abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2009 @ 00:57:09 #126
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70439122
Op youtube is die hele docu die eigenlijk uitgezonden zou worden te bekijken, en die is behoorlijk interessant.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70439123
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef matthijst het volgende:
There is so much sadness in the house today, it's unreal. They are so confused. They are so in the dark…The family has no access to the will. [Michael's lawyers] won't let the family see the will ... The family has no idea what to do. They don't even know when to bury him. They don't know what to do about anything. They aren't getting any answers from Michael's lawyers."

Citing a Jackson family source, People says that Michael's mother Katherine visited the late superstar's home to pick up clothing for his burial, but was rebuffed by members of the star's camp.
bron?

Vreemd dat de advocaten van MJ zo doen
  zondag 28 juni 2009 @ 00:58:25 #128
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70439153
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:57 schreef Shitney het volgende:
Op youtube is die hele docu die eigenlijk uitgezonden zou worden te bekijken, en die is behoorlijk interessant.
Hee thanks, wat moet je dan intypen bij You Tube?
Waiting for This is it!
  zondag 28 juni 2009 @ 01:01:49 #129
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zondag 28 juni 2009 @ 01:05:42 #130
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70439296
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Hee thanks, wat moet je dan intypen bij You Tube?
take 2, michael jackson.

Ik zit net naar deel 2 te kijken, dit is de link: en dan heb je ernaast de andere delen. Is echt schokkend, die Bashir zegt echt hele andere dingen dan in zijn eigen docu.
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 28 juni 2009 @ 01:40:13 #131
393 phileine
española
pi_70440002
Waarom mag je opeens niet meer lachen als je een dierbare bent verloren? Iedereen reageert anders op zoiets, ik weet nog dat mijn broers en ik de gruwelijkste grappen heb gemaakt en we daar blauw om heb gelegen toen eenmaal duidelijk werd dat hun moeder binnenkort dood zou gaan. Die moeder deed net zo hartstochtelijk mee met de grappen en de slappe lach. Huilen en lachen zijn allemaal manieren om de werkelijkheid wat verder weg te houden en langzamerhand toe te laten in je gevoel. Gewoon omdat in één keer de waarheid tot je te laten doordringen soms te moeilijk is. Met lachen laat je een klein stukje realiteit toe, net genoeg om te kunnen verteren. Dat heeft met respect of gebrek daaraan helemaal niets te maken. Iedereen gaat daar gewoon anders mee om.
mooi he, alles
pi_70440882
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
Ben ik nou echt de enige die op alle jonge fotos van meerdere Jacksonclanleden al het begin van een kuiltje in de kin zie?

nee
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_70440899
quote:
Op zondag 28 juni 2009 01:40 schreef phileine het volgende:
Waarom mag je opeens niet meer lachen als je een dierbare bent verloren?
Kan best zijn dat Jesse zoiets zegt van: Weet je nog toen Michael... etc.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 28 juni 2009 @ 03:35:13 #134
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_70440997
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef Felixa het volgende:

[..]

Via google krijg ik dit als een van de eerste hits:

http://www.skin-whitening-product.com/before-and-after.html
foto's waarop michael te zien is zonder make-up en met eerste tekenen van vitiligo
ik moet zeggen dat ik nu wel een beetje begin te twijfelen..

http://floacist.wordpress(...)tos-michael-jackson/

t zou kunnen dat ie om de vlekken tegen te gaan is begonnen met het slikken van die whitening pills
tis een theorietje
  zondag 28 juni 2009 @ 03:36:33 #135
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_70441004
oh en
quote:
Ben ik nou echt de enige die op alle jonge fotos van meerdere Jacksonclanleden al het begin van een kuiltje in de kin zie?
nee
pi_70441028
quote:
Michael heeft zelf aangegeven (in zijn autobiografie Moonwalk) een kuiltje in zijn kin te hebben laten aanbrengen.
  zondag 28 juni 2009 @ 09:20:58 #137
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70441663
quote:
Op zondag 28 juni 2009 03:35 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

foto's waarop michael te zien is zonder make-up en met eerste tekenen van vitiligo

t zou kunnen dat ie om de vlekken tegen te gaan is begonnen met het slikken van die whitening pills
tis een theorietje
In die docu (die van Michael zelf dus) zie je bij een van de interviews met Bashir dat ie voorbereidingen treft en zijn vingers intapet. Ik zat me net af te vragen of ie dat wellicht altijd gedaan heeft omdat je op je vingers natuurlijk geen make-up kunt aanbrengen. Het zijn namelijk altijd dezelfde vingers die ingetapet zijn. En zijn make up artist vertelt in die docu dat ze aanvankelijk begonnen met de lichte vlekken donker maken, maar dat het op een gegeven moment zo erg werd dat het andersom moest, de donkere huid lichter maken.

Larry King vertelde volgens mij toen ie net dood was ook dat hij altijd echt een hele dikke laag make up droeg.
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 28 juni 2009 @ 09:28:56 #138
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70441701
quote:
Op zondag 28 juni 2009 03:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Michael heeft zelf aangegeven (in zijn autobiografie Moonwalk) een kuiltje in zijn kin te hebben laten aanbrengen.
Oh, dat wist ik niet. Desalniettemin vind ik het nog steeds geen extreme verandering, omdat hij al een licht kuiltje in de kin had. Het wordt altijd gebracht alsof hij echt de hele vorm van zijn gezicht aangepast zou hebben, maar dat vind ik dus wel meevallen. Zijn neus is natuurlijk wel extreem veranderd, maar de rest lijkt me eerder een kwestie van aanscherpen wat er al was, dan daadwerkelijk compleet veranderen. Ik herken er nog steeds de jonge Michael in.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70442045
Ik weet niet waar ze die mensen vandaan halen die beweren dat ie 50 operaties heeft gehad

Hij heeft gelijk, mensen veranderen! In zijn geval, omdat hij op het eind zo mager was, en toen hij jong was veel babyvet in zijn gezicht had, valt dat heel erg op. Alle botten in zijn gezicht lijken scherper en meer uitgesproken. Zijn wenkbrauwen veranderen van vorm door make-up en epileren. Met make-up kun je schaduwen aanbrengen en zo een gezicht veranderen. Zijn lippen: Ik denk dat door zijn huidziekte ook zijn lippen zijn aangetast, en dat hij daarom altijd lippenstift/lipliner gebruikt. Daarmee kun je natuurlijk ook de vorm bijtekenen. Zijn neus is natuurlijk jammerlijk mislukt. Maar ik denk dat de rest vooral door zijn ziekte en magerheid wordt veroorzaakt. Ik ken genoeg voorbeelden uit mijn omgeving van mensen waarvan ik zeker weet dat ze geen chirurgie hebben gedaan, maar waarvan hun gezicht drastisch is veranderd. Bijv. iemand die anorexia heeft gehad, zo'n gezicht verandert compleet. En ook als de persoon weer aankomt, is het niet hetzelfde als voorheen.
  zondag 28 juni 2009 @ 10:24:50 #140
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70442161
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:55 schreef Felixa het volgende:

[..]

Als dit echt zo is, vind ik dat echt te gek voor woorden.
Wat hebben die advocaten te verbergen dat je de familie van een overledene geen info over het testament e.d. geeft.
Volgens mij is dat gebruikelijk hoor, er worden nooit van te voren dingen naar buiten gebracht uit een testament, pas bij de afhandeling van alles na het begraven en weetikveelwatvoorjuridischgesteggel wordt een testament openbaar. En daar kan (met name van dat juridische gedoe) nog wel enige tijd overheen gaan.

(edit: en volgens mij zijn advocaten ook niet de personen die een testament openbaar maken, dat doet een notaris oid?)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 28 juni 2009 @ 10:38:37 #141
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_70442304
quote:
Michael's family have just released an official statement following his tragic passing on Thursday.

They say:

"In one of the darkest moments of our lives we find it hard to find the words appropriate to this sudden tragedy we all had to encounter. Our beloved son, brother and father of three children has gone so unexpectedly, in such a tragic way and much too soon. It leaves us, his family, speechless and devastated to a point, where communication with the outside world seems almost impossible at times.

We miss Michael endlessly, our pain cannot be described in words. But Michael would not want us to give up now. So we want to thank all of his faithful supporters and loyal fans worldwide, you – who Michael loved so much. Please do not despair, because Michael will continue to live on in each and every one of you. Continue to spread his message, because that is what he would want you to do. Carry on, so his legacy will live forever.

In addition, Joseph Jackson wishes to personally convey: "My grandchildren are deeply moved by all the love and support you have shown for them and their father, Michael Jackson."

Joseph Jackson & Family"
pa jackson manipuleert de boel nog steeds, waarom niet ondertekenen met the jackson family of nog beter the family of michael jackson?!
  zondag 28 juni 2009 @ 10:40:59 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70442333
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 10:53:02 #143
163650 Greys
pi_70442486
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70442571
Op die fotos lijkt het toch net een heel normaal mens, die heel veel van zijn kinderen houd.

Waarom is dat kind geblondeerd?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 11:02:10 #145
163650 Greys
pi_70442617
quote:
Op zondag 28 juni 2009 03:35 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

tis een theorietje
Als je al die foto's op een rijtje ziet begin ik ook wel te twijfelen inderdaad of hij zijn huid wel moedwillig heeft lopen bleken.

Arm:

Spinnenbeet 2002, maar let op de huid eromheen:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 11:05:52 #146
163650 Greys
pi_70442665
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:58 schreef wapwip het volgende:
Op die fotos lijkt het toch net een heel normaal mens, die heel veel van zijn kinderen houd.

Waarom is dat kind geblondeerd?
Ik weet niet of hij wel geblondeerd is, de 'uitgroei' ziet er vrij natuurlijk uit.

Op latere foto's is hij wel een stuk donkerder, donkerblond, maar volgens mij kan dat dat je als kind heel blond bent en later niet meer. Iemand die dat kan beamen? Want ik weet het niet zeker
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 11:07:49 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70442690
  zondag 28 juni 2009 @ 11:08:35 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70442699
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij wel geblondeerd is, de 'uitgroei' ziet er vrij natuurlijk uit.

[ afbeelding ]

Op latere foto's is hij wel een stuk donkerder, donkerblond, maar volgens mij kan dat dat je als kind heel blond bent en later niet meer. Iemand die dat kan beamen? Want ik weet het niet zeker
Ik was als klein kind echt melk blond. Nog blonder dan dat kindje. Nu ben ik gewoon normaal blond.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 11:14:36 #149
163650 Greys
pi_70442785
Liza Minelli nu op CNN bij Larry King (niet in de studio, maar op camera).
Over wat een goede vriend hij was, een genie, a lovely man.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 11:15:49 #150
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70442808
Ik zag gisteren volgens mij in een MJ topic hier iets langskomen over dat ie geplastificeerd zou worden, net als Bubbles oid. Kan het alleen niet meer terugvinden? Iemand die het wel weet te vinden?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')