quote:Op zondag 30 september 2007 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
in Amerika is ie echt veel en veel beterFatsoenlijke stukken vlees op je broodje steak & cheese ipv die kleine vlees snippertjes.
2,65 toch?quote:Op zondag 30 september 2007 20:20 schreef Remzz het volgende:
Ff uit het vorige topic, van 15 naar 30 centimeter() kost trouwens maar 1.65 extra dus je betaald niet 2x zoveel.
als het echt goed belegd is en de nederlandse franchisenemers. niet op alleen de naam maar ook de faam zouden teren, vind ik het best betaalbaar voor 30 cm.quote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dus een broodje van 30cm kost ongeveer 7 euro?
wtf is er eigenlijk dan zo goed aan subways? het brood, dat vind ik namelijk niet aantrekkelijk op hun foto's? soort goor slap amerikaans zoet half vet croissantdeeg.quote:Op zondag 30 september 2007 22:34 schreef Wooldoor het volgende:
je moet sowieso altijd dubbelvlees en dubbel kaas nemen anders kan je er een tweede bij bestellen om vol te raken.
McDonalds heeft geen mondiale standaard. Big Macs zijn overal verschillend.quote:Op zondag 30 september 2007 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
wel, tijdens het wachten op een trein, naar burgerking en mcdonalds geweest. gelukkig hebben die wel een mondiale standaard en ik vind het eigenlijk te dol voor woorden dat ze in nederland zo karig beleggen. misschien een mail naar subway international?
maar niet in gewicht. u is bekend met de bigmac-index?quote:Op zondag 30 september 2007 23:04 schreef Lestat het volgende:
[..]
McDonalds heeft geen mondiale standaard. Big Macs zijn overal verschillend.
In Amerika krijg je ten eerste meer, en ten tweede zijn de ingredienten gewoon beter... als je hier steak haalt, dan krijg je hier echt groffe stukken, fatsoenlijk vlees en een double stack denk je niet eens aan omdat er dan echt teveel op zit.quote:Op zondag 30 september 2007 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
is subway in nederland echt zo anders dan in het buitenland?
In gewicht varieren ze ook wel wat. Maar vooral in calorieen, dat betekent: ingredienten.quote:Op zondag 30 september 2007 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar niet in gewicht. u is bekend met de bigmac-index?
Nog nooit zulk brood gehad in zowel Dordrecht, Rotterdam of Breda. Maar neem eens een spicy italian getoast met BBQ saus en kom hier dan nog eens terugquote:Op zondag 30 september 2007 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wtf is er eigenlijk dan zo goed aan subways? het brood, dat vind ik namelijk niet aantrekkelijk op hun foto's? soort goor slap amerikaans zoet half vet croissantdeeg.
of is het in het buurmans buitenland allemaal echt 3x groener?
zal ik doen. maar wel in het buitenland. 'nederlandse' pakistaanse franchisenemers fucken de boel op, net als febo. geen kwaliteit voor een keiharde prijs. nee dank je.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:43 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nog nooit zulk brood gehad in zowel Dordrecht, Rotterdam of Breda. Maar neem eens een spicy italian getoast met BBQ saus en kom hier dan nog eens terug
Tja dat kan ik helaas niet maar laten we het erop houden dat het voor Nederlandse broodjeszaken begrip de beste is voor mij.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zal ik doen. maar wel in het buitenland. 'nederlandse' pakistaanse franchisenemers fucken de boel op, net als febo. geen kwaliteit voor een keiharde prijs. nee dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |