Je hebt het over 1/3 van een normaal stokbrood... ze hebben gewoon kleine (maar lekkere) broodjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
Moet wel een heel brood opeten wil ik een beetje vol worden.
Laatste keer dat ik er was kreeg je een helft van een brood. Ik nam altijd een helequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je hebt het over 1/3 van een normaal stokbrood... ze hebben gewoon kleine (maar lekkere) broodjes.
Een normaal stokbrood is toch geen 90 cm lang...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je hebt het over 1/3 van een normaal stokbrood... ze hebben gewoon kleine (maar lekkere) broodjes.
Je kan altijd kiezen voor 30 cm.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was kreeg je een helft van een brood. Ik nam altijd een hele
Misschien zijn de maten inmiddels veranderd
En die gaat morgen officieel open. Bron: medewerker die buiten stond.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er komt er inderdaad eentje in Utrecht, ook op/bij de Neude inderdaad
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:32 schreef hermanf het volgende:
[..]
En die gaat morgen officieel open. Bron: medewerker die buiten stond.
Oh, dan binnenkort maar eens een bezoekje brengen!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:32 schreef hermanf het volgende:
[..]
En die gaat morgen officieel open. Bron: medewerker die buiten stond.
Dat zegt meer over jou dan over de Subway.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:28 schreef Poppetjuh het volgende:
Subway is zo geniaal.
Laatst dacht ik 'dat kan ik zelf ook wel'. Dus ik al die zooi kopen. Nou, broodjes maken kan je beter aan de subway overlaten
dadtquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de Subway.
Ja, dat is waar ik hopeloos faildequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef Rnnz het volgende:
Broodje maken kan iedereen, de ingrediënten vinden daarentegen... waar haal ik in godsnaam Sweet Onion saus vandaan? En parmezaans oregano brood?
slecht voor mijn portemonneequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:20 schreef bierjoost het volgende:
De Subway in Utrecht is inmiddels open! Hoek Neude/Voorstraat.
Zo maar eens even lunchen. Weet iemand de Sub van de Dag?
Subway op je werkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:36 schreef Libris het volgende:
Hier in Singapore zijn ze het afgelopen jaar uit de grond geschoten, eentje in het winkelcentrum waar ik naast woon (< 5 mins lopen) en zelfs eentje op mijn werk sinds een paar weken.
Eerlijk gezegd nog nooit geweest in de 3 maanden dat ie nu open is, ik haal het wel lekker thuis. ik wil geen overdosis Subway krijgen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Subway op je werkDaar kunnen NLse bedrijven met hun gare schijtkantine nog flink van leren
Je kan ook bij Subway gaan werken natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Subway op je werkDaar kunnen NLse bedrijven met hun gare schijtkantine nog flink van leren
Die is sinds dinsdag open ... hoek Voorstraat/Neude, tegenover Lorjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:31 schreef LoggedIn het volgende:
Hoe zit t nou met die ene aan de Voorstraat?
oeh, gaafquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die is sinds dinsdag open ... hoek Voorstraat/Neude, tegenover Lorje
Nou, even langs geweest vandaag.. De rij begon al buiten, en het ging TRAAG. Ze stonden er met meer dan 10 man, maar ze hadden net zo goed gewoon met z'n 3en kunnen zijn. Dan was het exact net zo snel gegaan, zo niet sneller. En ze hadden natuurlijk nog maar de helft van de broodsoortenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
oeh, gaafDaar moet ik morgen dan maar eens heen
Tenzij het teringweer is
Slecht bereikbaar?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Nou, even langs geweest vandaag.. De rij begon al buiten, en het ging TRAAG. Ze stonden er met meer dan 10 man, maar ze hadden net zo goed gewoon met z'n 3en kunnen zijn. Dan was het exact net zo snel gegaan, zo niet sneller. En ze hadden natuurlijk nog maar de helft van de broodsoorten
Anyway, broodje was wel lekker, wel gaaf m weer eens een ouderwetse subway te eten't Is jammer dat ze zo slecht bereikbaar zijn, anders zou ik er wel vaker heengaan
Waarmee denk je dat ik naar de stad ga om even een broodje te halen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Slecht bereikbaar?Het is midden in de stad! Vlakbij bushaltes, makkelijk per fiets, aleen auto is klote, maar dat geldt voor de hele binnenstad
Waar woon je dan in Utrecht dat je niet met de fiets of het openbaar vervoer kan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Waarmee denk je dat ik naar de stad ga om even een broodje te halen?Je kan er gvd nieteens even voor de deur stilstaan voor laden/lossen, laat staan parkeren om er een half uurtje te zitten.. Nee,als je geluk hebt kan je in de voorstraat staan voor 5 euro per uur, en anders moet je em maar in die zijstraat pleuren waar alleen vergunninghouders mogen staan en dan hopen dat er geen politiebusje langsrijdt
Ze hadden bijna geen betere locatie kunnen vinden als het gaat om dagjesmensen die tussen de middag even een broodje willen eten, maar als je hier woont en je wil gewoon even gauw een broodje halen dan is het ronduit kut. In dat opzicht staat Subway dus gewoon op de lijst fastfoodketens die in Nederland keihard gefaald hebbenMcDonalds blijft voorlopig de enige die het begrepen heeft
Ik kan wel met het ov (bus 11), maar waarom zou ik dat doen als ik ervoor moet betalen? Het is 5000x fijner om gewoon even met de auto te gaan, dat doe ik altijd als ik naar de stad ga voor niet-bier doeleinden..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar woon je dan in Utrecht dat je niet met de fiets of het openbaar vervoer kan?
(En als je zegt Leidsche Rijn >> daar komt binnenkort ook een vestiging)
Ja en de auto kost niets, want benzine geven ze tegenwoordig gratis weg in Utrechtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik kan wel met het ov (bus 11), maar waarom zou ik dat doen als ik ervoor moet betalen? Het is 5000x fijner om gewoon even met de auto te gaan, dat doe ik altijd als ik naar de stad ga voor niet-bier doeleinden..
Natuurlijk niet, maar bij benzine krijg je tenminste iets voor je geld (een relaxte, comfortabele reis van a naar b). 2x 10 minuten op de bus zitten wachten en er vervolgens een kwartier in moeten zitten is gewoon kut, daar is niks fijns aan. Zit je daar een beetje met je sandwich in een zakjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja en de auto kost niets, want benzine geven ze tegenwoordig gratis weg in Utrecht
tegenwoordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
Oregano kopen
Tevens tvp. Ze zitten tegenwoordig ook in Nijmegen
ik heb daar laatst voor het eerst een footlong broodje gehaald maar het is goed te doen hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:03 schreef Cheiron het volgende:
De enige Subway waar ik wel eens langs kom is die op de Nieuwedijk in Amsterdam. Jammergenoeg ziet die er zo vunzig uit dat ik er nog nooit ene broodje heb gehaald
Je kon eerst niet pinnen, dan ben je geen volwaardige winkelquote:
tis de oven.. heb ik al naar gevraagd :pquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:19 schreef Beauregard het volgende:
Iedere Subway verspreidt zo'n typische geur. Nu vraag ik me af... is dat werkelijk de geur die de ovens verspreiden? Ik kan het me niet voorstellen, want ook al is het uitgestorven, dan ruikt het nog zo sterk. Ik vermoed een Ambi-Pur-achtige unit met een patroon met daarin een 'gebakken brood' geur.
Kan iemand dit bevestigen?
Ik bestel in van de week op een ochtend in Utrecht de dagaanbieding (broodje + koffie + cookie of chips) voor 5 euro. Medewerkster meldt pas als ik er om vraag en alles al gemaakt is dat de cookies op zijn. Tja ik nam nu juist die aanbieding omdat ik bij een 15-cm broodje nog net even die cookie wilde. Om 11 uur 's ochtends heb ik geen trek in chips. (ja wel in een cookie dus) Ik vraag of er dan misschien iets van de prijs af kan. Ze kunnen immers niet leveren wat ze aanbieden. Dit kan volgens de medewerkster niet 'want ik heb al korting'. Ja, tenopzichte van een gewoon broodje + koffie misschien ja, maar dat is mijns inziens niet relevant. Ik ga immers op hun aanbod in voor een pakket van 3 dingen bij elkaar die ze dus niet in zijn geheel kunnen leveren. Volgens de medewerker zijn de cookies op en is hiermee de kous af. Gesputter van mij helpt niet. Ik heb er verder geen probleem van gemaakt want ik ben ook weer niet zo dat ik enorme stennis ga schoppen om een cookie van 70 cent maar de woorden 'service' en 'klantvriendelijk' zien niet de eerste woorden die in mij opkomen om mijn ervaring te omschrijven.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef Rihan het volgende:
[...]super service en heel klantvriendelijk.[...]
Zoete cocktailsaus hebben ze niet. Op de vitrine staat wel een beschijving van elke saus. Als je een zoete saus wilt zou je voor sweet onion kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef LeonH het volgende:
Damn... niks is irritanters dan iets krijgen waarom je niet hebt gevraagd. Zo nu ook... Krijg ik pittige cocktailsaus terwijl ik om zoete cocktailsaus had gevraagd.... Mijn mond staat in de fik nu! Eerste keer Subway Brunssum... Geef ze nog 1 kans de volgende keer
In Heerlen, Sittard en Geleen hebben ze die welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zoete cocktailsaus hebben ze niet. Op de vitrine staat wel een beschijving van elke saus. Als je een zoete saus wilt zou je voor sweet onion kunnen kiezen.
was het gister koopzondag?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:41 schreef loonytik het volgende:
Wou ik gister een lekker broodje bij de subway halen op koopzondag in utrecht zijn ze bezig om de boel te verbouwen daarDan maar een patatje van manneke pis dat is ook lekker^^ Weet iemand hoe lang die verbouwing duurt?
Jaquote:
Yep,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:18 schreef Stansfield het volgende:
Lees ik hier goed dat er in Utrecht een subway zit???
quote:Voorstraat 1(Neude)
Utrecht 3512 AH
Ja, kan wel hoor.. Deed ik in Canada ook, broodje halen en meenemen naar huis, en hier in Utrecht probeer ik het ook weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:45 schreef MrDrako het volgende:
hoe lang blijft zo'n broodje goed? Ik ga er wel op de motor heen, kan ik in centrum nijmegen voor de deur parkeren, maar moet wel 15 min rijden terug naar huis, is ie dan nog lekker??heb focking honger gekregen van dit kutttopic
Als je broodje niet tegen een ultrawarm onderdeel in je motor ergens ligt blijft het zeker goed hoor. Heb al eens vaker een broodje gehaald terwijl het nog een aantal uur op een schaduwplek in de auto moest liggen. Smaakte nog primaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:45 schreef MrDrako het volgende:
hoe lang blijft zo'n broodje goed? Ik ga er wel op de motor heen, kan ik in centrum nijmegen voor de deur parkeren, maar moet wel 15 min rijden terug naar huis, is ie dan nog lekker??heb focking honger gekregen van dit kutttopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel beter geregeld dat daar alles 5$ is... Hier betaal je voor een footlong ham met sausje 5,75!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Tijdens vakantie in Amerika veel kennisgemaakt met Subway. Super broodjes, iedere footlong voor $5,-.
In NL in Alphen a/d Rijn blij blij naar Subway.... blegh
volgens mij wel, kom er ook vaak langs en hij zit al een tijdje potdicht.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Remzz het volgende:
Klopt het dat de Subway in Enschede dicht is? Ik loop er vaak genoeg overdag langs en dan lijkt het erop dat hij gesloten is....
die is inderdaad gesloten ja, heeft hier wel in de krant gestaan een maand of wat geleden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:54 schreef evo87 het volgende:
[..]
volgens mij wel, kom er ook vaak langs en hij zit al een tijdje potdicht.....
Dooddoener(maar wel waar): In koop dat allemaal eens in een supermarkt en kijk wat je dan kwijt bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:29 schreef Taurus het volgende:
Ik verbaas me erover dat mensen het duur vinden. Ik betaal geloof ik 6 euro voor 'n 30 cm broodje kalkoenfilet met alles er op en er aan, dat is toch prima?De gemiddelde bestelpizza kost 10 euro, ik vind het helemaal niet duur. Zo'n normaal broodje kost 3,75 ofzo, das toch prima. Logisch dat het duurder is dan 'n gewone bak patat voor 2 euro.
ieder zijn mening maar voor mij is een broodje maar een broodje , niks spectaculair aan en ik vind het al helemaal niks als avondeten of later dan de lunch , ik vind 6 euro dan vrij veel voor een hap zonder drank ( en 30 cm vind ik ook vrij veel als lunch , maar zo een 15 cm kreng voor 4 ¤ ( chicken teriyaki ) is al helemaal erover qua prijs )quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:29 schreef Taurus het volgende:
Ik verbaas me erover dat mensen het duur vinden. Ik betaal geloof ik 6 euro voor 'n 30 cm broodje kalkoenfilet met alles er op en er aan, dat is toch prima?De gemiddelde bestelpizza kost 10 euro, ik vind het helemaal niet duur. Zo'n normaal broodje kost 3,75 ofzo, das toch prima. Logisch dat het duurder is dan 'n gewone bak patat voor 2 euro.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:41 schreef Beenham het volgende:
[..]
ieder zijn mening maar voor mij is een broodje maar een broodje , niks spectaculair aan en ik vind het al helemaal niks als avondeten of later dan de lunch , ik vind 6 euro dan vrij veel voor een hap zonder drank ( en 30 cm vind ik ook vrij veel als lunch , maar zo een 15 cm kreng voor 4 ¤ ( chicken teriyaki ) is al helemaal erover qua prijs )
en zoals aangehaald , haal alles los in de supermarkt van zo een broodje kalkoenfilet en kijk dan of 6 euro nog goedkoop lijkt voor een 30cm broodje met wat dressing![]()
zelfde met die bestelpizza theorie van je , zelf maken is stukken cheaper dan 10 ¤ ( maar wederom meer werk )
ik ben me bewust dat ze natuurlijk zelf wat moeten verdienen eraan , maar subway buiten the US vind ik schandalig duur ( toch qua Belgie en Nederland bekeken )
Op Rokin zit er ook eenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:03 schreef Cheiron het volgende:
De enige Subway waar ik wel eens langs kom is die op de Nieuwedijk in Amsterdam. Jammergenoeg ziet die er zo vunzig uit dat ik er nog nooit ene broodje heb gehaald
En ook eentje tegenover Tuschinski in de Reguliersbreestraat.quote:
ga eens naar de mac, BK of KFC.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
En ook eentje tegenover Tuschinski in de Reguliersbreestraat.
Maar de laatste keer dat ik daar was, stonden er twee medewerkers achter de toonbank die amper Nederlands spraken.
Dan kan je hem het beste bij het politiebureau voren neerzetten. Als je geluk hebt en er is plaats heet dat. Is meestal maar 10 of 20 cent en dan heb je 10 minuutjes om een broodje te halenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:40 schreef NekoKoneko het volgende:
Ik heb net eens op de Subway site gekeken, zit er ook een in HeerlenToch eens langsgaan als ik weer eens in het Centrum kom (dat is alleen niet zo heel vaak, overal betaald parkeren
)
Oldenzaal van Gils?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef MaLo het volgende:
Er is een Subway in mijn woonplaats. Geheel onverwacht
De vestiging zit wel in een meubelboulevardmaar dat gaat de pret niet drukken
.
Niet elke vestiging heeft hetzelfde assortiment.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:24 schreef THEFXR het volgende:
Waarom staan de menu's en prijzen niet op de website?
Ik ben er net nog geweest.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:28 schreef Blik het volgende:
binnenkort Utrecht maar eens proberen, lang geleden dat ik bij de Subway ben geweest
Bedoel je die aan de Stationsweg, dat is niet echt tegenover je school. Of zit er tegenwoordig ook één op de Onderwijsboulevard?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:39 schreef Rnnz het volgende:
Er zit er sinds deze week eentje tegenover m'n school (Avans Den Bosch).
Heeeeerlijk.Vandaag pas achtergekomen, gelijk een Chicken teriyaki gehaald. Die gaan goede zaken doen hier.
Nee, ik bedoel echt schuin tegenover de school. Je steekt de straat over en je staat op de stoep van de Subway.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Bedoel je die aan de Stationsweg, dat is niet echt tegenover je school. Of zit er tegenwoordig ook één op de Onderwijsboulevard?
dat ligt toch echt aan de managerquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef _Loki het volgende:
ik vind het er altijd zo vies uitzien daarbinnen.
2x15! My favorite type of sandwichesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef ShinobizWinter het volgende:subway, ik moet ook altijd 30cm nemen of 2x15 (verschillende)
(tvp)
En ook een derde .. Leidsche Rijn - De Wetering, daar komt een soort van food courtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:38 schreef Eilanden het volgende:
Er komt in Utrecht een tweede Subway: in een van de voormalige cafe's tegenover de Febo
Je ziet ze dan ook bijna op elke hoek in Florida bv, McD overigens ook nog, dus het is een close call.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:25 schreef Desmonkey het volgende:
Nooit gedacht:
Subway Set to Overtake McDonald’s in Store Count - By year's end, worldwide store count to beat McDonald's; beating its sales is unlikely.
Klopt inderdaad, wel een goede plek denk ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:38 schreef Eilanden het volgende:
Er komt in Utrecht een tweede Subway: in een van de voormalige cafe's tegenover de Febo
Is inmiddels al openquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, wel een goede plek denk ik
Me too!!!! Was weer super!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:19 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik heb vandaag nog een subway melt op met honing-mosterdsaus....
2 van 30 nemen, probleem opgelostquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:55 schreef JMarsden het volgende:
[..]
2x15! My favorite type of sandwiches1 van 30 cm gaat toch een beetje vervelen.. ik neem meestal 1 die vol is gepropt met pepers, spicy dus en eentje die lekker zoetig is, met honey-mustard sauce..
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
2 van 30 nemen, probleem opgelost
Mijn record is 3 x 30 cm achter elkaar, 's middags gegeten rond een uur of 13:00. De rest van de dag/avond/nacht niks meer hoeven eten
Damn...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
2 van 30 nemen, probleem opgelost
Mijn record is 3 x 30 cm achter elkaar, 's middags gegeten rond een uur of 13:00. De rest van de dag/avond/nacht niks meer hoeven eten
Dat is ook met voorsprong mijn favoriet.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:53 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
De steak and cheese Heerst!!
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze er vergeten AM en PM bij te zetten. Ze zijn zondag tot 8:00PM/20:00 geopend..quote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef _Loki het volgende:
^ Dat klinkt goed, ik woon in Deventer
Als ik dat nou eerder wist, nooit geweten dat die op zondag open is.
Is die echt midden in de nacht open? Op internet staat dit:
Sunday 12:00 to 08:00
Monday 08:00 to 08:00
Tuesday 08:00 to 08:00
Wednesday 08:00 to 08:00
Thursday 08:00 to 10:00
Friday 08:00 to 09:00
Saturday 08:00 to 09:00
waar is deze saus mee te vergelijken? ben benieuwdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:20 schreef The_Verve het volgende:
Die Chipotle Southwestsauce is sowieso veruit de lekkerste sauce.
Waarom niet? Je maakt me nieuwschierigquote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Charmedmatzzie het volgende:
zijn er meer mensen hier die bij subway werken?
sinds ik er werk ga ik echt niet meer vrijwillig daar een broodje eten..
hooguit koekjes xD
dat is bij al die fastfood/broodjeszaken zo, je moet nooit in de keuken kijken, anders hoef je er niks meer te eten.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Charmedmatzzie het volgende:
zijn er meer mensen hier die bij subway werken?
sinds ik er werk ga ik echt niet meer vrijwillig daar een broodje eten..
hooguit koekjes xD
Nee joh tis niet eens de keuken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:59 schreef MrDrako het volgende:
[..]
dat is bij al die fastfood/broodjeszaken zo, je moet nooit in de keuken kijken, anders hoef je er niks meer te eten.
Ook bij de chinees is dit vaak een ramp...Maar wat niet weet..
koekjes zijn fijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waarom niet? Je maakt me nieuwschierig
Mooi zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef _Loki het volgende:
Even een upje.
Ik ben vandaag voor het eerst bij de subway geweest, en mijn god wat was dát lekker! Ik had een 15cm met sesam, met ham, sla, tomaat, komkommer, paprika en mayonaise. Gewoon, simpel om te beginnen. Maar echt, je proeft zo goed dat het allemaal vers is.
Ik ben vaste klant voortaan.
Dat is wel een deceptie, dan... Instantsaus, kom op!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Mooi zo.Als je een beetje van kip houdt moet je de chicken teriyaki eens uitproberen.
![]()
Heb net voor het eerst zelf een Chicken Teriyaki proberen te maken. Smaakte best goed, al miste ik wel het lekkere oregano brood en de Sweet Onion saus. Had zelf kipfiletblokjes gewokt in teriyakisaus, met daarbij ijsbergsla, rode ui, tomaat, komkommer, augurk en Cheddar (gesmolten kaas).
Het schijnt overigens dat je die Sweet Onion saus ook kunt kopen in de winkel als Zoete Uien saus. Zit in een pakje en daar moet je water bij doen.![]()
ik hoor dat de chipotle saus heel apart is maar best wel veel positieve dingen, dus die neem ik vlg keer!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Subwayik had laatst mn stempelkaart vol
neem wel altijd hetzelfde
Parmazaan-orgeano met chicken teryaki, sla, komkommer, paprika, pepertjes en olijfjes en chipotle southwest sauce
bmt is echt heel smerig, heb m zelf weggegooid..quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik heb vandaag zo'n italian bmt gegeten, had er hier wel goeie dingen over gelezen maar mij viel ie echt vet tegen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoor dat de chipotle saus heel apart is maar best wel veel positieve dingen, dus die neem ik vlg keer!
Thanks for the info.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef jr80 het volgende:
Goed nieuws voor SUBWAY FANS.......
De vestiging in Hoogeveen heeft een nieuwe eigenaar. Gewoon een serieuze man.
Die vorige eigenaar was een patser en opschepper. Gelukkig is tie weg.
HULDE HULDE. LEKKER LEKKER. SUBWAY SUBWAY.
ZOMG, er is een Subway in Hoogeveen?!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef jr80 het volgende:
Goed nieuws voor SUBWAY FANS.......
De vestiging in Hoogeveen heeft een nieuwe eigenaar. Gewoon een serieuze man.
Die vorige eigenaar was een patser en opschepper. Gelukkig is tie weg.
HULDE HULDE. LEKKER LEKKER. SUBWAY SUBWAY.
Misschien een beetje verkeerd bereid? Sowieso moet een BMT nooit getoast worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik heb vandaag zo'n italian bmt gegeten, had er hier wel goeie dingen over gelezen maar mij viel ie echt vet tegen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Subwayik had laatst mn stempelkaart vol
neem wel altijd hetzelfde
Parmazaan-orgeano met chicken teryaki, sla, komkommer, paprika, pepertjes en olijfjes en chipotle southwest sauce
Dus in Kampen is het wel te vreten? Dan ga ik maar eens een keer daarheen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef Rihan het volgende:
ik blijf de subway het beste vinden in mijn regio, het weekend personeel dan. heerlijk eten, super service en heel klantvriendelijk. altijd in voor een praatje. bediening met een lach. geen gezeur als je wat saus meer wilt en ze willen ook wel eens een oogje dichtknijpen voor extra kaas. sowieso wordt er goed om gegaan met vaste klanten daar. jullie wel s gweest?
verder is in zwolle ruk. kampen is ook lekker. hoogeveen vind ik het maar een stel stakkers, vooral die eigenaar die zichzelf zo grappig vindt.
In het centrum werd ik laatst geholpen door een keischattig klein meisje, ik moest haast over de balie hangen om 'r aan te kunnen kijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:55 schreef NightH4wk het volgende:
In Tilburg West wel wat mafkezen in dienst. Geen idee hoe ze die lui hebben geregeld. Behalve dat halfbloedje (neem ik aan) en een vent.
chicken pizziola is zeker aan te raden, vind ik!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
In het centrum werd ik laatst geholpen door een keischattig klein meisje, ik moest haast over de balie hangen om 'r aan te kunnen kijken. Verder daar altijd wel goed personeel vind ik. Bij de vestiging in west ben ik nog niet geweest.
Ik wilde eigenlijk zo'n chicken pizziola proberen, maar er was iets op wat daarvoor nodig is. Heeft iemand hier dat al wel eens op? Lijkt me best goed te eten.
Mijn eerste keer was ook in de VS, toen was ik gelijk verliefd op Subway. Hier in NL vind ik het nog steeds lekker voer, maar toch, daar was het beter, in mijn herinnering.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Eerste en laatste keer gegeten in december 2008 in Amerika, bij gebrek aan gezonde dingen.
maar het was erg lekker, hopelijk hier net zo lekker. ik zal eens kijken, tijd geleden alweer
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was ook in de VS, toen was ik gelijk verliefd op Subway. Hier in NL vind ik het nog steeds lekker voer, maar toch, daar was het beter, in mijn herinnering. [ afbeelding ]
Ja, het ging ook om de hele ervaring natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Smaakt precies hetzelfde.
In de VS is het menu wat uitgebreider.
Waarom zou je daar veel verdienen? Is gewoon horecaquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:10 schreef Jetfly het volgende:
Verdienen die mensen daar wel wat? Salaris hoog?
Misschien moeten we aan een mailactie beginnenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:00 schreef flankert het volgende:
Waar blijven de landelijke kortingsakties zoals bijvoorbeeld in Duitsland? (KLIK!)
Dat zijn daar trouwens helemáál geen verkeerde aanbiedingen...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Northside het volgende:
[ afbeelding ]
Steak & Cheese, sla, tomaat, pepers, olijven, de ene helft southwest saus, de andere helft mosterd.
Dan roep je toch gewoon: doe 'em mij maar zoals op het plaatje? Opgelostquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ik HAAT de Subway. Ben ik de enige persoon die er een hekel aan heeft om minimaal 5 keuzes te moeten maken voor één broodje?
Ja als je ze gewoon alles laat doen wordt het smerigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan roep je toch gewoon: doe 'em mij maar zoals op het plaatje? Opgelost
Jimmy James, the man so nice they named him twice!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ging op een gegeven moment zo vaak dat ik ook niets meer hoefde te zeggen.
In het zuiden hiero hebben we regelmatig dergelijke couponacties.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:00 schreef flankert het volgende:
Waar blijven de landelijke kortingsakties zoals bijvoorbeeld in Duitsland? (KLIK!)
Dat zijn daar trouwens helemáál geen verkeerde aanbiedingen...
I love Subway, maar zoveel keuzes maken is wel vervelend ja. Alsof ik weet wat er goed gaat smaken en wat ranzig is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ik HAAT de Subway. Ben ik de enige persoon die er een hekel aan heeft om minimaal 5 keuzes te moeten maken voor één broodje?
Dat probeerde ik wel eens maar kreeg nog al die vragen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan roep je toch gewoon: doe 'em mij maar zoals op het plaatje? Opgelost
Van wat zit jij blauw te zijn? Jongen toch!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef krioro het volgende:
[..]
I love Subway, maar zoveel keuzes maken is wel vervelend ja. Alsof ik weet wat er goed gaat smaken en wat ranzig is.
Dat probeerde ik wel eens maar kreeg dan nog al die vragen.
MUZ natuurlijk, alle andere subfora zijn stom!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Van wat zit jij blauw te zijn? Jongen toch!
Is ook, vooral CUL is yuk! Succes en rock on, boy.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef krioro het volgende:
MUZ natuurlijk, alle andere subfora zijn stom!
You can.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb trouwens nooit gevraagd om twee verschillende sauzen voor één Sub.
In de VS is er een andere broodjesketen en die heet Jimmy Johns (niet Jimmy Jamesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb trouwens nooit gevraagd om twee verschillende sauzen voor één Sub.
Zo jammer dat die op station Rijswijk op zondag gesloten is...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef dapluiz het volgende:
Nog een vaste klant hierHeb inmiddels al weer 2 spaarkaarten vol
Kom zelf altijd bij station Rijswijk en als die dicht is bij Wateringen
Heb niet echt een favoriet broodje, probeer altijd elke keer een andere te nemen, soms met extra bacon
Dat hoor ik wel van meer Amerikanen. Ook dat het aanbod van Subway niet breed genoeg zou zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:05 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In de VS is er een andere broodjesketen en die heet Jimmy Johns (niet Jimmy James). Ik heb vier winters lang Subway gegeten, omdat dat de enige zaak in de buurt van m'n werk was, maar in de zomer ging ik toch liever naar Jimmy Johns of naar Quiznos.
Oooh, dat heb ik met de Subway in de reguliersbree. Dat was ook zo'n tegenvaller..... Klef broodje, apart personeel... Gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef Rev- het volgende:
Subway aan het Rokin is echt slecht. Ongeinteresseerd personeel wat gooit met het beleg, ze laten je niet zelf het broodje kiezen, alles word er maar opgekwakt en mijn vriendin werd zelfs ziek na het eten van het broodje
Bovendien was het broodje helemaal platgestampt toen ik het uit het zakje haalde...
Zal ik een klacht indienen of haalt dat niks uit?
Die in Wateringen niet toch ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Zo jammer dat die op station Rijswijk op zondag gesloten is...
Maar andersom moet je het hier tegen het personeel ook wel stapje voor stapje zeggen, anders zijn ze het na een seconde alweer vergetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef MaxC het volgende:
Ik word echt gek van die Subway-newbies waar ik achter in de rij sta. Kijken ze bij elke vraag eerst schaapachtig voor zich uit en vervolgens moeten ze 30 seconden kiezen.
Ze hebben wel een 180 cm variantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:49 schreef welkominspace het volgende:
ben net geweest hier in groningen
de chicken teriyaki ofzo met chopin saus ofzo
was lekker![]()
Subway![]()
nu alleen nog wachten tot ze met een 60 cm variant komen
Bij Groningen(Zuiderdiep) heb je hem in ieder geval. Moet je wel even van tevoren bellen als je hem wiltquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
serieus![]()
![]()
waar koop je die?
daar was ik netquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:03 schreef MaxC het volgende:
[..]
Bij Groningen(Zuiderdiep) heb je hem in ieder geval. Moet je wel even van tevoren bellen als je hem wilt
ik zag die gast net idd met een ijsschep tonijnbolletjes makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef JimmyJames het volgende:
Gisteren een tonijnsub gegeten. Als vanouds
Eigenlijk vind ik dat ze er altijd te weinig opdoen. 2 ijscheppen per halfbrood. Zou ook 3 of 4 mogen zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zag die gast net idd met een ijsschep tonijnbolletjes maken
Kun je natuurlijk ook aangeven. Net als extra meat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ze er altijd te weinig opdoen. 2 ijscheppen per halfbrood. Zou ook 3 of 4 mogen zijn.
Dat kost wel extra poen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kun je natuurlijk ook aangeven. Net als extra meat.
Ik had hierover gemaild, ze belden net en ik krijg een gratis broodjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben net naar Roosendaal geweest, de bedrijfsleidster stond er. Man man ik heb nog nooit zo'n karig broodje gehad! Plus ik had de sub van de dag en moest ¤6,10 voor een grote afrekenenPff.
Kon je het niet gewoon meteen aangeven aan die kerel of er wat meer salade op kon of zo? En zeggen dat je 10 ct of 60 ct teveel betaalde?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben net naar Roosendaal geweest, de bedrijfsleidster stond er. Man man ik heb nog nooit zo'n karig broodje gehad! Plus ik had de sub van de dag en moest ¤6,10 voor een grote afrekenenPff.
Is het wel waard, had laatste een subje met extra kalkoenfilet en een subje met extra chicken teriyakiquote:
Ik snap serieus niet hoe mensen die tonijnsalade van de Subway lekker vinden.. droge hap..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ze er altijd te weinig opdoen. 2 ijscheppen per halfbrood. Zou ook 3 of 4 mogen zijn.
Als iemand trouwens weet hoe ik tonijnsalade net zou kan maken als bij Subway, dan hoor ik het graag.
edit. let me google that for u. Ja al gevonden![]()
Ik vraag altijd of ik meer mag als ze karig gaan lopen doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:35 schreef BouliBouli het volgende:
Vandaag bij subway Turfmarkt in Den Haag geweest, geen aanrader![]()
Gelukkig kreeg ik met mn Ministeriepas 10% korting want ik vond het echt het geld niet waard: mn 6 inch was eerder een 4 inch, de ui en paprika waren op en de rest van de groenten & saus (Southwest)waren ook maar karig. Kreeg ook nog eens geen servetjes mee
![]()
Volgende keer maar weer doorlopen naar de Gedempte Gracht of Plein....
Ik ook, maar toen kreeg ik uiteindelijk 2 olijven i.p.v. 1quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vraag altijd of ik meer mag als ze karig gaan lopen doen.
wat moet ik me bij ontbijt voorstellen?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Subway in Deventer is nice zeg! Enige subway in Nederland die ontbijt heeft! En ik kreeg dubbele zegels!En een gratis tweede kop koffie of thee!
Niet heel veel. Gewoon subs met scrambled egg etc.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat moet ik me bij ontbijt voorstellen?
mee eensquote:
Wat is er 'way overpriced' aan?quote:
Op meubelboulevards kan dat makkelijk uit. Goede zaak dat daar een Subway bij komt...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef welkominspace het volgende:
hier komt binnenkort een nieuwe bij de meubelboulevard, naast de KFC en de Mcdonalds
wel lekker dichtbij voor mij![]()
![]()
maar hier in groningen zijn er al best wel veel
5 a 6 euro voor een broodje waarmee je thuis vermoedelijk een stuk of 3 van kan maken (zo niet meer)quote:
Dat maakt iets niet 'way overpriced'. Een sandwich buiten de deur voor ¤6 is gewoon een redelijke prijs. De vergelijking met thuis gaat niet op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
5 a 6 euro voor een broodje waarmee je thuis vermoedelijk een stuk of 3 van kan maken (zo niet meer)
Hoop nog altijd dat er een op het Zernike complex komt...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef welkominspace het volgende:
hier komt binnenkort een nieuwe bij de meubelboulevard, naast de KFC en de Mcdonalds
![]()
Al lang niet meer toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef Peter het volgende:
Elke donderdagochtend in Metro een bon met korting toch?
Ik zou toch Subway in hetzelfde segment plaatsen als MacDonalds, KFC en BurgerKing. En dan kom je bij Subway toch heel erg duur uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat maakt iets niet 'way overpriced'. Een sandwich buiten de deur voor ¤6 is gewoon een redelijke prijs. De vergelijking met thuis gaat niet op.
Als we op jouw manier gaan redeneren zou een glas cola dat je bestelt op een terrasje ook 'way overpriced' zijn. Voor ¤2 heb je in de supermarkt immers ook een hele fles Coca-Cola waar je met gemak 6 glazen uit schenkt. Veel te simplistisch natuurlijk omdat het terras een heel andere kostprijs heeft. Het terras zal bijvoorbeeld die leuke serveerster die jouw cola bij je tafeltje kwam brengen ook een salaris moeten betalen.
Jammer... denk dat ik door de jaren heen toch wel een kaart of 50 heb ingeleverd.quote:Op zondag 10 april 2011 19:30 schreef soapie het volgende:
Zijn er al uit, sinds half maart dacht ik.....
Ze krijgen een soort bonuskaart-systeem zei een franchiser me..quote:Op zondag 10 april 2011 19:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Zijn er al uit, sinds half maart dacht ik.....
Benieuwd wanneer hij opent, hoef ik maar twee minuten te lopen voor lunch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef welkominspace het volgende:
![]()
Ach, wat is 'overpriced'. Als je ergens gaat lunchen betaal je alleen al 3,50 voor een tosti ham/kaas. Alles is natuurlijk 'overpriced' als je het vergelijkt met een boterham kaas die je vanuit huis meebrengt.quote:
Hier in regio Den Haag zijn ze al uitgebannenquote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef Rnnz het volgende:
Je kunt ze toch nog wel inleveren mag ik hopen? Heb nog 5 volle kaarten thuis liggen.
In Rotterdam kan je ze nog inleveren tot juniquote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef Rnnz het volgende:
Je kunt ze toch nog wel inleveren mag ik hopen? Heb nog 5 volle kaarten thuis liggen.
Hallo !!!!!!!! In Hoogeveen en Groningen hebben ze ook ontbijt hoor. En volgende week ga ik naar Assen, zal daar vast ook wel zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet heel veel. Gewoon subs met scrambled egg etc.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef jr80 het volgende:
Vandaag maar eens naar de Subway in Hoogeveen geweest, was natuurlijk fantastisch !!!!!! Leuke meiden enzo.....lekkere broodjes. Maar nu schijnt er ook 1 in Assen te zijn vertelde het meisje dat mij hielp, is ook van haar baas. Mooie boel, als ik nu naar Groningen rij, moet ik dan stoppen in Hoogeveen of in Assen ?????
Soms heb ik het zo zwaar !!!!!
Volgende week ga ik naar Assen.
Nou veel plezier alvast he !!!!! Zo te horen ben je nogal fan van Subway ??????quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef jr80 het volgende:
[..]
Hallo !!!!!!!! In Hoogeveen en Groningen hebben ze ook ontbijt hoor. En volgende week ga ik naar Assen, zal daar vast ook wel zijn
Dat is wel erg matig, jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:27 schreef o.us het volgende:
Kom ik bij de Subway in Delfshaven wou me maar 1 patty () geven in een 30cm brood. Ben daarna weggelopen aangezien een discussie nergens op uit liep.
En de Subway bij Rotterdam Centraal is al helemaal geen aanrader, die mongool van een eigenaar wou mijn broodje niet eens toasten omdat dat zogenaamd alleen doordeweeks kan.
Komen er zelfs 2 in Haarlem:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef borisz het volgende:
In Haarlem komt weer een subwayop het CS.
Erg lekker idd, neem ik ook altijd! In Amerika hebben ze naast deze ook Italian herbs & cheese. Ook heerlijk. Jammer dat ze die niet in NL hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Vandaag eens Parmesan/Oregano brood geprobeerd! Was erg lekker!
Welke? Eind van het jaar 9 dagen LA, heerlijk waar je ook bent, binnen 5 minuten zit er wel een Subwayquote:
Kennemerplein staal al een jaar op binnenkortquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:01 schreef Zon het volgende:
[..]
Komen er zelfs 2 in Haarlem:
Binnenkort geopend
Krocht 12
Haarlem NH 2011 PT
Binnenkort geopend
Kennemerplein 14
Station Haalem
Haarlem NH 2011 MJ
http://world.subway.com/C(...)&CC=NET&LC=DUT&Mode=
Welke niet? Subways overalquote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef tcr het volgende:
[..]
Welke? Eind van het jaar 9 dagen LA, heerlijk waar je ook bent, binnen 5 minuten zit er wel een Subway.
Tijd voor 5 dollar subs.
Ben groot fan van een subway melt. Op een parmesan-oregano broodje. Met gewone kaas, warm. Sla, komkommer, ui en honing-mosterd saus. Jummie!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef mschol het volgende:
wat zijn -de- aanraders die je eens geprobeerd moet hebben?
een jaar lang onderzoek? met wat voor regelmaat?quote:Op maandag 13 juni 2011 06:27 schreef MaxC het volgende:
Ik heb alle subs al geprobeerd, alle broden en elke soort combinatie van groente(ben een Subway-junk). Na een jaar lang onderzoek heb ik de perfecte sub gevonden met de perfecte groente balans. Italian BMT + Parmesan Oregano + Normale kaas + Sla, Tomaat en Paprika + Zout/Peter + Chipotle southwest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |