Jammer... denk dat ik door de jaren heen toch wel een kaart of 50 heb ingeleverd.quote:Op zondag 10 april 2011 19:30 schreef soapie het volgende:
Zijn er al uit, sinds half maart dacht ik.....
Ze krijgen een soort bonuskaart-systeem zei een franchiser me..quote:Op zondag 10 april 2011 19:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Zijn er al uit, sinds half maart dacht ik.....
Benieuwd wanneer hij opent, hoef ik maar twee minuten te lopen voor lunch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef welkominspace het volgende:
hier komt binnenkort een nieuwe bij de meubelboulevard, naast de KFC en de Mcdonalds
wel lekker dichtbij voor mij![]()
![]()
maar hier in groningen zijn er al best wel veel
Ach, wat is 'overpriced'. Als je ergens gaat lunchen betaal je alleen al 3,50 voor een tosti ham/kaas. Alles is natuurlijk 'overpriced' als je het vergelijkt met een boterham kaas die je vanuit huis meebrengt.quote:
Hier in regio Den Haag zijn ze al uitgebannenquote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef Rnnz het volgende:
Je kunt ze toch nog wel inleveren mag ik hopen? Heb nog 5 volle kaarten thuis liggen.
In Rotterdam kan je ze nog inleveren tot juniquote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef Rnnz het volgende:
Je kunt ze toch nog wel inleveren mag ik hopen? Heb nog 5 volle kaarten thuis liggen.
Hallo !!!!!!!! In Hoogeveen en Groningen hebben ze ook ontbijt hoor. En volgende week ga ik naar Assen, zal daar vast ook wel zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet heel veel. Gewoon subs met scrambled egg etc.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef jr80 het volgende:
Vandaag maar eens naar de Subway in Hoogeveen geweest, was natuurlijk fantastisch !!!!!! Leuke meiden enzo.....lekkere broodjes. Maar nu schijnt er ook 1 in Assen te zijn vertelde het meisje dat mij hielp, is ook van haar baas. Mooie boel, als ik nu naar Groningen rij, moet ik dan stoppen in Hoogeveen of in Assen ?????
Soms heb ik het zo zwaar !!!!!
Volgende week ga ik naar Assen.
Nou veel plezier alvast he !!!!! Zo te horen ben je nogal fan van Subway ??????quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef jr80 het volgende:
[..]
Hallo !!!!!!!! In Hoogeveen en Groningen hebben ze ook ontbijt hoor. En volgende week ga ik naar Assen, zal daar vast ook wel zijn
Dat is wel erg matig, jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:27 schreef o.us het volgende:
Kom ik bij de Subway in Delfshaven wou me maar 1 patty () geven in een 30cm brood. Ben daarna weggelopen aangezien een discussie nergens op uit liep.
En de Subway bij Rotterdam Centraal is al helemaal geen aanrader, die mongool van een eigenaar wou mijn broodje niet eens toasten omdat dat zogenaamd alleen doordeweeks kan.
Komen er zelfs 2 in Haarlem:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef borisz het volgende:
In Haarlem komt weer een subwayop het CS.
Erg lekker idd, neem ik ook altijd! In Amerika hebben ze naast deze ook Italian herbs & cheese. Ook heerlijk. Jammer dat ze die niet in NL hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Vandaag eens Parmesan/Oregano brood geprobeerd! Was erg lekker!
Welke? Eind van het jaar 9 dagen LA, heerlijk waar je ook bent, binnen 5 minuten zit er wel een Subwayquote:
Kennemerplein staal al een jaar op binnenkortquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:01 schreef Zon het volgende:
[..]
Komen er zelfs 2 in Haarlem:
Binnenkort geopend
Krocht 12
Haarlem NH 2011 PT
Binnenkort geopend
Kennemerplein 14
Station Haalem
Haarlem NH 2011 MJ
http://world.subway.com/C(...)&CC=NET&LC=DUT&Mode=
Welke niet? Subways overalquote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef tcr het volgende:
[..]
Welke? Eind van het jaar 9 dagen LA, heerlijk waar je ook bent, binnen 5 minuten zit er wel een Subway.
Tijd voor 5 dollar subs.
Ben groot fan van een subway melt. Op een parmesan-oregano broodje. Met gewone kaas, warm. Sla, komkommer, ui en honing-mosterd saus. Jummie!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef mschol het volgende:
wat zijn -de- aanraders die je eens geprobeerd moet hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |