abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70445201
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
Oprah gaat zich echt niet inlaten met 'van horen zeggen'
Nee dat denk ik eigenlijk ook niet...
Maar waarschijnlijk wel beroemdheden die hem goed hebben gekend.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 13:20:18 #202
163650 Greys
pi_70445210
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:19 schreef DrDentz het volgende:
Oprah is de laatste jaren nogal een MJ-basher.
Seriously?
Noem eens wat voorbeelden dan? (Ik spreek je niet tegen hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 13:22:00 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70445250
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik het geloof, ik quote het alleen
Ik geloof wel dat hij niet in het huis was, daar zal de staff heus wel over kunnen getuigen.
Maar in hoeverre hij er vanaf wist dat hij propvol medicijnen zat...
Overigens is dat laatste nog helemaal niet bewezen toch? (Het zal wel hoor, maar toch...)
die kerel is niet eens een arts

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70445736
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

die kerel is niet eens een arts

Hij heeft dus twee doctors gehad die eigelijk geen dokters waren

die dokter Tam Tam of Thome Thome, en de cardioloog die zich ook een dokter voelde. Officieel is het natuurlijk een dokter maar toch.
  zondag 28 juni 2009 @ 13:55:17 #205
18026 Thelonious
le samouraï
pi_70446034
Keeping an eye on the world going by my window.
  zondag 28 juni 2009 @ 13:56:08 #206
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70446052
quote:
Kindermeisje pompte vaak maag Michael Jackson leeg

AMSTERDAM - Het kindermeisje van Michael Jackson heeft op meerdere momenten in zijn leven ingegrepen en zijn maag leeggepompt.

Grace Rwaramba doet na het overlijden van haar baas een boekje open over zijn gevaarlijke medicijngebruik.

Volgens het kindermeisje nam Michael zoveel medicijnen door elkaar dat ze regelmatig zijn maag leeg moest pompen, meldt het Laatste Nieuws. Soms was zijn situatie zo zorgelijk dat Grace de popster verbood zijn kinderen te zien.

Ook kon de King of Pop volgens de nanny totaal niet met geld omgaan en raakte hij dusdanig in de war dat hij op de meest gekke plekken geld verstopte. Toen ze de familie alarmeerde zou Michael haar hebben uitgemaakt voor verrader.
Bron: Telegraaf.
pi_70446077
  zondag 28 juni 2009 @ 14:01:27 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70446176
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Bron: Telegraaf.
The clearout had apparently been engineered by his children’s nanny, Grace Rwaramba, who was gaining considerable influence over Jackson and his affairs and has been described as the ‘queen bee’ by those around Jackson.

Rwaramba had ties to the black militant organisation, the Nation of Islam, and its controversial leader, Louis Farrakhan, whom she enlisted for help in running Jackson’s affairs.

Before long, the Nation was supplying Jackson’s security detail and Farrakhan’s son-in-law, Leonard Muhammad, was appointed as Jackson’s business manager, though his role has lessened significantly in recent years.

In late 2008, a shadowy figure who called himself Dr Tohme Tohme suddenly emerged as Jackson’s ‘official spokesman’.
  zondag 28 juni 2009 @ 14:02:11 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70446197

Eng wijf
pi_70446357
“Then suddenly Michael walked in. He surprised us. Usually, the security would alert me that he was about to come. Blanket immediately stopped. The kids looked frightened. Michael was so angry. I knew I would be fired. Whenever the children got too attached to me, he would send me away.”

Grace said the children disliked the masks they had to wear in public. “It wasn’t my idea. I hated it as well. So whenever I had a chance, I misplaced the masks or forgot to pack them. Michael always got angry and asked, ‘How come we keep losing children’s masks?’ He didn’t notice that we were losing them only when I was around.”

Grace was a witness to Jackson’s abuse of prescription drugs. She said he took a mixture of them — in her words, “he always ate too little and mixed too much”.

“I had to pump his stomach many times . . . He always mixed so much of it. There was one period that it was so bad that I didn’t let the children see him.”

Dat klinkt toch allemaal niet zo best

Zoals al eerder gezegd, hij kon veel voor elkaar krijgen. In positieve zin, maar ook in negatieve
pi_70446386
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:30 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]

Op deze foto vind ik het gewoon een leuk en doodnormaal gezin!! Ze zijn volgens mij dol op hun vader.
Die verwarde haren en blosjes op de wangen bij allemaal
pi_70446436
Tuhvuhpuh
  zondag 28 juni 2009 @ 14:14:18 #214
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70446505
Ik las het eerst op fok en toen dacht heel effe dat het een internet hoax was

Een 17 jarige buurjongen draaide gister de hele dag oude muziek uit the thriller en "off the wall" tijd.
Ik zo van

Dus draai ik nog oudere tracks:

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 14:16:43 #215
184769 crew  Deisyy
pi_70446564
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:09 schreef MaLo het volgende:

[..]

Die verwarde haren en blosjes op de wangen bij allemaal
Net een echt leuk en vrolijk gezin, maar als ik dan lees van Nanny Grace allemaal te vertellen heeft

Maar wie zegt dat zij de waarheid spreekt, ze kan net zo goed zwar de pest in hebben dat ze ontslagen was.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 14:18:03 #216
163650 Greys
pi_70446603
quote:
Dat klinkt toch allemaal niet zo best

Zoals al eerder gezegd, hij kon veel voor elkaar krijgen. In positieve zin, maar ook in negatieve
Wie zegt dat het allemaal waar is wat ze zegt dan?
Voor hetzelfde geld is het een spook dat denkt nu te kunnen cashen door 'haar verhaal' te verkopen. En dan moet het wel een interessant verhaal zijn natuurlijk, als zij zegt hoe fijn hij met zijn kinderen was dan verkoopt het niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 14:19:19 #217
184769 crew  Deisyy
pi_70446636
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld is het een spook dat denkt nu te kunnen cashen door 'haar verhaal' te verkopen. En dan moet het wel een interessant verhaal zijn natuurlijk, als zij zegt hoe fijn hij met zijn kinderen was dan verkoopt het niet
Dus dat.

Waarschijnlijk zullen wij de waarheid nooit weten
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_70446687
quote:

[..]

Er zal vast wel iets van waar zijn, en for some reason geloof ik het wel eigenlijk. Het zal ongetwijfeld aangedikt zijn omdat ze ontslagen is. Maar de waarheid zal wel zoals gewoonlijk ergens in het midden liggen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 14:22:59 #219
163650 Greys
pi_70446737
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:20 schreef wapwip het volgende:

[..]

Er zal vast wel iets van waar zijn, en for some reason geloof ik het wel eigenlijk. Het zal ongetwijfeld aangedikt zijn omdat ze ontslagen is. Maar de waarheid zal wel zoals gewoonlijk ergens in het midden liggen.
Ik denk het ook hoor, dat er wellicht best iets van waar is.
Maar ik weiger gewoon te geloven dat zijn kinderen bang voor hem waren alsof het een of ander monster was, zo probeert ze het een beetje over te laten komen lijkt wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 14:23:50 #220
18026 Thelonious
le samouraï
pi_70446752
quote:

[..]

En dan moet het wel een interessant verhaal zijn natuurlijk, als zij zegt hoe fijn hij met zijn kinderen was dan verkoopt het niet
Dat zou net zo goed verkopen.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_70446832
Die nanny was ook verontwaardigd dat Michael Jackson's moeder haar belde om te vragen waar zijn cash geld lag.
Misschien deed die moeder dat wel om er voor te zorgen dat andere mensen er niet aan zouden kunnen komen.
Net als die vader die het hele huis meteen liet leeghalen, om te voorkomen dat andere medewerkers er niet meer vandoor zouden gaan en het verkopen op ebay of zo.
pi_70446848
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk het ook hoor, dat er wellicht best iets van waar is.
Maar ik weiger gewoon te geloven dat zijn kinderen bang voor hem waren alsof het een of ander monster was, zo probeert ze het een beetje over te laten komen lijkt wel.
Ik denk dat hij over het algemeen heel liefdevol met zijn kinderen omging, maar dat ie ook een enorme tiran kon zijn. Hij heeft altijd in een positie gestaan waarin hij de lakens uitdeelde, waarin als hij riep kaas, dat er iemand naar de keuken rende om kaas te gaan halen. Als je daarin nooit tegenspraak krijgt, dan ga je daar verder en verder in.

Maar dat de kinderen bang voor hem waren geloof ik ook niet, dat ie in business-zaken echt hard kon zijn geloof ik wel.
pi_70447027
Die nanny heeft een enge onbetrouwbare kop en ik ben er van overtuigd dat ze dingen aandikt of zelfs liegt. Gewoon, vanwege haar hoofd.
  zondag 28 juni 2009 @ 14:36:41 #224
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70447048
In 93 was ik nogal jong, dus ik heb gisteren de engelse wiki over het vermeende gebruik nog eens gelezen, erg raar verhaal.
quote:
In early August, Chandler, a registered dentist, extracted a tooth from his son's mouth, and was later forced to admit that he used the controversial sedative sodium Amytal during the procedure.[1] Under the influence of the drug, Jordan alleged that Jackson had touched his penis. Experts state that the drug sodium Amytal "makes patients extremely susceptible to suggestions".[1] Dr Lewis Strong, a Los Angeles psychiatrist stated, "You can't trust it, I never use it in my practice. I have found it to be unreliable. It's certainly not a truth serum".[1] Dr Kenneth Gottlieb, a San Francisco psychiatrist who has used the drug, stated, "I would never want to use a drug that tampers with a person's unconscious unless there was no other drug available, and I would not use it without resuscitation equipment in case of allergic reaction".[1]
http://en.wikipedia.org/w(...)inst_Michael_Jackson
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 14:39:27 #225
163650 Greys
pi_70447107
Een verslag van de Filipijnse gevangenen die een eerbetoon aan MJ dansen:

En het filmpje van de hele Thriller dans, die ze in 2007 al gedaan hebben
(meer dan 25 miljoen keer bekeken! )

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')