Dat ik 5 weken vakantie heb, en normaal gesproken ga ik met mn studiemaatjes langs de Sub, maar die zie ik nu dus ff niet. (Verder is het ook een beetje de calorieën.quote:
Nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waar zit de Subway in utrecht?
Sinds wanneer mogen kortingen gecombineerd worden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:12 schreef Rapaille het volgende:
Argh vandaag eerst een 30 cm sub broodje wezen halen, maar zag geen spits toen ik ging naar mijn werk ging en dacht dat het toch wel weer een bullshit actie zou zijn
Maandag ga ik weer, heb nu 2 bonnen![]()
De hele maand februari:
10% korting voor mij vanwege mijn werkgever
De hele maand maart:
10% korting omdat ik student ben
Bij de subway's bij Den Haag HS/Haagse Hogeschool is dit
Bakker Bart vergelijken met Subwayquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:34 schreef single_queen het volgende:
niet zo'n fan, echt Way over the top Amerikaans he? maar die nummer 7 + mosterdsaus wil ik wel proberen..
(stiekem nog steeds Bakker Bart-fan)
Op je 14e.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[afbeelding]
Ik ga er werken
[afbeelding]
Subway hier is soms ook behoorlijk karig met beleg hoor. Gaat er op een 15cm broodje 2 plakjes tomaat, 2 schijfjes komkommer, 4 stukjes paprika e.d. Precies zodat je in het midden een "gat" hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bakker Bart vergelijken met Subway
Droog brood en pauperig beleg (lees: nooit eens een plakje extra oid)
*zwolle noteert*quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:19 schreef kikoooooo het volgende:
Als ik vraag om extra komkommer, en pepers krijg ik die ook hoor![]()
in Zwolle that is.
Moet je bruin nemen, zonder sesam! Bij mij is dat brood meestal knapperig van buiten!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef steve2003 het volgende:
ik vind het brood er altijd een beetje jammer... zo klef... al was het van binnen nou lekker zacht, en va buiten een heel klein beetje kanpperig, dan zou het zooooooo lekker zijn
Niet volgens mij. Maar ik kan nu altijd gaan. Of met een mooie kortingsbon of met die 10%quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen kortingen gecombineerd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |