Nee dat denk ik eigenlijk ook niet...quote:Op zondag 28 juni 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
Oprah gaat zich echt niet inlaten met 'van horen zeggen'
Seriously?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:19 schreef DrDentz het volgende:
Oprah is de laatste jaren nogal een MJ-basher.
die kerel is niet eens een artsquote:Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het geloof, ik quote het alleen
Ik geloof wel dat hij niet in het huis was, daar zal de staff heus wel over kunnen getuigen.
Maar in hoeverre hij er vanaf wist dat hij propvol medicijnen zat...
Overigens is dat laatste nog helemaal niet bewezen toch?(Het zal wel hoor, maar toch...)
Hij heeft dus twee doctors gehad die eigelijk geen dokters warenquote:
Bron: Telegraaf.quote:Kindermeisje pompte vaak maag Michael Jackson leeg
AMSTERDAM - Het kindermeisje van Michael Jackson heeft op meerdere momenten in zijn leven ingegrepen en zijn maag leeggepompt.
Grace Rwaramba doet na het overlijden van haar baas een boekje open over zijn gevaarlijke medicijngebruik.
Volgens het kindermeisje nam Michael zoveel medicijnen door elkaar dat ze regelmatig zijn maag leeg moest pompen, meldt het Laatste Nieuws. Soms was zijn situatie zo zorgelijk dat Grace de popster verbood zijn kinderen te zien.
Ook kon de King of Pop volgens de nanny totaal niet met geld omgaan en raakte hij dusdanig in de war dat hij op de meest gekke plekken geld verstopte. Toen ze de familie alarmeerde zou Michael haar hebben uitgemaakt voor verrader.
The clearout had apparently been engineered by his children’s nanny, Grace Rwaramba, who was gaining considerable influence over Jackson and his affairs and has been described as the ‘queen bee’ by those around Jackson.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:55 schreef Thelonious het volgende:
What nanny who worked for Michael Jackson saw.
Die verwarde haren en blosjes op de wangen bij allemaalquote:Op zondag 28 juni 2009 11:30 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto vind ik het gewoon een leuk en doodnormaal gezin!! Ze zijn volgens mij dol op hun vader.
Net een echt leuk en vrolijk gezin, maar als ik dan lees van Nanny Grace allemaal te vertellen heeftquote:Op zondag 28 juni 2009 14:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die verwarde haren en blosjes op de wangen bij allemaal
Wie zegt dat het allemaal waar is wat ze zegt dan?quote:Dat klinkt toch allemaal niet zo best![]()
Zoals al eerder gezegd, hij kon veel voor elkaar krijgen. In positieve zin, maar ook in negatieve
Dus dat.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat het allemaal waar is wat ze zegt dan?
Voor hetzelfde geld is het een spook dat denkt nu te kunnen cashen door 'haar verhaal' te verkopen. En dan moet het wel een interessant verhaal zijn natuurlijk, als zij zegt hoe fijn hij met zijn kinderen was dan verkoopt het niet
Er zal vast wel iets van waar zijn, en for some reason geloof ik het wel eigenlijk. Het zal ongetwijfeld aangedikt zijn omdat ze ontslagen is. Maar de waarheid zal wel zoals gewoonlijk ergens in het midden liggen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat het allemaal waar is wat ze zegt dan?
Voor hetzelfde geld is het een spook dat denkt nu te kunnen cashen door 'haar verhaal' te verkopen. En dan moet het wel een interessant verhaal zijn natuurlijk, als zij zegt hoe fijn hij met zijn kinderen was dan verkoopt het niet
Ik denk het ook hoor, dat er wellicht best iets van waar is.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:20 schreef wapwip het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets van waar zijn, en for some reason geloof ik het wel eigenlijk. Het zal ongetwijfeld aangedikt zijn omdat ze ontslagen is. Maar de waarheid zal wel zoals gewoonlijk ergens in het midden liggen.
Dat zou net zo goed verkopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moet het wel een interessant verhaal zijn natuurlijk, als zij zegt hoe fijn hij met zijn kinderen was dan verkoopt het niet
Ik denk dat hij over het algemeen heel liefdevol met zijn kinderen omging, maar dat ie ook een enorme tiran kon zijn. Hij heeft altijd in een positie gestaan waarin hij de lakens uitdeelde, waarin als hij riep kaas, dat er iemand naar de keuken rende om kaas te gaan halen. Als je daarin nooit tegenspraak krijgt, dan ga je daar verder en verder in.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook hoor, dat er wellicht best iets van waar is.
Maar ik weiger gewoon te geloven dat zijn kinderen bang voor hem waren alsof het een of ander monster was, zo probeert ze het een beetje over te laten komen lijkt wel.
http://en.wikipedia.org/w(...)inst_Michael_Jacksonquote:In early August, Chandler, a registered dentist, extracted a tooth from his son's mouth, and was later forced to admit that he used the controversial sedative sodium Amytal during the procedure.[1] Under the influence of the drug, Jordan alleged that Jackson had touched his penis. Experts state that the drug sodium Amytal "makes patients extremely susceptible to suggestions".[1] Dr Lewis Strong, a Los Angeles psychiatrist stated, "You can't trust it, I never use it in my practice. I have found it to be unreliable. It's certainly not a truth serum".[1] Dr Kenneth Gottlieb, a San Francisco psychiatrist who has used the drug, stated, "I would never want to use a drug that tampers with a person's unconscious unless there was no other drug available, and I would not use it without resuscitation equipment in case of allergic reaction".[1]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |