger een flinke fout heeft gemaakt. Michael Jackson had tijdens het reanimeren op een harde ondergrond moeten liggen. De telefoniste van 911 gaf de beller de opdracht om Michael op de grond te leggen, maar daar werd geen gehoor aan gegeven.
Murray wordt momenteel ondervraagd door de politie in Los Angeles.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.
pi_70428529
Liza Minnelli doet rare uitspraak over Michael Jackson

AMSTERDAM - Liza Minnelli weet zeker dat 'de hel losbreekt' als de autopsie op Michael Jackson volledig is afgerond en de resultaten bekend worden gemaakt.

"Ik ben blij dat iedereen nu nog met een goed en warm gevoel aan Michael terugdenkt", aldus Liza in een interview op televisiezender CBS. "Neem van mij aan: de hel breekt los als de resultaten van de autopsie naar buiten komen." Meer liet de actrice niet los.
De King of Pop overleed donderdag op 50-jarige leeftijd. De lijkschouwer van Los Angeles heeft vrijdag de autopsie op Jackson afgerond, maar de doodsoorzaak is nog niet vastgesteld. Er zijn aanvullende tests besteld. De lijkschouwer maakte verder bekend dat er geen verwondingen op het lichaam van de zanger zijn aangetroffen. "Er is geen sprake van vals spel." Er moeten onder meer toxicologische onderzoeken gedaan worden, om vast te stellen welke stoffen in het lichaam van Jackson zaten ten tijde van zijn dood. Volgens geruchten zou de popster zijn gestorven aan een overdosis pijnstillers.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:34:26 #271
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70428555
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:30 schreef shomila het volgende:
'Arts Michael Jackson wist niet hoe hij moest reanimeren'

van onze redactie
AMSTERDAM - Diverse bronnen beweren dat Michael Jackson niet op de juiste manier is gereanimeerd door zijn arts Conrad Murray.

Toen één van Michael's medewerkers 911 belde, riep hij dat de King of Pop in bed lag en dat dokter Conrad Murray de enige ter plaatse was.
Diverse bronnen weten zeker dat de arts van de zanger een flinke fout heeft gemaakt. Michael Jackson had tijdens het reanimeren op een harde ondergrond moeten liggen. De telefoniste van 911 gaf de beller de opdracht om Michael op de grond te leggen, maar daar werd geen gehoor aan gegeven.
Murray wordt momenteel ondervraagd door de politie in Los Angeles.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Daar waren we gister al achter
pi_70428588
Riiiiight... een cardioloog die niet kan reanimeren. Het moet toch niet gekker worden!
Als dat zo is, wil de politie vást zijn diploma's wel even bekijken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 juni 2009 @ 17:36:31 #273
163650 Greys
pi_70428633
Hij wist wel hoe het moest natuurlijk als arts (lijkt me...) maar waarschijnlijk wist hij dat het toch geen zin meer had na de overdosis medicatie om hem vanuit het bed op de grond te leggen.
Dat is ook weer zoiets waarom ik denk dat de dokter het dus al wist dat hij niet meer bij ging komen. Hij belde 911 niet eerder en hij heeft niet de moeite genomen om zelf goed te reanimeren, zo lijkt het.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70428644
Ja hier op fok ja,de rest van de wereld doet er langer over.
pi_70428773
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
Hij wist wel hoe het moest natuurlijk als arts (lijkt me...) maar waarschijnlijk wist hij dat het toch geen zin meer had na de overdosis medicatie om hem vanuit het bed op de grond te leggen.
Dat is ook weer zoiets waarom ik denk dat de dokter het dus al wist dat hij niet meer bij ging komen. Hij belde 911 niet eerder en hij heeft niet de moeite genomen om zelf goed te reanimeren, zo lijkt het.
Die arts had toch juist een injectie met lidocaine toegediend na de hartstilstand, in een poging de boel weer aan de gang te krijgen?

Edit: quote gevonden:
quote:
When EMTs arrived there was evidence someone had been performing CPR on Michael for "quite some time." There was evidence of Lidocaine -- an old-school drug that can be used to treat disturbances in the heart's rhythm. Medics took over performing CPR but determined Jackson was lifeless -- and wanted to call the coroner to pick up the body.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')