abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 00:25:05 #101
163650 Greys
pi_70438353
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:23 schreef Shitney het volgende:

[..]

In onze familie wordt er altijd heel wat afgelachen na afloop, en bij mijn schoonfamilie ook. Dan zit je herinneringen op te halen, komen de verhalen los, zit er al wat drank in, dan wordt er meer gelachen dan gehuild, eigenlijk. Wel een beetje hysterisch gelachen, alsof het ook een soort spanning is die eruit moet, en wat vaak ook wel eindigt in een huilbui (huilen van het lachen dus echt) , maar gelachen wordt er zeker.
Herkenbaar
En soms niet eens alleen na afloop, maar ook al tijdens de woordjes/toespraken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70438369
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:23 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Zal hij blij zijn dat hij dood is ?
Ik denk eerder een soort van opgelucht.
Hij was toch ook (net als die advocaat) erg bezorgd vanwege dat overmatige medicijngebruik en wilde zijn zoon het liefste naar een afkickkliniek sturen?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 00:26:31 #103
163650 Greys
pi_70438390
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:25 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik denk eerder een soort van opgelucht.
Hij was toch ook (net als die advocaat) erg bezorgd vanwege dat overmatige medicijngebruik en wilde zijn zoon het liefste naar een afkickkliniek sturen?
Ik begreep dat hij ook in de Betty Ford kliniek was geweest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 00:27:03 #104
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70438399
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 28 juni 2009 @ 00:29:39 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70438460
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:27 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
ja, dat had ik ook kunnen doen natuurlijk

Ik was enkel wat lui
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 28 juni 2009 @ 00:31:20 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70438502
LOS ANGELES - De nabestaanden van de donderdag overleden popster Michael Jackson hebben een tweede autopsie aangevraagd. Dat heeft de lijkschouwer van Los Angeles zaterdag bekendgemaakt.

De familie Jackson is het naar verluidt niet eens met de uitkomst van de eerste lijkschouwing van vrijdag. Daaruit werd niet duidelijk waardoor Jacksons fatale hartstilstand werd veroorzaakt. Volgens hardnekkige geruchten heeft de zanger mogelijk een overdosis pijnstillers gekregen.

Showbizzwebsite TMZ meldt op basis van een anoniem familielid van Michael Jackson dat de autopsie inmiddels al is begonnen. De familie plaatst vooral vraagtekens bij de rol van Jacksons lijfarts, Conrad Robert Murray.

Die was donderdag vermoedelijk bij Jackson in zijn laatste momenten. Mogelijk heeft hij geprobeerd de zanger te reanimeren na zijn hartstilstand. Toen de ambulance bij Jacksons huis aankwam, stond de auto van Murray nog op de oprit, maar was de arts zelf in geen velden of wegen te bekennen.

Verslaafd

Diverse Amerikaanse showbizzmedia suggereren dat Jackson verslaafd was aan de pijnstiller Demerol. Murray zou hem meerdere keren per dag het middel hebben toegediend, ook ongeveer een half uur voor Jacksons fatale hartstilstand.

Volgens de Britse boulevardkrant The Sun nam Michael Jackson acht verschillende soorten medicijnen. Dat meldt de krant op basis van bronnen dichtbij de donderdag overleden popster.
  zondag 28 juni 2009 @ 00:32:46 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70438530
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70438575
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
tvp
  zondag 28 juni 2009 @ 00:35:39 #109
28167 matthijst
pi_70438584
Ach ja, dat ie verslaafd was lijkt me duidelijk...
Als je er al liedjes over maakt

Eigenlijk was hij toen al een soort Eminem
  zondag 28 juni 2009 @ 00:36:59 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70438607
http://www.thesun.co.uk/s(...)-theyll-kill-me.html

Te lang bericht om te copy n paste IMHO.
  zondag 28 juni 2009 @ 00:40:36 #111
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70438695
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:31 schreef Qwea het volgende:
LOS ANGELES - De nabestaanden van de donderdag overleden popster Michael Jackson hebben een tweede autopsie aangevraagd. Dat heeft de lijkschouwer van Los Angeles zaterdag bekendgemaakt.

De familie Jackson is het naar verluidt niet eens met de uitkomst van de eerste lijkschouwing van vrijdag. Daaruit werd niet duidelijk waardoor Jacksons fatale hartstilstand werd veroorzaakt. Volgens hardnekkige geruchten heeft de zanger mogelijk een overdosis pijnstillers gekregen.

Showbizzwebsite TMZ meldt op basis van een anoniem familielid van Michael Jackson dat de autopsie inmiddels al is begonnen. De familie plaatst vooral vraagtekens bij de rol van Jacksons lijfarts, Conrad Robert Murray.

Die was donderdag vermoedelijk bij Jackson in zijn laatste momenten. Mogelijk heeft hij geprobeerd de zanger te reanimeren na zijn hartstilstand. Toen de ambulance bij Jacksons huis aankwam, stond de auto van Murray nog op de oprit, maar was de arts zelf in geen velden of wegen te bekennen.

Verslaafd

Diverse Amerikaanse showbizzmedia suggereren dat Jackson verslaafd was aan de pijnstiller Demerol. Murray zou hem meerdere keren per dag het middel hebben toegediend, ook ongeveer een half uur voor Jacksons fatale hartstilstand.

Volgens de Britse boulevardkrant The Sun nam Michael Jackson acht verschillende soorten medicijnen. Dat meldt de krant op basis van bronnen dichtbij de donderdag overleden popster.
Het doen van een tweede autopsie heeft mijns inziens niet veel zin, omdat er nou eenmaal 4 a 6 weken gewacht moet worden op de uitslag van de genomen extra tests....
Waiting for This is it!
pi_70438706
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:17 schreef N.icka het volgende:
Ik zou kotsend van verdriet niet meer op mijn benen kunnen staan als een kind van mij zou overlijden.
Maar goed , wie ben ik
Idem...misschien is de man al dement geworden?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 28 juni 2009 @ 00:41:42 #113
28167 matthijst
pi_70438723
Van Rolling Stone, toen alleen bekend was dat hij naar het ziekenhuis was gebracht:
"Jackson is in the Los Angeles area for rehearsals for his upcoming 50-show This Is It! run of concerts at London’s O2 Arena. As Rolling Stone reported, sources say Jackson has been absent from many rehearsals, with a stand-in required to take his place. While no reasons were given for why Jackson might be missing the rehearsals, questions regarding the King of Pop’s health have dogged the Thriller singer for years. "
pi_70438822
Vraagje inzake de huid van Michael, ik heb gehoord dat meerdere donkergetinte mensen een soort van bleking kunnen laten uitvoeren op hun huid, goed lijkt me dit niet maar het schijnt dat het pigment dan verdwijnt.
We kenden ooit een negroïde persoon, in onze stad die dit ook had laten doen, bij hem schoot het zover door dat diegene echt lijkwit werd, echt heel eng maar ook zijn haren werden wit, heel vreemd. Ik weet niet hoe dit heet maar het scheen dat MJ dit dus ook heeft laten doen.
Ben wel benieuwd naar wat voor soort procedure dit is.
Iemand die het weet of kan vinden via google?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_70438893
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Vraagje inzake de huid van Michael, ik heb gehoord dat meerdere donkergetinte mensen een soort van bleking kunnen laten uitvoeren op hun huid, goed lijkt me dit niet maar het schijnt dat het pigment dan verdwijnt.
We kenden ooit een negroïde persoon, in onze stad die dit ook had laten doen, bij hem schoot het zover door dat diegene echt lijkwit werd, echt heel eng maar ook zijn haren werden wit, heel vreemd. Ik weet niet hoe dit heet maar het scheen dat MJ dit dus ook heeft laten doen.
Ben wel benieuwd naar wat voor soort procedure dit is.
Iemand die het weet of kan vinden via google?
Via google krijg ik dit als een van de eerste hits:

http://www.skin-whitening-product.com/before-and-after.html
pi_70438897
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:36 schreef Qwea het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-theyll-kill-me.html

Te lang bericht om te copy n paste IMHO.
Goed stuk Reflecteerd ook wel goed dat mj er behoorlijk doorheen zat. Benieuwd wie dan 'they' is, de doctors?

Het blijft natuurlijk wel een thesun artikel......
pi_70438916
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ok thnks!
  zondag 28 juni 2009 @ 00:49:20 #118
6941 APK
Factual, I think.
pi_70438945
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:31 schreef Qwea het volgende:

Hij was toch (in de ambulance?) meegereden naar het ziekenhuis?
Of heb ik dat op diverse sites verkeerd gelezen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 28 juni 2009 @ 00:51:29 #119
28167 matthijst
pi_70438999
There is so much sadness in the house today, it's unreal. They are so confused. They are so in the dark…The family has no access to the will. [Michael's lawyers] won't let the family see the will ... The family has no idea what to do. They don't even know when to bury him. They don't know what to do about anything. They aren't getting any answers from Michael's lawyers."

Citing a Jackson family source, People says that Michael's mother Katherine visited the late superstar's home to pick up clothing for his burial, but was rebuffed by members of the star's camp.
pi_70439009
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef Felixa het volgende:

[..]

The benefits of glutathione skin whitening pills are immense. It just blows me away.

Look...

•It preserves good health.
•It promotes longer life.
•It is the anti-aging answer to premature wrinkling.
•It improves the immune system.
•It’s involved in the synthesis & repair of DNA (wow..).
•It detoxifies nicotine in the body (great for smokers!).
  zondag 28 juni 2009 @ 00:52:30 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_70439032
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef wapwip het volgende:

[..]

Goed stuk Reflecteerd ook wel goed dat mj er behoorlijk doorheen zat. Benieuwd wie dan 'they' is, de doctors?

Het blijft natuurlijk wel een thesun artikel......
quote:
Jacko's exhausted body finally collapsed after being weakened further by gruelling rehearsals for the string of comeback shows due to start at the O2 arena next month.
Hij was toch maar bij twee van de 40 (oid) rehearsals op komen draven?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_70439084
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:49 schreef APK het volgende:

[..]

Hij was toch (in de ambulance?) meegereden naar het ziekenhuis?
Of heb ik dat op diverse sites verkeerd gelezen?
Dat vroeg ik me in het vorige topic ook al af. Hoe kon zijn arts dan de doodverklaring tegenhouden als hij er helemaal niet meer was
pi_70439090
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef matthijst het volgende:
There is so much sadness in the house today, it's unreal. They are so confused. They are so in the dark…The family has no access to the will. [Michael's lawyers] won't let the family see the will ... The family has no idea what to do. They don't even know when to bury him. They don't know what to do about anything. They aren't getting any answers from Michael's lawyers."

Citing a Jackson family source, People says that Michael's mother Katherine visited the late superstar's home to pick up clothing for his burial, but was rebuffed by members of the star's camp.
Als dit echt zo is, vind ik dat echt te gek voor woorden.
Wat hebben die advocaten te verbergen dat je de familie van een overledene geen info over het testament e.d. geeft.
pi_70439095
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef matthijst het volgende:

Wordt nog een mooie soap waarschijnlijk.
  zondag 28 juni 2009 @ 00:56:57 #125
28167 matthijst
pi_70439116
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:55 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me in het vorige topic ook al af. Hoe kon zijn arts dan de doodverklaring tegenhouden als hij er helemaal niet meer was
arts was er gewoon tot in het ziekenhuis bij.
nu.nl zwetst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')