Ik bestel in van de week op een ochtend in Utrecht de dagaanbieding (broodje + koffie + cookie of chips) voor 5 euro. Medewerkster meldt pas als ik er om vraag en alles al gemaakt is dat de cookies op zijn. Tja ik nam nu juist die aanbieding omdat ik bij een 15-cm broodje nog net even die cookie wilde. Om 11 uur 's ochtends heb ik geen trek in chips. (ja wel in een cookie dus) Ik vraag of er dan misschien iets van de prijs af kan. Ze kunnen immers niet leveren wat ze aanbieden. Dit kan volgens de medewerkster niet 'want ik heb al korting'. Ja, tenopzichte van een gewoon broodje + koffie misschien ja, maar dat is mijns inziens niet relevant. Ik ga immers op hun aanbod in voor een pakket van 3 dingen bij elkaar die ze dus niet in zijn geheel kunnen leveren. Volgens de medewerker zijn de cookies op en is hiermee de kous af. Gesputter van mij helpt niet. Ik heb er verder geen probleem van gemaakt want ik ben ook weer niet zo dat ik enorme stennis ga schoppen om een cookie van 70 cent maar de woorden 'service' en 'klantvriendelijk' zien niet de eerste woorden die in mij opkomen om mijn ervaring te omschrijven.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef Rihan het volgende:
[...]super service en heel klantvriendelijk.[...]
Zoete cocktailsaus hebben ze niet. Op de vitrine staat wel een beschijving van elke saus. Als je een zoete saus wilt zou je voor sweet onion kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef LeonH het volgende:
Damn... niks is irritanters dan iets krijgen waarom je niet hebt gevraagd. Zo nu ook... Krijg ik pittige cocktailsaus terwijl ik om zoete cocktailsaus had gevraagd.... Mijn mond staat in de fik nu! Eerste keer Subway Brunssum... Geef ze nog 1 kans de volgende keer
In Heerlen, Sittard en Geleen hebben ze die welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zoete cocktailsaus hebben ze niet. Op de vitrine staat wel een beschijving van elke saus. Als je een zoete saus wilt zou je voor sweet onion kunnen kiezen.
was het gister koopzondag?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:41 schreef loonytik het volgende:
Wou ik gister een lekker broodje bij de subway halen op koopzondag in utrecht zijn ze bezig om de boel te verbouwen daarDan maar een patatje van manneke pis dat is ook lekker^^ Weet iemand hoe lang die verbouwing duurt?
Jaquote:
Yep,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:18 schreef Stansfield het volgende:
Lees ik hier goed dat er in Utrecht een subway zit???
quote:Voorstraat 1(Neude)
Utrecht 3512 AH
Ja, kan wel hoor.. Deed ik in Canada ook, broodje halen en meenemen naar huis, en hier in Utrecht probeer ik het ook weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:45 schreef MrDrako het volgende:
hoe lang blijft zo'n broodje goed? Ik ga er wel op de motor heen, kan ik in centrum nijmegen voor de deur parkeren, maar moet wel 15 min rijden terug naar huis, is ie dan nog lekker??heb focking honger gekregen van dit kutttopic
Als je broodje niet tegen een ultrawarm onderdeel in je motor ergens ligt blijft het zeker goed hoor. Heb al eens vaker een broodje gehaald terwijl het nog een aantal uur op een schaduwplek in de auto moest liggen. Smaakte nog primaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:45 schreef MrDrako het volgende:
hoe lang blijft zo'n broodje goed? Ik ga er wel op de motor heen, kan ik in centrum nijmegen voor de deur parkeren, maar moet wel 15 min rijden terug naar huis, is ie dan nog lekker??heb focking honger gekregen van dit kutttopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |