koekjes zijn fijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waarom niet? Je maakt me nieuwschierig
Mooi zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef _Loki het volgende:
Even een upje.
Ik ben vandaag voor het eerst bij de subway geweest, en mijn god wat was dát lekker! Ik had een 15cm met sesam, met ham, sla, tomaat, komkommer, paprika en mayonaise. Gewoon, simpel om te beginnen. Maar echt, je proeft zo goed dat het allemaal vers is.
Ik ben vaste klant voortaan.
Dat is wel een deceptie, dan... Instantsaus, kom op!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Mooi zo.Als je een beetje van kip houdt moet je de chicken teriyaki eens uitproberen.
![]()
Heb net voor het eerst zelf een Chicken Teriyaki proberen te maken. Smaakte best goed, al miste ik wel het lekkere oregano brood en de Sweet Onion saus. Had zelf kipfiletblokjes gewokt in teriyakisaus, met daarbij ijsbergsla, rode ui, tomaat, komkommer, augurk en Cheddar (gesmolten kaas).
Het schijnt overigens dat je die Sweet Onion saus ook kunt kopen in de winkel als Zoete Uien saus. Zit in een pakje en daar moet je water bij doen.![]()
ik hoor dat de chipotle saus heel apart is maar best wel veel positieve dingen, dus die neem ik vlg keer!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Subwayik had laatst mn stempelkaart vol
neem wel altijd hetzelfde
Parmazaan-orgeano met chicken teryaki, sla, komkommer, paprika, pepertjes en olijfjes en chipotle southwest sauce
bmt is echt heel smerig, heb m zelf weggegooid..quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik heb vandaag zo'n italian bmt gegeten, had er hier wel goeie dingen over gelezen maar mij viel ie echt vet tegen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoor dat de chipotle saus heel apart is maar best wel veel positieve dingen, dus die neem ik vlg keer!
Thanks for the info.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef jr80 het volgende:
Goed nieuws voor SUBWAY FANS.......
De vestiging in Hoogeveen heeft een nieuwe eigenaar. Gewoon een serieuze man.
Die vorige eigenaar was een patser en opschepper. Gelukkig is tie weg.
HULDE HULDE. LEKKER LEKKER. SUBWAY SUBWAY.
ZOMG, er is een Subway in Hoogeveen?!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef jr80 het volgende:
Goed nieuws voor SUBWAY FANS.......
De vestiging in Hoogeveen heeft een nieuwe eigenaar. Gewoon een serieuze man.
Die vorige eigenaar was een patser en opschepper. Gelukkig is tie weg.
HULDE HULDE. LEKKER LEKKER. SUBWAY SUBWAY.
Misschien een beetje verkeerd bereid? Sowieso moet een BMT nooit getoast worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik heb vandaag zo'n italian bmt gegeten, had er hier wel goeie dingen over gelezen maar mij viel ie echt vet tegen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Subwayik had laatst mn stempelkaart vol
neem wel altijd hetzelfde
Parmazaan-orgeano met chicken teryaki, sla, komkommer, paprika, pepertjes en olijfjes en chipotle southwest sauce
Dus in Kampen is het wel te vreten? Dan ga ik maar eens een keer daarheen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef Rihan het volgende:
ik blijf de subway het beste vinden in mijn regio, het weekend personeel dan. heerlijk eten, super service en heel klantvriendelijk. altijd in voor een praatje. bediening met een lach. geen gezeur als je wat saus meer wilt en ze willen ook wel eens een oogje dichtknijpen voor extra kaas. sowieso wordt er goed om gegaan met vaste klanten daar. jullie wel s gweest?
verder is in zwolle ruk. kampen is ook lekker. hoogeveen vind ik het maar een stel stakkers, vooral die eigenaar die zichzelf zo grappig vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |