bron?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef matthijst het volgende:
There is so much sadness in the house today, it's unreal. They are so confused. They are so in the dark…The family has no access to the will. [Michael's lawyers] won't let the family see the will ... The family has no idea what to do. They don't even know when to bury him. They don't know what to do about anything. They aren't getting any answers from Michael's lawyers."
Citing a Jackson family source, People says that Michael's mother Katherine visited the late superstar's home to pick up clothing for his burial, but was rebuffed by members of the star's camp.
Hee thanks, wat moet je dan intypen bij You Tube?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:57 schreef Shitney het volgende:
Op youtube is die hele docu die eigenlijk uitgezonden zou worden te bekijken, en die is behoorlijk interessant.
take 2, michael jackson.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hee thanks, wat moet je dan intypen bij You Tube?
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
Ben ik nou echt de enige die op alle jonge fotos van meerdere Jacksonclanleden al het begin van een kuiltje in de kin zie?
Kan best zijn dat Jesse zoiets zegt van: Weet je nog toen Michael... etc.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:40 schreef phileine het volgende:
Waarom mag je opeens niet meer lachen als je een dierbare bent verloren?
foto's waarop michael te zien is zonder make-up en met eerste tekenen van vitiligoquote:Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef Felixa het volgende:
[..]
Via google krijg ik dit als een van de eerste hits:
http://www.skin-whitening-product.com/before-and-after.html
neequote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
Ben ik nou echt de enige die op alle jonge fotos van meerdere Jacksonclanleden al het begin van een kuiltje in de kin zie?
Michael heeft zelf aangegeven (in zijn autobiografie Moonwalk) een kuiltje in zijn kin te hebben laten aanbrengen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
In die docu (die van Michael zelf dus) zie je bij een van de interviews met Bashir dat ie voorbereidingen treft en zijn vingers intapet. Ik zat me net af te vragen of ie dat wellicht altijd gedaan heeft omdat je op je vingers natuurlijk geen make-up kunt aanbrengen. Het zijn namelijk altijd dezelfde vingers die ingetapet zijn. En zijn make up artist vertelt in die docu dat ze aanvankelijk begonnen met de lichte vlekken donker maken, maar dat het op een gegeven moment zo erg werd dat het andersom moest, de donkere huid lichter maken.quote:Op zondag 28 juni 2009 03:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
foto's waarop michael te zien is zonder make-up en met eerste tekenen van vitiligo
ik moet zeggen dat ik nu wel een beetje begin te twijfelen..
http://floacist.wordpress(...)tos-michael-jackson/
t zou kunnen dat ie om de vlekken tegen te gaan is begonnen met het slikken van die whitening pills
tis een theorietje
Oh, dat wist ik niet. Desalniettemin vind ik het nog steeds geen extreme verandering, omdat hij al een licht kuiltje in de kin had. Het wordt altijd gebracht alsof hij echt de hele vorm van zijn gezicht aangepast zou hebben, maar dat vind ik dus wel meevallen. Zijn neus is natuurlijk wel extreem veranderd, maar de rest lijkt me eerder een kwestie van aanscherpen wat er al was, dan daadwerkelijk compleet veranderen. Ik herken er nog steeds de jonge Michael in.quote:Op zondag 28 juni 2009 03:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Michael heeft zelf aangegeven (in zijn autobiografie Moonwalk) een kuiltje in zijn kin te hebben laten aanbrengen.
Volgens mij is dat gebruikelijk hoor, er worden nooit van te voren dingen naar buiten gebracht uit een testament, pas bij de afhandeling van alles na het begraven en weetikveelwatvoorjuridischgesteggel wordt een testament openbaar. En daar kan (met name van dat juridische gedoe) nog wel enige tijd overheen gaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als dit echt zo is, vind ik dat echt te gek voor woorden.
Wat hebben die advocaten te verbergen dat je de familie van een overledene geen info over het testament e.d. geeft.
pa jackson manipuleert de boel nog steeds, waarom niet ondertekenen met the jackson family of nog beter the family of michael jackson?!quote:Michael's family have just released an official statement following his tragic passing on Thursday.
They say:
"In one of the darkest moments of our lives we find it hard to find the words appropriate to this sudden tragedy we all had to encounter. Our beloved son, brother and father of three children has gone so unexpectedly, in such a tragic way and much too soon. It leaves us, his family, speechless and devastated to a point, where communication with the outside world seems almost impossible at times.
We miss Michael endlessly, our pain cannot be described in words. But Michael would not want us to give up now. So we want to thank all of his faithful supporters and loyal fans worldwide, you – who Michael loved so much. Please do not despair, because Michael will continue to live on in each and every one of you. Continue to spread his message, because that is what he would want you to do. Carry on, so his legacy will live forever.
In addition, Joseph Jackson wishes to personally convey: "My grandchildren are deeply moved by all the love and support you have shown for them and their father, Michael Jackson."
Joseph Jackson & Family"
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:40 schreef Qwea het volgende:
http://photos.tmz.com/gal(...)_family_photos#45351
Als je al die foto's op een rijtje ziet begin ik ook wel te twijfelen inderdaad of hij zijn huid wel moedwillig heeft lopen bleken.quote:Op zondag 28 juni 2009 03:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
foto's waarop michael te zien is zonder make-up en met eerste tekenen van vitiligo
ik moet zeggen dat ik nu wel een beetje begin te twijfelen..
http://floacist.wordpress(...)tos-michael-jackson/
t zou kunnen dat ie om de vlekken tegen te gaan is begonnen met het slikken van die whitening pills
tis een theorietje
Ik weet niet of hij wel geblondeerd is, de 'uitgroei' ziet er vrij natuurlijk uit.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:58 schreef wapwip het volgende:
Op die fotos lijkt het toch net een heel normaal mens, die heel veel van zijn kinderen houd.
Waarom is dat kind geblondeerd?
Ik was als klein kind echt melk blond. Nog blonder dan dat kindje. Nu ben ik gewoon normaal blond.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij wel geblondeerd is, de 'uitgroei' ziet er vrij natuurlijk uit.
[ afbeelding ]
Op latere foto's is hij wel een stuk donkerder, donkerblond, maar volgens mij kan dat dat je als kind heel blond bent en later niet meer. Iemand die dat kan beamen? Want ik weet het niet zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |