abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17118308

Kennen jullie het? degene die in de States/Canada zijn geweest kennen het ongetwijfeld wel. anyway, hier worden echt de lekkerste broodjes ter wereld verkocht.. Het lekkerste is toch wel Steak & Cheese met honey mustard sauce.

Het werkt als volgt:
1. Kies je foot (=+/- 30 cm) of 6" broodje uit 5 verschillende soorten broodjes,
2. vertel wat erop moet, je kan kiezen uit verschillende 'soorten' varierend van marina flavour tot spicy chiken,
(afhankelijk van wat jij wil wordt het broodje nog opgewarmd)
3. zooi toevoegen zoals extra tomaat of pepers...
4. als laatste nog sausjes, zo gruwelijk lekker..

Een paar voorbeelden:

Helaas pindakaas zitten er maar 5 vestigingen in nederland maar er komen er 2 aan:

Eindhoven
Tilburg
Maastricht
Haarlem
Arnhem

Store is not currently open
Breda
Leiden

Subway beweert dat hun voedsel vet gezond is ook nog! het smaakt iig wel beter dan zo'n stink rubber ding van de Mac.. dit is echt het beste alternatief als je die vette hap van de Mac/BK/Patatboer zat bent en gewoon een lekker broodje wil!

meer Subway!

kom maar op....

donderdag 12 februari 2004 @ 15:19:14 #2
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_17118424
Ik ben ZO blij dat ik rondom eindhoven woon en in eindhoven werk he.

Subway is altijd heerlijk eten, alleen bepaald personeel is er wat ordinair, maargoed, zo lang ze met latex handschoenen aan m'n brood beleggen zal dat me ook een worst wezen;

Subway

Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  donderdag 12 februari 2004 @ 15:19:51 #3
76089 Boogje
Da Belgian Boy
pi_17118437
Hier ging ik bijna dagelijks langs als ik in de usa zat verleden jaar...

Zalig broodjes...Ik nam meestal een Wheat broodje met warm chicken and onion sauce...hmmm

Today is the first day of the rest of your life...
pi_17118527
Ik zit een klein beetje te kwijlen hier, want die broodjes zijn inderdaad bijzonder lekker... Maar in mijn nabije omgeving is er dus geen Subway. Niet leuk nee

Gelukkig ben ik regelmatig in het buitenland (Londen bijv) en daar zitten er genoeg

poep aan je schoen <zucht>
pi_17118533
SUBWAY RULES!! In ieder geval wel in Turkije... Ik was in Marmaris op vakantie en elke ochtend om een uurtje of 5 wel vaste klant na een avondje stappen.
Maar daar doen ze het gewoon met kebab van schapenvlees of kippenvlees en allerlei groente en sauzen.
pi_17118720
ik krijg hier dus zulke honger van

ben in t buitenland ook erg vaak in die zaak te vinden

nu nog w88 tot er hier in de buurt een komt

daaaaaaaaaaaaaaag
pi_17118829
Op zich is het wel lekker, maar als je bedenkt dat een 30 cm broodje 6 euro kost dan vind ik het toch wat minder.
Ook heb ik niet echt het gevoel dat ik iets op heb als ik er heb gegeten.
Het is wel lekker maar niet echt super...
pi_17118874
Meestal neem ik ook 3 broodjes mee, omdat ik er zelf te ver vandaan woon om ff op en neer te gaan...
het is misschien wat prijzig maar voor lekker eten leg ik heus wel wat neer...
pi_17119640
Subway zou ik niet gezond noemen, die dingen zijn supergroot enkijk maar naar de gemiddelde amerikaan.

Zelf nooit gegeten, maar het ziet er wel lekker uit.

pi_17119707
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 16:07 schreef Chillmeister het volgende:
Subway zou ik niet gezond noemen, die dingen zijn supergroot enkijk maar naar de gemiddelde amerikaan.

Je kunt ook een halve sub nemen of een hele sub met z'n tweeen. Spul (als je de sauzen vergeet) is gezonder dan dat mc Donalds voer. Nee MEER subway's hier. Als ik in de VS zit is het altijd de vaste prik voor de lunch (spul is daat trouwens goedkoper dan hier).
There's no place like 127.0.0.1
  donderdag 12 februari 2004 @ 16:11:36 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17119738
Erg lekkere broodjes, helaas is het filiaal in Amsterdam alweer een hele tijd geleden gesloten, het liep niet. In Londen heb ik er voor het laatst gegeten. In Amerika heb ik het ontdekt. Daar heten trouwens bijna alle broodjes ' subs'. Vanwege de vorm en het formaat, vermoed ik.
Op elke straathoek kon je (nou ja, in Providence ten minste) er reusachtige hompen brood halen met enorm veel beleg en saus. Op 1 zo'n ding kon ik wel een hele dag teren. Kom daar in Nederland mar eens om, vergeleken daarbij hebben wij echt 1-hapsbroodjes
pi_17119740
ik heb in Australië kennis gemaakt met het Subway concept

ERg lekker, ben nog niet in een Nederlands filiaal geweest maar kun je hier ook kiezen uit: dat herbs and garlic bread? hmmm en dan lekker veel salami en kaas.

Hmmmm

pi_17120831
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 16:07 schreef Chillmeister het volgende:

Dat is ff een domme generalisatie, alsof amerikanen alleen maar subs eten....
Ik vind wel dat de nederlandse subways minder spul op je sub doen dan in de states...
  donderdag 12 februari 2004 @ 16:59:04 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_17120846
Jippie! Subway. de turkey, on wheat met sla en komkommer, en honey mostard sauce, allebei....heerlijk! Ik heb laatst de subway in Arnhem ontdekt, en ik vond het zo leuk dat ze daar ook met de stempletjes werken waarmee ze in Amerika ook werken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_17120960
De Subway is ontzettend okee.. . Ik studeer in Maastricht, en als ik tussendoor iets wil eten ga ik meestal daarnaartoe. Standaard bestelling is de Veggie Delite, brood wisselt nogal, alle groenten behalve de pepertjes, en honey mustard saus. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17121207
Toen ik een keer op vakantie was in de VS (Florida) zag ik die Subways echt overal. Helaas nog nooit geprobeerd. Ik zal maar 's een keertje in Haarlem proberen. Ziet er wel allemaal goed uit en zeker een goed alternatief voor de gebruikelijke vette hap.

Wanneer gaat die Subway in Leiden open?

pi_17121270
volgens mij valt er wel te concluderen dat er meer subways moeten komen...
pi_17121300
hmm wanneer komt die in leiden? ben erg benieuwd hoe t allemaal smaakt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 12 februari 2004 @ 17:18:57 #19
78918 SeLang
Black swans matter
pi_17121420
Hier in Taipei heb je ze ook!

Als ik het even heb gehad met Chinees eten dan scoor ik een ham-sandwich bij de Subway. Er zijn 2 filialen op 15 minuten lopen van m'n huis.

Een ham sandwich van ca 30 cm kost hier trouwens NT$145, dat is ongeveer € 3.60

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_17121794
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:18 schreef SeLang het volgende:
Hier in Taipei heb je ze ook!

Als ik het even heb gehad met Chinees eten dan scoor ik een ham-sandwich bij de Subway. Er zijn 2 filialen op 15 minuten lopen van m'n huis.

Een ham sandwich van ca 30 cm kost hier trouwens NT$145, dat is ongeveer € 3.60

was het hier maar rond die prijs..
  donderdag 12 februari 2004 @ 17:33:09 #21
78918 SeLang
Black swans matter
pi_17121824
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:32 schreef Yanderboi het volgende:

[..]

was het hier maar rond die prijs..

Wat kost het dan in NL ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 12 februari 2004 @ 17:34:50 #22
70795 GiSH
waiting for sun
pi_17121876
hebben we gehad in dordrecht en is weer dicht liep niet

ik vond het wel lekker...

Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_17121948
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:33 schreef SeLang het volgende:

[..]

Wat kost het dan in NL ?

quote:
Op donderdag 12 februari 2004 15:33 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Op zich is het wel lekker, maar als je bedenkt dat een 30 cm broodje 6 euro kost dan vind ik het toch wat minder.
pi_17140194
O ik kan ook echt niet wachten tot ze hier in breda open gaan!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_17153149
Aanwinst voor de stad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')