quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Northside het volgende:
[ afbeelding ]
Steak & Cheese, sla, tomaat, pepers, olijven, de ene helft southwest saus, de andere helft mosterd.
Dan roep je toch gewoon: doe 'em mij maar zoals op het plaatje? Opgelostquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ik HAAT de Subway. Ben ik de enige persoon die er een hekel aan heeft om minimaal 5 keuzes te moeten maken voor één broodje?
Ja als je ze gewoon alles laat doen wordt het smerigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan roep je toch gewoon: doe 'em mij maar zoals op het plaatje? Opgelost
Jimmy James, the man so nice they named him twice!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ging op een gegeven moment zo vaak dat ik ook niets meer hoefde te zeggen.
In het zuiden hiero hebben we regelmatig dergelijke couponacties.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:00 schreef flankert het volgende:
Waar blijven de landelijke kortingsakties zoals bijvoorbeeld in Duitsland? (KLIK!)
Dat zijn daar trouwens helemáál geen verkeerde aanbiedingen...
I love Subway, maar zoveel keuzes maken is wel vervelend ja. Alsof ik weet wat er goed gaat smaken en wat ranzig is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ik HAAT de Subway. Ben ik de enige persoon die er een hekel aan heeft om minimaal 5 keuzes te moeten maken voor één broodje?
Dat probeerde ik wel eens maar kreeg nog al die vragen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan roep je toch gewoon: doe 'em mij maar zoals op het plaatje? Opgelost
Van wat zit jij blauw te zijn? Jongen toch!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef krioro het volgende:
[..]
I love Subway, maar zoveel keuzes maken is wel vervelend ja. Alsof ik weet wat er goed gaat smaken en wat ranzig is.
Dat probeerde ik wel eens maar kreeg dan nog al die vragen.
MUZ natuurlijk, alle andere subfora zijn stom!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Van wat zit jij blauw te zijn? Jongen toch!
Is ook, vooral CUL is yuk! Succes en rock on, boy.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef krioro het volgende:
MUZ natuurlijk, alle andere subfora zijn stom!
You can.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb trouwens nooit gevraagd om twee verschillende sauzen voor één Sub.
In de VS is er een andere broodjesketen en die heet Jimmy Johns (niet Jimmy Jamesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb trouwens nooit gevraagd om twee verschillende sauzen voor één Sub.
Zo jammer dat die op station Rijswijk op zondag gesloten is...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef dapluiz het volgende:
Nog een vaste klant hierHeb inmiddels al weer 2 spaarkaarten vol
Kom zelf altijd bij station Rijswijk en als die dicht is bij Wateringen
Heb niet echt een favoriet broodje, probeer altijd elke keer een andere te nemen, soms met extra bacon
Dat hoor ik wel van meer Amerikanen. Ook dat het aanbod van Subway niet breed genoeg zou zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:05 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In de VS is er een andere broodjesketen en die heet Jimmy Johns (niet Jimmy James). Ik heb vier winters lang Subway gegeten, omdat dat de enige zaak in de buurt van m'n werk was, maar in de zomer ging ik toch liever naar Jimmy Johns of naar Quiznos.
Oooh, dat heb ik met de Subway in de reguliersbree. Dat was ook zo'n tegenvaller..... Klef broodje, apart personeel... Gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef Rev- het volgende:
Subway aan het Rokin is echt slecht. Ongeinteresseerd personeel wat gooit met het beleg, ze laten je niet zelf het broodje kiezen, alles word er maar opgekwakt en mijn vriendin werd zelfs ziek na het eten van het broodje
Bovendien was het broodje helemaal platgestampt toen ik het uit het zakje haalde...
Zal ik een klacht indienen of haalt dat niks uit?
Die in Wateringen niet toch ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Zo jammer dat die op station Rijswijk op zondag gesloten is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |