Haha nee, maar vind je het gek dat de Mac niet liep met de uberlekkere hamburgers van Cherry's om de hoekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef tcr het volgende:
[..]
Tja zelfs een Mac was niet haalbaar in het centrum van Hengelo, geef maar toe dat Enschede gewoon beter is.
Vanmiddag een lekkere Chicken Terayaki gehad![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik hoordedat ze bezig zijn met 1 @ schiphol
jaaa cherry'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha nee, maar vind je het gek dat de Mac niet liep met de uberlekkere hamburgers van Cherry's om de hoek.
Hengelo zuigt zwaar aarsch inmiddels! Gelukkig duurt mijn afstudeerstage aldaar nog maar 4 weken!
Wat heeft het stagelopen in Hengelo nu nog voor zin, zonder Subway
Laat het even weten, want morgen ga ik niet met de trein... als er een goeie bon in staat ga ik toch even een spits scoren!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Jaguarized het volgende:
Die bon van afgelopen woensdag heb ik maar niet gebruikt.Vind het voor een stel koekjes niet de moeite waard. Die week ervoor was een 2e broodje gratis, net gemist helaas.
Ook een keer een bon gezien voor een Party Platter.
Om de een of andere reden denk ik dat die weinig gebruikt wordt.
Hopelijk staat er morgen weer een leuke bon in.
Que?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef AHLY-ALU het volgende:
gratis?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha nee, maar vind je het gek dat de Mac niet liep met de uberlekkere hamburgers van Cherry's om de hoek.
Hengelo zuigt zwaar aarsch inmiddels! Gelukkig duurt mijn afstudeerstage aldaar nog maar 4 weken!
Wat heeft het stagelopen in Hengelo nu nog voor zin, zonder Subway
Je kan morgen natuurlijk ook op www.spitsnet.nl kijken, alleen, n uitgeprinte versie accepteren ze nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Laat het even weten, want morgen ga ik niet met de trein... als er een goeie bon in staat ga ik toch even een spits scoren!
Je bedoelt Chicken Teriyaki?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het broodje kip tandoerie met scherpe saus is erg lekker
bij aankoop van een frisdrankquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
Een gratis broodje.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:46 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
bij aankoop van een frisdrank
jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je MOET eerst een frisdrank kopen bij inlevering van die kaart?
Wat is dat nou weer voor kutactie?quote:
Kun je nagaan hoe weinig ik er kom.quote:
Nee Tandoeriequote:
Ah ik zag hem niet op het menu staan. Nog steeds niet overigens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee Tandoerie![]()
Was al een paar maandjes terug
ik vind het typerend voor de Subway..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutactie?![]()
nou in de Herestraat kan het. Vandaag nog gedaan. Het werd ons zelfs gevraagd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag maar even een BMT gehaald van het bonnetje. In Groningen wisten ze me te melden dat ze van de term "Toasted" zoals op het bonnetje nog niet gehoord hadden en dat ik het bonnetje niet eens nodig had omdat de 15cm BMT altijd al 2,99 is...
Dit was in de Brugstraat. Kreeg je hem Toasted dan? In de Brugstraat hadden ze er nog niet van gehoord.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:57 schreef Whoho het volgende:
[..]
nou in de Herestraat kan het. Vandaag nog gedaan. Het werd ons zelfs gevraagd.
Cker!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef Whoho het volgende:
[..]
ik vind het typerend voor de Subway..
Dat ze zich ook puur proberen te profileren met enkel verse, lekkere broodjes en dan zo'n inspiratieloze inrichting hebben vind ik nogal opmerkelijk. Cker gezien de (te) hoge prijs..
Als je toch naar de Herestraat gaat vraag/kijk dan ook even wat een BMT 15cm normaal kost. Ben benieuwd of ie in de Herestraat ook altijd 2.99 kost.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef detulp050 het volgende:
In de brugstraat hebben ze dus gewoon niet de toastedbroodjes. Nou, dan niet, dan ga ik wel naar de Herestraat. Mij om het even
godverdomme! ik kon geen spits vinden in de trein vanavondquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
De actie van deze week is het tweede 15cm broodje gratis.Ik heb vanmiddag de grilled chicken en chicken teriyaki gehaald in Groningen. Herestraat dit keer, daar hadden ze een toaster, toch maar even geprobeerd. Vond de grilled chicken weinig spectaculair eigenlijk.
Ik zie altijd spitsen in overvloed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
godverdomme! ik kon geen spits vinden in de trein vanavond
waar is de subway bij HS dan???quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:12 schreef Rapaille het volgende:
Bij de subway's bij Den Haag HS/Haagse Hogeschool is dit
Mwah het is iets meer richting Haagse Hogeschool, aan de Leegwater Kade (tegenover het gebouw van the globe , onder het gebouw van t-mobile/de consumentenbond en het zit dan aan de kant van de haagse hogeschool/aan die vijver) misschien 5 minuten lopen van hs.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:17 schreef MoChe het volgende:
[..]
waar is de subway bij HS dan???
anyhow.. ik heb 2 spitsen weten te bemachtigendus dat worden vier broodjes
wat let je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:32 schreef gday het volgende:
Shit, ik heb al meer dan een maand geen sub meer gehad.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |