Het werkt als volgt:
1. Kies je foot (=+/- 30 cm) of 6" broodje uit 5 verschillende soorten broodjes,
2. vertel wat erop moet, je kan kiezen uit verschillende 'soorten' varierend van marina flavour tot spicy chiken,
(afhankelijk van wat jij wil wordt het broodje nog opgewarmd)
3. zooi toevoegen zoals extra tomaat of pepers...
4. als laatste nog sausjes, zo gruwelijk lekker..
Een paar voorbeelden:
Helaas pindakaas zitten er maar 5 vestigingen in nederland maar er komen er 2 aan:
Eindhoven
Tilburg
Maastricht
Haarlem
Arnhem
Store is not currently open
Breda
Leiden
Subway beweert dat hun voedsel vet gezond is ook nog! het smaakt iig wel beter dan zo'n stink rubber ding van de Mac.. dit is echt het beste alternatief als je die vette hap van de Mac/BK/Patatboer zat bent en gewoon een lekker broodje wil!
kom maar op....
Subway is altijd heerlijk eten, alleen bepaald personeel is er wat ordinair, maargoed, zo lang ze met latex handschoenen aan m'n brood beleggen zal dat me ook een worst wezen;
Subway
Zalig broodjes...Ik nam meestal een Wheat broodje met warm chicken and onion sauce...hmmm
Gelukkig ben ik regelmatig in het buitenland (Londen bijv) en daar zitten er genoeg
ben in t buitenland ook erg vaak in die zaak te vinden
nu nog w88 tot er hier in de buurt een komt
Zelf nooit gegeten, maar het ziet er wel lekker uit.
quote:Je kunt ook een halve sub nemen of een hele sub met z'n tweeen. Spul (als je de sauzen vergeet) is gezonder dan dat mc Donalds voer. Nee MEER subway's hier. Als ik in de VS zit is het altijd de vaste prik voor de lunch (spul is daat trouwens goedkoper dan hier).
Op donderdag 12 februari 2004 16:07 schreef Chillmeister het volgende:
Subway zou ik niet gezond noemen, die dingen zijn supergroot enkijk maar naar de gemiddelde amerikaan.Zelf nooit gegeten, maar het ziet er wel lekker uit.
ERg lekker, ben nog niet in een Nederlands filiaal geweest maar kun je hier ook kiezen uit: dat herbs and garlic bread? hmmm en dan lekker veel salami en kaas.
Hmmmm
quote:Dat is ff een domme generalisatie, alsof amerikanen alleen maar subs eten....
Op donderdag 12 februari 2004 16:07 schreef Chillmeister het volgende:
Subway zou ik niet gezond noemen, die dingen zijn supergroot enkijk maar naar de gemiddelde amerikaan.Zelf nooit gegeten, maar het ziet er wel lekker uit.
Wanneer gaat die Subway in Leiden open?
Als ik het even heb gehad met Chinees eten dan scoor ik een ham-sandwich bij de Subway. Er zijn 2 filialen op 15 minuten lopen van m'n huis.
Een ham sandwich van ca 30 cm kost hier trouwens NT$145, dat is ongeveer € 3.60
quote:was het hier maar rond die prijs..
Op donderdag 12 februari 2004 17:18 schreef SeLang het volgende:
Hier in Taipei heb je ze ook!Als ik het even heb gehad met Chinees eten dan scoor ik een ham-sandwich bij de Subway. Er zijn 2 filialen op 15 minuten lopen van m'n huis.
Een ham sandwich van ca 30 cm kost hier trouwens NT$145, dat is ongeveer € 3.60
quote:Wat kost het dan in NL ?
Op donderdag 12 februari 2004 17:32 schreef Yanderboi het volgende:[..]
was het hier maar rond die prijs..
ik vond het wel lekker...
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:33 schreef SeLang het volgende:[..]
Wat kost het dan in NL ?
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 15:33 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Op zich is het wel lekker, maar als je bedenkt dat een 30 cm broodje 6 euro kost dan vind ik het toch wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |