Je hebt het over 1/3 van een normaal stokbrood... ze hebben gewoon kleine (maar lekkere) broodjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
Moet wel een heel brood opeten wil ik een beetje vol worden.
Laatste keer dat ik er was kreeg je een helft van een brood. Ik nam altijd een helequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je hebt het over 1/3 van een normaal stokbrood... ze hebben gewoon kleine (maar lekkere) broodjes.
Een normaal stokbrood is toch geen 90 cm lang...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je hebt het over 1/3 van een normaal stokbrood... ze hebben gewoon kleine (maar lekkere) broodjes.
Je kan altijd kiezen voor 30 cm.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was kreeg je een helft van een brood. Ik nam altijd een hele
Misschien zijn de maten inmiddels veranderd
En die gaat morgen officieel open. Bron: medewerker die buiten stond.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er komt er inderdaad eentje in Utrecht, ook op/bij de Neude inderdaad
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:32 schreef hermanf het volgende:
[..]
En die gaat morgen officieel open. Bron: medewerker die buiten stond.
Oh, dan binnenkort maar eens een bezoekje brengen!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:32 schreef hermanf het volgende:
[..]
En die gaat morgen officieel open. Bron: medewerker die buiten stond.
Dat zegt meer over jou dan over de Subway.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:28 schreef Poppetjuh het volgende:
Subway is zo geniaal.
Laatst dacht ik 'dat kan ik zelf ook wel'. Dus ik al die zooi kopen. Nou, broodjes maken kan je beter aan de subway overlaten
dadtquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de Subway.
Ja, dat is waar ik hopeloos faildequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef Rnnz het volgende:
Broodje maken kan iedereen, de ingrediënten vinden daarentegen... waar haal ik in godsnaam Sweet Onion saus vandaan? En parmezaans oregano brood?
slecht voor mijn portemonneequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:20 schreef bierjoost het volgende:
De Subway in Utrecht is inmiddels open! Hoek Neude/Voorstraat.
Zo maar eens even lunchen. Weet iemand de Sub van de Dag?
Subway op je werkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:36 schreef Libris het volgende:
Hier in Singapore zijn ze het afgelopen jaar uit de grond geschoten, eentje in het winkelcentrum waar ik naast woon (< 5 mins lopen) en zelfs eentje op mijn werk sinds een paar weken.
Eerlijk gezegd nog nooit geweest in de 3 maanden dat ie nu open is, ik haal het wel lekker thuis. ik wil geen overdosis Subway krijgen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Subway op je werkDaar kunnen NLse bedrijven met hun gare schijtkantine nog flink van leren
Je kan ook bij Subway gaan werken natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Subway op je werkDaar kunnen NLse bedrijven met hun gare schijtkantine nog flink van leren
Die is sinds dinsdag open ... hoek Voorstraat/Neude, tegenover Lorjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:31 schreef LoggedIn het volgende:
Hoe zit t nou met die ene aan de Voorstraat?
oeh, gaafquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die is sinds dinsdag open ... hoek Voorstraat/Neude, tegenover Lorje
Nou, even langs geweest vandaag.. De rij begon al buiten, en het ging TRAAG. Ze stonden er met meer dan 10 man, maar ze hadden net zo goed gewoon met z'n 3en kunnen zijn. Dan was het exact net zo snel gegaan, zo niet sneller. En ze hadden natuurlijk nog maar de helft van de broodsoortenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
oeh, gaafDaar moet ik morgen dan maar eens heen
Tenzij het teringweer is
Slecht bereikbaar?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Nou, even langs geweest vandaag.. De rij begon al buiten, en het ging TRAAG. Ze stonden er met meer dan 10 man, maar ze hadden net zo goed gewoon met z'n 3en kunnen zijn. Dan was het exact net zo snel gegaan, zo niet sneller. En ze hadden natuurlijk nog maar de helft van de broodsoorten
Anyway, broodje was wel lekker, wel gaaf m weer eens een ouderwetse subway te eten't Is jammer dat ze zo slecht bereikbaar zijn, anders zou ik er wel vaker heengaan
Waarmee denk je dat ik naar de stad ga om even een broodje te halen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Slecht bereikbaar?Het is midden in de stad! Vlakbij bushaltes, makkelijk per fiets, aleen auto is klote, maar dat geldt voor de hele binnenstad
Waar woon je dan in Utrecht dat je niet met de fiets of het openbaar vervoer kan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Waarmee denk je dat ik naar de stad ga om even een broodje te halen?Je kan er gvd nieteens even voor de deur stilstaan voor laden/lossen, laat staan parkeren om er een half uurtje te zitten.. Nee,als je geluk hebt kan je in de voorstraat staan voor 5 euro per uur, en anders moet je em maar in die zijstraat pleuren waar alleen vergunninghouders mogen staan en dan hopen dat er geen politiebusje langsrijdt
Ze hadden bijna geen betere locatie kunnen vinden als het gaat om dagjesmensen die tussen de middag even een broodje willen eten, maar als je hier woont en je wil gewoon even gauw een broodje halen dan is het ronduit kut. In dat opzicht staat Subway dus gewoon op de lijst fastfoodketens die in Nederland keihard gefaald hebbenMcDonalds blijft voorlopig de enige die het begrepen heeft
Ik kan wel met het ov (bus 11), maar waarom zou ik dat doen als ik ervoor moet betalen? Het is 5000x fijner om gewoon even met de auto te gaan, dat doe ik altijd als ik naar de stad ga voor niet-bier doeleinden..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar woon je dan in Utrecht dat je niet met de fiets of het openbaar vervoer kan?
(En als je zegt Leidsche Rijn >> daar komt binnenkort ook een vestiging)
Ja en de auto kost niets, want benzine geven ze tegenwoordig gratis weg in Utrechtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik kan wel met het ov (bus 11), maar waarom zou ik dat doen als ik ervoor moet betalen? Het is 5000x fijner om gewoon even met de auto te gaan, dat doe ik altijd als ik naar de stad ga voor niet-bier doeleinden..
Natuurlijk niet, maar bij benzine krijg je tenminste iets voor je geld (een relaxte, comfortabele reis van a naar b). 2x 10 minuten op de bus zitten wachten en er vervolgens een kwartier in moeten zitten is gewoon kut, daar is niks fijns aan. Zit je daar een beetje met je sandwich in een zakjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja en de auto kost niets, want benzine geven ze tegenwoordig gratis weg in Utrecht
tegenwoordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
Oregano kopen
Tevens tvp. Ze zitten tegenwoordig ook in Nijmegen
ik heb daar laatst voor het eerst een footlong broodje gehaald maar het is goed te doen hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:03 schreef Cheiron het volgende:
De enige Subway waar ik wel eens langs kom is die op de Nieuwedijk in Amsterdam. Jammergenoeg ziet die er zo vunzig uit dat ik er nog nooit ene broodje heb gehaald
Je kon eerst niet pinnen, dan ben je geen volwaardige winkelquote:
tis de oven.. heb ik al naar gevraagd :pquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:19 schreef Beauregard het volgende:
Iedere Subway verspreidt zo'n typische geur. Nu vraag ik me af... is dat werkelijk de geur die de ovens verspreiden? Ik kan het me niet voorstellen, want ook al is het uitgestorven, dan ruikt het nog zo sterk. Ik vermoed een Ambi-Pur-achtige unit met een patroon met daarin een 'gebakken brood' geur.
Kan iemand dit bevestigen?
Ik bestel in van de week op een ochtend in Utrecht de dagaanbieding (broodje + koffie + cookie of chips) voor 5 euro. Medewerkster meldt pas als ik er om vraag en alles al gemaakt is dat de cookies op zijn. Tja ik nam nu juist die aanbieding omdat ik bij een 15-cm broodje nog net even die cookie wilde. Om 11 uur 's ochtends heb ik geen trek in chips. (ja wel in een cookie dus) Ik vraag of er dan misschien iets van de prijs af kan. Ze kunnen immers niet leveren wat ze aanbieden. Dit kan volgens de medewerkster niet 'want ik heb al korting'. Ja, tenopzichte van een gewoon broodje + koffie misschien ja, maar dat is mijns inziens niet relevant. Ik ga immers op hun aanbod in voor een pakket van 3 dingen bij elkaar die ze dus niet in zijn geheel kunnen leveren. Volgens de medewerker zijn de cookies op en is hiermee de kous af. Gesputter van mij helpt niet. Ik heb er verder geen probleem van gemaakt want ik ben ook weer niet zo dat ik enorme stennis ga schoppen om een cookie van 70 cent maar de woorden 'service' en 'klantvriendelijk' zien niet de eerste woorden die in mij opkomen om mijn ervaring te omschrijven.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef Rihan het volgende:
[...]super service en heel klantvriendelijk.[...]
Zoete cocktailsaus hebben ze niet. Op de vitrine staat wel een beschijving van elke saus. Als je een zoete saus wilt zou je voor sweet onion kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef LeonH het volgende:
Damn... niks is irritanters dan iets krijgen waarom je niet hebt gevraagd. Zo nu ook... Krijg ik pittige cocktailsaus terwijl ik om zoete cocktailsaus had gevraagd.... Mijn mond staat in de fik nu! Eerste keer Subway Brunssum... Geef ze nog 1 kans de volgende keer
In Heerlen, Sittard en Geleen hebben ze die welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zoete cocktailsaus hebben ze niet. Op de vitrine staat wel een beschijving van elke saus. Als je een zoete saus wilt zou je voor sweet onion kunnen kiezen.
was het gister koopzondag?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:41 schreef loonytik het volgende:
Wou ik gister een lekker broodje bij de subway halen op koopzondag in utrecht zijn ze bezig om de boel te verbouwen daarDan maar een patatje van manneke pis dat is ook lekker^^ Weet iemand hoe lang die verbouwing duurt?
Jaquote:
Yep,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:18 schreef Stansfield het volgende:
Lees ik hier goed dat er in Utrecht een subway zit???
quote:Voorstraat 1(Neude)
Utrecht 3512 AH
Ja, kan wel hoor.. Deed ik in Canada ook, broodje halen en meenemen naar huis, en hier in Utrecht probeer ik het ook weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:45 schreef MrDrako het volgende:
hoe lang blijft zo'n broodje goed? Ik ga er wel op de motor heen, kan ik in centrum nijmegen voor de deur parkeren, maar moet wel 15 min rijden terug naar huis, is ie dan nog lekker??heb focking honger gekregen van dit kutttopic
Als je broodje niet tegen een ultrawarm onderdeel in je motor ergens ligt blijft het zeker goed hoor. Heb al eens vaker een broodje gehaald terwijl het nog een aantal uur op een schaduwplek in de auto moest liggen. Smaakte nog primaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:45 schreef MrDrako het volgende:
hoe lang blijft zo'n broodje goed? Ik ga er wel op de motor heen, kan ik in centrum nijmegen voor de deur parkeren, maar moet wel 15 min rijden terug naar huis, is ie dan nog lekker??heb focking honger gekregen van dit kutttopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel beter geregeld dat daar alles 5$ is... Hier betaal je voor een footlong ham met sausje 5,75!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Tijdens vakantie in Amerika veel kennisgemaakt met Subway. Super broodjes, iedere footlong voor $5,-.
In NL in Alphen a/d Rijn blij blij naar Subway.... blegh
volgens mij wel, kom er ook vaak langs en hij zit al een tijdje potdicht.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Remzz het volgende:
Klopt het dat de Subway in Enschede dicht is? Ik loop er vaak genoeg overdag langs en dan lijkt het erop dat hij gesloten is....
die is inderdaad gesloten ja, heeft hier wel in de krant gestaan een maand of wat geleden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:54 schreef evo87 het volgende:
[..]
volgens mij wel, kom er ook vaak langs en hij zit al een tijdje potdicht.....
Dooddoener(maar wel waar): In koop dat allemaal eens in een supermarkt en kijk wat je dan kwijt bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:29 schreef Taurus het volgende:
Ik verbaas me erover dat mensen het duur vinden. Ik betaal geloof ik 6 euro voor 'n 30 cm broodje kalkoenfilet met alles er op en er aan, dat is toch prima?De gemiddelde bestelpizza kost 10 euro, ik vind het helemaal niet duur. Zo'n normaal broodje kost 3,75 ofzo, das toch prima. Logisch dat het duurder is dan 'n gewone bak patat voor 2 euro.
ieder zijn mening maar voor mij is een broodje maar een broodje , niks spectaculair aan en ik vind het al helemaal niks als avondeten of later dan de lunch , ik vind 6 euro dan vrij veel voor een hap zonder drank ( en 30 cm vind ik ook vrij veel als lunch , maar zo een 15 cm kreng voor 4 ¤ ( chicken teriyaki ) is al helemaal erover qua prijs )quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:29 schreef Taurus het volgende:
Ik verbaas me erover dat mensen het duur vinden. Ik betaal geloof ik 6 euro voor 'n 30 cm broodje kalkoenfilet met alles er op en er aan, dat is toch prima?De gemiddelde bestelpizza kost 10 euro, ik vind het helemaal niet duur. Zo'n normaal broodje kost 3,75 ofzo, das toch prima. Logisch dat het duurder is dan 'n gewone bak patat voor 2 euro.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:41 schreef Beenham het volgende:
[..]
ieder zijn mening maar voor mij is een broodje maar een broodje , niks spectaculair aan en ik vind het al helemaal niks als avondeten of later dan de lunch , ik vind 6 euro dan vrij veel voor een hap zonder drank ( en 30 cm vind ik ook vrij veel als lunch , maar zo een 15 cm kreng voor 4 ¤ ( chicken teriyaki ) is al helemaal erover qua prijs )
en zoals aangehaald , haal alles los in de supermarkt van zo een broodje kalkoenfilet en kijk dan of 6 euro nog goedkoop lijkt voor een 30cm broodje met wat dressing![]()
zelfde met die bestelpizza theorie van je , zelf maken is stukken cheaper dan 10 ¤ ( maar wederom meer werk )
ik ben me bewust dat ze natuurlijk zelf wat moeten verdienen eraan , maar subway buiten the US vind ik schandalig duur ( toch qua Belgie en Nederland bekeken )
Op Rokin zit er ook eenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:03 schreef Cheiron het volgende:
De enige Subway waar ik wel eens langs kom is die op de Nieuwedijk in Amsterdam. Jammergenoeg ziet die er zo vunzig uit dat ik er nog nooit ene broodje heb gehaald
En ook eentje tegenover Tuschinski in de Reguliersbreestraat.quote:
ga eens naar de mac, BK of KFC.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
En ook eentje tegenover Tuschinski in de Reguliersbreestraat.
Maar de laatste keer dat ik daar was, stonden er twee medewerkers achter de toonbank die amper Nederlands spraken.
Dan kan je hem het beste bij het politiebureau voren neerzetten. Als je geluk hebt en er is plaats heet dat. Is meestal maar 10 of 20 cent en dan heb je 10 minuutjes om een broodje te halenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:40 schreef NekoKoneko het volgende:
Ik heb net eens op de Subway site gekeken, zit er ook een in HeerlenToch eens langsgaan als ik weer eens in het Centrum kom (dat is alleen niet zo heel vaak, overal betaald parkeren
)
Oldenzaal van Gils?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef MaLo het volgende:
Er is een Subway in mijn woonplaats. Geheel onverwacht
De vestiging zit wel in een meubelboulevardmaar dat gaat de pret niet drukken
.
Niet elke vestiging heeft hetzelfde assortiment.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:24 schreef THEFXR het volgende:
Waarom staan de menu's en prijzen niet op de website?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |